Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 14 Setembro, 2012
    O Goberno estuda endurecer as penas por furto para protexer o pequeno comercio

     

    A medida pretende disuadir os delincuentes de reincidir
     

    A seguridade é un dos eixes do Plan de Apoio ao Comercio 2013
     

    O secretario de Estado de Comercio, Jaime García-Legaz, informou onte de que o Goberno está a estudar a posibilidade de endurecer as penas por furto para protexer o comercio e disuadir os delincuentes de reincidir na súa comisión.

    Tras a reunión da conferencia sectorial de comercio interior, García-Legaz explicou que trasladaron ao ministerio de Xustiza unha proposta das asociacións de comerciantes para que se endurezan as penas porque entenden que as actuais non son suficientes.

    Lexislación

    Tras explicar que Xustiza está a estudar a proposta e que é competencia deste Ministerio tomar unha decisión final, García-Legaz apuntou que dende Economía entenden que ten que existir unha lexislación penal que disuada do furto e do roubo para evitar que aqueles que se dedican a iso "de forma case profesional" o sigan facendo.

    "O pequeno comercio sofre moito polo furto. O comerciante vese indefenso porque denuncia e ve que non serve de moito", afirmou García-Legaz, quen expresou o seu apoio a un cambio lexislativo se se conclúe que o actual marco non é "suficientemente disuasorio".

    O reforzamento da seguridade no comercio é un dos dez eixes sobre os que xirará o Plan de Apoio á Competitividade do Comercio 2013.

    Este plan centrarase tamén en potenciar a incorporación a grande escala do pagamento electrónico nos pequenos comercios, tanto a través de tarxetas coma do teléfono móbil, algo no que España quere ser líder, sobre todo porque facilitará as compras aos 60 millóns de turistas que visitan o país, e para o que xa están a traballar cos operadores, apuntou García-Legaz.

    Ademais, o plan buscará difundir os beneficios da venda por internet entre os pequenos e medianos comercios.

    Outro eixe será o de modernizar os mercados municipais e potenciar os centros comerciais abertos e as zonas de comercio urbano para evitar que se perdan eixes comerciais históricos.

    Ademais, reforzarase o apoio financeiro ao sector, traballarase na promoción comercial e a reactivación da demanda, promoverase o relevo xeracional á fronte das tendas, sobre todo como alternativa para os mozos desempregados, e reforzarase o binomio "turismo-comercio".

    Por outra parte, a conferencia sectorial abordou a futura Lei de Unidade de Mercado, cuxo texto final podería estar redactado nun mes para que entre en vigor antes de que remate o ano.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 12 Setembro, 2012
    As redeiras de Corme buscan novas saídas laborais

     

    As redeiras de Corme, no municipio de Ponteceso, realizan un curso para a elaboración de complementos co obxectivo de buscar novas saídas ao seu traballo e dar continuidade ao seu labor artesanal. A iniciativa está promovida pola Consellería de Industria, a través da Fundación Centro Galego de Artesanía e Deseño. A directora de Comercio, Nava Castro; a delegada da Xunta Belén do Campo; e a directora de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana Rodríguez, supervisaron onte o curso, que acaba o sábado.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 12 Setembro, 2012
    Ponteareas leva a pleno a aprobación da ordenanza das licenzas exprés

     

    Permitirá simplificar os trámites para poñer en marcha unha actividade comercial

    A Corporación Municipal de Ponteareas debaterá hoxe en pleno extraordinario a súa proposta de aprobación inicial da ordenanza municipal que permitirá a concesión das chamadas “licenzas exprés”, que acurtan e simplifican sensiblemente os trámites para poñer en marcha unha actividade comercial.

    A aprobación desta ordenanza permitirá unha simplificación administrativa reguladora dos procedementos de comunicación previa e declaración responsable, para a prestación de servizos como instalación e apertura de establecementos comerciais e actividades inocuas, cambios de titularidade e licenzas, para obras de instalación menores por actuación comunicada.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 12 Setembro, 2012
    Comerciantes e goberno local analizan as propostas para relanzar este sector

     

    O alcalde, Carlos Negreira, presidiu onte a reunión que mantivo o goberno municipal cos representantes da Unión de Comercio Coruñés, entidade que agrupa a unha ducia de asociacións e que preside María José de La Puente, no que pretendía ser un acto de balance do ano, ademais de abordar futuras campañas e analizar as medidas postas en marcha que deron un mellor resultado para incluílas nos próximos orzamentos municipais. Antes do encontro, ao que Negreira chegou con atraso, De La Puente remarcou que aínda que aposta máis por explicar pareceres máis que críticas, considerou que “algunhas actuacións non están tendo a repercusión que deberían de ter, nin chegando á xente que deberían de facelo”. Aínda que evita dicir que foi un ano malo para o comercio, recoñeceu que “non foi ben” e que as “cousas podían saír mellor”.

    Pola súa banda, Antonio Amor, da asociación Obelisco, indicou que as súas demandas céntranse nun apostar polo “turismo os 365 días do ano” e considerou necesaria unha maior permisividade nas ordenanzas para facilitar o asentamento de grandes firmas.

    Fonte: La Voz de Galicia.

  • 10 Setembro, 2012
    "Os afectados das preferentes non pechan a vía xudicial ao pedir o arbitraxe"

    María Jesús Muñoz. Xerente do Instituto Galego de Consumo

    "Se ao cliente non lle gusta a oferta de NCG, pode declinar ir á vista"

    Dezaseis mil dos 43.000 afectados pola venda de preferentes de NCG Banco solicitaron o artitraje da Xunta. A entidade financeira aceptou resolver por esta vía, coa intención de reintegrar o diñeiro, ata o momento 1.100 casos, e xa hai dictados 530 laudos, que obrigaron a Novagalicia a devolver 15,5 millóns de euros, o 1,7% dos 910 millóns comercializados pola entidade galega.

    A xerente do Instituto Galego de Consumo, María José Muñoz, anima aos afectados a solicitar a vía do arbitraxe porque "non perden nada", xa que só coa petición non se pecha a vía xudicial, e pode suceder que o banco acepte o seu caso e estea diposto ao rembolso do diñeiro. NCG xa advertira de que non accederá a todas as reclamacións.

    O arbitraxe presentouse como unha solución para os casos de preferentes onde houbo unha evidente mala comercialización deste produto. Como e quen decide que houbo unha mala comercialización?

    O arbitraje é un sistema voluntario que teñen que aceptar as dúas partes. Neste caso, hai un cliente que considera que foi enganado, que houbo unha mala comercialización e solicita o arbitraxe. E polo outro lado, está a empresa que acepta o arbitraxe. Non é a Xunta a que decide se hai mala práctica.

    Coñece os criterios que utiliza NCG Banco para aceptar os casos?

    Non o sabemos.

    O arbitraxe é como un xuízo, pero ...

    O arbitraxe é unha vía extrajudicial para resolver un litixio entre un consumidor e unha empresa. Unha vez que as partes están de acordo convócaselles a unha vista, que é a porta pechada. E hai un árbitro, que na vía xudicial é o xuíz. As partes alegan ante o árbitro, separadamente da documentación que entreguen por escrito, e o árbitro pode facer preguntas. Unha vez que se celebra a audiencia, o árbitro emite un laudo que ten o mesmo valor que unha sentenza xudicial firme. Significa que non se pode recorrer.

    As partes, no caso das preferentes, están levando aos seus avogados?

    Non é necesario ir acompañado de avogado ou procurador. Ata podes non ir á vista, e esta celébrase igual, pero antes aceptaches o arbitraxe. Unha das vantaxes do arbitraxe, ademais da súa rapidez, é que non ten custo. Nun xuízo, tes que pagar ao avogado e ao procurador, e se perdes, pagas as costas. Nas vistas celebradas ata agora, case o 99% dos clientes das preferentes acoden sen avogado.

    E NCG Banco?

    Acode co seu avogado que defende o caso ata o final. Mandan alegacións por escrito e na vista presentan alegacións.

    Sabemos que xa hai 530 laudos, todos a favor do cliente, pero NCG Banco rexeitou ata o momento algunha solicitude?

    Ata agora non. E se o fai a nosa obriga é informar ao cliente de que a súa solicitude foi denegada.

    Visto que en todas as solicitudes de arbitraxe contestadas ata agora, a entidade mostrouse disposta a devolver o diñeiro, cabe supoñer que os laudos que quedan por dictar serán tamén favorables ao cliente?

    Os árbitros son independentes e soberanos. Ata agora todos os laudos foron a favor do cliente e non do banco. É o único que podo dicir. O normal é que o árbitro non dicte en contra do que pacten as dúas partes. O cliente pide o arbitraxe e o banco cando responde que si xa fixa as súas condicións, e si o cliente acepta estas condicións, entón celébrase a vista.

    E cales están sendo estas condicións por parte de NCG Banco?

    Ofrécese a devolver o 100% do valor nominal do investimento en preferentes ou subordinadas cun axuste dos intereses que cobraran, adaptándoos aos intereses dun prazo fixo.

    O arbitraje segue suscitando receos entre os afectados, aínda que as peticións creceron ...

    Creo que os receos débense ao descoñecemento do sistema de arbitraje de consumo. E as persoas que supuestamente foron enganadas volvéronse máis desconfiadas. En todo caso, eu dígolles a todos os afectados que o feito de facer a solicitude non pecha a vía xudicial. Nós trasladamos a solicitude á entidade, e a entidade si acepta faio cuns condicionantes e llos traslamos de novo ao cliente, e si este finalmente rexeita as condicións e ir á vista, non hai arbitraje e entón pode acudir á vía xudicial. A vía xudicial péchase cando o cliente asina que vai ir á vista de arbitraje, non cando solicita o arbitraje. Non perden nada por facer a petición. "Axiña que o banco acepta o arbitraxe, chamamos ao cliente"

    Desde as plataformas de afectados denunciáronse casos de enchufismos, cal son o criterios para chamar aos afectados e celebrar as vistas?

    Cando NCG Banco acepta o arbitraxe, chamamos ao cliente, pero pode suceder que tardemos en localizalo ou que esa persoa o pense uns días antes de aceptar ir ao arbitraxe e por iso sucede que outra persoa que entregou a súa solicitude máis tarde ve como se celebra a súa vista antes. Seguimos unha rigorosa orde de chegada.

    Para atender os casos de preferentes, eleváronse a 23 os ábitros e os sindicatos cuestionaron a súa formación académica ...

    Todos os árbitros son licenciados en Dereito, como esixe a normativa, e previamente reciben un curso de formación dunha semana mínimo.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 07 Setembro, 2012
    Boiro: O programa Galicia Calidade chegará á vila o mércores

     

    A Praza de Galicia en Boiro, acollerá o vindeiro mércores, día 12 de setembro, o programa Galicia Calidade, da Xunta de Galicia, cunha demostración de cociña, que inclúe tamén agasallos e sorteos. Mentres os maiores participan nesta iniciativa, os máis pequenos poderán estar entretidos nuns hinchables.

    Doutra banda, ese mesmo espazo acollerá os días 14 e 15 unha unidade móbil do Centro de Transfusión de Galicia, que se desprazará á localidade para facilitar a donación voluntaria de sangue dos veciños.

     

    Fonte: Diario de Arousa.

  • 07 Setembro, 2012
    Incentivos ao comercio

     

    A asociación de comerciantes de Burela converteuse desde a súa posta en marcha nunha das máis activas.

    De feito foi a primeira en presentar a súa campaña promocional para este outono na que sorteará tres cambios de imaxe que van acompañados doutras tantas pagas extra. Este tipo de iniciativas son cada vez máis frecuentes e nos próximos días seguro que o resto de asociacións comerciais da comarca darán a coñecer os seus incentivos para atraer aos clientes. E é que se ata agora eran necesarias para impulsar o consumo, a subida do Ive fainas case indispensables, porque os consumidores frearán as súas compras e intentarán buscar un valor engadido nas que fagan. Precisamente por iso, tamén se fan indispensables as asociacións de comerciantes, posto que a unión fai a forza e neste momento buscar a vantaxe competitiva para un único comercio é máis difícil que se son moitos os que planifican a estratexia. Entre todos os colectivos que se forman buscan converter as súas respectivas localidades en pequenos centros comerciais con vantaxes económicas e tamén con valores que non se atopan nas grandes superficies: proximidade e atención persoal.

    Fonte: El Progreso

     

  • 04 Setembro, 2012
    As catro prazas, o Mercado e os museos, o máis visitado.

    Santiago. O ámbito histórico da cidade, encabezado polas catro prazas e o Mercado, é un lugar de referencia para todo aquel que visita a cidade. "Digamos que é o máis común entre os turistas que chegan a Compostela. A praza de Abastos gusta moito porque se vive de preto a vida no mercado", afirma Rocío García, informadora turística da oficina municipal. Se ben, as posibilidades coas que se encontra o visitante son moitas e variadas.
    E é que ademais do impoñente casco histórico, moitos dos turistas gozan do lindo coas visitas ás zonas verdes da cidade. "Os peregrinos agradecen un tempo de descanso en lugares como a Alameda ou os parques de Bonaval e Belvís", engade Rocío, quen destaca o elevado número de turistas que solicitan información sobre Fisterra. "Moita xente tamén demanda información sobre que visitar fóra da cidade. A opción Fisterra conta con gran número de seguidores, así como un percorrido turístico polas Rías Baixas", di.
    Mentres, a Cidade dá Cultura é outro dos lugares que esperta máis curiosidade entre os turistas que se achegan a Santiago. "Ultimamente intentamos promover en grande medidas as visitas ao Gaiás, é un lugar que chama moito a atención", conclúe. 

    Fonte: El Correo Gallego

  • 04 Setembro, 2012
    O Consello da Xunta ratificou a achega de 900.000 euros para a praza de Ribeira

    O último Consello da Xunta celebrado o pasado xoves ratificou o compromiso adoptado pola Consellería de Economía e Industria co Concello de Ribeira, segundo o cal este departamento autonómico achegará un total de 900.000 euros para a construción do novo mercado municipal.
    A obra da futura praza de abastos é unha das actuacións principais entre as englobadas no programa Ribeira Atlántica 2015, que está cofinanciado nun setenta por cento con fondos europeos Feder.
    A citada achega económica, que se fará efectiva en tres anualidades de 300.000 euros cada unha, ten como obxectivo impulsar a competitividade da actividade económica dos municipio e potenciar o comercio de proximidade.
    Ademais, esta actuación enmárcase dentro do Plan Ágora ReComercia da Xunta de Galicia.
    O pasado día un de xuño, o conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, e o alcalde de Ribeira, Manuel Ruiz Rivas, asinaron na casa consistorial un protocolo de colaboración co obxectivo de propiciar esta axuda.
    Respecto ás obras do futuro mercado, o terreo está xa despexado tras o derrubamento do vello edificio e estase á espera dun trámite burocrático para poder inicialas. A praza deberá estar rematada en decembro de 2013. 

    Fonte: El Correo Gallego

  • 04 Setembro, 2012
    A Xunta traslada hoxe ás Pontes o autocar promocional de Galicia Calidade

    A Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia traslada hoxe As Pontes o autocar promocional da campaña Galicia Calidade, unha unidade móbil que estará na Avenida dá Coruña.

    Durante a estanzas nas Pontes, o persoal desta campaña organizará talleres e actividades para dar a coñecer os distintos produtos. 

  • 31 Agosto, 2012
    Industria achegará 1,4 millones para os mercados de A Estrada e Ribeira

    Santiago. O Consello da Xunta acaba de autorizar á Consellería de Industria, con Javier Guerra á cabeza, a asinar senllos convenios para reformar e modernizar as prazas de abastos de Ribeira e A Estrada. Así, a Xunta achegará 1,4 millóns para axudar a financiar unhas obras que suman 5,4 millóns.

    Dende a Xunta explican que A Estrada recibirá medio millón para revitalizar o seu comercio local a través da remodelación do mercado municipal, proxecto que inclúe melloras na eficiencia enerxética, e que supoñerá unha dotación de 1,5 millóns. 

    En Ribeira, Industria achegará 900.000 euros para a reforma das actuais instalacións do mercado, situadas no ámbito do porto, e que inclúe a mellora de accesos.

    Segundo Industria, "a adecuación e mellora dos equipamentos comerciais municipais é un elemento clave para o desenvolvemento do comercio de proximidade de Galicia", envorcándose no Plan Ágora coa renovación desta clase de foros. 

    Fonte: El Correo Gallego

  • 31 Agosto, 2012
    Liña de financiación para emprendedores

    A empresa Einsa, adscrita ao Ministerio de Industria, estableceu unha liña de financión para emprendedores. Trátase de préstamos participativos de 25.000 a 75.000. Poden optar a eles os menores de 40 anos que non se dediquen ao sector inmobiliario ou bancario. Máis información na Asociación de Novos Empresarios, no 981 333 322 ou no correo aje@cofernet.com 

  • 31 Agosto, 2012
    Os erros máis frecuentes dos emprendedores novatos

    Tropezar no proceso de creación dunha empresa é habitual entre os empresarios noveis. Para que estes fallos non rematen coa compañía hai que recoñecelos, corrixilos e aprender deles.

    "O éxito é a capacidade de ir de fracaso en fracaso sen perder o entusiasmo". Estas palabras de Winston Churchill seguen vixentes máis de corenta anos despois.

    Cometer erros é parte do proceso emprendedor. Calquera empresario novato non debe pretender crear unha empresa sen equivocarse nalgún momento. "O que hai que facer é tomar estes fallos como aprendizaxe. Calquera tropezo debe ser un paso máis cara ao triunfo empresarial, e forma parte do día a día dun emprendedor. Hai que converter en algo positivo estas fochas, aprender e corrixilos para que no futuro non se volvan repetir", asegura Sèbastien Chartier, CEO de Creaventure e fundador do Salón MiEmpresa.

    Fallos frecuentes
    Erros hai moitos. Alejandro Suárez Sánchez-Ocaña, emprendedor e business angel, considera que o máis perigoso se produce cando se conta cun socio que non é realmente necesario e non achega nada ao proxecto. "Un socio acompáñate no camiño, tanto ou máis que a túa parella na vida persoal, e por iso debe escollerse coidadosamente". Pero non é o único. Este investidor enumera outros tantos: crer que todos os que se acheguen ao teu proxecto se namorarán del; minimizar a competencia e confiar na publicidade institucional, pois as axudas públicas, o ICO e o acceso ao financiamento "son un punto complexo nestes momentos". Tampouco hai que desdeñar a necesidade de asesoramento técnico en labores administrativo-contables; hai que facer previsións a longo prazo (máis de cinco anos) nun escenario como o actual no que a crise e a tecnoloxía o están a cambiar todo, e minimizar as necesidades financeiras. "Hai que ser realistas ou verémonos abocados a unha busca desordenada de diñeiro, que poñerá en serio risco o proxecto", afirma Suárez Sánchez-Ocaña. 

    Chartier afina máis na súa clasificación e cataloga os erros segundo a parte do proceso na que se cometan. Así, considera que en bastantes ocasións, durante a preparación do plan de negocio, os emprendedores novatos confunden aos busisness con filántropos; dedican máis esforzos en buscar financiamento que clientes; pretenden conseguir diñeiro antes de tempo; poden chegar a valorar de xeito irreal o proxecto; confunden vendas (facturación) con cash-flow; regalan accións demasiado pronto a amigos, familiares ou colaboradores que logo poñerán problemas en futuras operacións corporativas; equivocan o curto prazo (sobrevivir) co longo (aposta e posicionamento); contan con escasos coñecementos financeiros e de xestión, e non toman en conta a importancia dos aspectos legais.

    Os fallos máis frecuentes cando se testa o proxecto no mercado prodúcense cando o emprendedor non escoita o seu cliente; pensa que non ten competencia; diríxese a un mercado demasiado pequeno ou complicado; non dispón dun negocio model claro e probado; non ten visión; non conta cunha estratexia de mercadotecnia ben definida; non se centra nos obxectivos reais e pensa que o produto se venderá só.

    Cando se forma o equipo, moitos emprendedores non saben recrutar os mellores colaboradores nin reter o talento. Algúns son excesivamente forrons na remuneración; moitos non saben delegar e quéreno controlar todo e a outros tantos fáltalles motivación, tesón e determinación ante os problemas.

    Coñecer as limitacións, rodearse de expertos, contar cunha formación específica, estresar previamente o modelo de negocio e ser realista coas previsións de ingresos pode salvar os empresarios acabados de nacer de moitos destes problemas.

    Fonte: Expansión  

     

  • 31 Agosto, 2012
    A praza de abastos, inaugurada en 1925, celebra hoxe o seu 87 anioversario

    A Praza de Abastos de Cangas cumpre hoxe 87 anos da súa inauguración, o 31 de agosto de 1925. A súa historia, un tanto descoñecida, comeza en 1922 cando o cangués José Félix Soage decide realizar donativos para a súa edificación. A día de hoxe non se realiza ningún tipo de festexo na súa honra, aínda que a emblemática praza de abastos si presenta unha placa na que se pode ver escrito o devandito nome e a data da súa apertura.
    Segundo o acto de entrega da praza a favor do concello de Cangas, ese 31 de agosto de hai 87 anos, a mediodía, reuníronse o Gobernador Civil, o bispo de Madrid-Alcalá, don Leopoldo Eijo Garagay, o presidente da Deputación, don Daniel de la Sota, o alcalde da vila, don Pedro Rodríguez Pérez, don Prudencio Landín Tovío, en representación dos herdeiros do señor Soage, os sobriños deste, o párroco, don Valentín Losada, e outras significadas autoridades, así como parte do pobo que puido ter cabida no devandito recinto. Tras a bendición, tanto interior como exterior do edificio conta a acta, que se procedeu á entrega da praza ao alcalde como representante do concello. Despois diso, os presentes dirixíronse á avenida de Monteiro Ríos onde se verificou o descubrimento do monumento dirixido a José Félix Soage como demostración e agradecemento do pobo, que tamén quedou en custodia do municipio cangués. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Cangas)

  • 28 Agosto, 2012
    O CCA de Carballo convoca casting para a X edición do desfile de moda

    O Centro Comercial Aberto Carballo convoca un casting para seleccionar modelos afeccionados co obxecto de promover o sector comercial da zona.

    O Centro Comercial Aberto de Carballo promove un ano máis o desfile de moda que se leva desenvolvendo dende hai dez anos. Este evento comercial comeza coa selección dos modelos a través dun casting no que se trata de representar á sociedade infantil, xuvenil e adulta coa procura de nenas e nenos, mozas e mozos e mulleres e homes.

    O casting terá lugar na rúa Coruña, o día 5 de setembro, e todas as persoas interesadas en colaborar desinteresadamente co CCA de Carballo na décima edición, deberán inscribirse previamente, desde o día 27 de agosto ata o día 3 de setembro, no 981 701 613, presencialmente na rúa Fomento 21-23, 1º de Carballo ou en info@ccacarballo.com . Ao efectuar a inscripción debe facer constar o seu nome, idade e un teléfono de contacto.

    Hai especial interese en modelos de talles grandes, tanto masculinos como femininos. posto que nas anteriores edicións modelos de máis de 25 anos ou de talles superiores á 42 demostraron, inicialmente, especial timidez  á hora de inscribirse. Non obstante todos/as declararon con posterioridade que supuxo unha experiencia sumamente interesante na súa vida: por participar en algo diferente, establecer relacións novas.

    Máis información
  • 27 Agosto, 2012
    Sarría acollerá hoxe no paseo do Malecón o tour de Experiencias Galicai Calidade

    O tour Experiencias Galicia Calidade, impulsado pola Xunta de Galicia, estará hoxe presente no Paseo do Malecón no concello de Sarria. Desenvolveranse aos longo do día unha serie de actividades relacionadas directamente cos produtos galegos amparados pola marca Galicia Calidade.

    A unidade móbil Experiencias Galicia Calidade conta cunha aula-cociña na que se desenvolverán actividades culinarias e talleres nos que poderá participar calquera interesado que se achegue. Os "obradoiros" realizaranse ás 12:30, 17:30 e 19:00 horas.

    Contará tamén con inchables para os máis pequenos e sorteos de numerosos regalos. 

  • 25 Agosto, 2012
    A Xunta cre que Ribeira Sacra debe aproveitar o selo Galicia Calidade


    25/08/2012 - I. Valcarce / El Progreso (Monforte)Asistentes a un obradoiro dentro da sede móbil de Galicia Calidade "Experiencias" (Foto: Toño Parga)

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, invitou os produtores da Ribeira Sacra a formar parte da marca de garantía Galicia Calidade. «Na zona hai produtos con moita calidade, con ou sen selo, viño, queixo e leite destacan con respecto a outras zonas, por iso animo ós agricultores e industriais da comarca a aspirar ó certificado de Galicia Calidade», dixo a directora xeral de Comercio nunha visita a Monforte.

    Castro engadiu que «formar parte do selo de calidade exerce un plus de garantía sobre un produto que xa é bo de seu, e sempre é importante de cara ó consumidor gozar de certificados deste tipo», afirmou Nava Castro. Con estas palabras a directora xeral de Comercio buscou unha aproximación dos produtores da Ribeira Sacra á marca de garantía outorgada pola entidade Galicia Calidade, que conta co apoio da Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia.

    Nava Castro pronunciouse de tal xeito no camión que unha campaña de Galicia Calidade estacionou no parque dos Condes con motivo dun periplo que efectúa por diferentes puntos da xeografía galega e co que se promocionan os produtos que forman parte da marca.

    Fonte: El Progreso de Lugo
     

  • 25 Agosto, 2012
    Os mercados servirán de viveiro de empresas para os parados coruñeses


    SONIA DAPENA A CORUÑA.-  O Concello prepara novas iniciativas de dinamización para atraer o consumidor ás prazas de abastos susy suárez

    El Ayuntamiento prepara nuevas iniciativas de dinamización para atraer al consumidor a las plazas de abastos susy suárez
    Postos baleiros e poucos clientes. O aspecto dalgún dos oito mercados municipais este verán é desolador, pero dende as asociacións de comerciantes confían en que o mal refacho remate pronto. O Concello comezou a formar persoas desempregadas para enfocar o seu futuro emprego de cara a que poidan ocupar locais libres nas prazas a través de axudas e facilidades económicas. Ao mesmo tempo, o departamento que dirixe Luisa Cid repensa novas iniciativas de dinamización para estes espazos.


    Emprego forma a persoas sen traballo ao tempo que idea outras iniciativas para atraer clientes cara ás prazas locais

    O rumor de que o Concello estaba a estudar a posibilidade de formar aos parados para revitalizar os mercados coruñeses estendeuse entre os pracervos durante o pasado mes de abril, cando os técnicos pasaron polas oito instalacións de titularidade municipal para realizar un inventario de postos libres e ocupados. 

     Cubrir as xubilacións

    Esa intención de matar dous paxaros dun tiro, reducir o desemprego e ao tempo mellorar a imaxe dos mercados, confírmase agora á vista de que xa se iniciaron os cursos especializados en materias para converterse en vendedor. Malia que a Concellaría de Emprego e Empresa -da que dependen estas infraestruturas- non o di, son as propias asociacións das prazas as que avanzan a noticia.

    "De San Agustín fóronse unha serie de persoas por xubilación e será o primeiro en promoverse, conta a presidenta da entidade que agrupa os comerciantes nese lugar, Ángela Barrán. A representante explica que segundo lles comentou o goberno local, "a oportunidade se dará maioritariamente a xente desempregada" que ocupou postos similares aos que desempeñaría nun mercado, tales como peixeiro, carniceiro ou froiteiro. Non obstante, esa non será condición sine qua non para poder ter un negocio nas prazas de abastos.

    Tal decisión municipal a confirma a presidenta dos empresarios do mercado de Monte Alto, Amparo Ares. "Comentouse a idea de impulsalos e parécenos estupendo que abran máis locais porque cantos máis locais pechados menos xente vén", afirma. E na mesma liña se pronunciaba o representante de Elviña, Leonardo Tomé, hai uns meses, xa consciente da política de promoción que se cocía en María Pita.

    Cursos complemetarios

    Segundo se comenta, os parados están a recibir formación en cuestións tan variadas como "prevención de riscos laborais, escaparatismo ou manipulación de cargas", entre outras. Unha vez rematados os cursos ofreceráselles, inicialmente en San Agustín, que ocupen locais polos que se lles cobraría un custo moi alcanzable, de "uns 90 euros por trimestre" durante os primeiros meses para, posteriormente, equipararse aos compañeiros.

    "A partir de setembro empezarán a formar á seguinte remesa e lles temos pedido que tamén llelos dean á xente do mercado" "para refrescar", concreta Barrán, que espera que a revitalización da praza se produza pronto e cunha oferta variada que aínda non exista. Así o ven tamén no Concello, dende o que si confirman que seguen buscando ideas para "converter as prazas nun dinamizador económico da cidade". 


    Os postos da Praza de Lugo volven ocuparse

    A praza de Lugo, o mercado de referencia na cidade, é un dos que mellor aguanta elempuje da crise económica. Mais alá das iniciativas de ocio municipais que colleu nos últimos meses, do que presumen os pracervos é de que nestes tempos se foron enchendo moitos dos postos que non tiñan inquilino, ou simplemente, non estaban abertos.

    A peixeira Mónica Mella afirma que "na peixaría había postos vaciós dende hac e anos pero en dous meses colléronse varios traspasos e só queda un sen xente".  


    As iniciativas de ocio son un reclamo en San Agustín

    San Agustín pugna dende sempre coa praza de Lugo polo título de mercado principal da coruña, pero o proxecto que para el ten o Concello é aínda máis ambicioso. Auqnue o plan de renovación leva moitos meses de atraso, sábese que o goberno municipal pretende copiar o estilo de prazas como a Boquería, donse se mesturan postos de alimentación e restauración.

    Mentres en María Pita ultiman o poryecto, puxeron en marcha numerosas iniciativaspara reactivar o consumo e a vida nas instalacións: campañas, campamentos infantís de verán, etc. A presidenta dos comerciantes, Angela Barrán, confirma que "o 90% dos nenos están contentisimos " e defende que "onde traten ben os teus fillos vas volver".

    En todo caso, cre que hai certas situacións que hai que sanear e destaca como o máis positivo o interese da concellaría por ocupar os negocios libres.

    Fonte: El Ideal Gallego  

  • 24 Agosto, 2012
    "O cliente prefire un trato próximo, non quere ser un número máis na cola"

    "Queremos traballar en común e lograr que a praza sexa un pequeno centro comercial"

    LAURA MARTÍNEZ - LALÍN Situada en pleno corazón da capital dezana, a Praza de Abastos propúxose rexurdir e converterse de novo nun punto clave dentro do comercio lalinense. Para iso, oito da ducia de negocios que acolle a praza decidiron asociarse. Un camiño que empezaron a percorrer hai apenas quince días. Á fronte do proxecto encóntrase Miguel Rodríguez Taboada.

    -Que obxectivos se formulan dende a asociación?

    -Queremos empezar a funcionar en sociedade, todos adaptados coma se a praza fose un centro comercial en pequeno, agora que o logremos ou non é xa outra cousa. Pretendemos que a xente encontre aquí todo sen necesidade de desprazarse fóra da vila. Ter un horario de apertura e de peche conxunto e ter unha uniformidade entre todos.

    -Está a funcionar xa ese horario conxunto?

    -Empezamos a telo. Pretendemos abrir de 9:00 a 14:00 e de 16:00 a 21:00 horas. Despois, en función de como evolucione teremos que aumentar ata as dez da noite.

    -Esa posible ampliación formúlase para facerlle fronte aos centros comerciais?

    -Para facerlle fronte non máis ben para convivir con eles. Nós non queremos pelexarnos con ninguén senón sobrevivir entre todos, aguantar.

    -Que iniciativas formulan?

    -Estamos a tratar de realizar cursos de atención ao cliente para adaptarnos nós aos clientes e non á inversa, que é o principal. Estamos asesorados pola Federación de Prazas de Abastos de Galicia onde intentaremos entrar nun futuro pero por agora só está a colaborar connosco. 

    -Teñen pensado, ademais, facer actividades como nestas grandes superficies?

    -Queremos facer actividades para os nenos. Para o Cocido queremos realizar un curso de pintura para os rapaces e para Nadal, o Concello prometeunos que nos adornaría a Praza e nós fariamos uns sorteos cos nosos produtos.

    -Que puntos fortes ten a Praza?

    -Estamos no centro, temos un bo aparcadoiro, somos a única praza que abre mañá e tarde. Ademais, dende que se comezou a ocupar o centro da praza vén máis xente.

    -Notouse un incremento na afluencia de xente?

    -A xente da vila estaba afeita a comprar na praza pero deixou de vir cando se parou de vender produtos da horta, da casa, como se facía antigamente. Agora a xente parece que volveu recordar que as prazas son para iso e comeza a perder a vergoña de vir a vender os seus produtos a Lalín. Os días de feira vén xente das aldeas e agora todos os días hai dous postos que venden os seus artigos frescos da horta e un pequeno con produtos ecolóxicos.

    "A praza é cada vez máis acolledora"

    -Que impresión se leva a xente da Praza?

    -Hai moita xente de vacacións que vén á Praza de Abastos como un atractivo máis e ao principio estrañábase de que estivese tan baleira, con tan poucos postos, sobre todo se se compara coas das grandes cidades.  

    -Hai bos prezos na Praza?

    -Máis ou menos como noutros puntos e en canto ás ofertas son variables como no resto de cadeas. A xente non mira só o prezo senón que aprecia o trato que teñas, que poida vir tranquilo a comprar. Por exemplo, aquí no super a avoa entra senta e charla un anaco mentres a neta fai a comprar ou axúdaslle o teu porque a avoa non encontra ela soa as cousas, ese é o trato que a xente prefire ultimamente, non quere ser un número máis nunha cola. É como o servizo a domicilio gratuíto que a maioría temos, non para cantidades pequenas, pero que é un aliciente.

    -Como cambiou a praza nos últimos anos?

    -Cada vez está máis acolledora, mellor preparada. Cambiáronnos toda a iluminación antiga por leds, as portas por un sistema automático para que non vaia tanto frío, baños novos e esperamos seguir con reformas. Logo queremos arranxar a parte de abaixo onde estaban os antigos matadoiros para aumentar os postos.

    -E no referido ao respaldo por parte do Concello?

    -O Concello, a través da concelleira María José Batán, envorcouse connosco sobre todo coa constitución da asociación e iso anima a seguir traballando. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza)

  • 23 Agosto, 2012
    Os comerciantes ofrecen os seus produtos a prezos reducidos

    O Centro Comercial Aberto de Arteixo organiza unha nova edición da feira de oportunidades, na que unha vintena de asociados ofrecerán os seus produtos a prezos inmellorables. A cita terá lugar o primeiro fin de semana nunha carpa que se situará na explanada do centro cívico de Arteixo. 

    Fonte: Diario de Bergantiños


  • Páxina 39 de 85

  • Mostrando do 761 ao 780 dun total de 1686 rexistros