Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 22 Marzo, 2012
    O Barco: Curso de turismo para comerciantes

    Unha vintena de comerciantes e hostaleiros de O Barco asistiron onte a unha charla formativa sobre turismo. O obxectivo era que coñecesen as nocións básicas á hora de ofrecer información a posibles visitantes, a través da iniciativa posta en marcha  polo Centro Comercial Aberto en colaboración co Concello. A partir de agora, os establecementos que así o queiran, disporán do folleto turístico editado polo Concello para entregar aos turistas.

    Fonte: LaVoz de Ourense

  • 22 Marzo, 2012
    Rosario Camiña foi elixida presidenta da asociación de comerciantes de Meaño

    María del Rosario Camiña González foi elixida presidenta da asociación de comerciantes Corazón de Meaño nunha asemblea extraordinaria que se celebrou o día 12 e Miguel Otero Cabaleiro é o vicepresidente da xunta directiva deste colectivo.

    A función de secretaria será realizada por María Torres Sabarís, Esther Reboredo Balboa é a tesoureira e Eulogio Gondar Galiñanes, Marcos Antonio Reboredo Balboa e Cristina Rey Radio os vocais.

    A directiva reunirase o luns 26 con representantes de Novagalicia Banco, que lle explicarán aos asociados as condicións do novo convenio subscrito recentemente no Parador de Turismo de Cambados a través do Consorcio de Comercio do Salnés, presidido por Marcos César González.

    A cita será ás 21:00 horas na Casa de Cultura de Dena e están invitados todos os propietarios dos establecementos que están asociados.

    Sorteo. Por outra banda, onte celebrouse o sorteo que estaba programado como conclusión da campaña do Día do Pai. Tivo lugar ás 11:00 horas na Praza de Abastos de Dena onde a asociación Corazón de Meaño ten instalada a súa oficina.

    A relación de clientes premiados con dez vales de compra por un valor de 50 euros é a seguinte. Olalla Rodríguez, cun boleto que recibiu na Bodega Lagar de Candes, Isolina Casal Fontán realizou a compra en Mistur, mentres que a José Carlos Villaverde Fernández entregáronlle o número  que resultou seleccionado no Policlínico Dena.

    No listado de agraciados tamén figuran Eva Romero (Bazar Anfora), María José (Lagar de Candes), Ana María Padín Castro (Barbaría Passy), Isabel Fernández (Autoservicio Pedriñas), Silvia Padín (Estonllo Peluqueros) e Eva Sineiro Vidal, que recibiu o boleto por unha compra no establecemento Novas Tendencias.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 22 Marzo, 2012
    Industria presenta axudas á internacionalización

    Nun encontro cun cento de empresarios na CEP en Vigo, a Consellería de Economía e Industria  achegou onte información sobre as axudas a través do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) e de Xesgalicia para facilitar a competitividade  e internacionalización. O director do Igape, Javier Aguilera, tamén fixo unha presentación en Aimen en Porriño.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 21 Marzo, 2012
    A mellor praceira de Galicia está en Vigo

     

    Non hai maior pracer que ser a mellor praceira. Se non, que llo pregunten a Pilar Cambeiro, carniceira viguesa que foi elixida como a mellor praceira de Galicia na campaña Presume de Praceiro, da Consellería de Economía e Industria. Pilar recibiu o galardón o 5 de marzo de mans do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijoo, e onte a delegada territorial de Vigo, María José Bravo, quixo felicitala persoalmente. A premiada encarna á terceira xeración dunha familia de carniceiros dende fai 110 anos.

    Fonte: La Voz de Vigo

  • 21 Marzo, 2012
    O Salnés: A asociación de comerciantes reparte 10 vales de compra de 50 euros polo Día do Pai

    A asociación de comerciantes “O Corazón de Meaño” celebrará esta mañá nun acto na praza de abastos de Dena, o sorteo de premios da súa campaña de promoción polo Día do Pai.

    Estes consisten en dez vales de 50 euros de compra cada un, canxeables en establecementos adheridos ao colectivo de empresarios.

    A presente campaña arrincou días atrás, co reparto de papeletas entre clientes dos comercios da asociación.

    Por cada compra realizada, desde o día 12 ata este pasado día 19, xornada de San José, os clientes obtiveron estas papeletas e entregaron os seus datos persoais, como nome  e teléfono.

    Os premios entregaranse nos próximos días.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 21 Marzo, 2012
    Javier Guerra visita a reforma da praza de abastos de Lalín

    O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, desprazarase esta mañá á cabeceira comarcal para, en compaña do alcalde, José Crespo, visitar as obras de remodelación da praza de abastos. A visita comezará ás 13:00 horas.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 20 Marzo, 2012
    Dous restaurantes e oito locais de tapeo para converter a Praza en templo do bo comer

    Case culminado o primeiro semestre en obras, o Mercado prepárase para as catas do ascensor e o parquin. Todo a punto para construír a nave aledaña á igrexa de San Fiz

    Dous restaurantes e entre seis e oito locais de tapeo. É o proxecto que máis convence a Raxoi para o futuro espazo gastronómico que quere abrir na Praza de Abastos. Inspirándose en mercados de renombre internacional como o Borough Market (Londres), o Marheineke Markthalle (Berlín) ou A Boquería (Barcelona), o recinto súmase á filosofía de fusionar baixo un mesmo teito compras e boa mesa. Como telón de fondo, a exaltación do produto autóctono.

    Unha vez que Xunta e Fomento deron luz verde á idea, o Concello continúa cos trámites para desaloxar a nave cinco (a máis próxima a San Agustín) e poñer en marcha o proxecto. Aínda que a maior parte dos locais están baleiros, aínda hai seis en funcionamento. Para recuperalos, Raxoi manexa un orzamento máximo de 150.000 euros, adianta en declaracións a este diario a edil de Mercados, Reyes Leis. Posteriormente procederase a rehabilitar o espazo respectando a súa estrutura orixinal e seguindo, na medida do posible, un mesmo criterio estético. Unha fórmula moi semellante á que se utilizou no mercado madrileño de San Antón.

    Aínda que se atopa en fase de estudo, a intención do goberno municipal pasa por habilitar dous restaurantes e entre seis e oito locais que serán xestionados en réxime de concesión.

    O novo espazo gastronómico súmase á tendencia que nos últimos anos viñeron marcando locais como o Abastos 2.0, un negocio que en non demasiado tempo logrou coarse nas principais guías turísticas e, sobre todo, congregar a un nutrido grupo de fieis clientes en torno á súa mesa.

    “BO RITMO”.A piques de cumprir o seu primeiro semestre en obras, a Praza de Abastos xa ten tellados novos e segue o calendario “a bo ritmo”, recalca a responsable de Mercados. Finalizada a retirada do amianto e a colocación das cubertas, os operarios procedían onte a desmontar o guindastre de grandes dimensións –cun brazo de 50 metros- que serviu para acometer a primeira fase dos traballos. Non en balde, o tráfico na rúa dás Ameas mantívose cortado prácticamente toda a xornada (entre as 08:00 e as 17 horas) a fin de facilitar a aparatosa tarefa.

    Coa nave aledaña á igrexa a San Fiz derruida, en breve comezará a construción dun novo edificio. Previamente haberá que soterrar o transformador que se atopa nas inmediaciones, advirte Leis, unha cuestión na que xa traballa a Concellería de Rehabilitación e Cidade Histórica. Liquidado este asunto, poderá comezar a cimentación do futuro inmoble. Aínda que non está decidido, o máis probable é que teña unha función polivalente. É dicir, poderá albergar desde as oficinas de servizo a domicilio ata unha sala de usos múltiples –de 250 m2- para celebracións como a do Fórum Gastronómico, avanza a edil.

    Ademais, entre abril e maio –calcula Reyes Leis- arrincarán as catas para instalar o ascensor e estudar a construción dun parquin. A cargo tamén de Tragsa (a empresa que asume as obras), o estudo servirá para determinar si é posible habilitar un estacionamiento na contorna da Facultade de Xeografía e Historia ou en paralelo a Virxe da Cerca. Neste último extremo de recinto situarase precisamente o elevador. Acubillado por unha caixa de vidro que ocupará a esquina do murallón, o ascensor é un dos elementos máis significativos da reforma.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 20 Marzo, 2012
    Praza de Abastos de Santiago de Compostela: Catro mil clientes cada sábado en busca de produto fresco

    No emblemático recinto mestúranse restauradores, amas de casa e turistas. A cooperativa constituída fai doce anos, suma setenta comerciantes.

    Se  hai algo que serve para medir o pulso de Compostela cada fin de semana é a Praza de Abastos. Os postos prolongan o horario –en moitos casos ata pasadas as tres da tarde- para facilitar as compras. As naves son un auténtico fervedoiro, un constante ir e vir de consumidores en busca de produto fresco e de mareas de turistas curioseando. Segundo cifras da propia cooperativa, un sábado supéranse os catro mil visitantes. Entre a clientela, do máis variada, pódense atopar desde profesionais da restauración que fornecen os seus negocios de artigos de primeira calidade ata amas de casa de Santiago e comarca.

    E é que o segredo mellor gardado da Praza é o seu produto: sempre da terra e de excelente calidade. É máis, a tenor dos datos que manexa o recinto, acapara a cota de mercados de produtos frescos da cidade, chegando nalgúns sectores como o peixe e o marisco ata o 60%. Sen perder os lazos coa cultura tradicional, no emblemático espazo aínda perdura a figura da paisana, é dicir, a productora agrogandeira que vende da súa propia colleita no Mercado. As pementeiras de Padrón son sen dúbida as máis coñecidas.

    Desde fai doce anos, a Praza xestiónase en réxime de cooperativa (suma 70 comerciantes). As decisións recaen no consello de dirección –formado por nove persoas- e o consello rector.

    DESDE O SÉCULO XIX. A historia da Praza remóntase a finais do século XIX. Entre 1870 e 1873 abría as súas portas o edificio deseñado polo arquitecto Agustín Gómez de Santamaría. Para a súa construción sería necesario derrubar un pazo que deixaría dispoñible unha parcela de 94 metros de longo por 50 de ancho. Sería entón cando se levantaría a mazá de casas flanqueadas polas rúas de Altamira e As Ameas. O proxecto levaba a firma de Manuel Pereiro Caeiro, aínda que posteriormente sería completado polo arquitecto municipal Prado e Valle.

    O deterioro do recinto obrigaría ao Concello a encargar un novo plan en 1937. Joaquín Vaquero Palacios readaptaría naquel momento o antigo inmoble procurando non contradicir o estilo predominante na zona. Aproveitando as cimentaciones do anterior Mercado, Raymundo Vázquez Fernández executaría o edificio en 1941. Precisamente naquela época popularizábase en todo o mundo o uso do amianto polo seu baixo custo e as súas múltiples aplicacións. Mineral altamente canceríxeno, a súa utilización está prohibida en España desde 2002.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 16 Marzo, 2012
    Economía e Industria impulsa a dinamización do pequeno comercio de Pontecaldelas apoiando a remodelación de infraestruturas

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitou onte a localidade, na que a Consellería leva apoiado a mobilización de investimentos por 300.000 euros nesta lexislatura para o acondicionamento da praza do Bispo e do mercado municipal e o seu entorno

    A modernización do comercio de proximidade é un dos eixos estratéxicos da actuación do departamento que dirixe Javier Guerra, que ten en marcha o Plan Ágora- Agora Re-Comercia

    A Consellería de Economía e Industria impulsa a dinamización do comercio de proximidade de Pontecaldelas con axudas para a remodelación de infraestruturas urbanas e comerciais que permitiron mobilizar investimentos por preto de 300.000 euros ao longo desta lexislatura.

    Así o destacou esta mañá a directora xeral de Comercio, Nava Castro, que se desprazou á localidade para visitar as melloras realizadas na praza do Bispo. Con esta actuación, levada a cabo nunha zona fundamental para a actividade comercial tanto polos establecementos existentes como porque na mesma se celebra o mercado, complétase unha serie de melloras apoiadas polo departamento que dirixe Javier Guerra, que incluíron ademais o acondicionamento da praza de Abastos e da Alameda que o rodea.

    Estas iniciativas son posibles grazas á posta en marcha do Plan Ágora, Agora Re-Comercia, deseñado pola Consellería de Economía e Industria para dar un impulso definitivo á reactivación e modernización do pequeno e mediano comercio de Galicia.

    Na visita, Nava Castro lembrou que “o comercio de proximidade galego é unha prioridade na estratexia de impulso á reactivación do comercio galego, que está a desenvolver a Xunta de Galicia desde o comezo da lexislatura”.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 16 Marzo, 2012
    A mesa de comercio decide o luns se a praza abre o día 30

    O mercado celebrarase se se permite a apertura

    A mesa de comercio decidirá se os comerciantes da praza de abastos poderán abrir os seus postos o día 30 de marzo e se ese día se permitirá a celebración do mercado. Así o acordaron onte os representantes dos vendedores nunha reunión que mantiveron co alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, e na que estivo tamén presente a edil de Comercio e voceiro do Partido Popular, Berta Pérez. Todo fai pensar que a mesa do comercio se reúna de novo o luns. Foi precisamente no seu seo onde se decidiu non abrir, claro que as circunstancias agora cambiaron. O mércores celébrase en Vigo o día da Reconquista e o xoves é a folga xeral. Os afectados consideran que non poden estar sen traballar tres días seguidos. Na mesa de comercio, as vendedoras da praza teñen voz e voto, mentres que os do mercado só teñen voz.

    Os representantes do goberno local mostráronse esta vez moito máis receptivos que en anteriores ocasións á petición de abrir o venres das Dores, festa local en Cangas. Todo apunta a que será posible que a praza de abastos se abra ao público e que haxa mercado ese día, pero os afectados deben cumprir coas esixencias municipais, que non son outras que tanto a praza coma o lugar onde se asinta o mercado deben estar completamente limpos. Non hai que esquecer que a procesión da Virxe de Los Dolores sae da ex colexiata de Cangas e transcorre pola rúa Real para deterse por primeira vez diante da praza de abastos.

    A opinión da Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo (Fecimo) é determinante na mesa de comercio, e todo fai supoñer que se mostre favorable á apertura da praza de abastos e do mercado. É máis, ao longo do día de onte corría o rumor de que Fecimo apostaba por que o venres abrise todo o comercio local en Cangas, extremo que non se puido confirmar, pero que foi comentado polas propias vendedoras.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)

  • 16 Marzo, 2012
    Unha bolsa de aluguer tratará de dinamizar locais pechados

    Raxoi fará un informe para coñecer o número de espazos baleiros

    O Concello de Santiago estuda a posibilidade de copiar o modelo da bolsa de aluguer de pisos posta en marcha fai anos pola Xunta, pero no seu caso pensando nos locais comerciais. A idea, que aínda está sendo analizada, permitirá ofrecer aos propietarios de establecementos comerciais a garantía dunha Administración á hora de poñer no mercado as súas propiedades. Reyes Leis, concellala de Comercio, afirma que a proposta só terá éxito se conta co respaldo e a participación dos seus titulares, xa que «son eles os que terían que incluír os seus locais» no circuíto de aluguer. Esta medida ten como finalidade dinamizar o sector comercial e reducir os espazos baleiros que poden verse en boa parte da cidade.

    A proposta, en calquera caso, está sendo valorada e tamén será necesario orzamentar o custo da bolsa de aluguer para o Concello antes de tomar unha decisión firme, xa que suporía un investimento forte.

    Estudo

    Co fin de analizar a situación real dos locais, a edila indica que se está elaborando un informe detallado do sector para coñecer o número de establecementos baleiros, así como as características de cada un deles. E incluirase na ficha de cada un a renda ou o prezo de venda. Reyes Leis apunta que, en determinados casos, os locais alúganse moi rápido e outros non tanto. O estudo afectará a toda a cidade.

    Feira de saldos

    A responsable municipal de Comercio avanza que entre as medidas que se queren poñer en marcha en relación con esa iniciativa engadirase algún sistema para evitar o feísmo provocado polo aspecto dos inmobles que están pechados. Neste caso, pedirase a colaboración dos propietarios.

    En relación coa postura das entidades comerciais sobre a proposta de realizar unha feira de saldos na cidade, Leis dixo que a idea suscitouse na Mesa do Comercio e que se trata de propor ideas para dinamizar o sector e, sobre todo, as vendas. A concellala insistiu en que «os interesados deben ser eles» pero que para marzo non daba tempo e, aínda que non se abandona a idea, a realidade é que a realización da feira depende da participación do propio sector.

    Recoñecementos: Premios ao comercio en seis categorías

    O Concello premiará en diante non só a veteranía do comercio no acto anual de recoñecementos ao sector, senón que introducirá o premio ao comercio de barrio e con agarimo (ambos por votación popular na web) ademais de tres categorías para recoñecer a innovación , a incorporación de novas tecnoloxías e a xeración de emprego. Está aberto o prazo para candidaturas.

    Fonte: La Voz de Santiago

  • 16 Marzo, 2012
    Chegan os premios para o pequeno comercio 2.0

     

    Comercio de Barrio, Comercio Agarimo, Comercio 2.0, Comercio Innovación, Comercio Emprega e Comercio Veterano. Son as seis categorías que introduce este ano Raxoi nos Premios do Comercio Compostelán. Presentados onte en rolda de prensa pola edil do ramo, Reyes Leis, o galardón pretende recoñecer o esforzo dos que cada día se poñen detrás do mostrador para rexentar o seu pequeno negocio.

    A diferenza doutros anos, nos que se recoñecía a algunhas tendas simplemente pola súa lonxevidade, esta vez o goberno local preferiu establecer outras categorías que recoñezan outros ámbitos da actividade comercial. Ademais, os gañadores dos premios Comercio de Barrio e Comercio Agarimo elixiranse mediante votación popular a través de Internet. Os outros catro serán seleccionados por un xurado composto por representantes do Concello, as asociacións de comerciantes, a Cámara de Comercio, a Asociación de Consumidores e o Mercado de Abastos. Os triunfadores recibirán unha figura conmemorativa no transcurso dun acto que terá lugar o próximo 19 de abril no pazo de Raxoi. Para a creación da peza convócase tamén un concurso dirixido aos artesáns compostelanos inscritos na Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 15 Marzo, 2012
    Propoñen aos comerciantes da Garda captar clientes cun portal electrónico

    A web Comerciogalicia.es preséntase na sé de Acigu como unha vía para ampliar o seu mercado

    As novas tecnoloxías poden servir para captar novos clientes nestes tempos de recesión económica. O portal do comercio galego, Comerciogalicia.es, presentouse onte na sé da Asociación de Empresarios da Garda, Acigu CCA, ante comerciantes da localidade.

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Pontevedra e Acigu CCA deron a coñecer esta iniciativa que arrinca como medio para dotar ao sector dunha nova vía para incrementar as vendas e chegar a novos clientes. José María Seijas, presidente da Federación Galega de Comercio precisou que o proxecto nace con dous obxectivos fundamentais: incorporar ao sector este novo reto tecnolóxico para que mellore a súa competitividade  e amplíe mercados que físicamente serían inasequibles; por outra banda, ofrecer produtos que se están comercializando en establecementos a pé de rúa, a un sector máis amplo de público.

    Carmen García Braga, presidenta de Acigu, abriu o acto con numerosos comerciantes, ao que acudiron o presidente da Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera Repiso e o alcalde da Garda, José Manuel Domínguez Freitas, quen expresou o apoio do Concello a esta iniciativa que "potencia o comercio gardés nestes tempos difíciles". Os asistentes escoitaron as explicacións de Santiago Paz, xerente de "Dous espazos", quen explicou a aplicación.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 15 Marzo, 2012
    A creación de empresas sobe un 24,6% en xaneiro en Galicia, ata as 441 novas sociedades mercantís

    O número de novas sociedades mercantís creceu un 24,6% en xaneiro en Galicia, en relación ao mesmo mes do ano anterior, ata acadar as 441 empresas constituídas, de acordo cos datos publicados este mércores polo Instituto Galego de Estatística (INE).

    En toda España, o número de novas sociedades aumentou un 11,6% en xaneiro respecto ao mesmo mes de 2011, ata un total de 7.951 empresas. Algo máis dunha de cada catro sociedades creadas, o 27,4%, pertencían ao sector da construción, mentres que o 21,7% correspondían ao sector do comercio.

    En Galicia, a maior parte das novas empresas son sociedades limitadas (435), fronte ás seis sociedades anónimas creadas en xaneiro. Ademais, o capital desembolsado para a creación de todas as novas compañías ascendeu a 53,77 millóns de euros (o subscrito era de 53,82, un 20,07% máis que fai un ano).

    Así mesmo, ampliaron capital 295 sociedades, un 48,9% máis, cunha contía de 115,85 millóns. Delas, 19 eran S.A. e o resto S.L. Tamén apunta o INE que se disolveron 261 empresas, o que representa un aumento do 17,04%. Do total, 225 disolvéronse de forma voluntaria; mentres que 19 fixérono por fusión e 17 por outras vías.

    En canto ás sociedades mercantís que desembolsaron dividendos pasivos, chegaron a catro en xaneiro (foron cinco no mesmo mes de 2011). As que reduciron capital duplicáronse, ao pasar de 15 a 31.

    Datos de España

    Co repunte de xaneiro, o número de sociedades mercantís de nova creación aumenta por sexto mes consecutivo tralo incremento interanual do 9,4% rexistrado en agosto, do 10,4% en setembro, do 16,1% en outubro, do 8,4% en novembro e do 6,6% en decembro.

    Para a constitución das sociedades creadas no primeiro mes do ano subscribíronse máis de 755,3 millóns de euros, un 64% máis que en xaneiro de 2011, mentres que o capital medio desembolsado rexistrou un incremento do 46,9%, ata 94.994 euros.

    En xaneiro, un total de 5.143 sociedades mercantís ampliaron capital, un 43,2% máis que en igual mes de 2011, e o capital desembolsado para realizar estas operacións sumou 7.845 millóns de euros, cun descenso interanual do 5,4%. O capital medio subscrito nas ampliacións de capital caeu un 34%, ata situarse en 1.525,2 millóns de euros.

    En xaneiro disolvéronse 3.074 sociedades, un 7,9% máis que no mesmo mes de 2011. Delas, o 81% disolvéronse de xeito voluntario, o 10,2% tras unha fusión e o 8,8% restante por outras causas.

    Do conxunto de sociedades mercantís creadas en xaneiro, o 99,2% foron limitadas e o 0,8% anónimas. Das 5.143 empresas que ampliaron capital no primeiro mes do ano, o 91,3% foron sociedades limitadas e o 8,7% anónimas. Do capital subscrito en ampliacións de capital, o 53,4% correspondeu a sociedades limitadas e o 46,5% a sociedades anónimas.

    Soben máis as S.L. que as S.A.

    O número de sociedades anónimas creadas en xaneiro aumentou un 3,2% respecto ao mesmo mes de 2011, situándose en 64 empresas, mentres que o de sociedades limitadas rexistrou un incremento do 11,7%, ata as 7.886. En canto ás sociedades que ampliaron capital, o número de sociedades anónimas subiu un 35,3%, mentres que o de limitadas creceu un 43,9%.

    O capital subscrito polas sociedades mercantís creadas en xaneiro reduciuse un 84,3% en taxa interanual no caso das anónimas e aumentou un 124,7% no caso das limitadas. En canto ao capital subscrito polas sociedades que ampliaron capital, rexistrouse unha caída do 32,2% en taxa interanual para as anónimas e un aumento do 43,9% para as limitadas.

    A comunidade autónoma co maior capital medio subscrito das sociedades mercantís creadas en xaneiro foi Asturias, con 372.701 euros, mentres que A Rioja presentou o menor capital medio subscrito (11.568 euros).

    País Vasco foi a rexión con maior capital medio subscrito nas sociedades que ampliaron capital (12,8 millóns de euros) e Asturias a que tivo o menor (246.015 euros).

    Do total do capital subscrito na creación de sociedades mercantís en xaneiro, Cataluña concentrou a maior porcentaxe (25,4%) e A Rioja e Cantabria, os menores (0,1% en ambos casos).

    En canto ao capital total subscrito polas sociedades mercantís que ampliaron capital, País Vasco acumulou a maior porcentaxe (37,2%) e Asturias, Cantabria e A Rioja, os máis baixos, cun 0,2% en todos os casos.

    Fonte: 20minutos.es

  • 15 Marzo, 2012
    Industria concede axudas a dúas entidades de comerciantes de Ferrol

    A Consellería de Economía e Industria acaba de publicar a relación de axudas a asociacións de comerciantes e prazas de abastos de Galicia. Entre os beneficiarios están dúas entidades ferrolás, a do Centro Comercial Aberto Ferrol-A Magdalena, que recibe 54.950 euros, e a Asociación Profesional de Vendedores de Mercado das Casas Baratas, á que lle corresponden 10.990 euros. As subvencións enmárcanse no programa Ágora Re-comercia 2010-2013 posto en marcha pola Xunta para impulsar o sector.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 14 Marzo, 2012
    Cinco xeracións de carniceiros

    A familia Ben empezou a vender carne en 1890 en Ponteareas e se estableceron en O Porriño cando se construíu o mercado de abastosCristian Ben Gómez, de 18 anos, membro da quinta xeración de carniceiros, xunto aos seus pais, José e Purificación. 
    O porco é un animal impuro para os xudios pero unha icona para a cociña galega. Quizá esa razón influíu na conversión da familia Ben ao cristianismo durante a Idade Media, cando vivían na xudería de Angoares. Os Ben constitúen unha estirpe de reputados carniceiros cuxo orixe documentado se remonta a 1890. Nesa data o tatarabuelo de Cristian Ben Gómez vendía carne a lombos dun burro na parroquia de Angoares, en Ponteareas. Cristian, de 18 anos forma parte da quinta xeración da saga. «O meu bisavó non tiña cámaras de frío e mataba aos animais baixo pedido» conta José, pai de Cristian.
    Os Ben deixaron Ponteareas e se estableceron en O Porriño. Alí montaron un posto na praza de abastos polo que pasaron Castor, avó de José; Dionisio, o seu pai; Paulina, nai de José, el e o seu fillo Cristian. Carnicería Paulina é hoxe un referente na praza de abastos. Durante dous anos seguidos gañou o título de mellor praceira de O Porriño. A documentación dos Ben sobre a súa presenza no mercado municipal perdeuse nun incendio que asolou o Concello de O Porriño no que se calcinaron todos os arquivos.
    Ao benxamín da estirpe gústanlle máis os animais vivos e por iso encárgase de ir ás feiras a comprar gando. Antes de que estalase a epidemia das vacas tolas a familia posuía unha veintena de reses na súa leira de Amiero, situada a un quilómetro e medio do centro de O Porriño, no termo municipal de Mos. Hoxe a normativa apenas lles permite gardar na súa leira unha cabeza o tempo xusto que constitúe a antesala do sacrificio.
    José ten 44 anos e aos 13 empezou a colaborar no negocio familiar. O seu fillo Cristian tamén aprendeu o oficio desde mozo acompañando ao seu pai a adquirir as mellores pezas nas feiras. Ata fai sete anos era posible ver aínda a José levando do ronzal a unha tenreira criada en casa que levaban ao matadoiro de O Porriño para sacrificala. «Unha vez a tenreira parouse non escaparate dunha imprenta e mirábase», recorda José Ben Ledo. Outras veces, a vaca en cuestión non se atrevía a cruzar as vías do tren de puro pánico e tiñan que dar un gran rodeo para levala ao matarife. A familia víase obrigada a transportar ao gando a pé cando o furgón de transporte estaba no taller. Agora está prohibido o tránsito de gando vivo polas rúas do municipio.
    Mil cincocentos quilos
    Os animais dos Ben acababan no matadoiro municipal de O Porriño. «Antiguamente ou matadoiro de O Porriño tiña mala fama. En Lugo non podías dicir que a carne que levabas era matada en O Porriño. A primeira vez que vin un porco colgado impresionoume moito», sinala María Purificación Gómez, muller de José e cotitular da carnicería.
    Gómez apostila que as cousas cambiaron para ben. Agora o matadoiro é propiedade do grupo Coren e, ademais de satisfacer as necesidades da empresa alimentaria, segue matando para os carniceiros da zona.
    Cando José empezou a traballar na praza de abastos o posto familiar tiña un mostrador de dous metros de ancho. Detrás da barra colgaban os ganchos coas pezas de carne ao aire. Agora dispoñen de 14 metros lineais de atención ao público e venden 1.500 quilos de carne á semana.
    José é o único irmán, de cinco, que quixo seguir á fronte do negocio familiar. O primoxénito tamén é carniceiro pero non quixo traballar na praza de abastos e preferiu un supermercado. Precisamente a competencia das grande superficies fixo que a carnicería Paulina se tivera que especializar e ofrecer un produto de gran calidade. «É un pouco máis caro pero o que mercas aquí é un produto de gran calidade», sinala Purificación.
    Os clientes dan boa fe diso ao observar a pinta dun chuleteiro de boi de Monterroso (a 20 euros o quilo) ou un costillar de porco criado a base de castañas, tan xugoso como o mellor pata negra.
    Fonte: La Voz de Vigo
     

  • 14 Marzo, 2012
    Os empresarios de Cee dan a coñecer o seu novo portal web

    O acto terá lugar mañá ás 09:30 horas no salón de plenos

    O salón de plenos do Concello de Cee acollerá mañá a partir das 9:30 horas a presentación da nova páxina web corporativa da asociación de empresarios Comarca Costa da Morte.

    A entidade decidiu completar a súa presenza en Internet –ata agora só contaba cun perfil en Facebook- nun intento de que a web sexa “unha mostra de que na asociación pretendemos ter sempre unha canle aberta de comunicación e debate sobre cantos aspectos poden supoñer unha mellora na eficacia e efectividade dos nosos servizos aos asociados, polo que a web tamén inclúe un apartado onde os socios poderán facernos chegar todo tipo de suxestións e noticias relacionadas cos seus negocios”, segundo manifestou o presidente do colectivo empresarial, Enrique Domínguez Carreira.

    A posta en marcha do portal web é só un dos pasos que seguirá a asociación para cumprir os seus obxectivos inmediatos. Estes, asegura Domínguez, encamíñanse a “sensibilizar á sociedade da importancia de manter un tecido empresarial consistente como xerador de riqueza, emprego e como mellora da calidade de vida dos habitantes da comarca”.

    Para o empresariado ceense esta proposta vai “unida á de defender e representar os intereses colectivos e promocionar a actividade comercial en Cee e a súa comarca, revitalizando e consolidando o tradicional carácter mercantil da zona”. A todo iso unirase, afirma o presidente dos empresarios de Cee, “a ferramenta mediática que suporá contar coa nosa propia páxina web, que servirá para impulsar decididamente a formación, información e difusión de innovacións mediante actividades, cursos, conferencias e asistencia técnica para a elevación do nivel de cualificación do empresario así como a mellora da xestión empresarial local e comarcal”.

    Ademais de Domínguez, ao acto asistirán a alcaldesa de Cee, Zaira Rodríguez; o tenente de alcalde, Dani Oca e varios integrantes da xunta directiva da asociación: Diego Castro Rodríguez (propietario de Century Santa Comba e xerente da discoteca Zona Cero); José Roberto González (representante de Mapfre en Cee) e Ramón Lijó Marcote, responsable de Mon Xestión e Asesoramento.

    Fonte: Diario de Bergantiños

  • 14 Marzo, 2012
    Arranca a campaña para axeitar os locais baleiros das rúas comerciais

    Os locais comerciais sen uso comezaron a cambiar o seu aspecto. O Concello, a través da Concellería de Emprego e Empresa que dirixe Luisa Cid, estreou onte en 15 baixos a campaña coa que pretende lavar a imaxe destes negocios abandonados e que consiste en recubrilos con vinilos orixinais e vistosos. Malia que aínda queda medir os seus efectos nos coruñeses, os comerciantes creen que esta iniciativa pode ser boa para animar ao consumo e proxectar unha sensación mellor cara aos turistas.A Concellería de Emprego e Empresa invita aos propietarios a unirse ao proxecto  
    Locais como o da antiga tenda Be U, na rúa de San Andrés, presentan desde onte unha imaxe moi mellorada grazas á nova iniciativa da Concellería de Emprego e Empresa “para axeitar os espazos públicos e dar vida” ás zonas comerciais. Desde primeira hora da mañá do luns, dous operarios afanábanse en limpar dos escaparates os restos do último inquilino. En grandes letras vermellas aínda se podían ler palabras como “liquidación” e foi difícil retirar o pegamento mentres varios rolos de vinilos decorativos se apilaban dentro do local á espera de ser colocados.
    Logo de toda unha xornada de traballo, este establecemento sen actividade apareceu onte totalmente reformado. Polo menos de cara ao público, que puido gozar das fotografías de decenas de botóns e o eslogan “O noso comercio. Moi preto de ti”.
    Aínda que o Concello non o confirmou oficialmente, onte arrancou, xa que logo, unha iniciativa que xa avanzaran neste diario os propios comerciantes. O sector reclamou fai algunhas semanas unha solución para aqueles locais sen uso que, por estar totalmente descoidados polos seus propietarios –algúns ata con pintadas e lixo–, proxectan unha mala imaxe da que se resenten todos os empresarios dos barrios da cidade.
    “Solicitámoslles que o propietario que non queira alugar que non o faga, pero que teña o local decente: fóra carteis e pintadas”, explicou no seu día o presidente da Asociación Comercial Zona Obelisco, Antonio Amor.
    Os primeiros efectos dese acordo coa concelleira Luisa Cid xa se notan en San Andrés, a rúa Real ou San Nicolás. Segundo fontes do Concello, nesta primeira fase veranse afectados “15 locais”, aínda que a iniciativa “é extensible a outros” moitos.

    Iniciativa “extensible” > “Pediuse a colaboración das asociacións para poñernos en contacto cos propietarios, que se poden agregar falando con elas ou co área de Emprego e Empresa”, aclaran desde o goberno local. O proxecto “para axeitar o espazo público e mellorar a visualización” das áreas comerciais está destinado a aqueles inmuebles con vocación comercial que teñan cristaleira para colocar os vinilos. Ademais dos botóns, xa se coñecen outros deseños: hai flores, un sofá ao máis puro estilo Ikea, paquetes regalo ou estantes de roupa para dar sensación de movemento.

    “Con isto inténtase dinamizar as diferentes zonas da cidade así como aumentar o atractivo dos locais de cara ao seu aluguer ou venda”, comentan fontes de Zona Obelisco, que afirman que a iniciativa é “totalmente gratuíta” para os donos.
    Ao parecer, ademais dos viandantes, os propietarios doutros establecementos que non se adheriron ao plan nun primeiro momento sucumbiron ao éxito deste lavado de cara. “Algúns que en principio non vían esa posibilidade, ao ver como quedaban colocados os vinilos, non tardaron en contactar connosco para unirse a esta acción”, recoñecen desde a organización.
    “Con este plan inténtase dinamizar a cidade e facer máis atractivos os negocios”, afirman desde Zona Obelisco
    Animar ao consumo > Malia que haberá que deixar pasar un tempo para coñecer os primeiros resultados, o presidente da Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor, cre que “calquera idea para axeitar a rúa é boa”.
    “Xa non pretendemos que a xente compre, pero si fan o paseo máis agradable, a xente sairá e algún haberá que pique e compre”, razoa o representante do sector, satisfeito coa iniciativa municipal.
    Fonte: El Ideal Galego
     

  • 14 Marzo, 2012
    EEUU ve a Inditex como exemplo do potencial exportador de Galicia

    Considera que España é unha plataforma para investir en Europa. Os investimentos españois en terras estadounidenses triplicáronse entre os anos 2006 e 2010

    O conselleiro para Asuntos Económicos da Embaixada de Estados Unidos en España, Stephen Linston, destacou onte que a multinacional galega Inditex é “un exemplo” de que “non sempre é  no obvio” onde se poden atopar “posibilidades de exportación”.

    Linston indicou antes de participar nun encontro con empresarios de Vigo que “fai vinte anos ninguén diría” que o volume de exportación de Inditex “era posible desde Galicia”, e con todo fíxoo”.

    Abundou en que o grupo empresarial liderado por Amancio Ortega “fai moi bo traballo” en Estados Unidos e referiuse á recente apertura da tenda de Zara en Nova York.

    A preguntas dos medios de comunicación sobre os sectores máis interesantes para as exportacións desde Galicia cara a Estados Unidos, comentou que “é menos cuestión de sectores e máis un desexo de exportar e traballar”.

    Sobre os investimentos españois en Estados Unidos, dixo que de 2006 a 2010 triplicáronse e que neste momento é, por volume, o undécimo país inversor en terras estadounidenses.

    Linston considerou para rematar que España é “unha plataforma” para quen teñen intereses á hora de investir en Europa.

    Inditex abrirá mañá na Quinta Avenida unha tenda Zara de 3.500 metros cadrados. A firma téxtil galega adquiriu o 666 desta emblemática avenida por 324 millóns de dólares.

    A compañía non cesa na súa expansión internacional, ademais da venda por internet.

    Todas as cadeas de moda do Grupo Inditex contan con tendas on-line  desde setembro do ano pasado, momento no que Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho e Uterqüe iniciaron a súa actividade comercial en internet.

    As tendas online funcionan en 15 mercados europeos. Os países que desde esa data contan con servizo de compra on-line dalgunha destas cadeas son: Alemaña, Austria, Dinamarca, España, Francia, Holanda, Irlanda, Italia, Mónaco, Noruega, Polonia, Portugal, o Reino Unido, Suecia e Suiza.

    Como xa fixeron Zara e Zara Home, que iniciaron a súa actividade comercial on-line en 2010 e 2007 respectivamente, as cadeas irán ampliando de forma progresiva os mercados nos que ofrecen este servizo.

    A apertura da tenda virtual supón ademais a apertura de novos mercados para moitas das cadeas. É, por exemplo, o caso do debut de Pull&Bear, Stradivarius, Oysho e Uterqüe en Alemaña. Pola súa banda Massimo Dutti, que en total abre a súa tenda on-line en trece mercados, chega por primeira vez a Austria, Dinamarca e Mónaco.

    Fonte: O Ideal Galego.

  • 13 Marzo, 2012
    Novas normas para as prazas na recolleita dos restos cárnicos e de peixe

    Carniceiros e pescantinas dos mercados de Bueu, Cangas e Moaña deberán escorrer os restos e separalos nos novos colectores.

    A partir do próximo luns implantarase nos concellos de Bueu, Cangas e Moaña un novo sistema de recolleita dos restos cárnicos e de peixe nas prazas de abastos.

    O presidente da Mancomunidade do Morrazo e o alcalde da vila canguesa, José Enrique Sotelo, asinará hoxe un contrato coa empresa Luís Vázquez Henández, SL, que se encargará de recoller os restos de produtos animais nos tres mercados, tarefa da que ata agora se encargaba a adxudicataria da recolleita do lixo, GSC.

    A nova firma asumirá a recolleita, o transporte e a entrega dos restos a firmas autorizadas para o seu tratamento e reutilización para a creación de pensos e comida para animais.

    A nova medida non suporá custo algún nin para os concellos nin para as prazas e os seus vendedores, aínda que si o cumprimento de certas normas por parte destes últimos.

    Os concelleiros das áreas de Servizos e Medio Ambiente manterán durante os próximos días reunións cos comerciantes para explicarlles en detalle o novo mecanismo.

    O edil cangués responsable desta última área, Jesús Graña, explica que pescantinas e carniceiros deberán realizar unha separación en orixe de cada produto a desbotar para evitar que nos novos colectores, onde se depositarán os restos de carne e de peixe, se descarten outros restos como plásticos ou cartóns.

    “Os comerciantes deben entender que a separación inicial debe ser o máis escrupulosa posible e que non poden descartar máis restos que eses, se non o reciclaxe non se consegue”, explica Graña. O concelleiro insiste en que “estes deben tomar conciencia de que isto é o que máis interesa a todos, xa que será de balde e porque a normativa esixe un tratamento especial para os restos animais. En caso contrario, os propios vendedores terían que asumir a xestión dos mesmos a través dun xestor autorizado”, engade.

    75% DE RESTOS DE PEIXE. Calcúlase que un 75% dos restos animais que se xeran nas prazas son de peixe. O resto é doutras carnes.

    A empresa recollerá os restos diariamente, de luns a sábado, nos depósitos, para logo trasladalos a plantas de tratamento en vehículos autorizados. Trátase de plantas de transformación nos que, tras varios procesos industriais de estabilización e hixienización, obtense un material base sólido e graxas de alto contido proteico para o seu emprego na alimentación animal.

    Con esta iniciativa, a Mancomunidade dará un importante paso cara a unha xestión máis sostible dos recursos. A xestión de restos cárnicos e de peixe réxese por unha regulación aplicable a produtos que contén elementos de orixe animal que xa non están destinados ao consumo humano.

    Trátase de desfeitos que se xeran a diario nos mercados, carnicerías, peixerías e supermercados, e cuxa xestión, de ser incorrecta, pode levar consigo riscos.

    A empresa Luís Vázquez Hernández, SL, conta coa pertinente autorización da Consellería de Medio Rural para esta tarefa.

    As prazas xeran unhas 300 toneladas de refugallo por semana

    O novo sistema permitirá aos concellos de Bueu, Cangas e Moaña diminuír a cantidade de refugallo que se envían á planta de Sogama para a súa incineración, así como o seu custo. Segundo os datos facilitados polo organismo comarcal, o volume de produtos cárnicos e de peixe que se xera semanalmente nos mercados morracenses é dunhas 300 toneladas de restos.

    Novos colectores. Segundo a distribución por localidades, Cangas é a que maior cantidade de desperdicios produce, con preto de 3.000 quilos por semana, mentres que Bueu e Moaña xeran unha media de 1.300 en cada caso. Ata agora, na praza canguesa situábanse uns seis depósitos para recoller os restos de carnes e peixe, de 240 litros de capacidade cada un, en Moaña un de 800 e en Bueu dous de 800. Estes colectores serán substituídos polos novos, que colocará a empresa Luís Vázquez Hernández.

    Fonte: Diario de Pontevedra


  • Páxina 56 de 85

  • Mostrando do 1101 ao 1120 dun total de 1686 rexistros