Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 19 Setembro, 2013
    A Xunta subvenciona dúas novas obras en Bueu con máis de 200.000 €

    BUEU. A Consellería de Economía e Industria achegará nos próximos meses algo máis de 200.000 euros para a execución de dúas importantes obras en Bueu, a humanización dun novo tramo da rúa Castelao e a conexión á rede de saneamento do complexo ambiental de Castiñeiras. Así o explicou hoxe o delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, tras manter unha reunión co alcalde budetense, Félix Juncal, e de visitar o céntrico viario que se remodelará.

    Concretamente, a Xunta outorgou unha subvención de 90.000 euros para as obras de reurbanización da rúa Castelao entre as cruces con Pazos Fontenla e Canibelos. A actuación ten un custo total duns 120.000 euros, correspondéndolle ao Concello o abono dos 30.000 restantes. Os obxectivos da obra, tal como indicou Cores Tourís, son “a eliminación de barreiras e facilitar a circulación dúas potenciais consumidores, fomentando as compras non comercio local”.

    Entre as melloras que suporá este investimento atópanse a renovación do espazo peonil e o incremento do ancho da beirarrúa, reducindo así a calzada e reordenando a área de estacionamento. Tamén se renovarán a rede de abastecemento de auga, as canalizacións de recollida de augas pluviais, as comunicacións e a iluminación pública.

    Fonte: Diario de Pontevedra

    Máis información
  • 15 Setembro, 2013
    Conde apunta na Feira do Moble ao mercado internacional que xa busca a industria local

    Deseño, clásicos reinventados, liñas puras, tons escuros en madeira, lacados en branco e prezos para todos os públicos marcan tendencia no certamen - Curral e Couto presenta propostas "low cost" para vender en México

    O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, apuntou onte no discurso inaugural da XXVII Feira do Moble de Galicia -que, con entrada gratuita, acolle ata o vindeiro domingo o recinto ferial da Estrada- cara á internacionalización do moble galego que xa busca parte da industria local. Ese "afán internacionalizador" das firmas galegas foi "clave", segundo o conselleiro, para que as exportacións do sector crecesen un 25% nos primeiros meses do ano, en comparación co mesmo período de 2012. Ofreceu aos empresarios o apoio da Xunta nesa procura de novos mercados con programas como Primex, Cooperex ou ReExport.

    Así mesmo, exaltou o papel dinamizador da Feira do Moble, á que non dubidou en cualificar de "exemplo de eficiencia e retorno do investimento público" ao xerar "cuantiosos beneficios" polas "miles de visitas que recibe" e servir, ademais, de "polo turístico e de elemento dinamizador do comercio."

    Tamén o alcalde José López abogó no seu discurso pola internacionalización do sector local do moble, para o que pediu o apoio autonómico. Neto de dous carpinteros -como apuntou despois durante a visita á feira- identificouse no seu discurso cos mueblistas locais e proclamou que "temos un gran produto", froito do saber facer dos ebanistas locais e a súa competencia á hora de "xerar valor engadido" ao "producir e transformar madeira". Tamén se mostrou convencido de que a aprobación do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) converterase nunha "palanca de desenvolvemento do ámbito local" e será "unha ferramenta fundamental no desenvolvemento e a creación de emprego" na Estrada. Antes, mostrouse convencido de que a Feira do Moble "goza de boa saúde" e animou ao público a visitar o certamen.

    Novo brigada na Estrada

    A feira recibiu onte a preceptiva visita de autoridades. Xunto a Conde e López estaban o subdelegado do Goberno en Pontevedra, Antonio Coello; o delegado da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís; a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez; o director xeral de Relacións Institucionais da Xunta, Gonzalo José Ordóñez Puime; os alcaldes de Forcarei e Cerdedo, Belén Cachafeiro e José Balseiros; a directora gerente da Fundación de Exposicións e Congresos, Mercés Cuiña; o exalcalde da Estrada, Ramón Campos; edís de PSOE e BNG; o inspector da Policía Local, José Luís Loureiro; e en representación da Garda Civil da Estrada, o tenente Jesús Ramón Viaño Calviño e o novo comandante de posto titular, o brigada Juan Rolán Carrajo. Procedente de Noia e con máis de 15 anos de experiencia como comandante de posto, xa estivo na zona con anterioridad, en Vila de Cruces primeiro e logo en Ateigados de Tráfico de Lalín.

    Todos eles tiveron oportunidade de ver as novedosas propostas que conforman unha feira que reúne a máis dun centenar de expositores en 26.000 metros de espazo expositivo. Deseños vanguardistas en mobiliario doméstico, clásicos reinventados, liñas puras, tons oscursos en madeira, lacados en branco, incrustaciones en melamina e prezos para todos os públicos marcan tendencia nesta cita ferial.

    O certamen apunta tamén cara á internacionalización proposta por Conde da man das propostas "low cost" da colección Galicia Colours de dormitorios e salóns que a firma local Curral e Couto pretende vender en 36 tendas de México, a prezos que oscilan entre os 400 e os 800 euros. Son atrevidas propostas resultantes da combinación duns poucos módulos, fabricados en melamina de olivo e nogal que se combinan con tons burdeos, gris leza, berenjena e amarelo lucuma.
     

    Fonte: Faro de Vigo

    Máis información
  • 11 Setembro, 2013
    O comercio electrónico crece un 15% en España respecto a 2012

    A facturación no primeiro trimestre do ano chegou a 2.822 millóns // Discos, libros, xornais e papelaría, sector con maior porcentaxe de transacciones.


    O comercio electrónico en España pechou o primeiro trimestre de 2013 cunha facturación de 2.822,6 millóns de euros. Iso supón un 15,1 por cento máis que o montante do mesmo período do ano 2012.


    Indícao un informe publicado pola Comisión do Mercado da Telecomunicacións (CMT).


    Aborda o comercio electrónico en España con tarxetas bancarias de pagamento adscritas a varias entidades de pagamento colaboradoras: Sermepa-Servired, Sistema 4B, Confederación Española de Caixas de Aforro (CECA-Sistema Euro 6000).


    Ese repunte interanual do 15,1% marca un máximo histórico ao que contribuíron tanto quen trasladan e/ou inician o seu negocio á rede impulsados pola crise como aquelas empresas que levan anos repartindo a súa venda en Internet e fóra da rede, como son as compañías aéreas e os operadores turísticos (sector que facturou o 13,8% dese volume rexistrado entre xaneiro e marzo de 2013).


    Tras ese grupo, séguenlle no ranquin reparte de actividade... as empresas do transporte aéreo (11%), o márquetin directo (5,8%), o transporte terrestre de viaxeiros (4,8%), os espectáculos artísticos, deportivos e recreativos (3,7%; cifra que pode baixar en meses próximos ao subir do IVE cultural ao 21%) e a roupa (3,4%).


    Revisando a porcentaxe transaccións, a área conxunta de discos, libros, xornais e papelarías é líder, ao supoñer o 11,3% do total de transaccións, crecendo de 0,6 millóns tras o segundo trimestre de 2012 a 4,6 mill. ao concluír o primeiro trimestre deste ano.


    ESPERIENCIA EN GALICIA.

    "Este é moi bo momento para apostar por este tipo de tecnoloxías, posto que nos abren unha ventá a un público internacional, cousa que ata agora só era posible se contabas con enormes recursos comerciais", sinalou ao CORREO César González, responsable da web Felicitame.Es, proxecto comercial finalistas no concurso Negocio Web organizado por Compostweets, foro compostelán de nova tecnoloxía.


    No mercado dixital, a crise tamén pesa máis nunhas xeografías que outras.


    O comercio electrónico (e-commerce) dende o estranxeiro con destino a España creceu un 34,1% no primeiro trimestre de 2013 respecto ao mesmo período de 2012 pero o rexistrado dentro das fronteiras españolas só subiu un 11,3%, inferior ao ascenso do volume plasmado en operacións dende España cara ao exterior, "con aumento interanual do 12,6% " segundo subliña o informe.


    Ese crecemento das transaccións dos internautas de fóra comprando en escaparates virtuais de empresas españois obedece, en parte, á vocación exportadora que hoxe reorienta a estratexia de varias firmas e pemes (pequena e mediana empresa) ao minguar o consumo español.


    Crean unha rede internacional contra a 'ciberfraude'


    La Universidade de Valencia xunta no devandito proxecto o traballo de 11 países.


    Valencia. Un equipo de investigación da Universidade de Valencia (UV) desenvolveu a plataforma contra a ciberfraude redNAC (Net Against Cyberfraud). Segundo informa a institución académica levantina nun comunicado, trátase de "a primeira rede internacional baseada en Internet que loita contra a fraude electrónico".


    Esta plataforma, que conta coa colaboración de once países de América, Europa e Australia, xuntará a experiencia de investigadores e profesionais xurídicos no tratamento de formas eficaces para protexer o patrimonio e os intereses económicos tanto dos usuarios bancarios coma dos consumidores en xeral.


    Trátase dun dos primeiros traballos presentados aos I Premios Security Fórum 2013 e preséntase como "un proxecto innovador e ambicioso que busca dar solucións contra a ciberfraude a través da información e a posta en común dos problemas xurídicos que formulan o comercio e o pagamento electrónico". Trata, por unha parte, de previr o e-fraude e, por outra, de erradicar os supostos xa detectados.


    O equipo de investigación do proxecto redNAC (www.rednac.es), dirixido pola doutora Carolina Sanchis Crespo, está formado polas profesoras da UV María José Vañó e Piar Montes.

    Máis información
  • 06 Setembro, 2013
    Os mozos toman a praza de abastos coa apertura de 16 novos postos

    Hai sete espazos reservados para unha zona de degustación - Xa existen proxectos para unha reforma total, a construción dun ascensor e unha pasarela de unión Coas burgas

    A praza de abastos converteuse na única alternativa para moitos mozos no paro, que viron nela unha oportunidade viable de negocio. E é que foi a partir de setembro de 2012, coa posta en marcha de Ourense Emprende cando o mercado comezou un proceso de dinamización que esperamos continúe cos proxectos pendentes que aínda temos sobre a mesa", manifestou Emilio Pedro González, presidente da Praza de Abastos.

    Unha iniciativa que se baseou na baixada de prezos e as facilidades de pagamento, de forma que se pode adquirir un posto por un prezo de entre 1.000 e 4.000 euros, que quedan moi lonxe dos 11.000 ou, mesmo, 14.000 euros que custaban fai pouco máis dun ano. Ademais, permitimos o aboamento fraccionado para aqueles que teñan dificultades no pagamento", afirmou o xerente Alberto González.

    A isto súmanselle os gastos mensuais, que oscilan entre os 50 e os 150 euros: "Poñemos moitas facilidades, porque mesmo moitos postos veñen coa maquinaria necesaria para poñelos en marcha de forma inmediata", declarou o xerente.

    Desa forma alcanzouse, en pouco tempo, un dobre obxectivo. Por unha parte facilitouse a moitos ourensanos, fundamentalmente mozos, unha oportunidade de escapar da falta de traballo e establecerse pola súa conta. Obxectivo que parece cumprido a teor dos datos, alcanzándose un 97% de ocupación nos postos con 16 novas altas. Por outra parte conseguiuse dinamizar unha praza que, coa crise e a competencia das grandes superficies, saíra moi prexudicada.

    Postos reservados

    Aínda así existe unha zona na planta de carnizarías que permanece baleira, porque queremos deixar unha á enteira sen vender á espera de que se aprobe o proxecto de creación dunha pasarela que unha a ponte da Burga e a praza, para facer unha zona de degustación como nas grandes cidades," afirmou Emilio González.

    Son, polo tanto, trece os postos da planta de carnizaría que se manteñen conxelados e que se suman aos tres postos baleiros no exterior e ao único que queda libre na zona do Rianxo, sumando un total de dezaoito. É precisamente a zona do Rianxo a que necesita con maior urxencia un lavado de cara e ante a lentitude das melloras prometidas pola administración "os pracervos están empezando a acometer eles mesmos as reformas", afirmou Alberto González. E é que moitos se animaron vendo como cada vez son máis os que se animan a montar o seu posto.

    O proxecto que parece máis avanzado é o de instalación dun ascensor, necesario para que os consumidores non suban e baixen ás distintas plantas co peso das compras. A Xunta comprometeuse a sufragar o 50% do gasto e o Concello o montante que resta.

    Tanto para o presidente coma para o xerente, "é fundamental que se acometa este proxecto" e o propio Emilio González solicitou ao goberno local "sensibilidade para non deixar morrer a Praza de Abastos".
    No mes de xuño abriuse a primeira e única pastelaría da praza de abastos. Silvia Estela Curi, especializada na decoración de tortas, leva trinta anos dedicándose ao mesmo negocio e foi grazas ao proxecto Ourense Emprende cando decidiu instalarse: "Hai moitas facilidades e está a funcionar moi ben. Tripliquei a venda de tortas dende que me instalei", declara.

     

    Fonte: Faro de Vigo (Ed.Ourense)

    Máis información
  • 05 Setembro, 2013
    O proxecto de reforma da feira tradicional da Bandeira recibe o apoio da Xunta

    O presuposto é de 33.300 euros e Economía achega o 75% - Inclúe accesibilidade, iluminación e mobiliario nas quellas

    A Consellería de Economía e Industria aprobou unha subvención para a reforma do mercado tradicional e ambulante da Bandeira. O proxecto conta cun presuposto de 33.354 euros, dos cales o 75% será achegado pola Xunta, e dos cales considera melloras nas quellas do recinto feiral, dotándoos de mellor accesibilidade, mobilidade, iluminación pública e mobiliaria. A actuación afectará a un espazo de 6.700 metros cadrados.

    O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, comunicou a concesión da axuda ao voceiro do Partido Popular de Silleda, José Luis Espiño, durante unha recepción na que estivo presente o tamén concelleiro Manuel Asorey. A subvención fora tramitada polo Concello de Silleda hai uns meses, pero o seu alcalde, Manuel Cuiña, descoñecía onte que xa fora resolta de forma favorable.

    O voceiro popular tamén deu traslado ao delegado territorial do interese do municipio por conseguir un local axeitado para a Escola Municipal de Música de Silleda. Neste sentido, solicitou a Cores Tourís a realización das xestións necesarias para que se ceda un espazo dentro das instalacións da Fundación Semana Verde de Galicia onde se poidan levar a cabo as súas actividades. O representante autonómico comprometeuse a trasladar ao departamento correspondente unha petición que en días pasados foi avalada polas firmas de todos os voceiros municipais e das entidades vinculadas á escola, como a propia banda ou a asociación de pais de alumnos.

    O Concello de Silleda recibirá, ao longo dos próximos meses, preto de 157.000 euros da Xunta para melloras en comercio, parques empresariais e medio. É o caso doutra axuda aprobada pola Consellería de Economía para a dinamización comercial a través dunha campaña de promoción do comercio local con folletos, carteis, bolsas de papel, displays, adhesivos, lonas e carpas. O departamento autonómico colaborará co 80% dun investimento que supera os 4.500 euros.

    En relación á mellora do parque empresarial Área 33, o concello percibirá unha axuda económica para a dotación de servizos enerxéticos, instalación de placas fotovoltaicas para abastecemento de enerxía á iluminación exterior do recinto. O investimento global do proxecto ascende a 119.433 euros, dos cales o 80% será financiado pola citada consellería.

    Finalmente, Cores Tourís tamén traslado a Espiño e Asorey o interese da Xunta de Galicia pola protección do medio a través da posta en marcha do Centro de Interpretación da Natureza de Escuadro. Este será financiado grazas á subvención de 33.000 euros achegada pola Consellería de Presidencia a través do Fondo de Compensación Ambiental. O proxecto, que considera a creación dunha ruta de sendeirismo ata as cataratas de Férveda, foi adxudicado a finais do mes pasado á firma Míguez Xestoso por 46.593 euros; o Concello asumirá parte do custo.


     

    Fonte: Faro de Vigo (Deza)

    Máis información
  • 13 Agosto, 2013
    A Xunta apoia un cento de concellos galegos na mellora competitiva do comercio local con axudas por 4,5 millóns

    Santiago, 13 de agosto de 2013.- A Consellería de Economía e Industria apoia 101 concellos galegos no impulso á mellora competitiva do comercio de proximidade con axudas por un total de 4,5 millóns de euros destinadas á adecuación e modernización das rúas e zonas comerciais, a potenciación das prazas de abastos ou a posta en marcha de actuacións de dinamización comercial.

    Tal e como salientou hoxe a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, na presentación da resolución deste programa de apoios, a colaboración cos concellos no ámbito comercial resulta imprescindible “pola súa cercanía ao comerciante e polo seu coñecemento directo do comercio local”.

    O programa, co que se mobilizará un total de máis de 6 millóns de euros, enmárcase na estratexia da Xunta de impulso ao comercio de proximidade como elemento vertebrador das vilas e cidades galegas e sector de relevancia para a súa reactivación económica. A directora xeral de Comercio, que lembrou que un dos eixos desta estratexia é a aposta pola potenciación das prazas de abastos como motores do comercio de proximidade, salientou que a maior porcentaxe de axudas, máis dun 41% do total, se destina aos mercados municipais.

    Isto permitirá avanzar na posta en marcha dunha Rede Galega de Mercados de Abastos Excelentes e na súa consolidación como líderes na venda de produto fresco e de calidade, con novos e mellorados servizos para os consumidores. Así, entre as actuacións que desenvolverán os concellos nunha trintena de prazas de abastos inclúense a remodelación e modernización dos mercados, a supresión de barreiras arquitectónicas, a mellora da imaxe comercial ou a redución do consumo de recursos enerxéticos e dos residuos nos mesmos, así como iniciativas para a atracción de novos consumidores e promoción das vendas.

    Os municipios tamén recibirán apoios para actuacións de creación ou mellora de rúas e zonas peonís comerciais, un apartado ao que se destina o 40% das axudas; para o amoblamento urbano e sinalización comercial nos principais eixos comerciais; a mellora dos espazos nos que se celebran mercados tradicionais e ambulantes de apertura periódica ou a posta en marcha de iniciativas de dinamización comercial.

    Por provincias, A Coruña recibirá preto dun 32% do total dos apoios, 1,4 millóns; Lugo preto do 19%, con axudas por preto de 850.000 euros; Ourense o 17%, con máis de 760.000 euros; e Pontevedra un 32,5%, correspondendo aos municipios da provincia máis de 1.455.000 euros.

    Á hora de valorar as solicitudes primáronse aqueles proxectos que benefician un maior número de establecementos; os que contan con cofinanciamento por parte doutras administracións ou organismos e que sexan asumidos polas asociacións de comerciantes implicadas. Así mesmo, entre outros criterios, tamén tiveron unha valoración maior as iniciativas que supoñen a eliminación de barreiras arquitectónicas, urbanísticas e de comunicación ou a incorporación de enerxías alternativas, ademais das actuacións en mercados municipais e as solicitudes conxuntas de dous ou máis concellos.

    O programa, cuxa resolución publicarase en próximas datas no Diario Oficial de Galicia, forma parte da estratexia da Xunta de apoio ao sector comercial, á que se levan destinado 8,5 millóns de euros no que levamos de ano, impulsando a súa calidade e incentivando as vendas.

    Máis información
  • 09 Agosto, 2013
    Ramón Fernández, unha xoia centenaria na rúa Príncipe

    A xoiaría, premiada pola Xunta, está dirixida pola bisneta do fundador, que é bióloga

    Tras máis de 100 anos de dedicación e esforzo, a xoiaría Ramón Fernández na rúa Príncipe recibiu onte un diploma en recoñecemento pola súa traxectoria profesional e comercial.

    Sol Vázquez, a directora xeral do Comercio, entregou o distintivo acompañada pola delegada da Xunta, María José Bravo Bosch e o xerente do Centro Comercial Aberto Príncipe, Enrique Núñez.
    Todos resaltaron o traballo de catro xeracións de familias que traballaron no establecemento dende 1910, nada menos que 103 anos de funcionamento.

    Este título inclúese no marco da campaña "A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia" na que Economía e Industria reitera o seu 'compromiso co comercio galego como sector clave para a reactivación económica das vilas e cidades galegas'.
    Unha iniciativa que por medio dunha páxina web (portaldocomerciante.blogspot.com.es ) a Xunta busca destacar o comercio de proximidade e o papel clave que xogan os centros comerciais abertos, así como distinguir os establecementos de máis traxectoria que souberon adaptarse aos novos tempos grazas á calidade, proximidade e a innovación.

    É o caso da xoiaría Ramón Fernández, unha empresa familiar que empezou a súa andaina no comercio vigués o 25 de xullo de 1910 da man do seu fundador, Ramón Fernández Barreiro e que dende 1922 se converteu en provedora da Casa Real. Agora, diríxea a súa bisneta Verónica Cuíñas, bióloga e experta en xemoloxía e diamante.
    A Consellería de Economía e Industria achega axudas de case 2 millóns de euros para implusar accións de dinamización do comercio de proximidade e prazas de abastos, sendo o centro comercial aberto Centro Príncipe un dos beneficiarios, con máis de 30.000 euros.

    A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, resaltou o importante papel que desenvolve a asociación, que ten a súa orixe en 1976 e cuxo obxectivo é 'crear un espazo comercial diferenciado e dinámico na posta en marcha de diferentes servizo e iniciativas'. Así mesmo mostrou a súa satisfacción por entregar o diploma e recordou aos veciños que o comercio de proximidade 'é un comercio da xente de vigo'. Para finalizar tamén agradeceu o labor que fan todos os comerciantes vigueses para que estas rúas teñan 'tanta vida '.
    Pola súa banda, a Xunta leva destinado no que vai de ano 8,5 millóns de euros a programas de apoio ao comercio de proximidade e o incetivo das vendas, impulsado tamén o asociacionismo, promovendo a incorporación das TIC, ou ben apoiando aos concellos na renovación das infraestruturas comerciais.

    A delegada da Xunta, María José Bravo Bosch aproveitou para felicitar igualmente o xerente de Centro Príncipe Enrique Núñez. 'Eles están empeñados en revitalizar a zona Príncipe', nunha época que non é doada. A delegada tamén fixo fincapé na pubicidad que o centro fai tosos os días, 'alentan aos comerciantes vigueses para que poñan o seu negocio en Príncipe e que anime toda a zona do Casco Vello,Príncipe tine moito futuro' concluíu.
    A xoiaría Ramón Fernández que nos seus inicios se localizaba na rúa Elduayen para posteriormente establecerse en 1925 en Príncipe soubo adaptarse á época cunha fachada clásica e vistosa, o interior vístese dunha modernidade que xeración tras xeración souberon adaptar. Ademais, engádese o bo gusto por unhas pezas únicas unha herdanza do prateiro e fundador da joyería,Ramón Fernández.

    Con motivo deste recoñecemento por parte da Xunta durante estes seis días, a xoiaría ofrece un 10% de desconto, un regalo para os seus clientes.
     

    Sol Vázquez (izda.) entrega diploma a Verónica Cuiñas acompañada de Mª José Bravo (dcha)

     

    Fonte: Atlantico Diario

    Máis información
  • 08 Agosto, 2013
    Cociña para rapaces na praza de abastos de Lalín

    Acollerá entre os días 20 e 23 Peque-xefe de cociña, impartido por José Luis Iglesias, para mostrar a calidade dos seus produtos


    A praza de abastos de Lalín converterase entre os próximos días 20 e 23 nun taller de cociña para os máis pequenos. Trátase de Peque-xefe de cociña, unha iniciativa na que se formarán unha vintena de rapaces de ata 15 anos, que poden inscribirse xa e solicitar máis información na mesma praza sobre a iniciativa, que será impartida polo cociñeiro José Luis Iglesias. Explicaba onte na presentación da actividade que «a finalidade máis importante é fidelizar aos próximos consumidores, que vexan que na praza vos produtos teñen nome e apelidos, que aquí se dá calidade, servizo e amabilidade».


    Igrexas defendeu a calidade do produto que se vende na praza, que se rendibiliza na cociña polo seu rendemento superior. O curso será nas catro xornadas de 17 a 19 horas, e o responsable do restaurante Cabanas prometeu que os participantes «van a pasalo ben, será moi dinámico»: haberá unha cociña instalada nun dos postos para as clases.

    Un ano de asociación


    O acto de presentación contou coa presenza de Miguel Rodríguez, presidente da Asociación Praza de Abastos de Lalín, así como co tesoureiro Marcos Gutiérrez, xunto coa concelleira María José Batán.
    A edila quixo destacar que o colectivo acaba de cumprir o seu primeiro ano de existencia, con varios obxectivos cumpridos. Apuntou desta forma a consolidación de Hortiña dá praza, a creación dunha imaxe corporativa da asociación, e as campañas promocionais desenvolvidas, en colaboración coa federación de prazas, Comercio e co propio Concello. Aludiu tamén á compra conxunta de embalaxes e bolsas ou negociación con provedores para lograr prezos máis competitivos..


    Todo iso, concluíu, co obxectivo de afianzar e fidelizar a clientela, así como incrementala. Referiuse a novos proxectos solicitados á Dirección Xeral de Comercio, para unha praza pequena ?13 postos? pero única por abrir as súas portas tamén en horario de tarde.


     

    Fonte: La Voz de Galicia (Deza e Tabeirós)

    Máis información
  • 05 Agosto, 2013
    Economía e Industria e a Federación Galega de Comercio colaboran no impulso ás vendas e o emprendemento no sector

    A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, e o presidente da Federación, José María Seijas, presentan un novo acordo ao que se destina medio millón de euros

    Poténciase así o traballo de apoio ao comercio de proximidade que desenvolve a Federación

    A través do servizo de asesoramento da entidade achégase información sobre as posibilidades de negocio e os pasos necesarios a dar para abrir novos establecementos

    Apóiase a posta en marcha de campañas de promoción do consumo nas vilas galegas, así como a actualización e difusión do portal de comercio electrónico http://www.comerciogalicia.es/
    Santiago, 5 de agosto de 2013.- A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, e o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, presentaron esta mañá o novo acordo de colaboración mediante o cal a Xunta de Galicia, no seu impulso ao comercio galego como unha das actividades fundamentais para a reactivación económica, cooperará un ano máis coa Federación Galega de Comercio co obxectivo de desenvolver diversas actuacións encamiñadas á dinamización comercial das vilas galegas.

    Este acordo de colaboración, para o cal o Goberno galego destina 450.000 euros e a Federación 50.000 euros, permite, entre outros aspectos, o mantemento do servizo da Federación para asesoramento e información aos comerciantes, no que este ano destaca, como novidade, o fomento do emprendemento. Así, a través deste gabinete de asistencia facilítase información sobre as posibilidades de negocio e os pasos necesarios a dar para abrir novos establecementos, fomentándose deste xeito o emprendemento no ámbito comercial.

    Por outra banda, o convenio favorece a posta en marcha de distintas campañas de promoción e de dinamización do consumo nas vilas galegas, ao tempo que continuará impulsando o portal do comercio electrónico, http://www.comerciogalicia.es/, unha plataforma posta en marcha en colaboración coa Federación e que permite que os establecementos de proximidade galegos combinen a súa actividade tradicional coa venda a través de internet nun escaparate conxunto.

    Deste xeito, refórzase a aposta da Consellería de Economía e Industria polo venda on line, complementando ao programa para o fomento do comercio electrónico e a incorporación das tecnoloxías da información e a comunicación, que suma 500.000 euros para facilitar unha mellor atención ao público que repercute directamente nas vendas dos comerciantes.

    Ambas actuacións enmárcase dentro da estratexia de impulso ao sector que desenvolve o Goberno galego, á que no que vai de ano se levan destinado 8,5 millóns de euros para impulsar o comercio de proximidade e a incentivación de vendas.

    Nesta estratexia ten tamén especial importancia o impulso ao asociacionismo comercial, coa recente resolución de axudas por preto de 2 millóns de euros para o desenvolvemento de máis de 200 accións de dinamización nos centros comerciais abertos e as asociacións das prazas de abastos, ou a convocatoria de axudas por máis de 1,2 millóns de euros para apoiar o labor que desenvolven as federacións de comerciantes e asociacións de ámbito superior ao municipal.

    Máis información
  • 31 Xullo, 2013
    Economía e Industria apoia máis de 200 accións de impulso ao comercio con 2 millóns para CCAS e prazas de abastos
    • A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, presentou hoxe as axudas das que se benefician 47 centros comerciais abertos e 23 asociacións dos mercados
    • Campañas de dinamización, sistemas de fidelización ou melloras en instalacións son algunhas das iniciativas que se impulsan co obxectivo de atraer clientela e estimular as vendas
    • A iniciativa enmárcase dentro da aposta da Xunta pola mellora competitiva do comercio de proximidade, dentro da cal se levan activado apoios por máis de 8 millóns de euros este ano

    Santiago, 31 de xullo de 2013.- A Consellería de Economía e Industria apoia a posta en marcha de máis de 200 accións de impulso ao comercio de proximidade con preto de 2 millóns de euros en apoios para as asociacións de comerciantes das prazas de abastos e os centros comerciais abertos. Así o sinalou a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, que presentou hoxe en rolda de prensa a resolución destas axudas, da cal se benefician 47 centros comerciais abertos e 23 asociacións de mercados galegos.

    Vázquez Abeal, que estivo acompañada polos presidentes de dúas das asociacións beneficiarias, José Manuel Bello, de Compostela Monumental, e José María Fernández, de Santiago Centro, sinalou que con este programa de axudas, cuxa resolución se publicará en próximas datas no Diario Oficial de Galicia, se potencian dúas figuras clave para o pequeno comercio galego, a través de actuacións que permitirán atraer nova clientela e mellorar os servizos que ofrecen.

    Así, 47 centros comerciais abertos obtiveron apoios para máis de 150 actuacións entre as que se inclúen campañas de dinamización, sistemas de fidelización de clientes ou sinalización comercial, mentres que 23 asociacións das prazas de abastos obteñen axudas para unha cincuentena de actuacións, entre as que se inclúen tamén campañas de dinamización e melloras en instalacións e equipamentos. Tanto no caso dos centros comerciais abertos como no das prazas de abastos se potencia tamén a xestión, con apoios para o funcionamento das súas unidades xerenciais.
    As axudas para cada centro comercial aberto poden chegar ata os 40.000 euros e alcanzar o 80% do investimento subvencionable, en función da poboación dos concellos nos que están situados e do número de establecementos asociados. No caso das asociacións das prazas de abastos, a porcentaxe de axuda é do 70%, sendo a subvención máxima de 9.800 euros.

    O programa para centros comerciais abertos e prazas de abastos enmárcase na estratexia da Xunta para impulsar a mellora competitiva do comercio de proximidade como un importante elemento dinamizador das vilas e cidades galegas e un sector de relevancia para a súa reactivación económica. Dentro desta estratexia lévanse activado ao longo deste ano axudas un total de máis de 8 millóns de euros en axudas para impulsar o asociacionismo comercial, fomentar a utilización das tecnoloxías da información e a comunicación e apoiar aos concellos na renovación das infraestruturas comerciais, un programa no que tamén se presta unha especial atención ás prazas de abastos. Estas xogan un papel central no comercio de proximidade, e tal e como salientou Vázquez Abeal, a Consellería de Economía e Industria aposta por consolidalas como referentes na venda de produto fresco e de calidade, apostando por prazas onde se leve a cabo unha venda moderna, con servizos, diversidade e excelencia, ao tempo que se dá resposta ás novas demandas dos consumidores.

     

    Máis información
  • 05 Xullo, 2013
    Agolada, centro neurálxico da artesanía galega

    En Os Pendellos arranca hoy la actividad en torno a 16 oficios tradicionales, aderezado con múltiples actividades

    En Agolada haberá hoxe unha maridaxe entre oficios tradicionais, música e gastronomía na xornada inaugural da segunda edición de Corazón de Artesanía. Os Pendellos converterase ata o domingo en centro neurálxico do quefacer de medio centenar de creadores que representan a dezaseis oficios tradicionais, dende a xoiaría á forxa, a cantería ou a elaboración de zocos, entre outros.


    A apertura dos postos será ás 11.00 horas, mentres a inauguración oficial terá lugar ás 13.00 horas. Este primeiro día está programado un encontro en torno ás emocións e o oficio arredor do granito en Galicia, visto dende unha perspectiva multidisciplinar. A nivel fotográfico con Vari Caramés, mentres que o aspecto construtivo e estético queda en mans do arquitecto Andrés Patiño, o histórico en Pablo Cobas e o de restauración en Juan María García Otero, director da revista Restauro.


    No campo gastronómico celebraranse distintas catas de produtos con denominación de orixe, dende queixos a viño ou augardente. Ás 12.00 horas presentarase o proxecto Regal Gourmet.


    Para os amantes da música haberá senllos concertos. Ás 21.30 horas actuará en acústico o dúo formado por Mónica de Nut e Virxilio dá Silva. Presentarán unha proposta que aposta polo jazz contemporáneo que fusiona tradición galega, música de raíz, música electrónica e clásica. Mentres, ás 23.00 horas será o dúo Fernández e Quinta, integrado polo zanfonista Óscar Fernández e o acordeonista lalinense Carlos Quintá os que reinterpreten músicas tradicionais galegas, sumando composicións orixinais e temas adaptados doutras culturas europeas.


    A proposta de Corazón de Artesanía, ademais das demostracións en vivo dos distintos oficios tradicionais e a venda de pezas, incluirá degustación e comercialización de produtos gastronómicos. Haberá unha trintena de participantes sobre todo das denominacións de orixe galegas. E non faltarán exposicións de interese, como unha de instrumentos musicais tradicionais galegos comisariada por Manuel González.


    Para os máis pequenos promóvense talleres de elaboración de seda e de papel, entre as 17.00 e as 20.30 horas.


     

    Máis información
  • 05 Xullo, 2013
    "A nosa é unha cociña galega que aproveita as novas tecnoloxías"

    Fará dous showcookings nos pendellos de agolada, este domingo, ás 13.30 e 15.00

    Héctor López cociña no Restaurante España de Lugo. O próximo domingo estará nos pendellos de agolada, en plena mostra de artesanía este fin de semana, para deleitar aos asistentes con dous showcookings nos que mostrará a súa cociña. Fará as súas demostracións no encontro Corazón dá Artesanía, este domingo, ás 13.30 e ás 15.00. A asistencia é gratuíta, pero é necesario inscribirse no teléfono 881 999 173.


    -¿Como naceu a súa vocación de cociñeiro? Vostede ía para veterinario, non é así?


    -Estiven toda a miña vida en contacto coa cociña dende o negocio familiar, é algo moi presente na miña vida dende sempre Mis pais tiñan un restaurante no Club Fluvial de Lugo ao que iamos os veráns, e eu, cando me cansaba de xogar, seguía xogando, pero na cociña. Nunca mo formulara como futuro laboral, pero, no mesmo ano en que me matriculei en primeiro de Veterinaria asistín a unhas xornadas no Restaurante España con Tomás Urrialde, que é un gran cociñeiro de Casa Cándido, en Segovia, e me enganchou.


    - ¿E cal é a súa aposta como cociñeiro no seu traballo no Restaurante España?


    -Nós facemos unha cociña galega moi posta ao día": que quen coma cos ollos pechados sexa consciente de que está a comer en Galicia. Por "posta ao día" quero dicir que se aproveitan ao máximo as novas tecnoloxías, e posibilidades como sacar o peixe xusto no seu punto.


    -¿Con que fará as delicias das persoas asistentes aos showcookings?


    -Teño intención de facer varios pratos: un tataki de tenreira, de loura galega, da que a maior produción está en Lugo; despois, unhas fabas de Lourenzá con bonito de Burela, que está agora mesmo no mejorcito da súa época; tamén lombo de sardiña con maionesa de carbón; e presentaremos unha empanada de berberechos con pan de broa cunha particularidade: presentámola en lata.


    -¿Con que tipo de produtos lle gusta traballar?


    -Galegos de tempada, e me entantan a caza e os cogomelos.


    -¿En que medida significa unha oportunidade poder estar nos pendellos de agolada, en "Corazón dá Artesanía"?
    -todo o que sexa darse a coñecer sempre gusta, pero ademais, nesta ocasión non é o mesmo que nun artigo ou recensión de revista, senón que temos a oportunidade de cociñar en directo. Ao poder mostrar o teu traballo diante da xente, esta vai coñecer de primeira man xa non o que digas, senón o que fagas.
     

    Máis información
  • 28 Xuño, 2013
    A campaña da Xunta ‘Presume de praceiro/a’ recoñece aos mellores praceiros de Galicia

    A Consellería de Economía e Industria vén de dar a coñecer os profesionais escollidos polos clientes como o mellor praceiro ou praceira de cada mercado galego dentro da campaña 'Presume de praceiro/a', que ten por obxectivo poñer de relevo a figura profesional dos praceiros, ao tempo que se incentivan as compras e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos e de calidade.

    Os profesionais escollidos a través dos votos dos clientes en cada un dos mercados galegos participantes na campaña, que se desenvolveu entre o 18 de marzo e o 3 de maio, recibirán o vindeiro 1 de xullo unha homenaxe pública na que se dará a coñecer cal deles é o mellor praceiro ou praceira de Galicia, tendo en conta criterios como a antigüidade no posto ou o relevo xeracional.

    Durante o desenvolvemento de 'Presume de praceiro/a' os clientes dos mercados de toda Galicia puideron votar polo seu praceiro ou praceira favorita por cada compra realizada. Entre todas as votacións recibidas celebráronse dous sorteos, un, o día 12 de abril e, outro, o 3 de maio, nos que se premiaron en cada praza de abastos tres papeletas con 75, 50 e 25 euros en bonos de compra para impulsar as vendas dos propios mercados.

    A iniciativa enmárcase na aposta da Consellería de Economía e Industria por potenciar as prazas de abastos, apostando por mercados onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia capaz de conservar a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores.

    Coa campaña 'Presume de praceiro/a' quérese recoñecer aos praceiros e praceiras, destacando a súa profesionalidade, consello e asesoramento, e premiando tanto a clientes como a comerciantes. Ao mesmo tempo, ponse de relevo a importancia dos mercados e prazas de abastos como pezas clave da estrutura comercial e dinamizadores das vilas e cidades galegas, así como escaparates do produto galego para visitantes e turistas.

    Neste enlace poderá consultar os praceiros gañadores do ano 2013:

    http://portaldocomerciante.xunta.es/index.php/gl/articulo/mellores-praceiros-2013

  • 21 Xuño, 2013
    Economía e Industria publica hoxe no DOG as axudas para a modernización tecnolóxica do comercio de proximidade.

    O programa, dotado con 440.000 euros, contribúe á mellora competitiva do pequeno comercio a través da incorporación das tecnoloxías da información e a comunicación e o fomento do comercio electrónico

    Financiarase ata o 75% do custe das actuacións, entre as que destacan a adquisición de equipamento tecnolóxico e a creación de páxinas web

    No que vai de ano, o Goberno galego leva activado programas por máis de 8 millóns de euros para potenciar o comercio de proximidade e a incentivación das vendas

     

     

     

     

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130621/AnuncioCA04-120613-0002_gl.html

  • 18 Xuño, 2013
    A Consellería de Economía e Industria vén de asinar coas cámaras de comercio galegas o Plan de Fomento das Exportacións Galegas para o ano 2013

    O Plan de Fomento das Exportacións Galegas suma este ano 2 millóns de euros para facilitar a saída das empresas a mercados internacionais.

    Inclúense 84 actuacións nas que se prevé a participación de 700 pequenas e medianas empresas.

    Apóiase a posta en marcha de misións empresariais en mercados de interese, así como a acollida de misións de países que visitan a nosa Comunidade e a participación de empresas galegas en grandes feiras internacionais.

    A iniciativa inclúese na aposta da Xunta pola internacionalización como clave para reactivar a economía galega.

     

    http://www.xunta.es/notas-de-prensa?p_p_id=novas_portlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_novas_portlet_content=%2Fopencms%2FPortal-Web%2FContidos%2FNovas%2Fnova_estandar4684.html

  • 30 Maio, 2013
    A Xunta revisará sen custo para os praceiros as súas básculas dentro da estratexia de dinamización das prazas de abastos

    A Xunta cubrirá o 100% do custe das revisións obrigatorias ás que teñen que someterse as básculas dos praceiros dos mercados de abastos galegos, segundo avanzou hoxe a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, durante unha visita ao Mercado de San Agustín. Vázquez Abeal subliñou que a iniciativa da Consellería de Economía e Industria responde á estratexia de especial apoio á revitalización dos mercados de abastos galegos.

    “A Xunta está a realizar un importante esforzo en momentos de austeridade para dinamizar as prazas”, subliñou Vázquez Abeal. Das axudas para sufragar os controis, que teñen como obxectivo garantir a protección do consumidor e incrementar a calidade e a competitividade das prazas de abastos, beneficiaranse todas as praceiras dos mercados de titularidade municipal, que usen as súas básculas para a pesa de alimentos destinados ao consumidor.

    O respaldo da Xunta responde ao especial esforzo que está a facer o goberno galego para apoiar aos praceiros. Neste senso, a Consellería de Economía e Industria ven de convocar dúas liñas de axudas que terán un importante impacto positivo nos mercados de abastos. A primeira delas suporá un investimento de 4,5 millóns de euros, destinados a apoiar aos concellos galegos na posta en marcha de actuacións para mellorar a competitividade do comercio de proximidade, especialmente as prazas de abastos. E a segunda recolle axudas de 2,2 millóns de euros para as asociacións de comerciantes, destinada á dinamización das prazas de abastos e dos centros comerciais abertos.

  • 24 Maio, 2013
    A Consellería de Economía e Industria publica a orde de subvencións para as asociacións de comerciantes de ámbito superior ao municipal ou federacións.

    Esta orde diríxese ás asociacións de comerciantes sen fins de lucro, de ámbito superior ao municipal ou federacións, que desenvolvan actuacións de incentivación da demanda comercial, a través de fórmulas conxuntas e integrais que superen a capacidade de actuación das asociacións de comerciantes de ámbito municipal, dando así resposta ao contido do Plan Ágora, Agora Re-comercia 2010-2013.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130524/AnuncioCA04-160513-0002_gl.html

  • 08 Maio, 2013
    A Dirección Xeral de Comercio publica no Diario Oficial de Galicia a convocatoria de catro bolsas de formación.

    Mediante a Orde do 11 de xuño de 2012 convocáronse seis bolsas de formación na Dirección Xeral de Comercio coa finalidade de que as persoas que tivesen unha titulación universitaria de segundo ciclo ou grao superior complementasen os coñecementos teóricos adquiridos nos seus estudos cunha formación práctica que lles permitise afrontar con maiores garantías o seu futuro profesional.

    Abórdase a necesidade de dar continuidade a esta actuación formativa, desde una dobre perspectiva. Por un lado, consolidar este mecanismo como un sistema eficaz de formación previo ao acceso á vida laboral. Por outra banda, neste contexto de crise económica, permitir aos/ás mozos e mozas con titulación universitaria de segundo ciclo ou grao superior obter unha formación practica no campo da actividade comercial que lles permita un mellor acceso ao mercado laboral.

    Neste senso, por medio desta orde establécense as bases da convocatoria de catro bolsas de formación na Dirección Xeral de Comercio para o ano 2013 co mesmo ámbito subxectivo de aplicación que a de 2012.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130508/AnuncioCA04-300413-0002_gl.html

  • 08 Maio, 2013
    A Consellería de Economía e Industria publica as bases para a concesión de subvencións aos concellos de Galicia para revitalizar o comercio de proximidade e potenciar unha rede galega de mercados de abastos excelentes

    O actual escenario de crise económica que afecta tamén os concellos obriga a impulsar medidas relativas á xestión eficaz e eficiente dos recursos dispoñibles, co obxecto de poder continuar prestando os debidos servizos aos cidadáns en condicións de calidade que satisfagan as súas necesidades, polo que resulta preciso minimizar custos e xestionar de forma compartida para actuacións públicas.

    Neste senso, a Consellería de Economía e Industria con esta convocatoria dará cumprimento ao Acordo do Consello da Xunta de Galicia do 28 de febreiro de 2013 polo que se determinan os criterios aplicables ás axudas e subvencións destinadas ás entidades locais da Comunidade Autónoma de Galicia para primar proxectos de xestión compartida e incentivar procesos de fusión municipal.

    Polo tanto, resulta oportuno establecer unha liña de colaboración entre a Consellería de Economía e Industria e as corporacións locais para posibilitar medidas e actuacións que sirvan para a mellora dos espazos comerciais urbanos, a modernización da estrutura comercial en municipios tipificados como rurais, a adecuación dos espazos do comercio non sedentario e, especialmente, a potenciación dos mercados municipais para acadar un modelo de calidade baseado nos principios de accesibilidade, sustentabilidade ambiental, organización e xestión de servizos, en definitiva, unha rede galega de mercados de abastos excelentes.

    Para a concesión destas subvencións destínase un crédito de 4.500.00,00 euros, con cargo á aplicación orzamentaria 08.02.751-A 761.3 dos orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galicia. Esta aplicación orzamentaria está cofinanciada nun 80 % para o exercicio 2013 polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder) e o 20 % restante polo Fondo de Compensación Interterritorial (FCI). As actuacións previstas están comprendidas no programa operativo Feder Galicia 2007-2013, dentro do eixe 2, tema prioritario 08, actuación 08.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130508/AnuncioCA04-020513-0001_gl.html

  • 23 Abril, 2013
    A Xunta destina 2,2 millóns a prazas de abastos e centros comerciais abertos

    O obxectivo é aumentar a súa competitividad, os seus servizos e atraer a máis clientes. Se fomentarán as campañas que impliquen beneficios para familias numerosas

    A Xunta destinará este ano 2,2 millóns de euros á liña de axudas específica para os centros comerciais abertos e as prazas de abastos galegas, unha cantidade que é un 10% superior á reservada para este fin o ano anterior. O obxectivo das subvencións é, segundo a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, mellorar a súa competitividade e servizo e atraer clientes. En roda de prensa, Vázquez Abeal sinalou que os obxectivos son «aumentar a capacidade competitiva de máis de 5.000 comerciantes que traballan nos centros comerciais abertos e nos mercados» galegos.

    O ano pasado, cando a liña de axudas estivo dotada con 2 millóns de euros, lograron axudas un total de 52 centros comerciais abertos e 24 asociacións de prazas de abastos de Galicia. En total, consumíronse 1,96 millóns de euros. Deste xeito, leváronse a cabo máis de 300 actuacións de dinamización comercial. Por provincias, na Coruña recibiron subvencións 14 centros comerciais abertos; en Lugo foron seis e unha praza de abastos; en Orense, sete centros e unha praza; e en Pontevedra, 25 centros comerciais abertos e 22 prazas de abastos. A orde de axudas publícase este luns no Diario Oficial de Galicia (DOG) e o prazo para solicitalas estará aberto desde este martes ata o 22 de maio, indicou Vázquez Abeal, que indicou que as actuacións subvencionables son as que aumentan a dinamización comercial, os sistemas de fidelización, a sinalización comercial externa para ter imaxe homoxénea entre os comercios ou a potenciación de unidades xerenciais profesionalizadas.

    Nas prazas de abastos tamén cóbrense gastos para instalacións e equipamiento. Entre os criterios para a concesión das axudas inclúense este ano dúas novidades. Unha delas consiste en primar a autofinanciación destas estruturas asociativas, coa promoción do asociacionismo e captación de novos socios; e outra é o fomento da realización de campañas que impliquen beneficios para familias numerosas. Tamén se terá en conta o grado de implicación dos comerciantes nos proxectos, o respecto a política ambiental, ou as iniciativas que sexan máis novedosas ou que nunca se levaron a cabo.

    En canto aos importes, a directora xeral sinalou que, no caso dos centros comerciais abertos, varían en función da poboación dos concellos e do número de establecementos asociados. Deste xeito, o investimento pode chegar ata os 57.150 euros e o apoio da Xunta podería chegar aos 40.000 euros. A porcentaxe de subvención será de entre o 70% e o 80%. Para as prazas de abastos a porcentaxe de subvecinón é do 70% e os investimentos máximos son de 14.000 euros. Neste caso, o apoio do Goberno galego podería ser de ata 9.800 euros. Vázquez Abeal destacou que nos últimos catro anos destináronse 10 millóns de euros a axudas deste tipo, coas que a Xunta aspira á modernización do comercio nas cidades e as vilas e a que ofreza un servizo de calidade.

    Máis información

  • Páxina 27 de 84

  • Mostrando do 521 ao 540 dun total de 1672 rexistros