Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 07 Xuño, 2012
    Os autónomos non responderán con todo o patrimonio se fracasan nos seus negocios

     

    A nova lei de emprendedores que está preparando o Goberno prevé que se fracasa o negocio dun autónomo este non deba responder co fogar familiar, como ocorre agora, e haberá un "límite inembargable", segundo dixo hoxe o presidente de ATA, Lorenzo Amor. O Goberno apraza a esperada Lei de Emprendedores ata finais de mes ou principios de xullo.

    No coloquio sobre a nova lei de emprendedores Os autónomos como motor de emprego e reactivación da economía, organizado polo foro Ecofin, Amor precisou que o borrador da lei está agora no Ministerio de Facenda, que debe estudalo.

    "Non é lóxico que non estea protexido o fogar familiar do autónomo se as cousas non van ben", dixo Amor, que tamén adiantou que a lei "está prácticamente acabada".

    Ademais, o presidente de ATA (Asociación de Traballadores Autónomos) adiantou que os emprendedores non terán que adiantar o IVE das facturas emitidas pero non cobradas, aínda que nunha primeira fase esta norma só se aplicará para as facturas das administracións públicas, algo que, nunha situación económica como a actual, considerou positivo.

    Ao seu xuízo, a lei debe poñer fáciles as cousas a quen pon un negocio por conta propia para fortalecer o tecido empresarial español, xa que, recordou, o 80% das empresas teñen entre cero e dous traballadores e xeran case o 40% do emprego.

    Fonte: El Economista.

  • 06 Xuño, 2012
    A Estrada activa a tramitación exprés das licenzas de obra menor para comercios

     

    Reduce a un só día trámites que ata agora tardaban meses

    Dará licenza de actividade e obra menor nun só trámite cunha declaración responsable do interesado.

    O Concello de A Estrada acaba de activar un novo procedemento de tramitación exprés das licenzas de obra menor para a adecuación de instalacións comerciais. Só con presentar ante a administración local unha comunicación previa con carácter de declaración responsable para o exercicio dunha actividade comercial inocua ou asumible no catálogo anexado ao Real Decreto-Lei 19/2012 do pasado 25 de maio, o interesado poderá completar nun só día trámites que ata agora tardaban meses.

    Así o explicou ao mediodía de onte o alcalde da Estrada, José López Campos, moi satisfeito do traballo realizado a este respecto polo Departamento de Urbanismo desde o pasado 25 de maio. Indicou que, en base a ese traballo, dáse un paso máis na tramitación exprés das licenzas de actividade para actividades comerciais inocuas que xa deu o actual goberno fai algo máis de 6 meses. Ata agora, xa se podía obter licenza de actividade nun día mediante unha declaración responsable. Pero, se ademais o local comercial requiría de obras de adecuación, o emprendedor tiña que elaborar unha memoria e encargar un pequeno proxecto de obra, aínda que esta non esixise informes sectoriais. Logo, o proxecto en cuestión remitíase ás oficinas do Departamento Municipal de Urbanismo e debía contar con informes técnico e xurídico favorables. Traducido a tempo, segundo López, todo este proceso podía demorarse uns "meses" que agora se aforrarán.

    E é que, desde xa, ese trámite administrativo de meses poderá verse reducido a unha soa xornada. Para iso, o interesado deberá cumprimentar un impreso que xa ten preparado para ese efecto o Departamento de Urbanismo. Trátase dunha declaración responsable na que comunicará que, de acordo coa lexislación vixente que regula o libre acceso ás actividades de servizos, iniciará o exercicio da súa actividade nunha data determinada, nun local cuxa leira catastral e rexistral debe especificar. Afirmará, ademais, que esa actividade "non está exceptuada" na Lei 17/2009 e "declara baixo a súa responsabilidade (civil, penal e/ou administrativa, pola eventual inexactitud, falsedad ou omisión esencial en calquera dato, manifestación ou documento) que cumpre cos requisitos" esixidos para tal actividade. Tamén se compromete a "adoptar as medidas correctoras" e a axustarse ás novas normativas que entren en vigor así como a obter as autorizacións e rexistros sectoriais necesarios. Tamén declarará dispoñer da documentación acreditativa así como que a actividade non está incluída no ámbito de aplicación do Regulamento Xeral de Policía de espectáculos públicos e actividades recreativas nin no decreto que regula a avaliación da incidencia ambiental ou ben que, si está incluída, cumpre os requisitos e inclúese no catálogo de actividades anexado ao Real Decreto-Lei 19/2012 do pasado 25 de maio, de medidas urxentes de liberalización do comercio e de determinados servizos.

    O trámite exprés axilizou xa máis de 100 licenzas de actividade

    Segundo o alcalde José López, a posta en marcha da tramitación exprés das licenzas de actividade xa permitiu "desatascar" máis de 100 expedientes atascados en Urbanismo. O rexedor local valorou o funcionamento deste trámite como "óptimo" e desexou que o novo tamén favoreza ao comercio tanto como el desexa. Móstrase convencido de que "é un avance importantísimo", substancial.

    O alcalde ve A Estrada "unha vez máis na vangarda"

    E é que a tramitación exprés da licenza de obra menor para comercios non esixirá proxecto nin terá que agardar informe técnico e xurídico como ata agora. O interesado só deberá enviar unha estimación do orzamento para a liquidación e xa poderá realizar obras tales como pintar ou adecuar o local. En opinión do alcalde, na Estrada "estamos unha vez máis na vangarda a nivel urbanístico", ao estreitar a relación dos veciños coa administración.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 06 Xuño, 2012
    Economía e Industria destaca os servizos e apoios habilitados para acelerar a internacionalización empresarial

     

    O director xeral do Igape, Javier Aguilera, destacou hoxe a ampla batería de servizos e apoios habilitados pola Xunta de Galicia, a través da Consellería de Economía e Industria, para acelerar o imprescindible proceso de internacionalización das empresas galegas.

    Durante a súa intervención na clausura dunha xornada sobre “As rutas para unha mellor internacionalización” organizada pola Asociación para o Progreso da Dirección (APD), Aguilera Navarro destacou o compromiso da Xunta coas empresas, tanto en orixe como en destino, ofrecendo non só axudas financeiras senón tamén formación e asesoramento e servizos de valor: “Con respecto á anterior lexislatura, estamos multiplicando por catro os recursos destinados cada ano a impulsar a internacionalización das pemes”, dixo.

    Tras constatar que as pemes galegas xa están vendo a internacionalización como unha necesidade, destacou que “a Xunta está facendo un importante esforzo de divulgación de todos os servizos e instrumentos dispoñibles para procurar que esa necesaria viaxe ao exterior sexa segura e de proveito”.

    Como programa máis recente, Javier Aguilera referiuse ao re-Export, destinado a apoiar, mediante garantías públicas, os custos asociados ás operacións de exportación realizadas polas pemes galegas. Dixo que este programa pecha o círculo de apoios que se abre co programa de diagnósticos específicos, tamén impulsado este ano para que as empresas poidan calibrar o seu potencial de internacionalización.

    O director xeral do Igape recordou que as exportacións marcaron un récord histórico en 2011, con 17.532 millóns de euros, e destacou igualmente o incremento de empresas exportadoras ata 5.373, un 11% máis que ao comezo da lexislatura. Segundo Javier Aguilera, os resultados serven de estímulo para seguir apostando en firme pola internacionalización como mellor forma de impulsar o crecemento económico.

    A xornada sobre “As rutas para unha mellor integración” incluíu tamén relatorios especializados sobre liñas de apoio á internacionalización como o plan Primex, para facilitar as primeiras implantacións comerciais no exterior, e sobre servizos en destino como os facilitados a través da Rede de plataformas empresariais no exterior (Pexga).

    Fonte: CANDÁS365.es

  • 06 Xuño, 2012
    A Praza, caso práctico dun curso de empresas

     

    A Praza de Abastos de Santiago será a protagonista do seminario Uso e valor de deseño nas empresas, que se celebrará o 28 de xuño no edificio do Cersia. Os alumnos terán que plantexar solución para mellorar o emblemático mercado. O proxecto coa calificación máis alta recibirá unha cesta de productos doada polos comerciantes da propia Praza.

    Fonte: El Correo Gallego.

  • 06 Xuño, 2012
    Economía e Industria impulsa en Ames un seminario para facilitar a xeración e a maduración de novas ideas empresariais

     

    A Consellería de Economía e Industria, a través de BIC Galicia e en colaboración co Concello de Ames, promove o desenvolvemento dun seminario de xeración e maduración de ideas empresariais destinado a novos emprendedores que comezará a desenvolverse este próximo xoves, 7 de xuño, en Bertamiráns.

    A acción de formación e asesoramiento, cunha duración de quince horas repartidas en tres xornadas,  comezará cunha sesión destinada á xeración de ideas; e seguirá con outras dúas sesións prácticas os días 8 e 12 de xuño, co obxectivo de traballar cos emprendedores inscritos na maduración das ideas xeradas para convertelas en futuros proxectos empresariais, avaliando dun xeito sinxelo o potencial de cada unha das iniciativas desenvolvidas. Os interesados en participar deben dirixirse ao Concello de Ames (axente de emprego, 981 883 002).

    Pódese obter máis información sobre os cursos e seminarios para emprendedores que vén organizando de xeito continuado a Consellería de Economía e Industria contactando directamente con Bic Galicia, dependente do Igape e especializada no apoio ao desenvolvemento e á consolidación e mellora da competitividad de empresas de nova creación.

  • 05 Xuño, 2012
    Monforte: O CCU abre un concurso de vídeos promocionais para dar a coñecer o comercio local

     

    O Centro Comercial Urbano (CCU) de Monforte organiza un concurso no que se premiará o mellor vídeo promocional sobre a cidade e o seu comercio. A iniciativa está orientada a mozas e mozos de entre 12 e 18 anos que estuden ou residan en Monforte e a idea é que preparen un traballo audiovisual duns tres minutos de duración para dar a coñecer o comercio local.

    O gañador poderá levarse 100 euros para investir nos establecementos asociados ao CCU. O prazo de presentación dos traballos pecharase o 22 de xuño. Ao día seguinte seleccionaranse cinco finalistas e o vídeo gañador, que se poderá emitir desde ese mesmo momento a través de calquera soporte e en calquera lugar.

    Fonte: O Progreso

  • 05 Xuño, 2012
    Os comerciantes de Betanzos sortean un coche entre os seus clientes

     

    O Liceo de Betanzos acolleu onte a presentación da nova Campaña de Verán 2012 que promove a Asociación de Comerciantes e Empresarios (Acebe), unha acción de carácter promocional coa que se pretende premiar dalgún modo a fidelidade dos clientes habituais dos comercios e empresas que integran a asociación e, de paso, intentar dinamizar e activar o comercio e o tecido empresarial da zona.

    Con este obxectivo, no tempo que dure a campaña -do 6 ao 27 de xuño- os comerciantes membros da asociación repartirán un total de 350.000 boletos cos que os clientes poderán participar directamente no sorteo dun coche, máis concretamente un Dacia Sandero, «un premio moi atraente para calquera tipo de cliente», segundo estimou a presidenta da asociación, Antonia Anido, durante a presentación, na que estivo acompañada polo alcalde, Ramón García, a edila de Comercio, Mónica Carneiro, e representantes das empresas que colaboran na campaña, como José Luís Fernández, director de Comunicación de Gadisa, e Jesús Regueiro, director comercial de Renault Caeiro Betanzos.

    Falta de apoio hostaleiro

    O sorteo terá lugar o 5 de xullo e o nome do gañador -que deberá poñerse en contacto con Acebe- farase público a través da web da asociación (www.comerciodebetanzos.com), así como na publicación que mensualmente edita a mesma.

    Esta campaña de verán dos comerciantes e empresarios de Betanzos converteuse xa, co paso dos anos, nunha tradición estival. Desde o ano 2008 a asociación leva organizando este sorteo especial de verán, ademais doutras moitas accións ao longo do ano, como a campaña de Nadal ou o MercaBetanzos. E nestes anos o procedemento foi o mesmo, culminando todo cun sorteo público no que adoita lograrse certo ambiente festivo. Pero a presidenta lamentou que este ano non poida ser así por culpa da falta de apoio que han ter por parte do sector hostaleiro, motivo polo que o sorteo farase ante notario.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 05 Xuño, 2012
    O comercio de Verín comeza unha campaña que premiará con 2.000 euros aos seus clientes

     

    Haberá tarxetas regalo de 100 e 200 euros

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Ourense e a Asociación de Empresarios (AEVER) e CCU de Verín presentaron onte unha campaña de dinamización do consumo nas vilas galegas, que baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”, desenvolverase en Verín ata o día 15.

    A iniciativa premiará con 2.000 euros a confianza no comercio detallista da vila, sorteándose tres tarxetas regalo de 200 euros e 14 tarxetas regalo de 100 euros.

    Nos días de duración da campaña, os consumidores que aposten polo comercio tradicional local poderán presentar os seus tickets de compra na carpa situada na Praza de Verín ou ás promotoras que se atopan polas rúas da vila, quen lles entregarán boletos de participación para o sorteo final que será o día 15 nunha carpa situada na Praza García Barbón, dentro do programa dunha Festa Final de Campaña que contará con actuacións para nenos e adultos. O sorteo será ese día ás 20:00 horas en directo e os posuidores dos boletos deberán estar presentes para converterse en gañadores.

    Os clientes que aporten ás promotoras o xustificante de pagar coa Tarxeta Comercio de Novagalicia Banco duplicarán a súa participación, obtendo dous boletos por cada ticket presentado.

    A campaña será publicitada nos establecementos de Verín, que contarán con carteis e repartirán entre os seus clientes trípticos informativos.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 05 Xuño, 2012
    A alameda de Cangas acollerá o 6, 7 e 8 de xullo a “7ª Feira de Oportunidades” de Fecimo

     

    A Mesa do Comercio de Cangas deu onte o visto bo á celebración da sétima “Feira de oportunidades do Morrazo”, que organiza Fecimo para dar saída aos stocks de tempada dos comerciantes afiliados e abrir oco para as mercadorías da nova tempada. A reunión da Mesa tivo lugar onte pola tarde coa presenza dos edís Berta Pérez e Pío Millán; Rosa María Rivas representando á Xunta e os presidentes de Fecimo e das vendedoras da praza de abastos.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)

  • 05 Xuño, 2012
    Roberto Verino crece un 2% en facturación e un 5% en beneficios

     

    Xerou no mercado nacional o 93% das súas vendas, fronte ao 89% do exercicio anterior. A súa rede comercial está formada por 165 tendas, vinte delas no estranxeiro.

    O grupo Roberto Verino alcanzou no pasado exercicio fiscal (entre marzo de 2011 e febreiro de 2012) unha cifra de negocio de 40,4 millóns, un 2,1% máis que fai un ano. O beneficio antes de impostos (BAI) elevouse a 1,86 millóns, cantidade que representa un 4,9% de incremento con respecto ao exercicio anterior. En 2011, a compañía ourensana moderou o seu ritmo de crecemento e non puido repetir a excelente evolución de 2010, cando logrou unha subida do 72,5 % no resultado antes de impostos e do 7% en facturación. Pero malia a crise, a súa progresión nos dous últimos anos reflicte un crecemento acumulado do 81% en BAI e do 9,3% en ingresos totais.

    Fontes do grupo textil vinculan os bos datos das contas anuais coa “política de melloras” iniciada en 2009 e baseada en “unha constante renovación das coleccións, unha importante mellora da calidade e unha contención dos prezos”. Ademais, engaden que optaron por afrontar a situación de crise aportando “valor engadido” a todas as coleccións de muller, home e complementos.

    A diferenza da maioría das marcas de firma das grandes cadeas textiles, Verino baseou o seu crecemento do último ano na boa resposta do mercado interno. A distribución nacional xerou o 93,3% dos ingresos totais, cando en 2010 baixara do 90% por primeira vez na historia da compañía. Como consecuencia do repunte de vendas en España, a distribución internacional perdeu peso relativo, ao pasar do 10,8% ao 6,7% sobre a facturación total.

    En canto a rede comercial e recursos humanos, o grupo galego pechou o recente exercicio fiscal con 165 puntos de venda, dúas menos que en febreiro de 2011; e cun persoal formado por 454 traballadores, oito máis que un ano antes. En España opera en 61 cidades e abarca todo o territorio nacional, incluídas Baleares e Canarias. A súa rede inclúe 15 outlets, catro deles en Galicia (Allariz, Tui, Santiago e A Coruña).

    Roberto Verino foi o último dos grandes diseñadores galegos en apostar pola internacionalización. Saíu ao exterior en 1999, coa apertura dunha tenda inicial en Oporto. Trece anos  despois, o número de locais fóra de España limítase a unha veintena. Sen un plan de expansión demasiado consistente, confiou en Oriente Medio (Amman, en Jordania, e Riyadh, en Arabia Saudita) e México.  En Europa ten tres en Atenas e un en Riga (Letonia).

    Fonte: Expansión

  • 04 Xuño, 2012
    Unha de cada sete inspeccións da Xunta a comercios acaba en sanción

     

    Desde a posta en marcha da nova normativa, a Administración abriu 64 expedientes por promocións irregulares tras visitar 450 tendas

    Os saldos, os descontos, a entrega de bonos para futuras compras gratis ou os agasallos por certas adquisicións son algunhas das fórmulas ás que recorre o comercio para atraer ao consumidor e tratar así de revitalizar as súas vendas. Pero non vale todo. Estas prácticas, desde finais de 2010, están reguladas e sometidas a un maior control. Aínda así, hai quen trata de buscar a trampa.  Unha de cada sete inspeccións da Xunta nesta materia acaban en sanción.

    Desde que se aprobou a nova Lei de Comercio Interior de Galicia, a Consellería de Economía e Industria emprendeu catro campañas de inspección nas que visitou 450 comercios. A raíz delas iniciou 64 procedementos sancionadores. Algúns destes expedientes, explica o departamento autonómico, interpuxéronse contra cadeas comerciais con tendas en varias provincias galegas.

    De todos os xeitos, a Dirección Xeral de Comercio considera que nestas visitas "con carácter xeral" comprobouse "un bo cumprimento da normativa". O texto impide recortar prezos nos 30 días previos ao período oficial de rebaixas, si non se comunica con carácter previo á consellería. Ademais, os artigos promocionados durante ese mes non poden manterse á venda unha vez iniciado o período oficial de rebaixas.

    Na práctica, algúns comerciantes non dan parte á Administración ou ignoran a obrigación de retirar os produtos ante a necesidade de sacarlles rentabilidad.

    As vendas con desconto só se permiten para potenciar as compras de produtos determinados, sen que superen o 40% da oferta da tenda, ou para relanzar un establecemento obxecto dunha remodelación. No primeiro caso, pódense manter desde un día ata 30, pero no segundo pódese prolongar ata tres meses.

    Como saldos só se poden vender produtos que pertenzan ao comerciante, polo menos, catro meses antes do recorte do seu prezo. Ademais, o comercio deberá sinalar as circunstancias que motivan o saldo, que poden ser o seu deterioro, a existencia de desperfectos, que estea en desuso ou obsoleto.

    Galicia conta cun corpo especial de inspectores que se dedican en exclusiva á actividade comercial na comunidade e a cantidade desembolsada polos empresarios que cometan infracciones graves. Son funcionarios do corpo de xestión da Administración autonómica.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 04 Xuño, 2012
    “Pequechefs” achega á Praza de Abastos aos máis pequenos de Cangas

     

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, foi a encargada de entregar o sábado os diplomas dos talleres de cociña organizados pola Federación de Prazas de Abastos de Galicia, “Pequechefs”, aos nenos que participaron neles.

    A iniciativa consiste na realización de diversos talleres de cociña nos que nenos de entre seis e 12 anos aprenden, da man dun mestre cociñeiro, como elaborar os produtos. Ao mesmo tempo, os rapaces reciben información tamén sobre hábitos saudables na alimentación, mediante a explicación das propiedades beneficiosas que conteñen os alimentos incluídos na dieta cotiá dun neno.

    Nava Castro destacou durante a súa intervención a importancia desta iniciativa “para achegar ós máis novos ás prazas galegas, ó mesmo tempo que se introducen na cociña, contando cos produtos frescos e de primeira calidade dos mercados galegos”.

    A directora xeral de Comercio fixo fincapé tamén no apoio que facilita a Consellería de Economía e Industria aos mercados e as prazas de abastos mediante o seu plan Agora Re-comercia co que pretende reactivar e modernizar o pequeno comercio e “consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda do produto fresco e perecedoiro, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos e excelencia”.

    Fonte : Diario de Pontevedra.

  • 04 Xuño, 2012
    A nómina de asociados a Zona Obelisco medra grazas á iniciativa de promoción

     

    Á entidade únense tanto novos empresarios como tendas de sempre, pese ás pechaduras

    As novas aperturas de negocios que se anuncian para as próximas semanas na contorna das rúas Real e San Andrés conseguiron devolver algo de vida ao centro da cidade, pero non é o único motivo para que os coruñeses volvan pasear e entrar nas tendas de toda a vida. En momentos de crises a Asociación Zona Comercial Obelisco incrementou a súa aposta pola dinamización das rúas para sobrevivir á baixada do consumo e iso, ademais de clientes, está reportando a incorporación de novos socios á entidade.

    Antes foron outras moitas as iniciativas pero a Noite Branca –un evento de apertura nocturna que se extrapolou dos museos de medio mundo aos comercios do centro– celebrada o pasado mes de maio supuxo un punto de inflexión para a Asociación Zona Comercial Obelisco. A posta en marcha de ideas que conseguen unha boa resposta do público nun momento no que é difícil vender está incrementando o interese dos comerciantes da zona por asociarse á entidade.

    Segundo o seu presidente, Antonio Amor, actualmente pertencen ao colectivo “un pouco máis da metade do censo da zona” no que a comerciantes se refire. É dicir, hai algo menos de 200 socios de 400 baixos comerciais, incluíndo oficinas bancarias ou doutro tipo que non pertencen á asociación. A agrupación, que naceu en 1979, non sufriu nunca grandes baixóns pero agora e contra todo pronóstico vai medrando aos poucos nun “goteo continuo” pese a algunhas pechaduras de negocios.

    Amor explica que a maioría das altas conséguenas as traballadoras da asociación cando visitan aos novos propietarios, aínda que xa hai quen se interesa por si só. “Os responsables dun novo local que vai abrir en San Andrés xa nos chamou para dicir que se asociarán cando abran”, comenta o presidente. O curioso é que outros establecementos que levan abertos moitos anos tamén decidiron incorporarse agora. Un deles, por exemplo, é unha tenda de golosinas na rúa da Estrela.

    Amor alude a que se están facendo cousas” para explicar este fenómeno. Refírese a distintas festas ou actividades nas rúas que atraen clientes potenciais á zona e que se repiten, en maior cantidade para compensar o efecto da recesión, desde fai meses. A máis recente a Noite Branca, que terá segunda edición na semana de San Xoán.

    “Por 25 euros ao mes compensa máis estar dentro que fóra porque os asociados non pagaron na Noite Branca e os non asociados que participaron tiveron que pagar”, avisa Amor. Ademais, realízanse accións silenciosas como distribuír bolsas de rafia e interceder ante algún problema.

    Fonte: El Ideal Gallego.

  • 04 Xuño, 2012
    Unha nova campaña “Rasca e Gaña” xa se aplica en 50 pequenos negocios

     

    A Asociación de Comerciantes está detrás da iniciativa

    Medio centenar de tendas de Narón participan nunha nova edición da campaña “Rasca e Gana”. A iniciativa, que parte da Asociación de Comerciantes local, estará vixente ata o día 31 do próximo mes e traducirase en descontos nas compras realizadas naqueles establecementos participantes.

    Neste sentido, desde a entidade advírtese de que os descontos só poderán facerse efectivos no comercio no que se repartiu o premio e aplicarase nunha segunda compra.

    Segundo a organización, en cada local distribuiranse ao redor de 200 papeletas e estas entregaranse por compras realizadas a partir dunha determinada cantidade. O importe dependerá do artigo do que se trate. Así, as ópticas fixaron como límite os 100 euros, mentres que no sector das mercerías, será a partir de 20 euros. Todos os negocios participantes terán que estar identificados mediante a instalación do correspondente cartel nun lugar destacado do establecemento, xa sexa no escaparate ou á beira da caixa rexistradora. Axencias de viaxes, florerías, xoiarías, librerías, tendas relacionadas co sector de automoción, parafarmacias e barbarías son algúns dos moitos negocios que tomarán parte nesta nova iniciativa dos comerciantes de Narón.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 04 Xuño, 2012
    Case a metade do orzamento global destinarase á construción da nova praza de abastos municipal

     

    Na presentación de Riveira Atlántica 2015 fíxose unha mención especial á construción da nova praza de abastos, coa proxección dun vídeo explicativo duns 5 minutos de duración, no que se describiron detalles deste “edificio intelixente” de 2.800 metros cadrados de superficie, cinco plantas, 50 postos de venda de produtos frescos, unha área comercial de 500 metros para alimentos e artigos non perecedeiros, e unha cafetería-restaurante na parte alta con terraza e mirador co que articular todo o ciclo gastronómico de Riveira, e que este inmoble se converta no motor económico da cidade, xunto coa futura lonxa.

    A significativa importancia desta obra, que supera os 3,5 millóns de euros –case supón o 49% do investimento total-, contará co apoio da Xunta, coa firma dun protocolo entre o Concello e a Consellería de Economía, en virtude do cal este departamento destina 900.000 euros á construción deste novo edificio. Javier Guerra botou de menos que non se incluíse o logotipo da súa consellería no vídeo, algo do que tomou nota o alcalde, que se comprometeu a poñer a partir de agora un tan grande como o do Concello.

    Fonte: Diario de Arousa.

  • 04 Xuño, 2012
    A vila dos Andrade déixase seducir polo glamour na súa primeira Fashion Night

     

    A xente envorcouse na celebración desta primeira cita nocturna coa moda

    Fashion Night é un novo concepto de marketing –arte de satisfacer as necesidades dos clientes e obter ganancias ao mesmo tempo- que se ambienta nun horario nada habitual de apertura das tendas e que ten no concepto glamour unha das principais esencias. E ese feitizo foi ao que o venres tampouco puideron ou quixeron renunciar os eumeses que, coa súa masiva presenza nas rúas ata pasadas as doce a noite, implicáronse nunha actividade organizada pola Asociación de Comerciantes e autónomos Eumeses (UCO) e ampliamente apoiada polo sector da hostalaría.

    Escaparates a pé de rúa, concertos ao aire libre, pasarelas e degustacións gratuitas en bares e tendas, entre outros recursos, fixeron especialmente interesante a primeira noite do mes de xuño, tanto desde o punto de vista comercial como do entretemento, no ámbito de Pontedeume e da súa comarca xeográfica.

    Gema Veiga, xornalista da xefatura de Cultura da revista Elle e eumesa de nacemento, foi unha protagonista de excepción, xa que a ela correspondeulle o honor e a responsabilidade de dar o pistoletazo de saída ao evento coa lectura do pregón desde a praza Real.

    Na súa intervención, Gema Veiga destacou que a beleza é unha actitude que ten que ver co auténtico, polo que asegurou que “Pontedeume é Fashion”.

    E pasado o momento máis protocolario, veciños e visitantes apresuráronse a coñecer as tendencias infantís para a próxima tempada cunha pasarela que tivo lugar na praza Real, a aproveitar os descontos –entre un 20 e un 70%- para ir á moda de cara ao próximo verán e saborear os mil sabores gastronómicos que ofrece a comarca do Eume degustanto as tapas e aperitivos ofrecidos por bares e tendas. Entre uns e outros foron un total de 75 locais os que tomaron parte na primeira Fashion Night que se celebra en Pontedeume.

    E dado o éxito alcanzado, segundo os organizadores, de antemán non se descarta repetir a experiencia, agora que se salvaron os obstáculos da inexperiencia.

    O presidente de UCOA, Antonio Piñeiro, reiterou que a iniciativa busca mellorar os resultados económicos dos establecementos como a necesidade de darse a coñecer para facer de Pontedeume un lugar de referencia á hora de comprar moda e outros moitos artigos como de pasar un intre divertido con familiares e amigos.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 01 Xuño, 2012
    E mírate, e mírate… Re-Mírate

     

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, achegouse onte ao comercio “Balcón de Moda”, situado na praza de Fuenterrabía en Santiago de Compostela, para facerlle entrega do primeiro premio do certame de fotografía Re-Mírate, que tiña como obxectivo promocionar a modernización do comercio galego e a súa relevancia para a economía.

    Fonte: Xunta de Galicia 

     

  • 01 Xuño, 2012
    Os consumidores, a salvo

     

    Galicia é a Comunidade que máis produtos con risco para os compradores detecta e inclúe na alerta nacional.

    A Comunidade galega sitúase á cabeza nacional no que a detección de produtos perigosos no mercado se refire. O dato, que foi dado a coñecer onte por responsables do Instituto Galego de Consumo, alcanzou o pasado ano os 124 produtos notificados, mentres que o total nacional apenas superou os 600. As razóns que explican que Galicia lidere este ranking de control de mercadorías estriban en que é a única autonomía española que conta cun Laboratorio de Consumo de titularidade pública dedicado en exclusiva á investigación neste campo.

    Dos 124 produtos industriais perigosos detectados en 2011 polo organismo galego, 115 artigos representaban un risco grave para o consumidor. Para localizalos e dar o sinal de alarma ás autoridades nacionais foi preciso levar a cabo máis de 107.000 inspeccións. Así, do total de actuacións, máis do 90 por cento das que se realizan anualmente teñen que ver coa seguridade dos produtos industriais, entre os que se inclúen xoguetes, vestimenta infantil, material eléctrico ou pequenos electrodomésticos.

    Un bo exemplo diso foi a campaña posta en marcha en Galicia durante as últimas festas do Nadal, e a través da que se alertou da presenza de nove produtos que poderían entrañar un risco para a saúde dos consumidores. Entre eles había xoguetes para nenos e obxectos decorativos tipo guirnaldas.

    Para previr, desde o Instituto Galego de Consumo e Comercio recomendan aos pais  que comproben a fiabilidade  dos xoguetes antes de adquirilos. Así, deben valorar se constan os datos do fabricante e se leva a etiqueta de control de calidade europea CE. Tamén é conveniente que inspeccionen o xoguete para pescudar se ten algún defecto físico e para descartar que a fonte de alimentación dos aparellos eléctricos supere os 24 voltios, límite máximo permitido por lei nos produtos de uso infantil. Entre as deficiencias máis comúns están as que implican risco de asfixia para os pequenos, como un disfraz cuxos orificios non corresponden coa normativa esixida ou unha tartaruga que aumentaba de tamaño se era inxerida.

    Fonte: ABC

  • 01 Xuño, 2012
    As pemes xa poden solicitar as axudas para financiar exportacións

     

    O Igape avalará ata 10 millóns de euros para os gastos destas operacións

    As pequenas e medianas empresas galegas xa poden solicitar apoio para o financiamento dos custos das súas exportacións, pois as bases da convocatoria dunha nova liña de axudas da Consellería de Economía e Industria –o programa “re-Export”- foron publicadas onte no Diario Oficial de Galicia (DOG).

    Cun importe total de 10 millóns de euros avalados polo Instituto Galego de Promoción Económica (Igape), esta acción ten por fin facilitar ás compañías o facer fronte aos gastos asociados ás operacións de exportación.

    O departamento autonómico lembra a través dunha nota que o conselleiro Javier Guerra asinou o pasado venres un acordo “pioneiro” coas 10 entidades financeiras adheridas “que permitiu poñer en marcha esta nova liña financeira”. O prazo de presentación de solicitudes en devanditos bancos colaboradores comeza hoxe e terminará o próximo 14 de setembro. Os avais concedidos polo Igape poderán garantir nun 50% os custos das operacións de financiamento de materias primas e de fabricación dos produtos, así como os custos do envasado e preparación para o envío ao exterior.

    Fonte: El Correo Gallego.

  • 01 Xuño, 2012
    O Concello de Ponte Caldelas aproba o regulamento da venda ambulante

     

    O Pleno de Ponte Caldelas aprobou o regulamento de venda ambulante co obxecto de regular o exercicio do mercadillo no municipio. Trátase dunha demanda suscitada ao alcalde por varios comerciantes, así como dos representantes de vendedores de venda ambulante da provincia, co obxectivo de evitar a competencia desleal. Ademais, vaise organizar as feiras que se celebran na vila todos os días 5 e 20 de cada mes, posto que nos últimos anos houbo problemas por ocupación excesiva duns postos. Ata agora algúns postos non aboaban cota algunha. A partir de agora, os vendedores pagarán unha cota en función dos metros cadrados que ocupen. A cota será de 0,50 euros por metro cadrado.

    O regulamento tamén organizará  a venda ambulante en mercados, así como a venda mediante camións ou vehículos tenda que percorren as parroquias.

    Fonte: Faro de Vigo.


  • Páxina 46 de 85

  • Mostrando do 901 ao 920 dun total de 1686 rexistros