Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 24 Abril, 2012
    Os comerciantes de Zona Aberta convocan un sorteo sobre a celebración do día da nai

     

    A asociación de comerciantes Zona Aberta de Vilagarcía convoca un sorteo entre os seus clientes con motivo da celebración do Día da Nai. Os boletos serán repartidos entre os clientes que efectúen calquera compra nos establecementos asociados, cun máximo de dez rifas por compra. Os comercios colocarán un obxecto que faga as veces de urna onde os clientes depositarán as papeletas cubertas, que tamén poderán entregarse ata o 7 de maio ás 20 horas nas oficinas da asociación. O premio consiste en 300 euros en vales de compra para utilizar nos establecementos asociados. Para a súa validez o boleto premiado terá que estar cuberto co nome dunha muller que sexa nai, condición que terá que acreditar por medio do libro de familia ou documento similar. Ao mesmo tempo a rifa deberá estar selada polo comercio que a entregou.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 23 Abril, 2012
    O comercio electrónico, un mercado emerxente ao alcance da peme

     

    En 2011, o negocio online moveu en Galicia 700 millóns, un 25% máis, pero só o 17% das firmas de máis de 10 empregados vende por internet

    Preto de medio millón de consumidores galegos, o 17,7% da poboación, realizaron algunha compra a través da rede o ano pasado

    Si non estás en internet, non existes. Esta máxima, esaxerada pola súa rotundidade, cobra forza cada ano a medida que o avance do comercio electrónico se consolida e, aínda que España e Galicia están moi por detrás doutros países e rexións europeas, cada vez son máis as empresas que se atraven a dar o salto e os consumidores que recorren á rede para adquirir determinados produtos. Así, o negocio online volveu crecer o ano pasado, ata acadar na autonomía os 700 millóns de euros, que supoñen un incremento do 25% respecto  a facturación de 2010, segundo datos da Comisión do Mercado das Telecomunicaciones (CMT) solicitados por Dobleclic, que revelan un saldo negativo na balanza comercial. É dicir: pese ao substancial aumento da oferta nacional, os galegos compran máis en tendas virtuais estranxeiras do que venden ao exterior.

    En concreto, o 42% do volume de negocio xerado por transaccións na rede en 2011 corresponde a importacións, fronte ao 15% que representan as exportacións, mentres que o 43% restante moveuse no mercado nacional. En parte, porque seguen sendo moitas máis as empresas galegas que compran vía internet –o 19,4% das que teñen menos de 10 empregados e o 37,6% do resto- que as que ofrecen os seus produtos. De feito só o 8,3% das microempresas e o 17% das demais compañías utilizan a rede como escaparate para poder vender os seus artigos ou servizos as 24 horas os sete días da semana calquera lugar do mundo. Por que? Principalmente por descoñecemento.

    “Cren que é moito máis complicado do que é, ou que o seu produto non é vendible por internet, e adoitan estar equivocados”, explica o gerente e director comercial de Dos Espacios, Santiago Paz, convencido de que, se se contrata a un proveedor con experiencia, o risco de vender na rede minimízase. Con todo, Galicia está crecendo proporcionalmente moito máis que outras rexións e, segundo este experto, presenta grandes vantaxes competitivas respecto de outros territorios á hora de colocar os seus produtos no exterior, porque pode ofrecer prezos máis económicos. “Nas grandes cidades os alugueres son máis caros, os soldos máis altos e polo tanto, os produtos tamén o son; aquí, a tenda da esquina ofrece a mesma calidade con mellor prezo”, explica. Por iso, asegura, “máis do 90% das compras que se fan por internet nas tendas galegas fanse desde fóra de Galicia” e cada vez son máis os emprendedores, sobre todo novos, pero tamén hai empresarios de entre 40 ou 45 anos, que se animan a montar unha tenda virtual para esquecerse dos límites xeográficos.

    Fonte: El Progreso

  • 23 Abril, 2012
    «É a oportunidade para o pequeno comercio de vender durante 24 horas»

     

    <<Satisfactoria » . Así cualifica o portavoz dos pequenos comerciantes galegos a evolución do portal Comerciogalicia. es, en funcionamento desde o 1 de abril, que nos seus primeiros quince días de andadura rolda xa as 500 ou 600 visitas diarias e ofrece unha ampla gama de produtos de todo tipo, desde artigos relixiosos a pezas deportivas, perfumes, mobles, xoguetes ou conservas. «A xente empeza xa a comprar», celebra Seijas, que ve na tenda virtual «unha oportunidade para o pequeno comercio de poder manter vendas durante as 24 horas do día e chegar a un público ao que físicamente sería imposible».

    Fonte: El Progreso

  • 22 Abril, 2012
    A comida da Fía tirou de arte para cumprir a súa maioría de idade

     

    A celebración de Zas retomou os desfiles e mantivo as esencias.

    Adoita dicirse di que do porco ou do langostino aprovéitase todo, pero o liño non é menos. Do seu tallo sae o fío que serve como base para produtos téxtiles, pero as súas aplicacións van máis aló. A súa semente, a liñaza, pódese utilizar para facer pan ou, por exemplo, de alimento para que o gando vacún produza leite con Omega 3.

    Todo isto puideron comprobalo as máis de 500 persoas que se deron cita na 18 edición da Comida da Fía, celebrada onte no polideportivo de Baio. Ademais do público local e dos concellos veciños, destacou a presenza de grupos numerosos de Porto do Son, Santa Comba, Vigo ou Santiago.

    Como calquera fía tradicional, a xornada empezou con mulleres demostrando o xeito de obter o fío. Unha cuestión que interesou moito á propia directora xeral de comercio, Nava Castro, que se atreveu a sentarse e intentalo, baixo os consellos dunha profesional.

    Despois do traballo veu a comida, que tamén imitou, con algunha variación, o menú tradicional. Caldo de vixilia -é dicir, migas de pan con chícharos- compartiron mantel con empanada de troita, bacallao ou arroz con leite. A sobremesa, segundo comentou o propio presidente de Feiraco, José Antonio Casais, estaba feito con leite «sen lactosa» doada pola marca, porque se trata «dun novo produto que sacamos ao mercado cun excelente sabor».

    Malia cumprir a súa maioría de idade, esta edición tamén tivo novidades. Durante o desfile, ademais das propostas máis urbanas, a pasarela tivo espazo para a Asociación de Amigos do Traxe de Santiago de Compostela, que mostraron a indumentaria na súa versión de traballo ou de gala. Algúns membros non dubidaron en facer un striptease e mostrar a súa roupa interior. Unha das curiosidades é que a enagua do traxe de gala feminino adoitaba estar feito dunha fina tea de liño na que se engarzaba encaixe de Camariñas. Unha xoia.

    A música das pandereteiras deu paso aos éxitos máis comerciais e o traxe máis clásico cedeu o seu espazo a propostas máis actuais, tanto de rúa como de gala.

    Ao físico baiés Jorge Mira, habitual desta pasarela e que o ano pasado recibiu unha homenaxe polo respaldo que sempre lle ofrece á artesanía de Zas e da Costa da Morte, debeu entrarlle complexo de baixiño comparado con algunhas das modelos, que luciron vestidos, corpiños e pantalóns en grao sumo actual. Con todo, quen conseguiron colleitar os aplausos máis sonoros foron os vestidos de comuñón ou noiva, ademais da modelo local Tania Carreira, que non daba máis de 10 pasos sen que lle pedisen unha foto. Tamén actuou O Parga, cunha canción en inglés que traduciu ao español.

    Fonte: La Voz de Carballo

  • 22 Abril, 2012
    Os nenos grovenses familiarízanse co produto “bo e fresco” do mercado

    Os “Peque-chefs” acoden á praza de abastos para aprender a cociñar e a diferenciar a mellor materia prima. As instalacións danse a coñecer entre os seus veciños.

    Os nenos de O Grove volveron a converterse en cociñeiros. Os chamados "peque-chefs", porque así se denomina este programa presentado pola Federación de Prazas de Abastos, volveron a reunirse onte no mercado municipal da vila meca, e fixérono coa clara intención de familiarizarse coa cociña, pero tamén cos produtos de máxima calidade.

    Esta proposta serve para concienciar aos nenos, e ás súas familias, sobre a importancia de consumir produtos frescos, pero tamén para animalos a acudir con frecuencia a estas importantes instalacións municipais nas que se venden todo tipo de peixes e mariscos, pero tamén hortalizas, conxelados e demais.

    O Concello leva tempo tratando de incentivar as compras na praza de abastos, e este tipo de actividades cos nenos tamén axudan. A Asociación de Vendedores da Praza de Abastos de O Grove ocupouse de organizar esta cita para os nenos de entre 6 e 12 anos e profesionais da cociña e a venda de produtos frescos.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 21 Abril, 2012
    Visitan a praza de Abastos de Santiago para coñecer e degustar produtos galegos

     

    É unha iniciativa do CEIP de Sigüeiro. Compraron mexillóns, calamares, raxo, patacas de Xinzo, pan de Carral e queixo de tetilla.

    Sabían que os nenos de 5 anos do CEIP de Sigüeiro teñen un restaurante en clase? E que saíron no programa de Arguiñano? Pois é verdade, e todo se debe aos métodos didácticos da titora María Salgado e as profesoras Pili Rivas e Nelly Arias. O pasado xoves, as mestras trouxéronos ao Mercado de Abastos de Santiago. Viñeron con algúns pais voluntarios, encantados cos sistemas que utilizan estas profesoras. E así se lles puido ver divididos en cinco grupos. Cada equipo dispoñía de 15 euros e con ese diñeiro tiña que facer unha compra na praza. Non ían, con todo, ao tun tun.

    Antes de saír do colexio, traballaron duro con Internet. O tema do día era coñecer os produtos típicos galegos, así que buscaron co ordenador os alimentos, redactaron a lista da compra en folios amarelos, rosas, laranxas e azuis, e pegaron xunto ao texto unha foto para identificar mellor cada cousa: "Catro quilos de mexillóns, 1 quilo de raxo de porco, 1 quilo de calamares da ría cortados en aneis, dous quilos de patacas...". previran ata o tempo que ía facer: "Choiva, vento,...".

    E así de preparados desembarcaron en Compostela, onde os vendedores do Mercado envorcáronse con eles. Ademais, no local Mariscomanía da Praza cociñáronlles os produtos que compraran, co que puideron degustarlos sen saír do Mercado.

    Para os rapaces foi unha experiencia inesquecible e a súa titora di que o pasaron xenial. Pero o mellor de todo é que estes nenos nunca esquecerán como son e a que saben os produtos galegos.

    Este proxecto educativo, Eu cociño, ti cociñas?, empezou o curso pasado. Nun principio tratábase de elaborar unha receita sinxela na aula, experiencia que gravan en vídeo “cunha canción persoalizada”, explica María Salgado. Pero tivo tanto éxito que os nenos saíron en varios programas de TVE e ata Benigno, o cociñeiro de Larpeiros, quedouse prendado deles.

    Máis adiante atrevéronse a crear o seu propio local no aula: o restaurante Coki. E este ano escolar xa elaboran receitas semanalmente, organizan xornadas de portas abertas nas que invitan a pais ou alumnos doutros cursos a cociñar con eles, e ata realizan programas en inglés e no linguaxe de signos. Todo se pode seguir, ademais, a través do seu blog www.eucocinoticocinas.blogspot.com

    O seu éxito é tal que estes nenos de 5 anos ata espertaron o interese dunha das grandes estrelas dos fogóns de España, Karlos Arguiñano, que emitiu un dos seus vídeos en Antena 3.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 21 Abril, 2012
    Os comercios que queiran axudas deberán inscribirse nun novo rexistro

     

    O Consello da Xunta aprobou onte o decreto que regulará o futuro Rexistro Galego de Comercio, o primeiro censo do sector na historia da comunidade. A inscripción no mesmo será, en expresión de Alberto Núñez Feijoo, “gratuíta, voluntaria, pero obrigatoria” para todos aqueles negocios que aspiren a obter calquera tipo de axuda da Administración autonómica.

    O reglamento se estrutura en seis seccións (franquicias, venda ambulante, detallistas…) e supón, a xuízo do presidente, unha ferramenta “pioneira” que comportará  “numerosas vantaxes” tanto para os consumidores como para os empresarios. Coa súa aprobación, Feijoo dá por prácticamente desenvolvida a Lei do Comercio.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. General)

  • 19 Abril, 2012
    Economía e Industria e a Fundación Preescolar na Casa reforzan a súa colaboración para fomentar o consumo responsable desde a infancia

    O Instituto Galego de Consumo desenvolverá durante todo o ano accións de formación e información coa Fundación, que presta servizo de forma directa a preto de 3.000 familias de toda Galicia

    A Escola Galega de Consumo, que atendeu o ano pasado a máis de 10.000 usuarios, achega así a súa actividade ao medio rural, ámbito principal de actuación da Fundación

    A través do programa da TVG Preescolar na Casa e dos distintos medios nos que ten presenza a Fundación difundiranse os dereitos dos consumidores, así como consellos sobre a seguridade dos produtos

    A formación ten un papel destacado na nova Lei de Protección Xeral das Persoas Consumidoras e Usuarias, que contempla a creación dunha Rede de centros para o Consumo Responsable

    O Instituto Galego de Consumo, dependente da Consellería de Economía e Industria, e a Fundación Preescolar na Casa reforzarán a colaboración que manteñen para fomentar o consumo responsable desde a infancia. Será grazas a un acordo que esta mañá asinaron a directora xeral de Comercio e presidenta do IGC, Nava Castro, e maila presidenta da Fundación, María Soledad Fernández Rocha, que contempla a posta en marcha de distintas accións formativas e de información ao longo de todo o ano.

    Esta iniciativa permite achegar a actividade da Escola Galega de Consumo, que atendeu o ano pasado a máis de 10.000 usuarios no ámbito formativo e divulgativo, ás persoas e familias do medio rural, ámbito principal de actuación desta Fundación que desenvolve un programa de formación para pais e nais que atende de forma directa a preto de 3.000 familias en toda Galicia.

    Entre as actuacións a realizar inclúense programas de formación en materia de consumo dirixidos tanto aos profesionais que traballan na Fundación como ás propias familias, así como a elaboración de material divulgativo. Ademais, o acordo servirá para afondar na difusión dos dereitos dos consumidores e consellos sobre a seguridade dos produtos a través do programa da Televisión de Galicia Preescolar na Casa e dos distintos espazos radiofónicos e medios de comunicación nos que ten presenza a Fundación.

    A Consellería de Economía e Industria dá así un novo paso na formación da cidadanía en materia de consumo, que ten un tratamento destacado na nova Lei de Protección Xeral das Persoas Consumidoras e Usuarias como ferramenta para elevar o nivel de coñecemento e protección dos seus dereitos. Neste sentido, a nova lei recentemente aprobada no Parlamento contempla a creación dunha rede de centros de Educación para o consumo responsable, en colaboración coa Consellería de Cultura e Educación, ademais de crear a Mesa para o Fomento do Consumo Responsable, da que formarán parte as entidades locais e as organizacións de consumidores.

    Fonte: Xunta de Galicia

     

  • 19 Abril, 2012
    Unha empresa podería ocuparse de atraer clientes para os baixos comerciais baleiros

     

    Un portal web ofrecería unha base de datos sobre locais dispoñibles e información sobre as vantaxes da cidade

    O goberno local e as asociacións de comerciantes estudan encargar a unha empresa a xestión da “bolsa” de locais baleiros da cidade co fin de non limitala a unha base de datos, senón de difundir conxuntamente todas as vantaxes que ten e terá a creación de negocios en Ferrol. Aínda que a formulación inicial era que fose o propio Concello o que se encargase de gestionar esta bolsa de aluguer, o concelleiro de Economía, Alejandro Langtry, confirmou onte que a licitación para encargala a unha empresa é unha das posibilidades que se contemplan.

    Aínda que a idea é aínda embrionaria, trataríase de crear un portal web no que figurasen os baixos desocupados –sempre co consentimento dos propietarios– pero tamén outros datos complementarios que poderían animar ao asentamento de negocios na cidade máis aló das fronteiras da comarca. As vantaxes estanse perfilando, paralelamente, para ser incorporadas a este portal no marco do Plan de Dinamización, para o que este ano o Concello destina 80.000 euros. Así, suscítase a creación de subvencións para que calquera inicio de actividade relacionada co comercio, a hostelería ou os servizos nos barrios situados na zona Urbana –A Magdalena, Ferrol Vello e Canido– poida optar a unha axuda económica. Contémplase a posibilidade de que a subvención sexa de tres mil euros por cada posto de traballo creado.

    No portal web aparecerían tamén datos sobre a poboación á que potencialmente acceden os negocios na comarca –250.000 persoas– ou os que xa están establecidos en cada sector concreto, para que os interesados poidan facerse unha idea do mercado co que se atoparían na cidade. Información sobre as asociacións existentes e ata relacionadas coa vida cultural de Ferrol contribuirían tamén a “vender” o asentamento de comercios ou establecementos de hostelería e servizos no término municipal.

    Ademais, unha vez que parece definitivamente descartada –por cuestións legais– a proposta de recargar o IBI aos propietarios de locais que non permitan a súa inclusión na bolsa, estúdase unha fórmula para que polo menos póidanselles cobrar as taxas por servizos públicos como a auga, a limpeza e o saneamiento.

    Posteriormente poderían incorporarse a esta base de datos non só os baixos baleiros senón tamén os pisos, co punto de mira posto no colectivo de estudantes. Ante a carencia dunha residencia para alumnos universitarios na cidade considérase que este sector podería contribuír a dinamizar o centro da cidade. Un dos principais problemas dos pisos nos barrios históricos de Ferrol é a falta de ascensores, por iso é polo que os mozos, con menos reparos neste sentido, sexan destinatarios preferentes desta iniciativa. Esta idea, con todo, aínda non tomou forma nas reunións entre Concello e asociacións.

    Compra de casetas> O que si parece máis próximo no tempo é a intención de organizar feiras e eventos temáticos en diferentes puntos da cidade como apoio ao comercio e a hostelería de cada zona. Para iso contaríase con casetas móbiles que se trasladarían dun barrio a outro en función da actividade que se organice en cada un deles.

    O goberno parece xa disposto a interesarse polos prezos e condicións para a adquisición destas casetas, de forma que nos próximos meses poidan estrearse con algunhas feiras temáticas e gastronómicas.

    Tamén está previsto estender a tarxeta de fidelización coa que contan os establecementos asociados ao Centro Comercial Aberto Ferrol-A Magdalena ao resto das asociacións. Quen agora dispoñen dela teñen vantaxes que basicamente consisten en descontos cuxo porcentaxe varía en función do comercio.

    A idea é que, ademais, poida utilizarse para o pago nos aparcamientos subterráneos, para lograr prezos máis asequibles nos eventos culturais que se organicen na cidade, participar en sorteos, etc. Aínda que non se concretou, o Concello podería subvencionar a instalación de datáfonos nos establecementos para que o uso da tarxeta de fidelización xeneralícese.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 19 Abril, 2012
    Rafael González imparte un curso de pasamanería en Tui

    Rafael González Goianés imparte un curso de perfeccionamento en pasamanería, de 40 horas, que se celebrará do 26 de abril ao 11 de maio, de 16 a 20 horas, en Tui.

    Organízano a Fundación Centro Galego de Artesanía e Deseño, da Consellería de Economía e Industria da Xunta, en colaboración co Concello de Tui. Terán preferencia na inscripción as persoas con carta de artesanía en vigor. No caso de quedar prazas libres, poderán participar outros interesados. A inscripción é gratuita. Coincidindo con este curso, terá lugar no anexo da Sala de Exposicións do edificio do Área Panorámica unha mostra titulada “Con pés á cabeza” que presenta elementos de protección para pés e cabeza usados en Galicia.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 19 Abril, 2012
    TACHY MORA: “A artesanía é unha actividade cada vez máis demandada por público e industria”

     

    A experta explicou como o sector do deseño reinterpreta técnicas tradicionais para innovar

    Reinventarse mirando cara atrás. O mundo do deseño e da moda atopa un “perfecto aliado” na artesanía, experimentando con algunhas das súas técnicas tradicionais. Esta tendencia, “que vén para quedarse”, foi o tema da primeira sesión dunha nova edición dos Xoves de Moda organizados por Esdemga, Estudos Superiores en Deseño Téxtil e Moda de Galiza, na que Tachy Mora, xornalista especializada no eido do deseño e habitual colaboradora en El País, explicou como a artesanía contemporánea está a facerse un oco no mercado. “A actividade artesá estase convertendo nunha alternativa cada vez máis demandada tanto pola industria como por un público afín aos valores de produto feito a man”, destacou a xornalista.

    Esta simbiose entre deseño e artesanía xorde por varios motivos. Por unha banda, as producións masivas “provocaron un efecto de desidia entre un certo sector da sociedade que comeza a demandar unha contorna menos despersonalizada e de maior calidade”, sinalou Mora, e por outra banda, o aspecto económico, “pois o sector comprobou que o modelo anterior non era nada sustentable” o que provocou que a propia industria se fixase no sector artesán “procurando producións máis pequenas con mellores condicións, dado que era imposible competir coas tiradas masivas a prezos de risa”. Por tanto, a experta afirmou que esta tendencia no deseño “non é unha mera moda pasaxeira”, máis ben un cambio de mentalidade que conta coa complicidade dun público “que manifesta sensibilidade por valores como a orixinalidade, a destreza ou a calidade dun produto artesán”.

    Para a xornalista, esta nova tendencia de colaboración entre deseño e artesanía non se traduce nunha mera recuperación das técnicas tradicionais para que non desaparezan, senón de facer que evolucionen igual que o fai a sociedade contemporánea. “Algúns dedícanse a preservar a artesanía tradicional, outros desenvólvense nun plano máis artístico ou están especializados en traballar con procesos complicados, pero tamén están aqueles que pretenden facer evolucionar o produto artesán mediante a experimentación que é o que se considera artesanía contemporánea”, diferenciou. Nesta liña, engadiu que a clave está en desenvolver unha mentalidade innovadora, “senón será moi difícil que se conecte co consumidor espelido do momento”.

    22 casos como exemplo

     

    A convidada presentou ao alumnado de Esdemga a súa última publicación, Artesanía Española de Vanguardia. Innovación y diseño en las industrias artesanas contemporáneas, que recolle 22 exemplos de negocios exitosos, dende pequenas estruturas integradas por un só artesán ata grandes empresas, seleccionados polo seu carácter innovador, pola súa interacción co mundo do deseño , pola calidade da súa proposta ou polo seu nivel de creatividade. Mora sinalou que este tipo de recompilacións poden achegarlle aos futuros profesionais do deseño e da moda referencias empresarias nas que inspirarse “e que lles sirvan de guía se están pensando en montar algún tipo de negocio sobre produción artesanal”.

    Tachy Mora aproveitou a súa visita ao campus pontevedrés para aconsellar ao alumnado de Esdemga que “nunca deixe de traballar segundo oo seu estilo persoal, porque iso é o que conta”. Confesou que un proxecto “honesto cun mesmo”, teña ou non éxito, sempre será producido con convicción, “coa confianza de ter feito algo no que se cre e co que nos sentimos realizados”. Os Xoves de Moda volven a vindeira semana coa deseñadora independente Miriam Ponsa, que combina técnicas modernas con outras máis artesanais, como o punto do tear manual coas que integra o saber facer tradicional no deseño contemporáneo.

    Fonte: Diario da Universidade de Vigo

  • 19 Abril, 2012
    A asociación de comerciantes da Laracha organiza talleres de formación e galas de barbaría

     

    A Asociación de Comercio, Servizos e Industria da Laracha (Acsil), en colaboración coa marca Selective –que factura produtos relacionados coa barbaría-, chegou a un acordo para a mellor formación dos profesionais dese sector no municipio.

    O convenio a que chegaron ambas partes consiste na realización de diversos talleres de formación e galas de barbaría. Os socios de Acsil poderán gozar de vantaxes, supervisadas previamente polo presidente da entidade, Jesús Vázquez, e polo representante de Selective na Coruña, Jesús do Río.

    Talleres>> Este domingo e o que vén, día 29, terán lugar as dúas primeiras citas. O día 22 será un taller de técnicas de corte, e o 29, un taller de técnicas de recolleitos, “moi apropiado para estas próximas datas de verán”, segundo os organizadores, “nos que se celebran  numerosas vodas”. Os dous talleres se impartirán entre as 9:30 e as 14:00 horas.

    A Asociación de Comercio, Servizos e Industria da Laracha acolleu o acordo “coa confianza de que sexa fructífero por ambas partes e moitísimo optimismo”.

    Fonte: Diario de Bergantiños

  • 19 Abril, 2012
    Bolseiros universitarios fórmanse no comercio local

    Un total de cinco asociacións de comerciantes de O Salnés contan desde fai dez meses coa  colaboración de bolseiros universitarios de segundo ciclo ou de grao superior, que entre hoxe e mañá poderán participar nunhas xornadas de formación convocadas pola Deputación.

    A Asociación de Empresarios da Illa de Arousa e as de comerciantes O Corazón de Meaño; Vilanova Centro; Punto Vilanova e a de Ribadumia benefícianse dun programa formativo no que, no conxunto da provincia, participan 22 estudantes.

    O goberno provincial inviste 160.500 euros de fondos propios na concesión destas becas, pensadas para mellorar a formación dos estudantes, pero tamén para axudar no desenvolvemento dos colectivos ligados ao pequeno comercio.

    O traballo dos becarios consiste en realizar tarefas de xestión e representación pensada para impulsar o tecido asociativo comercial.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 18 Abril, 2012
    Industria destina 10 millóns de euros para impulsar a exportación das empresas

     

    A Consellería de Economía e Industria anunciou hoxe a posta en marcha unha nova liña de avales por importe de 10 millóns de euros para facilitar o financiamento das operacións de exportación das pequenas e medianas empresas galegas.

    O conselleiro de Industria, Javier Guerra, declarou nunha conferencia de prensa que o seu plan re-Export pretende animar as operacións de exportación a máis de dúas mil empresas desta Comunidade ás que pon á súa disposición avales do 50 % do valor da mercancía que comercialicen en mercados exteriores.

    As operacións avaladas polo programa re-Export oscilarán entre os 80.000 e os 250.000 euros.

    Guerra dixo que o impulso á internacionalización constitúe un dos obxectivos estratéxicos da política económica do Goberno galego e destacou que, a través do instituto público Igape, a Xunta está dando resposta ás necesidades dos empresarios das pemes.

    O conselleiro destacou que este programa completa a oferta de apoios á internacionalización por parte de Igape, e apuntou que concedeu nesta lexislatura máis de 27 millóns de euros en axudas directas para apoiar máis de 2.500 proxectos e mobilizou investimentos que superaron os 52 millóns de euros.

    A iniciativa que, segundo o conselleiro, é "absolutamente novedosa", vai ser publicada en breves días no Diario Oficial de Galicia, co que as empresas poderán solicitar as axudas ata o 14 de setembro próximo.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 18 Abril, 2012
    DESDE LA TORRE – José Pereira Alcántara

     

    O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, estivo onte en Boiro para asistir á reapertura da reformada Rúa Bao, onde o departamento que dirixe ten previsto financiar diversas melloras encamiñadas á promoción do comercio local. Durante o seu encontro cos profesionais do sector estivo locuaz. Describiu a situación do gremio comparándoa coas condicións meteorolóxicas. Como todos vostedes puideron comprobar o de onte foi un día gris. É importante que as administracións se impliquen na modernización, especialización e conservación do comercio tradicional que enche de luz e de vida as principais rúas dos nosos pobos e cidades. As tendas abertas e os escaparates mostrando produtos  de todo tipo supoñen un valor engadido para os municipios. Ademais, supón un foco de atracción turística. Si, a min parécemo. Ten unha fácil explicación se extrapolan o que fan vostedes cando visitan outra cidade. Claro. Ademais de estar nos lugares máis emblemáticos, de sacarse as fotos de rigor, para comer o produto típico da zona, nunca falta o paseo polas rúas comerciais, ben para comprar algo ou simplemente para curiosear, ver os produtos que se expoñen e comparar prezos coas tendas das nosas cidades. Esta é só unha das mil razóns polas que os comercios son esenciais para que o bo ambiente, a seguridade e a prosperidade gañen espazos fronte ás zonas lúgubres, sucias e feas estéticamente as que converten as rúas con establecementos coas verxas baixadas, paredes cheas de pintadas e sucias galerías inutilizadas. Xa non lles digo nada acerca da creación de postos de traballo. Abrir un negocio, ademais de ser unha aventura de alto risco, supón un valor engadido para a sociedade porque crea emprego estable e, pese aos tempos actuais, razonablemente remunerado. Non sei se se podería dicir o mesmo cos que xeran as grandes superficies multinacionais. Pero ese é outro debate. Onde me quero centrar é en que manter o comercio tal e como están as cousas hoxe en día é unha misión de alto risco. As épocas das vacas gordas, se algún día as houbo, xa se acabaron e agora, é un éxito o simple feito de resistir. Xa virán tempos mellores, pero namentres o sector debe estar unido, manter as campañas de promoción, liderar o movemento social e xerar valor engadido, á vez que se moderniza e especializa. Aos demais quédanos comprar nas tendas locais e á Administración non lle ten que quedar outra que arrimar o ombreiro.

    Fonte: Diario de Arousa.

  • 18 Abril, 2012
    Boiro aforra 2.500 vatios cada día na remozada rúa Bao

     

    Guerra inaugurou a reforma integral do primeiro vial comercial da vila, que custou 155.000 €

    O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, inaugurou onte en Boiro a remodelación integral da céntrica rúa Bao, o primeiro gran vial comercial da vila, con máis de catro décadas de historia.

    Trátase dunha rúa de 140 metros lineales na que, ademais dunha nova pavimentación con granito e do ensanche das beirarrúas, instalouse novo mobiliario urbano e un moderno alumado público, con proxectores de baixo consumo e maior rendemento que permitirán un aforro enerxético de 2.500 vatios cada día. Así mesmo, a actuación se acometió eliminando por completo as barreiras arquitectónicas, non só para persoas con mobilidad reducida, senón tamén para invidentes.

    A actuación, levada a cabo nunha superficie de 1.500 metros cadrados, tivo un custo de 155.000 €, dos que a Consellería aportou o 80%. Ao acto inaugural asistiron tamén a directora xeral de Comercio, María Nava Castro; a delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén do Campo; e o alcalde de Boiro, Juan José Dieste.

    O rexedor destacou a importancia das obras levadas a cabo nunha rúa que foi desprazada polo crecemento da vila e polas peatonalizacións na zona sur e engadiu que “a dinamización do comercio local é fundamental para o desenvolvemento de Boiro”.

    Dieste destacou así mesmo que as obras foron realizadas por persoas que estaban en paro e que os materiais compráronse a empresas da zona, “polo que esta obra foi tamén importante para a dinamización do emprego no ámbito local”.

    Pola súa banda, o conselleiro, que recordou que “fai tres anos eu era comerciante e sei o que é levantar a persiana e non saber o que se vai a facturar”, resaltou tamén a importancia deste tipo de actuacións para o comercio. “Un pobo sen comercio é un pobo sen vida”, dixo Guerra.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 17 Abril, 2012
    Vilagarcía: Comercios de Zona Aberta abrirán o venres ata medianoche e ofrecerán 70 actividades

     

    Ir a Vilagarcía de compras ata a medianoite será posible este venres. Ao redor dun centenar de comercios de Zona Aberta abrirán as súas portas ata as 24 horas nunha novedosa iniciativa posta en marcha polo colectivo co nome de “Vila Aberta” e coincidindo co estreo da película galega “Vilamor”.  Para animar aos clientes a secundar esta convocatoria dos comerciantes, Zona Aberta ofrecerá preto de 70 actividades diferentes en distintos puntos da cidade tanto para público infantil como para adultos. Concello, Ahituvi e Novagalicia Banco colaboran co colectivo de comerciantes nesta orixinal actividade.

    A presidenta de Zona Aberta, Rocío Louzán, compareceu onte nun dos establecementos que se adheriu a esta iniciativa como avance da actividade do venres e explicou que esta apertura especial desenvolverase entre as 20 horas e as 24. Nesa franxa horaria haberá actuacións de animación tanto dentro dos establecementos comerciais como nas rúas. As propostas serán variadas e inclúen desde Djs a un monologuista, malabares, música clásica, pallasos, globoflexia, mimos para os máis pequenos, escaparates viventes e cocteleiros acrobáticos, entre outros.

    A animación arrincará xa ás 19:30 horas coas actividades destinadas ao público infantil. Estas desenvolveranse principalmente na zona da Praza da Independencia, en Rei Daviña e na rúa Juan García, que é onde se atopan os comercios de roupa de nenos que participan na actividade. No que respecta ao resto de locais, ata as 24 horas iranse sucedendo os espectáculos. Algúns o fan de forma individual e outros comerciantes uníronse para ofrecer algunha actividade de animación.

    A inauguración oficial está prevista para as 20 horas na Praza da Independencia, onde os actores da película “Vilamor” acompañarán aos responsables de Zona Aberta e as autoridades nun percorrido polas rúas onde estarán as actuacións.

    A partir de aí, Rocío Louzán confía en animar aos clientes a visitar as tendas antes da medianoite. A responsable de Zona Aberta considera que o venres é un bo momento para que aqueles que normalmente non acoden aos establecementos asociados o fagan e comproben a actividade e propostas novedosas que levan a cabo ao longo do ano. E é que esta é a primeira vez que Zona Aberta pon en marcha unha actividade que implique a organización dun centenar de tendas. Louzán apuntou que presentaron na Consellería de Industria o proxecto e que lles gustou a idea, o que finalmente animounos a facelo”. Trátase dunha idea orixinal para a que agora esperan unha resposta satisfactoria.

    Fonte: A Voz de Arousa


     

     

  • 17 Abril, 2012
    Os comerciantes organizan un desfile para promocionar os seus produtos de moda

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Ribadumia ultima estes días a organización do que será o seu primeiro desfile de moda para promocionar os produtos textiles e de estilismo de varios dos seus establecementos adheridos. Así o adiantaba onte o presidente da entidade, Anxo Lores, quen sinalaba que a data elixida será o domingo 29 de abril, ás seis da tarde, no auditorio municipal Santa Baia.

    “Tratar dunha idea, dun proxecto que tingamos en mente dende hai uns anos e que, nesta ocasión, tivemos tempo de organizar e logramos sacar adiante con moito traballo”. No medio da crise económica, os comerciantes da asociación queren tamén transmitir con actos como este que “ofrecemos á xente, aos nosos veciños, todo o que poidan precisar”, insistindo na idea que transmite o lema da asociación: “Ribadumia teno teno”.

    En leste desfile, lucirán as propostas  para o verán de seis establecementos de moda dos asociados ao colectivo. Participarán, no entanto, máis negocios dos 33 inscritos na asociación, xa que prestarán os seus servizos as barbarías, as tendas de complementos e estilismo e ata as floristerías. Os modelos serán veciños da localidade e colaboradores, tanto os mozos e adultos que desfilarán, como os nenos, xa que tamén haberá espazo para a moda infantil.

    Será, no entanto, “moito máis que un simple desfile”, manifestaba Anxo Lores, “porque tampouco queremos ter á xente sentada dúas ou tres horas vendo só roupa”.

    Desta forma, están pechando varias actuacións con artistas coñecidos e humoristas, xunto á presentación do espectáculo.

    Na iniciativa colabora o Concello de Ribadumia e o acto impulsado desde os comerciantes inclúese na programación cultural de primavera que o Concello fixa para estes meses no auditorio municipal.

    Aínda que os últimos detalles do desfile están aínda por pechar, estudan a posibilidade do incluír un prezo simbólico para a entrada ao desfile, fondos que irían destinados a colaborar con entidades sociais do propio concello ribadumiense.

    En todo caso, desde a organización animan e invitan a todos os veciños, de Ribadumia e comarca, a asistir como público ao desfile programado para o último domingo deste mes.

    O propio presidente da asociación, Anxo Lores, adiantaba que “será un espectáculo orixinal e moi entretido”, onde ademais de mostrar as novas coleccións para o próximo verán, os asistentes poderán gozar das actuacións.

    Antes, a programación cultural do auditorio proseguirá este fin de semana coa “Pequena Gran Compañía”, o domingo, a partir das oito da tarde.

    Fonte: Diario de Arousa.

  • 16 Abril, 2012
    O Concello organiza un curso sobre técnicas de comercio dirixido a emprendedores

     

    A Concellalía de Emprego que dirixe Luisa Cid organizou, dentro do Programa de Consolidación de Emprendedores que se desenvolve na Grela, un curso de “Training de Venda Consultiva”, no que os participantes coñecerán métodos de abordaxe comercial, de desenvolvemento da linguaxe, así como prácticas que faciliten a actividade da venda, necesarias para abrirse paso nun mercado dominado polas grandes empresas.

    O obxectivo do programa, que ofrece unha ampla oferta formativa baixo o título “Píldoras de Coñecemento”, é contribuír a mellorar a productividade e a competitividade das empresas da cidade, ademais de propiciar a implantación efectiva de procesos de mellora utilizando novas técnicas e ferramentas de xestión e toma de decisións a través dunha capacitación empresarial en todos os colectivos.

    Tanto a participación nos cursos como a inscripción é totalmente gratuita e pode realizarse no Centro de Empresas da Grela ou no Centro Municipal de Emprego, na estrada dos Fortes, ou ben chamando ao teléfono 981 189 855.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 16 Abril, 2012
    A Hortiña da Praza, a tan só un click

     

    A partir da próxima semana venderá produtos frescos e de horta por internet

    Catro meses logo da súa posta en marcha, A Hortiña da Praza comezará a despachar os seus produtos a través dunha páxina de internet. Cunha facturación media mensual de 2.500 euros, os seus promotores tamén estudan activar a venda de alimentos transformados como mermeladas e conservas.

    A través de www.huertagallega.mercadorural.es,  os consumidores de produtos frescos e de horta coidados con mimo poden probar, desde a próxima semana, as exquisiteces dos cultivos de Lalín. A páxina está xestionada por Amfar (a Federación de Mulleres e Familias do Ámbito Rural), e nela poderanse adquirir hortalizas e froitos secos. E para facer boca, nada mellor que a foto da páxina de inicio: unha horta de repolos da parroquia de Goiás. Os prezos de cada alimento inclúen o transporte, que abarca toda Galicia.

    O proxecto nace da colaboración de Amfar co Concello de Lalín. A presidenta do devandito colectivo, Carmen Canda, e a edil de Emprego, María José Batán. Alimentos da horta galega xorde "a través dun proxecto piloto do programa Avanza, que se desenvolve en Galicia, Andalucía, Madrid, Castilla-A Mancha e Castilla e León", explica Canda, que incide en que se escolleu a comarca dezana "pola súa demanda de produtos de horta". Deste xeito, e como alternativa aos “produtos kilométricos” elaborados a grandes distancias do lugar de consumo, as mulleres rurais da comarca poderán dar saída aos seus cultivos, evitando intermediarios e garantindo, ademais, un alimento case ecolóxico.

    As propias productoras encargaranse, por quendas, de xestionar os pedidos. O cliente pode pagar a través de internet, mediante o sistema PayPal (no que non se facilitan os datos da tarxeta de crédito) ou no momento de recibir o pedido.

    Uniformización

    O comercio electrónico non é o único paso adiante da Hortiña da Praza. María José Batán anunciou onte que os productores están valorando a posibilidade de ampliar a súa oferta de alimentos coa transformación dalgúns produtos para sacar ao mercado "conservas de tomate ou de pemento, así como mermeladas básicas ou ata vinagre". Para iso será preciso analizar toda a tramitación administrativa e sanitaria. Nestes catro meses, A Hortiña da Praza mantivo contactos cunha empresa que distribúe para tendas delicatessen e, ademais, está inmersa nun plan de marketing no que, á marxe da publicidade e a cartelería, podería levarse a cabo un sistema de uniformización de todas as persoas que traballan neste posto da Praza de Abastos. Conta con catro productores de horta e dúas de leite e mel. O local está atendido por dúas dependentas e, catro produtores de horta e dous de leite e mel. O local está atendido por dúas dependentas e, nestes case catro meses (cúmpreos o día 19) tivo unha facturación media mensual de 2.500 euros. O cliente tipo é un ama de casa de mediana idade e residente no casco urbano. As súas vendas foron de 1.600 quilos de grelos, 5.500 pezas de lechuga, 1.000 unidades de repolo, 258 ducias de ovos caseiros; 200 unidades de acelgas; 358 quilos de leite outros 110 de mel.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)


  • Páxina 52 de 85

  • Mostrando do 1021 ao 1040 dun total de 1686 rexistros