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Actualidad Comercial

  • 06 Septiembre, 2011
    La rehabilitación de bajos potenciará el comercio local

    Una subvención de 100.000 euros, concedida por la Consellería de Economía, Industria e Comercio, permitirá al Concello de Ribadavia hacer frente a un proyecto de rehabilitación de fachadas de bajos comerciales en la calle Progreso, en la que se concentra la mayor parte del sector. La iniciativa presentada por las autoridades municipales obtuvo una muy buena valoración por parte de la Administración autonómica, según manifestó el alcalde Marcos Blanco.


    Con este proyecto se persiguen dos objetivos fundamentales, tal y como puntualizó el reLocales comerciales de la céntrica calle Progreso, en Ribadavia. (Foto: MARTIÑO PINAL)gidor, por una parte mejorar la estética de la principal calle comercial de la villa, minimizando el impacto negativo y la mala imagen que ofrecen los locales vacios, por causa también de su considerable deterioro, y por otra parte, poner en valor estos inmuebles para hacerlos más atractivos a los posibles compradores o inquilinos.

    Son en total seis bajos, cuyo acondicionamiento estará en función de la inversión que necesite cada uno y también de la autorización de sus propietarios. Blanco indicó que tres de ellos ya han dado su conformidad para el arreglo de las fachadas. A cambio, y durante un periodo de cuatro años, los locales se utilizaran como escaparate de la oferta institucional o de otros negocios, tras la selección que al respecto realizará el propio Concello. Para el alcalde, estos céntricos establecimientos serán lugares idóneos para publicitar, por ejemplo, las Termas de Prexigueiro y el resto de la oferta turística de Ribadavia. Este compromiso quedará sin efecto en el caso de que el propietario lo venda o alquile. Una vez que concluyan los contactos con los propietarios se procederá a adjudicar las obras.

    La ejecución de este plan, que las autoridades municipales calificaron de 'moi novedoso', forma parte de un proyecto global de potenciación del comercio local, teniendo en cuenta 'o que lles costa ás vilas competir coas áreas comerciais, sobre todo agora en situación de crise', puntualizó el regidor ribadaviense.

    La otra iniciativa orientada en el mismo sentido se centra en el casco histórico. Allí, el Concello acondicionó un inmueble para convertirlo en un restaurante y dos bajos comerciales de acuerdo con sus respectivos propietarios, de los que uno de ellos ya está a punto de ser alquilado.
     
    Fonte: La Región.
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  • 06 Septiembre, 2011
    Las exportaciones gallegas crecieron un 20% este año

    La Consellería de Economía e Industria informa de que las exportaciones gallegas crecieron un 20,8% durante los seis primeros meses de este año, lo que representa más de dos puntos por encima de las exportaciones españolas, que lo hicieron en un 18,5%. Así, según la Xunta, el saldo comercial de la comunidad fue positivo en 1.873 millones de euros, en contraste con un abultado saldo negativo español, de 24.066.

    Fuente: El Correo Gallego

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  • 06 Septiembre, 2011
    Mercamelide cerró sus puertas con un balance de 22.000 visitantes

    Melide. La feria de saldos Mercamelide cerró el domingo sus puertas con un balance de "22.000 visitantes", según informó ayer a este diario el concejal de Promoción Económica, Santos López. Desde el ejecutivo local se muestran satisfechos por las cifras de asistencia conseguidas en esta última edición de la cita con las mejores gangas, que se desarrolló en el palacio de Congresos y que contó con varias novedades.

     Entre ellas, cabe destacar la habilitación de un total de siete stands -de los casi treinta que participaron en Mercamelide- que se dedicaron única y exclusivamente a la exposición de productos. Este fue el casode empresas como Distribuciones Casa Alongos, que ofreció una muestra de sus vinos ecológicos; la firma láctea Deleitar, que también presentó varios de sus productos en la cita organizada por el Ayuntamiento y la patronal, Asetem-CCA, o la compañía local de nuevas tecnologías Intermax.

    Desde la asociación de comerciantes realizaron, sin embargo, un balance muy parecido al de la edición que tuvo lugar en el pasado mes de febrero. Una de las diferencias más notables con respecto al anterior Mercamelide fue que "la jornada que contó con mayor afluencia fue la del sábado", pese a que los domingos la capital melidense suele ser punto de encuentro de visitantes, dada la celebración del mercado dominical.

    López indicó, finalmente, que el Concello se pondrá ya a "traballar para que en febreiro, o Mercamelide sexa aínda mellor". Uno de los principales objetivos será dar más pasos "na promoción e na estética da feira, así como nas actividades paralelas" con el fin de que "Melide, siga sendo o referente comercial do cerne de Galicia".

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  • 29 Agosto, 2011
    Publicación en el DOG la orden por la que se regula el proceso de selección de entidades colaboradoras, las bases y convocatoria de subvenciones para la promoción de la TICs en el comercio minorista gallego para el año 2011

    ORDEN de 11 de agosto de 2011 por la que se regula el proceso de selección de entidades colaboradoras en la gestión de subvenciones de la Consellería de Economía e Industria para promover la sociedad de la información en el comercio minorista gallego, se aprueban las bases reguladoras de dichas subvenciones y se procede a su convocatoria para el año 2011, cofinanciada por el Feder, en el marco del Programa operativo Feder-Galicia 2007-2013.

    El grado de desarrollo y acceso a la sociedad de la información en las empresas y en el comercio gallego es aún muy inferior al que resulta deseable para el desarrollo de este sector en Galicia, tanto en lo que se refiere a sus niveles de equipamiento tecnológico como de presencia en la red. Sólo un 42% de los comercios gallegos incorporaron nuevas tecnologías de la información y de la comunicación en sus establecimientos.

    El sector comercial tiene una importancia vital en el desarrollo económico de Galicia: la densidad comercial en Galicia es de las más altas en comparación con el resto de las comunidades autónomas, siendo la rama de actividad con mayor número de ocupados. Por ello es necesario mejorar la competitividad del sector incrementando los niveles de penetración de las tecnologías de la información y la comunicación, actualmente muy bajos.

    La Consellería de Economía e Industria está impulsando medidas dinamizadoras de la economía gallega dada la actual coyuntura económica, para lo cual es preciso un esfuerzo de los agentes implicados en el desarrollo económico de Galicia para paliar sus efectos. La potenciación y mejora del uso de las nuevas tecnologías de la información en el comercio gallego son instrumentos generadores de riqueza y un refuerzo de cara a la competitividad del sector.

    La Consellería de Economía e Industria, en virtud del Decreto 324/2009, de 11 de junio, por el que establece su estructura orgánica, ejerce las competencias de la Xunta de Galicia en materia de planificación, coordinación y control de comercio interior y exterior, artesanía y consumo. Para este fin tiene atribuidas, entre otras funciones, la promoción, fomento, modernización y desarrollo del comercio y la programación y gestión de subvenciones destinadas a estos fines.

    La promoción de la sociedad de la información en el comercio minorista gallego resulta de interés general para Galicia, por lo que, mediante esta orden, se regula el procedimiento para la selección de las entidades colaboradoras que participarán en la gestión de las subvenciones al sector para la citada finalidad, y se aprueban las bases reguladoras de dichas subvenciones.

    Para la ejecución de muchas de las acciones recogidas en esta orden la consellería necesita de la participación de entidades próximas a los destinatarios de las acciones, con experiencia en el desarrollo de este tipo de actuaciones y que tengan contacto geográfico próximo con los destinatarios finales.

    Esta orden prevé el uso y la aplicación de medios telemáticos en los procedimientos de concesión y justificación de las subvenciones, con indicación de los trámites a cumplir por esta vía y los medios electrónicos y sistemas de comunicación a utilizar, de conformidad con el artículo 14.2.º de la Ley 9/2007, de 13 de junio, de subvenciones de Galicia.

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  • 26 Agosto, 2011
    Sesenta niños del campamento de verano participan en talleres en el centro comercial abierto O Deán

     

    La tienda escuela del centro comercial abierto O Deán, de A Pobra, en el que también se ubica la sede de la entidad que aglutina al pequeño y mediano comercio de la localidad barbanzana, recibió ayer la visita de un total de 60 niños de 3 a 5 años que participan en el campamento de verano de la villa. Junto a ellos, que se repartieron en tres grupos, además de sus monitoras -la actividad cuenta con diez personas en esas funciones-, estaban tres técnicos del Instituto Galego de Consumo, que dirigieron dos talleres del programa Lecer Consumo. Uno de ellos se denomina “xogando en igualdade” y el otro “o conto do consumo responsable”. Una monitora del campamento, Rosa Iglesias, destacó el gran avance experimentado por los niños, sobre todo en cuestiones como la sociabilidad y el aprecio al grupo, con el que cantan y bailan, entre otras cosas, cuando antes eran más individualistas y les costaba relacionarse.


    Fonte: Diario de Arousa.

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  • 24 Agosto, 2011
    La feria de Zona Centro resultó en un gran éxito con una facturación total de 160.000 euros

    González y Aragunde presentaron ayer los datos recogidos en la encuestaLa V Feira de Oportunidades de Cambados Zona Centro ha sido un éxito rotundo, en palabras de su presidente, Marcos González. Según los datos extraídos de una encuesta realizada entre los 24 expositores (16 eran nuevos participantes), el volumen de facturación total fue de 160.000 euros y por el paseo de A Calzada pasaron en torno a 15.000 personas de las cuales, 4.000, serían clientes. Los resultados se deben, según él, a los bajos precios y a la ubicación, no siendo un recinto cerrado, algo poco habitual en estas iniciativas.

    González compareció ayer junto al alcalde de Cambados, Luis Aragunde, y ofreció los resultados obtenidos de un cuestionario repartido entre los empresarios para medir su grado de satisfacción y del que se han extraído opiniones como que haya un mercadillo por año y no cada dos, como sucedía hasta el momento (lo pide un 83%).

     Ventas por 25.000 euros. La gran mayoría de los asistentes están satisfechos y más desde la asociación que “non esperaba tal éxito”, reconoció González. So bre todo porque ha servido para que los comerciantes den salida a su stock y obtengan un respiro en estos tiempos de crisis. “Un comercio facturou máis de 25.000 euros” y aunque fue algo excepcional, las ventas del resto fueron satisfactorias. La mayoría, doce negocios, movieron alrededor de 8.000 euros cada uno, mientras que otros siete hicieron unos 4.000 euros. De estas cifras, Zona Centro desprende “e polo baixo” que la facturación total ascendió a más de 160.000 euros.

    En cuanto a los visitantes, calcula que el gasto medio fue de 40 euros por persona y sitúa las cifras de asistencia en 12.000 ciudadanos durante los tres días que duró el evento, de los cuales, unos 4.000 serían compradores, tomando en consideración que de cada tres asistentes, uno era cliente. Fueron en su gran mayoría, turistas (44%), seguidos por cambadeses (29%) y de vecinos de otras localidades de la comarca (27%). Asimismo, desde Zona Centro estiman que el número de personas que pasaron por A Calzada fue de aproximadamente 15.000.

    Su presidente informó que los gastos, en concepto de los stands, publicidad, rótulos, etc. fueron de 16.850 euros y que los expositores asumieron el 75% del total, un precio “adecuado porque lle sacaron partido”. De hecho, según la encuesta, todos los participantes desean repetir a excepción de uno “porque vai pechar o negocio”, apuntó. Los resultados logrados a través de 17 preguntas, fueron recogidos el último día, el domingo, y por tanto hay cifras que podría ser superiores, explicó. Los pasarán a la Consellería de Industria y se presentará en la mesa local de comercio para debatir qué se puede mejorar.

    Fuente: Diario de Arousa.
     

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  • 23 Agosto, 2011
    Economía e Industria ha previsto publicar en la próxima semana, en el Diario Oficial de Galicia, la orden por la que se regula la obtención de ayudas para promover a la sociedad de la información en el comercio minorista gallego para el año 2011.


    La orden supone el desarrollo y cumplimiento del dispuesto en el Plan Ágora Agora Re-Comercia en su programa II.

    Como gran novedad de esta convocatoria 2011, los comerciantes podrán acceder a estas ayudas adquiriendo el equipamiento subvencionado directamente en las entidades colaboradoras que resulten seleccionadas en la primera fase de gestión de esta orden de ayudas.

    El material subvencionado por esta orden de ayudas incluye equipamiento informático, páginas web, aplicaciónes informáticas comerciales, componentes menores y TPVS para el ejercicio de la actividad comercial minorista.

  • 19 Agosto, 2011
    Hoxe, Mª Nava Castro Domínguez, Directora Xeral de Comercio, asistirá á inauguración da Feira de oportunidades de Cambados

    Un total de 24 comercios exporán os seus produtos durante a Feira de oportunidades de Cambados, que se celebra este fin de semana no Paseo da Calzada.  A intención da asociación de comerciantes é celebrar a feira cada dous anos, de modo que non procedería facela ata 2012, pero moitos negocios solicitaron que se organiza tamén este verán debido á forte crise que está atravesando o sector.

    A feira empezará este venres 19 e terminará o vindeiro domingo 21. Durante tres días, os 24 comercios van ocupar 37 casetas, cunha superficie de 500 metros cadrados. Poderanse obter produtos con descontos dende o 50% ata o 80%. Nesta feira poderase comprar calquera tipo de produtos, dende moda, deportes, complementos ata fogar ou decoranción incluso pasando por produtos tradicionais galegos ou electrodomésticos.  Tamén hai que deixar patente a presenza da Asociación Protectora de Animais de Cambados.

    Este evento será inaugurado hoxe pola directora xeral de comercio, Nava Castro Domínguez.

    A feira contará cun horario ininterrompido de 10 a 22h.

  • 18 Agosto, 2011
    El 7º Encuentro nacional de mercados municipales minoristas: nuevos barrios, nuevos mercados

    Mercasa y la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) han puesto en marcha la convocatoria del 7º Encuentro Nacional de Mercados Municipales Minoristas, que se celebrará en Zaragoza, los próximos 21 y 22 de noviembre, y reunirá a más de 600 responsables municipales y de otras administraciones, junto a comerciantes de los Mercados y expertos de todos los ámbitos sobre comercio y consumo.

    Mercasa y la FEMP vienen organizando estos Encuentros con carácter bienal desde 1998, siempre con un resultado muy positivo, tanto de asistencia como por los debates y conclusiones alcanzadas, que han contribuido a reforzar la posición de liderazgo de los Mercados Municipales en la distribución alimentaria española.

    El 7º Encuentro Nacional de Mercados Municipales Minoristas se convoca bajo el lema “Nuevos barrios, nuevos mercados”, porque en esta ocasión las ponencias e intervenciones previstas, como siempre con los mejores expertos y profesionales relacionados con los Mercados Municipales Minoristas, quieren contribuir de manera especial al debate sobre la oportunidad estratégica de apostar por los Mercados Municipales en los nuevos desarrollos urbanos de las ciudades.

    El objetivo es dar respuesta a una demanda creciente de los consumidores por una oferta comercial de proximidad, con la máxima calidad en los servicios y los productos, complementaria con el resto formatos comerciales. Una demanda que en los nuevos barrios se dirige expresamente a los Mercados Municipales Minoristas.

    La organización del 7º Encuentro Nacional de Mercados Municipales Minoristas cuenta con el apoyo del Gobierno de Aragón, el Ayuntamiento de Zaragoza, Mercazaragoza, el Ministerio de Industria, Turismo y Comercio; y el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino.

     

     

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  • 18 Agosto, 2011
    La creación de empresas aumenta en Galicia un 15%, el doble que la media
    La comunidad es la segunda que más sociedades constituye en junio

    REDACCIÓN - VIGO Galicia crea empresas a buen ritmo en medio de la tormenta financiera internacional. La comunidad autónoma cerró el pasado mes de junio con 391 nuevas sociedades mercantiles, una cifra que supera en un 14,7% el dato registrado en el mismo mes de 2010, el doble que la media estatal (de un 6,8%) y sitúa a Galicia como la segunda comunidad con un mayor incremento porcentual. Eso al menos aseguró ayer la Consellería de Economía e Industria, que se felicitó del avance estadístico del parque empresarial gallego. El PSdeG lamentó sin embargo la desaparición del conselleiro Javier Guerra en pleno mes de agosto y a pesar de la "destrucción del tejido industrial" que en su opinión se produce en la comunidad.
    A Coruña y Pontevedra son las cabezas que demuestran un mayor dinamismo, empatadas con 149 nuevas empresas, seguidas de Lugo (47) y Ourense (46). Como ocurre en el resto del Estado, la mayoría de los emprendedores de junio crearon sociedades limitadas –389 frente a dos sociedades anónimas–.
    Las 391 nuevas empresas constituidas en Galicia durante el pasado mes de junio sumaron un capital suscrito de 74 millones de euros, aunque sólo la mitad, 35,2 euros fueron desembolsados en el momento de la creación de las empresas, según la estadística hecha pública ayer por el Instituto Nacional de Estadística (INE). Este fenómeno se produce sobre todo por las nuevas sociedades anónimas creadas en Ourense, que sólo desembolsaron 12,8 millones de los 51,4 suscritos, y Pontevedra (100 de 300).

    Fuente: Faro de Vigo

  • 17 Agosto, 2011
    El tirón de las exportaciones dispara el superávit comercial de Galicia un 160%

    La comunidad logra este año un saldo positivo de 1.727 millones, el mayor de España

     JOSÉ CARNEIRO VIGO El tirón de las exportaciones ha disparado el superávit comercial de Galicia un 160% en lo que va de año. Las empresas de la comunidad aumentaron sus ventas al extranjero un 23,7% en los cinco primeros meses de 20114, mientras que las importaciones subieron solo un 7%, lo que arroja un saldo comercial positivo de 1.727 millones de euros, el mayor de todo el Estado, seguido por el navarro (1.124). Detrás del buen comportamiento de las exportaciones están las entregas protagonizadas por los astilleros gallegos en los cinco primeros meses del año y los sectores de la energía y el textil, este último lanzado por Inditex.
    Las exportaciones alcanzaron los 7.539 millones de euros entre enero y mayo, un 23,7% más que en el mismo periodo de 2010, mientras que las importaciones llegaron a 5.811 millones (+7%). Pontevedra mantiene su liderazgo exportador, con más de la mitad de las ventas efectuadas al extranjero (un 53% del total, con 4.047 millones de euros), pero fue en cambio la provincia donde menos crecieron en estos cinco primeros meses, un 13,6%. La mayor subida se registró en Lugo (+44%), donde se exportaron mercancías valoradas en 237 millones, seguida por A Coruña (+39%), con 2.989 millones, y Ourense, con 264 (+23%).
    Por sectores económicos, el que más creció fue el de bienes de equipo (+54,4%), con un volumen de 1.599 millones de euros en los cinco primeros meses del año, debido sobre todo a las distintas entregas de buques protagonizadas por los astilleros gallegos. También destacan las subidas registradas por la energía, del 29,65%, hasta los 379 millones de euros; y las manufacturas de consumo, sobre todo el textil, con un incremento del 20,81% y un volumen de 1.347 millones. El motor económico de la comunidad, la industria del automóvil, cerró mayo con una subida de las exportaciones del 9,78% y un volumen total de 1.848 millones, casi el 20% del total exportado por Galicia.
    El último estudio sobre las empresas exportadoras en España, elaborado por las Cámaras de Comercio, revela que el número de firmas que exportan de forma habitual en Galicia ha crecido un 5,8% en apenas cinco años, lo que ayuda a consolidar la internacionalización de la economía gallega. Así, al cierre de 2009 había en esta comunidad 2.056 empresas exportadoras (casi de 60% de la provincia de Pontevedra), 114 más que en 2005.
    El estudio hace hincapié, no obstante, en la excesiva concentración de las exportaciones en un reducido número de empresas. Tanto es así que apenas media docena de compañías acaparan la mitad del comercio exterior gallego, como son la planta viguesa de PSA Peugeot Citroën, el Grupo Inditex, Repsol, Finsa y Pescanova, entre otras.
    España
    A nivel nacional, las exportaciones no estacionales al exterior crecieron un 19% entre enero y mayo de este año, hasta los 87.500 millones de euros frente a los 73.400 millones en el mismo periodo del año anterior, según datos preliminares publicados ayer martes por la oficina estadística europea, Eurostat.

     

    Fuente: Faro de Vigo

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  • 11 Agosto, 2011
    Economía e Industria inviste 8,3 millóns de euros, un 12% máis que o ano pasado, na mellora das zonas comerciais dos concellos para favorecer o dinamismo e a xeración de emprego
    • O Goberno Galego axuda aos concellos nun momento complexo realizando un importante esforzo e incrementando a partida adicada a estas subvencións en preto de 1 millón de euros
    • A Xunta renova o seu compromiso cos concellos e fomenta o desenvolvemento de mercados e zonas comerciais racionais, accesibles e modernas
    • A prioridade da Consellería de Economía e Industria, dentro do seu Plan Ágora- Agora re-Comercia, é a potenciación do comercio de proximidade, o incremento da súa calidade e a creación de emprego
    • Os centros comerciais abertos, os eixes comerciais, as prazas de abastos e os mercados tradicionais, cobran un especial protagonismo nestas actuacións
    • Para facer mais doados os trámites e a execución das obras, Economía e Industria contempla anticipos de ata o 50% das subvencións

    Santiago, 11 agosto de 2011.- A Consellería de Economía e Industria renova o seu compromiso cos concellos para a adecuación e modernización dos equipamentos comerciais municipais, dentro das accións contempladas no Plan Ágora- Agora reComercia. cun investimento de 8,3 millóns de euros para os anos 2011-2012, preto de 1 millón de euros máis que o pasado exercicio (o que supón un incremento do 12%). A Xunta de Galicia fai un importante esforzo para priorizar e axudar aos municipios, nun momento complexo para as administracións locais, co obxectivo de impulsar a mellora das zonas comerciais favorecendo o crecemento e a xeración de emprego nas comarcas galegas.

    O Conselleiro de Economía e Industria sinalou a importancia do comercio para e desenvolvemento económico e social galego e salientou que “é un momento importante para apostar polo noso comercio, un comercio que significa máis do 10% do PIB galego”. Neste eido, a Consellería continua a traballar nas súa política de apoio ao comercio de proximidade xa que mediante as obras de mellora das zonas comerciais se potencia, sobre todo,ao pequeno e mediano comercio con fin de reforzar o seu potencial dinamizador e a súa competitividade. É importante salientar que na actual situación de crise, apuntou o conselleiro “é fundamental establecer unha liña de colaboración cos concellos para posibilitar a axuda ao comercio de forma directa”.

    Con estas subvencións aos concellos a Xunta está impulsando a mellora das zonas que, tradicionalmente, concentran a actividade comercial das nosas vilas e cidades. Os centros comerciais abertos, os eixes comerciais, as prazas de abastos e os mercados tradicionais, cobran un especial protagonismo nestas actuacións.

    Concretamente, a orde concede axudas para a adecuación e mellora de 20 mercados de abastos; 5 mercados ambulantes; a reforma, equipamento e mobiliario urbano en 74 prazas e rúas comerciais; a modernización e mellora de 10 eixes comerciais e a creación de catro novos puntos Redic en Concellos. Todas estas accións buscarán o desenvolvemento de mercados e zonas comerciais racionais, accesibles e modernas, engadindo calidade ao comercio galego.


    Axilidade dos trámites
    Ademais, para mellorar o financiamento das obras programadas nos concellos e axudar a paliar os efectos dunha época na que as administracións están a ver minorados sus ingresos, sobre todo, a administración local, a Xunta quere facer un esforzo para contribuír ao seu achegamento ao cidadán e ao comerciante. Por todo iso, entre as medidas tomadas para facer máis doados os trámites e a execución das obras se contemplan anticipos de ata o 50% das subvencións

    Un dos obxectivos da Xunta de Galicia coa posta en marcha de estas actuacións, xunto coa Lei do Comercio Interior de Galicia e o Plan Ágora, é fomentar e protexer ao pequeno e mediano comercio fronte as grandes superficies.

  • 10 Agosto, 2011
    Economía e Industria impulsa un proxecto para fusionar artesanía tradicional e deseño co fin de abrir novos mercados aos artesáns galegos
    • A directora xeral de Comercio, Nava Castro, xunto a Elena Fabeiro, xerente da Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño; o alcalde de Vila de Cruces, Jesús Otero e representantes do concello de Sanxenxo, presentaron hoxe os primeiros produtos en Sanxenxo
    • A iniciativa, baixo o nome "D-due LAB" e feita en colaboración coa firma galega D-Due, permitirá facer unha nova interpretación do produto artesán tradicional, acorde coas tendencias actuais do mercado da moda e da decoración e contribuirá a impulsar a súa comercialización en novos mercados
    • Na colección de produtos que se desenvolverá poderán participar os artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia
    • O proxecto enmarcase na política da Conselleria de Economía e Industria de apoio á dinamización do pequeno comercio dentro do Plan Agora

     

    Preme para ver a mostraSantiago de Compostela, 12 de agosto de 2011.-  Presentación aos medios na tenda da firma textil galega D-due do Porto Deportivo Juan Carlos I de Sanxenxo dun proxecto experimental de incorporación do produto artesán feito en Galicia aos deseños da súa nova colección. A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, dependente da Consellería de Economía e Industria, colabora coa empresa neste novo proxecto que aposta pola interconexión entre deseño e artesanía, a través dun apoio económico de 10.000 euros.

     Esta iniciativa, denominada D-due LAB, ten como obxectivo a creación da colección de verán 2012 da marca D-due na que se incorporarán pezas que se lle encargarán a artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia. Trátase dun proxecto que se irá conformando e medrando co paso dos meses e do que se presentoun  nunha primeira mostra na Feria Bread&Butter de Berlín no mes de xullo.

     Empresas artesáns como Elena Ferro ( Merza, Vila de Cruces) e Idoia Cuesta (Outeiro de Rei), recentes finalistas dos Premios Nacionales de Artesanía 2011 participan neste proxecto. Nesta primeira fase do proxecto participan obradoiros especializados no téxtil, na olería tradicional, na xoiería, na elaboración de zocos ou nos complementos.

     Asemade, D-due ten previsto incorporar pezas de artesanía tanto na decoración das súas tendas como para a súa venda directa a través dos tres establecementos comerciais dos que dispón en España, entre os que destaca o recentemente inaugurado en Mallorca.

     Na actualidade, as prendas das coleccións de D-due pódense atopar tamén nos principais puntos de venda do mercado da moda tanto en Europa, en países coma o Reino Unido, Italia, Francia ou Suíza, coma nos Estados Unidos, a través do seu punto de venda en Nova Iorque, ou noutros países menos accesibles para os artesáns galegos como poden ser Xapón, China, Qatar, Kuwait, Indonesia ou Corea.

     Dende a Consellería de Economía e Industria estanse a impulsar diferentes iniciativas encamiñadas a introdución do produto artesán galego en diferentes mercados, a través da presenza da marca Artesanía de Galicia en feiras profesionais internacionais de carácter internacional ou de iniciativas máis concretas como a promoción do produto artesán galego no eido do agasallo internacional.

     Neste caso, a Consellería entende que o proxecto D-due LAB contribuirá a situar a artesanía en canles e mercados diferentes dos habituais, permitirá facer unha nova interpretación do produto artesán tradicional dende unha perspectiva relacionada co deseño de moda e da decoración de interiores, acorde coas tendencias actuais do mercado, o que lle abrirá sen dúbida novas vías de comercialización no futuro. 

  • 08 Agosto, 2011
    ECONOMÍA E INDUSTRIA PON EN MARCHA A CAMPAÑA DE VERÁN PARA O CONTROL DOS XOGUETES INFANTÍS
    • A directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, e a xerente do Instituto Galego de Consumo, Mª Jesús Muñoz Chesa, salientan o traballo do Laboratorio de Consumo de Galicia, o único oficial de toda España acreditado para analizar a seguridade dos xoguetes segundo a norma europea UNE-EN 71-1
    • O Instituto Galego de Consumo recorda que é fundamental comprobar a etiquetaxe e as medidas de seguridade antes de mercar cada produto
    • Entre os riscos máis comúns atópanse as bolsas ou embalaxes de xoguetes, os materiais expandibles, os bordos cortantes ou as máscaras e cascos, os proxectís que lanzan algúns xoguetes, a inflamabilidade dos materiais dos xoguetes, a presenza de certos compostos químicos, os imáns, os adhesivos, os cordóns, os choques eléctricos ou os flotadores de asento
    • O Instituto Galego de Consumo recorda tamén os coidados que deben terse coas compras de gafas de sol e as cremas de protección solar

     

    Santiago, 8 de agosto de 2011.- A Consellería de Economía e Industria recoméndalle aos pais que incrementen a precaución á hora de elixir os xoguetes infantís que empregan os seus fillos e fillas durante o verán, de xeito que se aseguren de que os xoguetes que mercan estean especificamente recomendados para os cativos. Así o explicaron hoxe a directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, e a xerente do Instituto Galego de Consumo, Mª Jesús Muñoz Chesa, na presentación da campaña de verán de control de xoguetes infantís, posta en marcha dende a Consellería.

    A directora xeral de Comercio incidiu na necesidade de seleccionar con moita atención un xoguete ou un xogo, en función da idade e do desenvolvemento mental ou físico do neno ou da nena que o vai empregar, posto que moitos dos accidentes se producen cando os nenos manipulan xoguetes que non están deseñados especificamente para eles.

    Nava Castro lembrou que a Consellería de Economía e Industria dispón do único laboratorio de toda España acreditado para analizar a seguridade dos xoguetes segundo a norma europea UNE-EN 71-1, unha norma que pretende reducir ao máximo posible os riscos que non son evidentes para os usuarios. O Laboratorio de Consumo de Galicia está conformado por cinco departamentos nos que se analizan produtos de consumo mecánico, téxtil, eléctrico, químico e electrónico, e cada ano analiza unha media de 125 xoguetes para comprobar a súa adecuación coas normas de seguridade.

    No ano 2010, o Laboratorio de Consumo de Galicia localizou o 25% de todos os xoguetes que se detectaron perigosos en España e, neste ano 2011, leva analizados xa máis de 70 xoguetes, nos que detectaron 22 cumprimentos graves de seguridade. Entre os riscos máis comúns relacionados con estes xoguetes atópanse as bolsas ou embalaxes, os materiais expandibles, os bordos cortantes, as máscaras e cascos, os

    proxectís que lanzan algúns xoguetes, a inflamabilidade dos materiais dosxoguetes, a presenza de certos compostos químicos, os imáns, os adhesivos, os cordóns, os choques eléctricos ou os flotadores de asento, ademais de riscos específicos para nenos menores de 3 anos, para os que se recomenda extremar as precaucións.

    Entre as medidas que se lles recomendan aos pais atópanse revisar a etiquetaxe do xoguete para comprobar que figuran os datos do responsable do produto e que dispón do marcado CE, ler as instrucións de manexo e advertencias – que deberán estar en idioma oficial – comprobar que non teñan bordos cortantes e, no caso dos xoguetes eléctricos, que non teñan fontes de alimentacións a máis de 24 voltios.

    Outros produtos

    En canto ás gafas de sol, Nava Castro sinalou que estas deben dispoñer dun marcado sobre a montura, a embalaxe ou en forma de etiqueta adhesiva que inclúa os datos do fabricante, o número de categoría do filtro, o número e ano da norma europea que acredita cumprir, así como que inclúan o marcado CE.

    Outra das recomendacións útiles para a temporada de verán é a toma de precaucións con respecto ás cremas de protección solar, que deben indicar o factor de protección solar que proporcionan, evitando reclamos do tipo “pantalla total” que poden confundir os consumidores. Así mesmo, deberán informar de cuestións coma o período máximo de permanencia en condicións de insolacións ou a resistencia á auga do protector solar.

     

  • 05 Agosto, 2011
    O Capítulo Serenísimo do viño Albariño, concédelles ao conselleiro de Economía e Industria e á directora xeral de comercio, o Título de Cabaleiro e Folla de Prata

    Lugar: Cambados

    Data: 07/08/2011

    Hora: 13 h

     

    Na LIX Festa do Albariño, o Capítulo Serenísimo do viño Albariño, acourdou entre outras personalidades, concederlle a distinción de Cabaleiro Serenísimo do Albariño, ao conselleiro de Economía e Indsutria, Javier Guerra e, de Folla de Prata á directora xeral de Comercio, Nava Castro.

  • 02 Agosto, 2011
    Economía e Industria mejora las zonas comerciales de Baiona para favorecer el crecimiento y la generación de empleo en el pequeño comercio
    • Javier Guerra inaugurou hoxe as reformas da rúa de Baiona e lembrou que a Consellería ten investido preto de 4,7 millóns de euros na dinamización empresarial e comercial do concello, así como na mellora dos seus servizos e mais na creación de emprego
    • O Plan Ágora- Agora re-Comercia da Consellería apoia o desenvolvemento de mercados e zonas comerciais racionais, accesibles e modernas
    • A prioridade da Consellería de Economía e Industria no ámbito comercial é a do comercio de proximidade e a creación de emprego.

    Santiago, 2 agosto de 2011.- A Consellería de Economía e Industria ven de mellorar as zonas comercias do concello de Baiona mediante a recuperación da rúa Carabela la Pinta e a futura rehabilitación da fachada da Praza de Abastos. Neste sentido, a Consellería continúa traballando nas súas política de apoio ao comercio de proximidade xa que mediante as obras de melloras das zonas comerciais se potencia, sobre todo, ao pequeno e mediano comercio.

    Javier Guerra inaugurou hoxe as reformas da rúa de Baiona e lembrou que a Consellería ten investido preto de 4,7 millóns de euros na dinamización empresarial e comercial do concello, así como na mellora dos seus servizos e mais na creación de emprego.

    Guerra lembrou que en Baiona, o 97,37% das empresas son microempresas e máis do 50% trátase de autónomos. Ademais, debese ter en conta que a actividade comercial ten un peso no 30% no sector servizos. Estas cifras evidencian que apoiar o comercio de proximidade é apoiar a creación de emprego e, sobre todo, a xeración de autoemprego.

    Neste sentido, a Xunta está impulsando a mellora das zonas que, tradicionalmente, concentran a actividade comercial das nosas vilas e cidades, xa que isto significa engadir calidade ao comercio galego. Con estas accións e, sobre todo coa Lei do Comercio Interior de Galicia e o Plan Ágora, a Xunta o que quere é fomentar e protexer ao pequeno e mediano comercio fronte as grandes superficies. Non esquezamos que o comercio de proximidade é clave para o crecemento económico e social dos concellos, neste caso do de Baiona.

    A recuperación da Rúa Carabela la Pinta
    Coa recuperación da rúa Carabela la Pinta, no marco do Centro Comercial Aberto Baiona Real, mellorase unha zona prioritaria para a implantación de diferentes actividades mercantís e comerciais, tanto do sector da hostalaría como do comercio de proximidade no concello de Baiona.

    A humanización desta rúa foi, sen dúbida, necesaria, xa que tras a súa degradación paulatina desde os anos 70 non houbo unha recuperación total da mesma. Neste sentido, a Conselleria traballou por recuperar o patrimonio histórico-paisaxístico. Diversas foron as accións levadas a cabo neste sentido: recuperación da Alameda e a fonte-labadoiro, a mellora do tráfico rodado e unha mellora substancial dos espazos de circulación peonís, melloras no sistema de contenerización dos vertidos sólidos e tamén melloras da rede eléctrica de instalacións urbanas de alumeado público, saneamento, abastecemento de auga, rego, gas e telecomunicacións.

    Esta rúa sempre tivo un marcado carácter comercial con distintas actividades comerciais e mercantís (café, restaurantes), comercio ao por menor (farmacia, téxtiles, etc), oficinas bancarias, destacando a presenza do Mercado Municipal de Abastos. Polo que foron un total de 36 establecementos mercantís os beneficiados da recuperación da devandita rúa.

  • 30 Julio, 2011
    Economía e industria invierte 30.000 euros en la organización de la feria de artesanía mostrart.


    - A directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, o alcalde de A Coruña, Carlos Negreira e a xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro, participaron no acto de inauguración deste evento que estará aberto entre o 30 de xullo e o 15 de agosto nos Xardíns Méndez Núñez da Coruña.
     

    - Nava Castro destacou a importancia de Mostrart como un evento de referencia en Galicia tanto polo número de expositores, que este ano rondan os 60, como pola afluencia de visitantes.

     

    A Coruña, 30 de xullo de 2011.- A Consellería de Economía e Industria apoia con 30.000 euros a celebración da feira de artesanía Mostrart, que se celebra na Coruña entre o 30 de xullo e o 15 de agosto. A directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, o Alcalde de A Coruña, Carlos Negreira e  mais a xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro, participaron esta mañá no acto de inauguración da feira, na que participan 58 expositores.

    Nava Castro sinalou a importancia de Mostrart como unha das feiras de venda directa de maior relevancia en Galicia, tanto polo número de expositores con carta de artesán, como pola afluencia de visitantes. Durante o acto, fixo fincapé no papel deste tipo de eventos que contribúen a dinamizar a comercialización da artesanía galega, incrementan a atracción turística e, polo tanto, a actividade económica da zona.

    Mostrart permítelle aos visitantes entrar en contacto directo cos propios artesáns, que están especializados nunha grande variedade de oficios diversos: téxtil, coiro, xoiaría, bixutería, complementos, encaixes, serigrafía, vidro, cerámica, xoguetes, cartón pedra, madeira, olería, etc. Os expositores galegos que participan nesta edición de Mostrart son: A Feitura (A Coruña), A Xente das Cores (Mondoñedo), A. Outeiriño Tecido Artesán (Ourense), Ardentía Deseño en Prata (Bergondo), AreladeFe (A Guarda), Artefíos - Asoc. Padres Formación Jóvenes Límite (A Coruña), Artesanía en Plata (Marín), Belén Soto (Pontevedra), Bruxarte (Vigo), C. Canoura Deseño (Culleredo), C.G. Cristal Reciclado (Vigo), Cabuxa (Tui), Cerámica e Prata – F. Porto (A Estrada), Cerámica SUVE (Cangas do Morrazo), Charamusca (Carnota), Chueco (A Coruña), Cuaderna Maestra (Ponte Caldelas), E. Ferro (Merza), Elena Arce (A Coruña), En Lá (Monforte de Lemos), Encaixes Melania Camariñas (Camariñas), Encaixes Mónica Pose(Camariñas), Encoiros (Vigo), Estiva da Vella (Ferrol), F. Mourón – Buño (Malpica de Bergantiños), Fer (Santiago de Compostela), Ferreira Cerámica (Vigo), Fiada Tecido Manual (Carral), Flecharte (Vigo), Gelina Camariñas (Camariñas), Jatafarta (Berres), Joyas de Papel (Nigrán), La Böcöque (Moaña), Laia Zapateiros (Melide), María Feijóo (Santiago), Maysil (A Estrada), Nordes (Carnota), Pablo Leal (Teo), Plata Nativa (A Coruña), Regal Cerámica Artesán (Viveiro), Rosa Higuero (Cabanas), Rosa Méndez (Teo), Sánchez-Cano Orfebres (Vigo), Santín (Cambre), Silvereira (Teo), Suso Calo (Moaña), Taller Amona (Cabanas), Taller Sur (Marín), Taller Viola – Flor Seca (Oza dos Ríos), Tallería Cristal (A Coruña), Tragamasa Bichería Fina (Oleiros), V/M Artesanía (A Coruña), Varo Caride (Vigo), Vidal Revilla (Cervo) e Zimzelatum (Gondomar).

    A Xunta de Galicia  contará por primeira vez con un stand institucional da Fundación Centro Galego da Artesanía e do deseño dentro da mostra para a promoción da marca Artesanía de Galicia propiedade da Xunta de Galicia. Entre os obxectivos da Fundación está o de impulsar a exhibición do produto artesán galego entre a sociedade. Por este motivo, apoia a celebración de feiras de venda directa e diferentes eventos de promoción da artesanía, realizadas por iniciativa de concellos e de asociacións profesionais de artesáns, como é o caso da Asociación Galega de Artesáns (AGA), que cada ano se encarga de organizar a feira Mostrart. 

  • 27 Julio, 2011
    Economía e industria continúa na súa estratexia de apoio ao pequeno e mediano comercio.

    - A directora Xeral de Comercio, Nava Castro, participou hoxe na presentación da nova imaxe da Praza de Abastos de Padrón

    - A Consellería de Economía e Industria ten deseñado unha estratexia de apoio ao pequeno comercio, que converteu a dinamización do comercio de proximidade nunha prioridade da estratexia de dinamización da comercial da Xunta, recollida no Plan Ágora- Agora Recomercia

    - Nava Castro recordou que neste exercicio a Consellería de Economía e Industria adxudicou unha partida global de presto de 3 millóns de euros, destinada á dinamización das Prazas de Abastos e Centros Comerciais Abertos

    Padrón, 27 de xullo de 2011.- A directora Xeral de Comercio, Nava Castro, participou hoxe na presentación da nova imaxe da Praza de Abastos de Padrón, e recordou que a Consellería de Economía e Industria ten deseñado unha estratexia de apoio ao pequeno comercio, que converteu a dinamización do comercio de proximidade nunha prioridade da estratexia de dinamización da comercial da Xunta, recollida no Plan Ágora- Agora Recomercia.

    Neste sentido, Nava Castro recordou que neste exercicio a Consellería de Economía e Industria adxudicou unha partida global de presto de 3 millóns de euros, destinada á dinamización das Prazas de Abastos e Centros Comerciais Abertos das catro provincias galegas, ao abeiro das axudas establecidas no programa de subvencións para mellorar a competitividade destas organizacións comerciais.

    A directora Xeral de Comercio  salientou a importancia da Praza de Abastos de Padrón, e sinalou que este tipo de mercados representa unha alternativa interesante ás grandes superficies porque apostan pola excelencia na prestación de servizos e fan rendible as súas maiores vantaxes competitivas: a proximidade, a calidade, a atención personalizada e a diversidade da súa oferta.

    Deste xeito, a Consellería de Economía e Industria está a impulsar a dinamización e rexeneración das prazas de abastos, a creación de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes que supoñan unha vantaxe para estes, a mellora das instalacións e o equipamento dos mercados, así como a sinalización comercial.

  • 26 Julio, 2011
    Charla sobre la Ley de Comercio de Galicia

    La directora general de Comercio Mª Nava Castro participará en una charla sobre la Ley de Comercio de Galicia.
    Organizada por: Asociación Centro Comercial Local ESTRELA DE MARÍN
    Lugar de celebración: Museo Municipal Manuel Torres, Avda de Ourense, 1 – Marín
    Hora: 21,00 h.

  • 22 Julio, 2011
    Economía e Industria impulsa el comercio de cercanías con la creación del Portal del comerciante
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