Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 31 Xullo, 2019
    A iniciativa da Xunta ‘Comercio con talento’ premia as tendas coruñesas Varaston, Crafty Lu, Ai! Carmiña e a queixería da praza de Vigo
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, entregou hoxe aos establecementos coruñeses Varaston, Crafty Lu, Ai! Carmiña e a queixería da praza de Vigo catro dos premios do certame Comercio con talento, unha iniciativa coa que a Xunta pretende impulsar a innovación e o emprendemento no sector comercial entre o alumnado de formación profesional. Con esta acción, na que participou estudantado de ciclos formativos relacionados co comercio de toda Galicia, búscase impulsar a participación e o contacto dos estudantes coa realidade do sector, complementando a súa formación; potenciar a innovación, o emprendemento e a incorporación do talento á actividade comercial de proximidade, así como ás pemes deste sector; e incrementar o coñecemento das novas tendencias do comercio, especialmente das novas tecnoloxías. Para participar no concurso, o alumnado estudou o comercio da súa comarca para, finalmente, seleccionar un negocio de acordo a criterios como o espazo físico, a xestión, o produto ou a atención ao cliente. Posteriormente, os participantes elaboraron un proxecto sobre o comercio elixido. Un xurado especializado escolleu os nove comercios con máis talento de entre os propostos e fixo unha preselección de cinco para ser escollidos no Facebook do Portal do Comerciante, polo que un dos 10 premios decídese polo número de “me gusta” recibidos. Os autores dos 10 proxectos gañadores reciben como premio un iPad wifi 32GB. No caso da tenda Varaston, premiada a proposta de Cristina Fernández Trillo, alumna do IES Ramón Menéndez Pidal ao igual que os outros estudantes que resultaron gañadores na Coruña, defínese como a primeira utilería de Galicia. Neste comercio próximo ao mercado de San Agustín poden adquirirse utensilios de cociña, ferramentas ou xabóns, destacando a aposta pola tecnoloxía na xestión do negocio, o coidado empaquetado ou o trato ao cliente. Crafty Lu, elixida grazas ao traballo de Laura Fraguío, é unha mercería situada na avenida de Hércules que, ademais de ofrecer material para costura e manualidades, organiza diferentes cursos e actividades para os seus clientes. Ai! Carmiña, situado en Orillamar, e proposta por Judit Campoy, é un taller de flores especializado na decoración de vodas que aposta pola creatividade e a natureza. Contan con tenda en liña, reparto a domicilio en bicicleta e organizan diferentes obradoiros. Tamén conta con reparto a domicilio en bicicleta a queixería da praza de Vigo, proposto por Borja López. Este comercio especializado destaca pola calidade e a variedade, e o coidado ao produto, queixos artesanais tanto nacionais como internacionais. Máis información
  • 29 Xullo, 2019
    A iniciativa da Xunta ’Comercio con talento’ premia o establecemento lucense Zoco Deco
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, acompañado polo presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, entregou hoxe ao establecemento lucense Zoco Deco un dos premios do certame Comercio con talento, unha iniciativa coa que a Xunta pretende impulsar a innovación e o emprendemento no sector comercial entre o alumnado de formación profesional. Con esta acción, na que participou estudantado de ciclos formativos relacionados co comercio de toda Galicia, búscase impulsar a participación e o contacto dos estudantes coa realidade do sector, complementando a súa formación; potenciar a innovación, o emprendemento e a incorporación do talento á actividade comercial de proximidade, así como ás pemes deste sector; e incrementar o coñecemento das novas tendencias do comercio, especialmente das novas tecnoloxías. Para participar no concurso, o alumnado estudou o comercio da súa comarca para, finalmente, seleccionar un negocio de acordo a criterios como o espazo físico, a xestión, o produto ou a atención ao cliente. Posteriormente, os participantes elaboraron un proxecto sobre o comercio elixido. Un xurado especializado escolleu os nove comercios con máis talento de entre os propostos e fixo unha preselección de cinco para ser escollidos no Facebook do Portal do Comerciante, polo que un dos 10 premios decídese polo número de “me gusta” recibidos. Os autores dos 10 proxectos gañadores reciben como premio un iPad wifi 32GB. No caso do establecemento de artesanía e decoración Zoco Deco, as alumnas do CIFP As Mercedes María Armiño e Paula Vergara destacan, entre outros aspectos, a coidada selección e presentación dos produtos, e a aposta pola dixitalización e a venda a través de internet. Máis información
  • 23 Xullo, 2019
    A Xunta premia o establecemento de Ordes ‘Pepa a Loba’ no certame ‘Comercio con talento’
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, entregou hoxe ao establecemento ordense Pepa a Loba un dos premios do certame Comercio con talento, unha iniciativa coa que a Xunta pretende impulsar a innovación e o emprendemento no sector comercial entre o alumnado de formación profesional. Con esta acción, na que participou estudantado de ciclos formativos relacionados co comercio de toda Galicia, búscase impulsar a participación e o contacto dos estudantes coa realidade do sector, complementando a súa formación; potenciar a innovación, o emprendemento e a incorporación do talento á actividade comercial de proximidade, así como ás pemes deste sector; e incrementar o coñecemento das novas tendencias do comercio, especialmente das novas tecnoloxías. Para participar no concurso, o alumnado estudou o comercio da súa comarca para, finalmente, seleccionar un negocio de acordo a criterios como o espazo físico, a xestión, o produto ou a atención ao cliente. Posteriormente, os participantes elaboraron un proxecto sobre o comercio elixido. Un xurado especializado escolleu os nove comercios con máis talento de entre os propostos e fixo unha preselección de cinco para ser escollidos no Facebook da Rede de dinamización comercial (Redic), polo que un dos 10 premios decídese polo número de “gústame” recibidos. Os autores dos 10 proxectos gañadores reciben como premio un iPad wifi 32GB. Precisamente o establecemento de artesanía e deseño Pepa a Loba, elixido a proposta de Ana Varela Grovas, do IES Ramón Menéndez Pidal da Coruña, foi o comercio máis votado nas redes sociais. No seu traballo, a alumna destaca que é “unha aposta forte polo coidado esmerado do detalle, a procura da calidade nos seus produtos e a volta ao de antes, ao tradicional cun aire renovador e creativo”. Máis información
  • 22 Xullo, 2019
    Os establecementos vigueses Mkkdes e Coclub reciben os premios da iniciativa Comercio con Talento
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, entregou hoxe aos establecementos vigueses Mkkdes e Co club dous dos premios do certame Comercio con talento, unha iniciativa coa que a Xunta pretende impulsar a innovación e o emprendemento no sector comercial entre o alumnado de formación profesional. Con esta acción, na que participou estudantado de ciclos formativos relacionados co comercio de toda Galicia, búscase impulsar a participación e o contacto dos estudantes coa realidade do sector, complementando a súa formación; potenciar a innovación, o emprendemento e a incorporación do talento á actividade comercial de proximidade, así como ás pemes deste sector; e incrementar o coñecemento das novas tendencias do comercio, especialmente das novas tecnoloxías. Para participar no concurso, o alumnado estudou o comercio da súa comarca para, finalmente, seleccionar un negocio de acordo a criterios como o espazo físico, a xestión, o produto ou a atención ao cliente. Posteriormente, os participantes elaboraron un proxecto sobre o comercio elixido. Un xurado especializado escolleu os nove comercios con máis talento de entre os propostos e fixo unha preselección de cinco para ser escollidos no Facebook do Portal do Comerciante, polo que un dos 10 premios decídese polo número de “me gusta” recibidos. Os autores dos 10 proxectos gañadores reciben como premio un iPad wifi 32GB. No caso de Mkkdes, elixida a proposta de Xiana Giráldez, do Colexio Mendiño, foi creada en 2011 como unha tenda en liña, ata que en 2013 decidiron establecer o seu primeiro comercio en Vigo. A alumna destaca a atención ao cliente, a presenza nas redes sociais ou os servizos de personalización da roupa. Co club, proposto por Iris Martínez, tamén do Colexio Mendiño, xestiona o intercambio de roupa usada, tanto na súa tenda física como a través de internet e das redes sociais, promovendo así a reutilización e o consumo responsable. Máis información
  • 19 Xullo, 2019
    A iniciativa da Xunta Comercio con Talento premia os establecementos composteláns Maravalla e O colmado da vila
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, entregou hoxe aos establecementos composteláns Maravalla e O colmado da vila dous dos premios do certame Comercio con talento, unha iniciativa coa que a Xunta pretende impulsar a innovación e o emprendemento no sector comercial entre o alumnado de formación profesional. Con esta acción, na que participou estudantado de ciclos formativos relacionados co comercio de toda Galicia, búscase impulsar a participación e o contacto dos estudantes coa realidade do sector, complementando a súa formación; potenciar a innovación, o emprendemento e a incorporación do talento á actividade comercial de proximidade, así como ás pemes deste sector; e incrementar o coñecemento das novas tendencias do comercio, especialmente das novas tecnoloxías. Para participar no concurso, o alumnado estudou o comercio da súa comarca para, finalmente, seleccionar un negocio de acordo a criterios como o espazo físico, a xestión, o produto ou a atención ao cliente. Posteriormente, os participantes elaboraron un proxecto sobre o comercio elixido. Un xurado especializado escolleu os nove comercios con máis talento de entre os propostos e fixo unha preselección de cinco para ser escollidos no Facebook do Portal do Comerciante, polo que un dos 10 premios decídese polo número de “me gusta” recibidos. Os autores dos 10 proxectos gañadores reciben como premio un iPad wifi 32GB. No caso de Maravalla, tenda de produtos cosméticos naturais situada no centro histórico, en concreto na rúa das Orfas, foi premiado a proposta de Andrea Riveiro, alumna do ciclo medio de Actividades comerciais no IES Pontepedriña. No seu traballo, destaca deste establecemento o deseño do local, o packaging do produto e o servizo e atención ao cliente, incluíndo a presenza nas redes sociais, ademais do compromiso ambiental e coa contorna. O colmado da vila, situado na rúa Alfredo Brañas, foi galardoado grazas ao traballo presentado por Uxía Jorge Pombo, tamén alumna do ciclo medio de Actividades comerciais no IES Pontepedriña. A estudante premiada resalta que se trata dun negocio de venda a granel, responsable e sostible especializado en repostería, pero que dispón dunha ampla variedade de produtos de alimentación e utensilios de cociña. Máis información
  • 10 Xullo, 2019
    A Xunta activa axudas por máis de 800.000 euros para impulsar a ecoinnovación no comercio de proximidade
    O conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, informou hoxe da posta en marcha dun novo programa de axudas por máis de 800.000 euros para impulsar a ecoinnovación no comercio de proximidade galego. Conde, que participou nun encontro celebrado en Santiago da iniciativa Comercio 360, mediante a cal Galicia aposta por “liderar unha verdadeira transformación do sector” anticipándose ás novas demandas e necesidades dos clientes, apuntou que mediante os novos apoios se busca non só contar cun comercio máis moderno e competitivo, senón “contribuír ao coidado do planeta, a través dun comercio responsable e sustentable”. Mediante o novo programa, cuxo prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata o vindeiro 9 de agosto, os comerciantes poderán adherirse á plataforma de tícket dixital impulsada xunto coa Federación Galega de Comercio. Deste xeito, poderán achegar unha maior comodidade e garantía aos clientes, ao tempo que minimizan o uso do papel e os contaminantes vinculados aos procesos de impresión. Ademais, promoverase a utilización de ecoenvases, a través de materiais biodegradables e a eliminación progresiva dos plásticos. Tamén se concederán apoios para a implantación e posta en marcha de proxectos que favorezan a economía circular, a través de actuacións como a reciclaxe. Tal e como explicou Conde, estas axudas diríxense tanto a comerciantes e obradoiros artesanais como a centros comerciais abertos e asociacións de praceiros. Segundo o conselleiro de Economía, Emprego e Industria, estas medidas demostran como a dixitalización e a innovación axudan á modernización do comercio de proximidade, gañando en competitividade e rendibilidade. Máis información
  • 09 Xullo, 2019
    Hoxe publícase no DOGA a orde do 27 de xuño de 2019 reguladora de la concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de subvencións para actuacións en materia de ecoinnovación comercial
    ORDE do 27 de xuño de 2019 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de subvencións para actuacións en materia de ecoinnovación comercial e se procede á súa convocatoria para o ano 2019 (código de procedemento CO300D). Máis información
  • 22 Xuño, 2019
    A Xunta destaca a importancia das prazas de abastos de Galicia como motores do comercio de proximidade e xeradoras de emprego
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez Abeal, visitou hoxe as instalacións onde está emprazado o mercado provisional de Ourense con motivo do seu primeiro aniversario, onde destacou a importancia das prazas de abastos de Galicia como motores do comercio de proximidade e xeradoras de emprego. Vázquez sinalou que os mercados galegos son o mellor escaparate dos produtos galegos e lembrou que a praza provisional de Ourense vén de participar na campaña internacional Quere o teu mercado, que organiza a Xunta para visualizar o saber facer dos praceiros galegos. Nesta iniciativa teñen participado 86 mercados e máis de 3000 profesionais. O mercado provisional de Ourense púxose en marcha de xeito transitorio ata que rematen as obras de reforma que se están facendo na Praza de Abastos das Burgas. As instalacións provisionais convertéronse neste ano nun lugar de referencia na cidade ourensá. Para celebrar o seu primeiro aniversario, inaugurouse a exposición fotográfica Un paseo pola Praza e desenvolvéronse diversas actividades como o reparto de agasallos, música en directo e degustación de produtos Máis información
  • 17 Xuño, 2019
    A Xunta presenta en Santiago a iniciativa comercio 360 coa que aposta pola dixitalización, a economía circular e o produto local
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, asistiu hoxe en Santiago de Compostela a un curso sobre transformación dixital en sectores tradicionais, que organiza Incyde co apoio da Xunta e da Cámara de Comercio de Santiago, no que participan 25 persoas, onde informou sobre a nova iniciativa Comercio 360, coa que a Xunta aposta pola dixitalización do comercio, a economía circular e o produto local. En palabras da directora xeral, o obxectivo principal desta acción e darlle un pulo ao sector mellorando tanto a súa competitividade como a súa modernización. As novas medidas, que xa están en marcha, pretenden dar resposta ás demandas dos clientes, anticipándose ás súas necesidades, e adecuarse aos novos hábitos que se teñen detectado no eido comercial. Vázquez explicou aos comerciantes que Comercio 360 desenvolverase ata 2021 destinándose neste primeiro exercicio 5,7M€ para poñer en funcionamento medidas de sensibilización, axudas para a ecoinnovación e laboratorios comerciais, que se suman á convocatoria de modernización e dixitalización do comercio de proximidade que convocou este ano a Consellería de Economía, Emprego e Industria. Para promover o labor de sensibilización e divulgación do Comercio 360, a Xunta levará a cabo xornadas e a análise de casos de éxito, así como a posta en marcha dun espazo web específico. Por outra parte, publicará unha liña de axudas á ecoinnovación para impulsar a economía circular e a sustentabilidade no comercio a través da adhesión á plataforma do tícket dixital –que permite aos clientes e comercios coñecer o estado e garantía das súas compras ou vendas evitando a perda ou deterioro do tícket tradicional e minimizando o uso do papel–; da promoción dos ecoenvases realizados con materiais cen por cen biodegradables; ou implantando proxectos de economía circular que fomenten a reciclaxe e os produtos ecolóxicos. Outra das novidades será a creación de sete laboratorios comerciais nas principais cidades galegas para asesorar e impulsar o Comercio 360, achegando aos interesados servizos personalizados de mentoring, comunicación e publicidade, marketing intelligence ou mellora da xestión, entre outros. Esta nova iniciativa, dirixida a pemes de menos de 10 traballadores, enmárcase na Estratexia de impulso á competitividade do comercio de proximidade e ten como obxectivo ofrecer aos establecementos unha folla de ruta para conseguir un comercio diverso, moderno e adaptado ás novas realidades –reforzando tanto a súa imaxe física como dixital– e servizos, o que permitirá dinamizar tamén os centros urbanos das cidades e vilas galegas para facelos máis atractivos aos cidadáns, turistas e visitantes. A Xunta márcase tres obxectivos prioritarios coa posta en marcha desta iniciativa: lograr que 10.000 comercios galegos se sumen á estratexia 360; que máis de 1000 establecementos se beneficien dos servizos de asesoramento; e que 5000 comercios incorporen no seu modelo de xestión a aposta pola sustentabilidade e o tícket dixital. Máis información
  • 06 Xuño, 2019
    Conde salienta que o principal reto do comercio galego é seguir traballando para modernizarse, diferenciarse e fidelizar clientes
    O conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, salientou hoxe o traballo que está a facer o comercio galego por modernizarse, por diferenciarse e por fidelizar clientes, e destacou que é o principal reto ao que se enfronta. Así o puxo de manifesto durante o acto de entrega dos premios Días Azuis do Comercio Galego que, por terceiro ano consecutivo, desenvolven a Federación Galega de Comercio, Abanca e a Xunta. Conde apuntou que se trata dunha campaña para poñer en valor o comercio de proximidade e premiar a confianza dos consumidores, tendo en conta que se trata dun sector ao que en Galicia pertencen máis do 14% das empresas galegas. O comercio local, dixo, é unha fonte de emprego e actividade económica nas nosas vilas e cidades, que axuda a crear e a compartir barrio porque lle dá identidade e que contribúe á transformación das cidades desde o punto de vista da mobilidade. O conselleiro sinalou a importancia de que o sector leve a cabo a integración das novas tecnoloxías porque, pese a que o centro de todo segue a ser o cliente –observou–, a maneira de chegar a el é o que está cambiando. Nese sentido, recoñeceu que hoxe en día todo xira en torno á experiencia do cliente, e cara a satisfacer esa experiencia é cara a onde ten que dirixir todos os seus esforzos o pequeno comercio. Apelou, así, á necesidade de dar unha nova imaxe ao pequeno comercio en Galicia aproveitando os valores que o fan diferente, como a proximidade ou o trato personalizado, incorporando a tecnoloxía e internet como grandes aliados. Comercio 360 Con ese obxectivo, a Xunta vén de poñer en marcha Comercio 360, un programa que busca mellorar a competitividade do sector a través da dixitalización, o deseño, a economía circular e a promoción do produto local. Trátase dunha iniciativa á que se destinan 5,7 millóns de euros este ano para axudar a máis de 10.000 establecementos comerciais galegos a modernizar a súa imaxe. Para iso, contempla medidas que van desde o tícket dixital, ata outras destinadas a impulsar a ecoinnovación nos envases, pasando polo márketing en liña ou pola reforma de establecementos. Conde apuntou que a modernización deste sector é o obxectivo macro do Plan estratéxico de impulso ao comercio de Galicia que, ata 2020, destina 70 millóns de euros a este fin: conseguir un comercio do século XXI e, polo tanto, un comercio máis accesible, moderno e competitivo. Máis información
  • 23 Maio, 2019
    A Xunta presenta ao sector a nova iniciativa comercio 360 co obxectivo de impulsar a súa competitividade e modernización
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, informou esta mañá en Ourense sobre a nova iniciativa Comercio 360, coa que a Xunta pretende dar un pulo a este sector mellorando tanto a súa competitividade como a súa modernización a través da dixitalización, a economía circular e o produto local. Tal e como explicou a directora xeral aos comerciantes ourensáns, as novas medidas, que se poñerán en marcha a partir deste mes, pretenden dar resposta ás demandas dos clientes, anticipándose ás súas necesidades, e adecuarse aos novos hábitos que se teñen detectado no eido comercial. Cunha visión a tres anos (2019-2021), neste primeiro exercicio destinaranse 5,7M€ para poñer en funcionamento medidas de sensibilización, axudas para a ecoinnovación e laboratorios comerciais, que se suman á convocatoria de modernización e dixitalización do comercio de proximidade que está aberta ata o 27 de maio. A Consellería de Economía, Emprego e Industria promoverá o labor de sensibilización e divulgación do Comercio 360 coa realización de xornadas e a análise de casos de éxito, así como a posta en marcha dun espazo web específico. Por outra parte, impulsará unha liña de axudas á ecoinnovación para impulsar a economía circular e a sustentabilidade no comercio a través da adhesión á plataforma do tícket dixital –que permite aos clientes e comercios coñecer o estado e garantía das súas compras ou vendas evitando a perda ou deterioro do tícket tradicional e minimizando o uso do papel–; da promoción dos ecoenvases realizados con materiais cen por cen biodegradables; ou implantando proxectos de economía circular que fomenten a reciclaxe e os produtos ecolóxicos. Outra das novidades será a creación de sete laboratorios comerciais nas principais cidades galegas para asesorar e impulsar o Comercio 360, achegando aos interesados servizos personalizados de mentoring, comunicación e publicidade, marketing intelligence ou mellora da xestión, entre outros. Esta nova iniciativa, dirixida a pemes de menos de 10 traballadores, enmárcase na Estratexia de impulso á competitividade do comercio de proximidade e ten como obxectivo ofrecer aos establecementos unha folla de ruta para conseguir un comercio diverso, moderno e adaptado ás novas realidades –reforzando tanto a súa imaxe física como dixital– e servizos, o que permitirá dinamizar tamén os centros urbanos das cidades e vilas galegas para facelos máis atractivos aos cidadáns, turistas e visitantes. A Xunta márcase tres obxectivos prioritarios coa posta en marcha desta iniciativa: lograr que 10.000 comercios galegos se sumen á estratexia 360; que máis de 1000 establecementos se beneficien dos servizos de asesoramento; e que 5000 comercios incorporen no seu modelo de xestión a aposta pola sustentabilidade e o tícket dixital. Máis información
  • 21 Maio, 2019
    A Xunta presenta ao sector a nova iniciativa Comercio 360 co obxectivo de impulsar a súa competitividade e modernización
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, informou esta mañá en Pontevedra sobre a nova iniciativa Comercio 360, coa que a Xunta pretende dar un pulo a este sector mellorando tanto a súa competitividade como a súa modernización a través da dixitalización, a economía circular e o produto local. Tal e como explicou a directora xeral aos comerciantes pontevedreses, as novas medidas, que se poñerán en marcha a partir deste mes, pretenden dar resposta ás demandas dos clientes, anticipándose ás súas necesidades, e adecuarse aos novos hábitos que se teñen detectado no eido comercial. Cunha visión a tres anos (2019-2021), neste primeiro exercicio destinaranse 5,7M€ para poñer en funcionamento medidas de sensibilización, axudas para a ecoinnovación e laboratorios comerciais, que se suman á convocatoria de modernización e dixitalización do comercio de proximidade que está aberta ata o 27 de maio. A Consellería de Economía, Emprego e Industria promoverá o labor de sensibilización e divulgación do Comercio 360 coa realización de xornadas e a análise de casos de éxito, así como a posta en marcha dun espazo web específico. Por outra parte, impulsará unha liña de axudas á ecoinnovación para impulsar a economía circular e a sustentabilidade no comercio a través da adhesión á plataforma do tícket dixital –que permite aos clientes e comercios coñecer o estado e garantía das súas compras ou vendas evitando a perda ou deterioro do tícket tradicional e minimizando o uso do papel–; da promoción dos ecoenvases realizados con materiais cen por cen biodegradables; ou implantando proxectos de economía circular que fomenten a reciclaxe e os produtos ecolóxicos. Outra das novidades será a creación de sete laboratorios comerciais nas principais cidades galegas para asesorar e impulsar o Comercio 360, achegando aos interesados servizos personalizados de mentoring, comunicación e publicidade, marketing intelligence ou mellora da xestión, entre outros. Esta nova iniciativa, dirixida a pemes de menos de 10 traballadores, enmárcase na Estratexia de impulso á competitividade do comercio de proximidade e ten como obxectivo ofrecer aos establecementos unha folla de ruta para conseguir un comercio diverso, moderno e adaptado ás novas realidades –reforzando tanto a súa imaxe física como dixital– e servizos, o que permitirá dinamizar tamén os centros urbanos das cidades e vilas galegas para facelos máis atractivos aos cidadáns, turistas e visitantes. A Xunta márcase tres obxectivos prioritarios coa posta en marcha desta iniciativa: lograr que 10.000 comercios galegos se sumen á estratexia 360; que máis de 1000 establecementos se beneficien dos servizos de asesoramento; e que 5000 comercios incorporen no seu modelo de xestión a aposta pola sustentabilidade e o tícket dixital. Máis información
  • 14 Maio, 2019
    A Xunta presenta ao sector a nova iniciativa Comercio 360 co obxectivo de impulsar a súa competitividade e modernización
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, informou esta mañá na Coruña sobre a nova iniciativa Comercio 360, coa que a Xunta pretende dar un pulo a este sector mellorando tanto a súa competitividade como a súa modernización a través da dixitalización, a economía circular e o produto local. Tal e como explicou a directora xeral aos comerciantes coruñeses, as novas medidas, que se poñerán en marcha a partir deste mes, pretenden dar resposta ás demandas dos clientes, anticipándose ás súas necesidades, e adecuarse aos novos hábitos que se teñen detectado no eido comercial. Cunha visión a tres anos (2019-2021), neste primeiro exercicio destinaranse 5,7M€ para poñer en funcionamento medidas de sensibilización, axudas para a ecoinnovación e laboratorios comerciais, que se suman á convocatoria de modernización e dixitalización do comercio de proximidade que está aberta ata o 27 de maio. A Consellería de Economía, Emprego e Industria promoverá o labor de sensibilización e divulgación do Comercio 360 coa realización de xornadas e a análise de casos de éxito, así como a posta en marcha dun espazo web específico. Por outra parte, impulsará unha liña de axudas á ecoinnovación para impulsar a economía circular e a sustentabilidade no comercio a través da adhesión á plataforma do tícket dixital –que permite aos clientes e comercios coñecer o estado e garantía das súas compras ou vendas evitando a perda ou deterioro do tícket tradicional e minimizando o uso do papel–; da promoción dos ecoenvases realizados con materiais cen por cen biodegradables; ou implantando proxectos de economía circular que fomenten a reciclaxe e os produtos ecolóxicos. Outra das novidades será a creación de sete laboratorios comerciais nas principais cidades galegas para asesorar e impulsar o Comercio 360, achegando aos interesados servizos personalizados de mentoring, comunicación e publicidade, marketing intelligence ou mellora da xestión, entre outros. Esta nova iniciativa, dirixida a pemes de menos de 10 traballadores, enmárcase na Estratexia de impulso á competitividade do comercio de proximidade e ten como obxectivo ofrecer aos establecementos unha folla de ruta para conseguir un comercio diverso, moderno e adaptado ás novas realidades –reforzando tanto a súa imaxe física como dixital– e servizos, o que permitirá dinamizar tamén os centros urbanos das cidades e vilas galegas para facelos máis atractivos aos cidadáns, turistas e visitantes. A Xunta márcase tres obxectivos prioritarios coa posta en marcha desta iniciativa: lograr que 10.000 comercios galegos se sumen á estratexia 360; que máis de 1000 establecementos se beneficien dos servizos de asesoramento; e que 5000 comercios incorporen no seu modelo de xestión a aposta pola sustentabilidade e o tícket dixital Máis información
  • 13 Maio, 2019
    O comercio galego celebra desde hoxe ata o 26 de maio unha nova edición dos ’Días azuis’ para dinamizar a súa actividade
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, presentou esta mañá en Ourense unha nova edición da campaña Días azuis do comercio galego, organizada pola Federación Galega de Comercio, Abanca e a Xunta, e que se celebra desde hoxe ata o 26 de maio co obxectivo de dinamizar o comercio de proximidade. Na súa intervención, a directora xeral destacou que durante estas dúas semanas o obxectivo da campaña é visibilizar os establecementos que están a pé de rúa e dinamizar o comercio de proximidade, “tan importante para a nosa economía”. Neste sentido, animou aos galegos e galegas a comprar, gozar e apoiar a actividade deste tipo de locais ao longo de todo o ano. Os clientes dos comercios que realicen as súas compras entre estas dúas datas deberán rexistrar o seu tícket en www.diasazuis.com, ou ben solicitar que a rexistre o propio comerciante. Entre todos os participantes sortearanse un total de 16.200 euros en 80 tarxetas prepago: 28 de 300 euros e 52 de 150 euros, que deberán ser utilizadas polos gañadores nos establecementos tradicionais galegos. O sorteo, ante notario, realizarase o vindeiro 29 de maio. Comercio 360 A iniciativa enmárcase no Plan estratéxico de impulso ao comercio de Galicia que a Xunta está a desenvolver para reforzar este sector e que contempla un total de 55 accións específicas ata 2020. Nesta aposta pola sector, o Goberno galego vén de presentar Comercio 360, unha iniciativa que pretende mellorar a competitividade do sector a través da dixitalización, a economía circular e o produto local e que contempla medidas como a implantación de laboratorios comerciais ou unha liña de axudas á ecoinnovación. Esta nova iniciativa, dirixida a pemes de menos de 10 traballadores, ten como obxectivo ofrecer aos establecementos unha folla de ruta para conseguir un comercio diverso, moderno e adaptado ás novas realidades e servizos, o que permitirá dinamizar tamén os centros urbanos das cidades e vilas galegas para facelos máis atractivos aos cidadáns, turistas e visitantes. Máis información
  • 08 Maio, 2019
    O comercio galego celebrará do 13 ao 26 de maio unha nova edición dos ‘Días azuis’ para dinamizar a súa actividade
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, participou esta mañá en Santiago de Compostela na presentación da segunda edición da campaña Días azuis do comercio galego, organizada pola Federación Galega de Comercio, Abanca e a Xunta, e que se celebrará do 13 ao 26 de maio co obxectivo de dinamizar o comercio de proximidade. Na súa intervención, a directora xeral destacou que durante estas dúas semanas o obxectivo da campaña é visibilizar os establecementos que están a pé de rúa e dinamizar o comercio de proximidade, “tan importante para a nosa economía”. Neste sentido, animou aos galegos e galegas a comprar, gozar e apoiar a actividade deste tipo de locais ao longo de todo o ano. Os clientes dos comercios que realicen as súas compras entre estas dúas datas deberán rexistrar o seu tícket en www.diasazuis.com, ou ben solicitar que a rexistre o propio comerciante. Entre todos os participantes sortearanse un total de 16.200 euros en 80 tarxetas prepago: 28 de 300 euros e 52 de 150 euros, que deberán ser utilizadas polos gañadores nos establecementos tradicionais galegos. O sorteo, ante notario, realizarase o vindeiro 29 de maio. A iniciativa enmárcase no Plan estratéxico de impulso ao comercio de Galicia que a Xunta está a desenvolver para reforzar este sector e que contempla un total de 55 accións específicas ata 2020. Máis información
  • 29 Abril, 2019
    A Xunta destaca o papel da Feira de Artesanía de Ourense no impulso á promoción e á comercialización do produto artesán galego
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, acompañada pola xerente da Fundación Artesanía de Galicia, Elena Fabeiro, asistiu hoxe á inauguración da XXIII Feira de Artesanía de Ourense, organizada pola Asociación de Artesáns de Ourense, onde destacou o importante papel que xoga esta cita no impulso á promoción e á comercialización do produto artesán galego. Baixo o lema A creación como modo de vida, a mostra recolle o traballo de artesáns que se dedican a actividades coma o tecido, a xoiería, a bixutería, o coiro, o vidro ou a madeira. Ademais, os visitantes poderán participar en obradoiros e demostracións de oficios como o obradoiro de cestería contemporánea que hoxe dirixe Idoia Cuesta e outro de tecidos a cargo de Concha Outeiriño, mañá 30 de abril. Tamén haberá demostracións de olería, de construción artesanal de gaitas e de encaixe de bolillos. O horario da feira, que se celebra ata o domingo 5 de maio, é de 11:00 a 14,00 horas, e de 17:00 a 21:00, agás o venres, xa que nesta edición a Feira de Artesanía coincide coa celebración da Shopping Night e amplíase o horario ata as 00:00 horas. Máis información
  • 26 Abril, 2019
    Hoxe publícase a Orde reguladora das subvencións para a innovación, a dixitalización e a implantación de novas fórmulas de comercialización e expansión do sector comercial e artesanal
    ORDE do 11 de abril de 2019 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de subvencións para a innovación, a dixitalización e a implantación de novas fórmulas de comercialización e expansión do sector comercial e artesanal, e se procede á súa convocatoria para o ano 2019 (código de procedemento CO300C). Máis información
  • 26 Abril, 2019
    A Xunta destaca o papel de Expoordes como escaparate e motor da dinamización económica da comarca
    A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez Abeal, destacou hoxe na inauguración da Feira de Exposicións Multisectorial Expoordes, o importante papel deste encontro como escaparate e motor da dinamización económica da comarca, poñendo en valor os negocios xa consolidados e dando pulo aos que comezan a súa acividade. No encontro, no que participan ata o domingo arredor dun cento de expositores de eidos como a maquinaria agrícola, as novas tecnoloxías, as enerxías renovables, a automoción, o mobiliario, a alimentación, o medio ambiente, a artesanía, o deporte, a cultura, o ocio, a moda e os eventos, a Consellería de Economía, Emprego e Industria conta cun espazo para dar a coñecer as posibilidades e o carácter transformador da economía social, así como para impulsar a promoción e comercialización das sociedades participantes e dos seus produtos e servizos. Son sete as empresas galegas de economía social que están presentes neste stand, representando tres fórmulas distintas de actividade económica: por un lado, as cooperativas Condado Paradanta, Bico de Xeado, Campo Capela, Terras da Mariña e Tres Fuciños, cos seus produtos lácteos e derivados, produtos apícolas e da horta, ou elaborados de porco celta; a empresa de inserción Conservas Anaco, coas súas anchoas, e finalmente o centro especial de emprego I-Lab, que ofrecerá produtos de xoiaría. O horario de apertura da feira o sábado e o domingo vai desde as 10.00 ata as 21.00 horas. Máis información
  • 26 Abril, 2019
    A Xunta activa axudas por 3,8M€ para impulsar a modernización e dixitalización do comercio de proximidade
    A Consellería de Economía, Emprego e Industria activa un novo programa de apoios dotado con 3,8 millóns de euros para impulsar a modernización e dixitalización do comercio de proximidade galego. A convocatoria, que se publica hoxe no Diario Oficial de Galicia (DOG), céntrase na dixitalización, na mellora da imaxe tanto dixital como física dos locais, na expansión comercial e nas novas fórmulas de comercialización, ademais de no equipamento de ferramentas que melloren o produto final. Entre outras actuacións, no eido dixital apoiarase a implantación e actualización de páxinas web comerciais e a contratación de servizos profesionais de xestión de redes sociais, a introdución de ferramentas de márketing 4.0 ou a implantación de ferramentas de xestión. O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata o vindeiro 27 de maio. A axuda directa máxima deste programa para os titulares de establecementos comerciais que leven a cabo actuacións de dixitalización poderá chegar a 21.000 euros. Tamén se poderán obter ata 15.000 euros para os proxectos relacionados coa imaxe física do local, 30.000 euros para expansión comercial e ata 33.600 euros para iniciativas relacionadas con novas formas de comercialización e equipamento. A intensidade da axuda, dependendo da actuación que se realice, pode chegar ata o 80% do investimento a realizar. No tocante aos proxectos de modernización integral de locais, apóianse as obras de reforma e acondicionamento, a adquisición de moblaxe e melloras na fachada. Como novidade, concederanse tamén axudas para actuacións conxuntas dun mínimo de tres establecementos comerciais contiguos para dotar de homoxeneidade estética da imaxe exterior dos comercios dunha mesma rúa comercial, promovendo así a mellora da paisaxe das zonas comerciais. Por outra banda, os comerciantes que decidan expandir o seu negocio poderán obter apoios para a apertura dun novo establecemento, baseado no desenvolvemento do mesmo proxecto comercial, na especialización ou diversificación de produtos, na especialización de servizos ao cliente ou na especialización de novas tendencias emerxentes de consumo. O proxecto de expansión comercial deberá incluír un compromiso de contratación de polo menos unha persoa durante un período mínimo dun ano. Para potenciar novas fórmulas de comercialización, a convocatoria tamén contempla axudas para a posta en marcha de tendas efémeras ou pop up, así como de concept stores. Nestas últimas, poderán participar un ou varios comerciantes ou artesáns nun espazo compartido con diferentes propostas innovadoras xa sexan comerciais, culturais, artísticas, de deseño ou gastronómicas, creando unha experiencia única de compra. Ao igual que nas axudas para a modernización integral de locais e na de expansión comercial, no caso das concept stores esíxese contar cun proxecto de decoración e interiorismo. Na convocatoria para a innovación, dixitalización, e implantación de novas fórmulas de comercialización, os comerciantes retallistas e titulares de obradoiros artesáns tamén poderán acceder a apoios para a adquisición de equipamento e ferramentas que melloren o produto final. Máis información
  • 25 Abril, 2019
    A Xunta informa ás pemes de Celanova das axudas vinculadas á actividade empresarial e o emprego que teñen á súa disposición
    A Consellería de Economía, Emprego e Industria organizou esta tarde en Celanova unha xornada técnica na que se informou ás pequenas e medianas empresas do municipio das diferentes axudas activadas pola Administración autonómica á actividade empresarial e o emprego. No encontro, no que participaron a directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, e o director xeral de Orientación e Promoción Laboral, Alfonso Marnotes, ademais de técnicos do Igape, destacáronse programas como o Galicia Emprende, cuxa convocatoria está aberta desde o día 17, os apoios á dixitalización, ou as diferentes iniciativas para axudar os autónomos no inicio e na consolidación da súa actividade, na conciliación ou na contratación de persoal. Achegouse tamén información sobre o Plan de Financiamento Empresarial, no que se inclúen diferentes instrumentos financeiros para a creación de empresas, o crecemento das pequenas e medianas compañías no ámbito da Industria 4.0 e o apoio ás actividades de innovación. A modernización do sector comercial ou a formación á carta foron outros dos aspectos abordados na xuntanza, na que se explicaron algunhas das últimas iniciativas publicadas no Diario Oficial de Galicia (DOG), como o Emprega Xuventude, con contías para contratos dun ano de duración de 3.000 euros, alcanzando o dobre no caso de contratos indefinidos, e os apoios para contratar parados de longa duración ou para fomentar a contratación indefinida. Máis información

  • Páxina 1 de 82

  • Mostrando do 1 ao 20 dun total de 1639 rexistros