Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 16 Febreiro, 2013
    Conde destaca o comercio como ''elemento dinamizador'' dos pobos e cidades de Galicia

    O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, resaltou este venres a importancia do comercio como "elemento dinamizador dos pobos e cidades" de toda Galicia durante unha visita realizada ao municipio lucense de Monforte de Lemos que protagoniza a campaña 'A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia'.

    Na súa visita, o titular de Economía e Industria subliñou a importancia desta campaña, que dedica unha semana do ano a cada un dos 52 centros comerciais abertos (CCA). "Destacamos hoxe o labor do Centro Comercial Urbano de Monforte, que desempeña un papel crave na actividade comercial do pobo", explicou.

    Precisamente, un dos fins desta iniciativa é "realizar o traballo dos negocios locais que souberon adaptarse aos tempos alcanzando a súa experiencia a través da calidade e proximidade ao cliente".

    Neste punto, Conde destacou o "bo facer" do negocio monfortino Calzados Losal, do que valorou a súa "aposta continua pola investigación e a innovación" que, sinalou, "permítelle ter presenza nas feiras máis importantes do mundo".

    Durante a súa intervención, o conselleiro incidió no valor dos centros comerciais abertos no impulso do comercio de proximidade e considerou que "o asociacionismo comercial é un dos eixes estratéxicos no traballo da consellería polo sector".

    Neste campo, recordou que a Xunta activou apoios por dous millóns de euros para 24 agrupaciones de mercados e para todos os centros comerciais abertos de Galicia.

    Fonte: El Progreso

    Máis información
  • 16 Febreiro, 2013
    A praza de abastos monfortina acolle un mercado temático do chocolate

    A praza de abastos de Monforte acolle este ano unha nova edición dos mercados temáticos que se veñen organizando neste espazo desde o pasado ano e o terceiro que se celebra desde principios do actual, que estará dedicado ao chocolate. Seguindo a liña das anteriores edicións, o mercado abrirá hoxe pola mañá de dez a dous e pola tarde de cinco a oito. Mañá funcionará de 10 a 14 horas.

    O mercado preséntase baixo o lema Chocolate Paixón e reúne a unha decena de empresas, catro delas radicadas no municipio. Por unha banda, as firmas Deseño do Sabor e Pastelería Trébol presentarán talleres artesanales de elaboración de tortas, bombones, bicas, galletas, licor de chocolate, entre outros preparados. Cafés Conti ofrecerá froitas recubiertas de chocolate, chocolate á cunca e chocolates de elaboración especial de Fina Rei, mentres que Bazar Varela poñerá á venda os utensilios necesarios para este tipo de repostería.

    Doutra banda, un dos postos de exposición e venda, a cargo da firma Ecoviandas, mostrará os diversos tipos de chocolate de produción ecolóxica que se elaboran actualmente en Galicia. Pola súa banda, a empresa pontevedresa Hifas dá Terra, especializada en produtos de orixe micológico, presentará chocolates elaborados con setas.


    Outras variedades

    No mercado expoñeranse así mesmo fondues de chocolate con froitas preparadas pola empresa Osi Gourmet, rosas de chocolate da pastelería vilalbesa Ben e uns singulares recipientes para chupitos de licor fabricados con chocolate por asínaa Licores Auga Vella.

    A oferta do mercado temático se complementará coa participación do hotel balneario Augas Santas, de Pantón, que presentará os seus tratamentos de chocolaterapia e ofrecerá descontos aos visitantes.

    As anteriores edicións dos mercados temáticos estiveron dedicadas á gastronomía típica do Carnaval e aos agasallos de Nadal e Reis.

    Fonte: La Voz de Galicia (Lemos)

    Máis información
  • 13 Febreiro, 2013
    Comerciantes de Baiona realizan unha campaña de Entroido e San Valentín

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Baiona (Aceba) organiza un sorteo de premios entre os que realicen as súas compras nos establecementos asociaciados durante esta semana, na que coincide a celebración do Entroido e a festividad de San Valentín.

    "Goza do Entroido e namórate de nós" é o lema da campaña, que se prolongará ata o vindeiro domingo, día 17. Os clientes que realicen as súas compras nos locais asociados deberán encher un boleto cos seus datos persoais para entrar nun sorteo que ofrece noites de hotel, ceas de degustación para dúas persoas e agasallos románticos.
     

    Fonte: Faro de Vigo

    Máis información
  • 09 Febreiro, 2013
    "A Semana do teu comercio" resalta o labor de Santiago centro na dinamización comercial do ensanche compostelano
    • A asociación centra esta semana a campaña coa que Economía e Industria pon en valor o papel dos centros comerciais abertos no impulso ao comercio de proximidade.
    • A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, entregou un diploma ao establecemento Pérez Antolín en recoñecemento á súa traxectoria.
    • Vázquez Abeal sinalou que o impulso ao asociacionismo é un dos eixos estratéxicos no traballo da Consellería polo sector.

    Santiago, 9 de febreiro de 2013.-A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, destacou esta mañá o papel de Santiago Centro, Área Comercial, na modernización e dinamización do comercio de proximidade do Ensanche compostelán. A fundación é a protagonista esta semana da campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”, coa que a Consellería de Economía e Industria pon en valor o traballo desenvolvido polos 52 centros comerciais abertos (CCAs) existentes en Galicia dedicándolles unha semana do ano a cada un deles.

    Vázquez Abeal, que entregou un diploma a un dos establecementos asociados, a tenda de iluminación Pérez Antolín, en recoñecemento á súa longa traxectoria, puxo de relevo o traballo que Santiago Centro realiza non só a prol do comercio e dos seus 120 asociados senón da revitalización da súa zona de influencia.

    Neste sentido, a directora subliñou a importancia dos centros comerciais abertos na dinamización das vilas e cidades, e recordou que a Consellería vén de resolver apoios por dous millóns de euros para asociacións de comerciantes dos que resultaron beneficiarios os 52 CCA galegos e 24 agrupacións de mercados. Ademais, sinalou que o orzamento destinado ás axudas para impulsar o asociacionismo comercial e os centros comerciais abertos se incrementa en case un 15% este ano.

    No tocante ao traballo de Santiago Centro, Vázquez Abeal resaltou ademais das actividades de promoción comercial e de fidelización dos consumidores, os programas ambientais, de formación, ou os vinculados á infancia e á xuventude.

    Tal e como remarcou Vázquez Abeal, un dos obxectivos da Consellería de Economía e Industria coa campaña “A semana do teu comercio”, que pode verse no enderezo portaldocomerciante.blogspot.com, é realzar o bo facer dos negocios locais que souberon adaptarse aos tempos acadando a pervivencia do negocio a través da calidade e proximidade ao cliente. Neste sentido, Vázquez Abeal salientou a aposta de Pérez Antolín, unha empresa de carácter familiar fundada en 1981, pola especialización dentro do mercado da iluminación, adaptándose co paso dos anos aos novos avances tecnolóxicos.


    Fonte: Xunta de Galicia

    Máis información
  • 05 Febreiro, 2013
    A Xunta impulsará centros comerciais abertos, asociacionismo e mercados

    Así o indicou na toma de posesión da nova directora xeral de Comercio, Sol María Vázquez, na que destacou estes obxectivos, así como a consolidación das marcas Artesanía de Galicia e Galicia Calidade.

    Sol María Abeal é licenciada en dereito pola Universidade de Santiago e estudou un máster en dirección e xestión de comercio exterior.

    En 2005 accedeu como funcionaria de carreira ao corpo de xestión da administración civil do Estado e, no mesmo ano, pasou a formar parte como funcionaria de carreira do corpo superior de administración da Xunta.

    De abril de 2006 a xullo de 2009 exerceu como xefa de servizo de ordenación na Dirección Xeral de Comercio, onde ocupou o posto de subdirectora xeral ata a actualidade.

    El conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde (d), junto a Sol María Vázquez Abeal, quien tomo posesión como nueva directora general de Comercio, esta mañana en San Caetano. EFE

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 05 Febreiro, 2013
    Os nenos do Salustiano Rei descubriron os oficios artesanais

    Enredando, artesanía na escola. Este é o título dunha iniciativa que ten por obxectivo achegar os oficios artesanais aos máis pequenos. Os nenos do colexio Salustiano Rei da Pobra foron onte os protagonistas dunha actividade na que aprenderon técnicas de encuadernación. A intención do proxecto era que cada un dos participantes elaborase 25 follas empregando os materiais e a mestura de fibras de bambú e eucalipto, seguindo as indicacións que lles explicou un artesano.

    A iniciativa foi organizada pola Fundación Centro Galego dá Artesanía e do Deseño e mediante este programa, a Consellería de Economía e Industria quere concienciar á sociedade do valor que ten o produto feito a man. Este traballo tamén se presenta como unha alternativa no futuro laboral. Deste xeito, contribúese a favorecer a substitución generacional nos oficios máis tradicionais e se promueve o desenvolvemento da artesanía galega.

    O proxecto Enredando, artesanía na escola iniciouse no ano 2011 e xa chegou a case catro mil estudantes de educación infantil, primaria e secundaria de toda Galicia. Durante este curso celebrarase en máis dunha veintena de localidades da comunidade.

    Os nenos del centro pobrense atendieron ás explicacións

    Fonte: La Voz de Galicia (Barbanza)

  • 01 Febreiro, 2013
    Feijóo sitúa a Sol Vázquez á fronte de Comercio e completa a súa organigrama

    O Consello da Xunta aprobou onte o nomeamento da ferrolana Sol María Vázquez Abeal como directora Xeral de Comercio. A moza –de 36 anos, licenciada en Dereito pola USC e máster en Dirección e Xestión de Comercio Exterior– substitúe no cargo a Nava Castro, actual secretaria Xeral de Turismo. En 2005 foi funcionaria de carreira no Corpo de Xestión de Administración Civil do Estado e de 2006 a 2009 exerceu como xefa de servizo de ordenación na Dirección Xeral de Comercio. Desde esa data foi subdirectora xeral de Comercio.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 30 Xaneiro, 2013
    A Maricola leva máis dun século conquistando paladares exquisitos

    Máis dun século leva o negocio Doces A Maricola facendo as delicias de ribeirenses e foráneos. Tanto esforzo merece unha homenaxe e esta mañá, a delegada territorial da Xunta, Belén Campo, acompañada de Manuel Ruiz, entregou un diploma conmemorativo a Ramona Parada, que segue levantando o negocio coa axuda dos seus fillos e netos. A representante do Goberno destacou o seu traballo para adaptarse aos tempos e sobrevivir no mercado a través da proximidade ao cliente.

    Fonte: La Voz de Galicia (Barbanza)

  • 29 Xaneiro, 2013
    Non todo na vida é Carnaval

    O Instituto Galego de Consumo inicia unha campaña para previr a venda de disfraces ou caretas que poidan presentar riscos.

    O Laboratorio Galego de Consumo, situado na Grela, inicia un plan especial para intensificar os controis sobre os produtos de Carnaval que sexan perigosos para a saúde dos cidadáns. A primeira mostra analizada é unha partida de vinte artigos que teñen como obxectivo o público menor de sete anos. O ano pasado chegáronse a retirar 39 produtos que incumplían a normativa

    MANUEL VARELA A CORUÑA Disfraces con cordóns no pescozo, caretas sen os suficientes orificios ou teas extremadamente inflamables. Son algúns dos casos cos que se atopa o Laboratorio Galego de Consumo no programa especial de prevención de riscos para as próximas festas de febreiro. Co fin de evitar accidentes, o Instituto Galego de Consumo (IGC) intensifica as inspeccións en establecementos para asegurarse de que os produtos á venda cumpran coa normativa vigente.

    A primeira mostra disposta a estudo no laboratorio do polígono da Grela é de vinte artigos distintos destinados a menores de sete anos. Nestas instalacións poderemos atopar disfraces, máscaras, antifaces, pelucas e barbas. Unha vez compróbese que non son aptos para o consumo, retíranse inmediatamente do mercado e comunícase á Rede de alerta de produtos de consumo non alimenticios (SIRI), un sistema de información que funciona tanto a nivel español como europeo.

    Neste apartado, Galicia é líder en número de produtos con alerta cun total de 179 en 2012, supoñendo un 28% do total do conxunto estatal.

    A gerente do instituto, María Jesús Muñoz, aseguraba que isto "non significa que teñamos máis problemas aquí", senón que presumía de "ser máis proactivos grazas a contar co único laboratorio público e oficial" do país.

    Pola súa banda, a directora do Laboratorio, Natalia Crespo, advertiu na presentación que "aínda que a campaña sexa de vinte mostras, ás veces ímosnos/ímonos ata as cincuenta por produtos parecidos". De feito, o ano pasado contabilizáronse 39 artigos daniños dos 51 investigados no laboratorio, polo que ata 4.527 unidades acabaron sendo retiradas do mercado a nivel nacional.

    De todos os xeitos, ambas coincidiron en sinalar que este ano resultou "especialmente difícil" atopar material que incumpliese coa normativa vigente. Onde parece que os fabricantes prestaron maior atención é en disfrácelos ou pelucas con riscos inflamables, indo en notable descenso. Aínda así, a directora do departamento mostrou un disfraz que atendía ao nome de Conxunto Zulú, fabricado en gran medida por materiais altamente inflamables e capaces de producir "efecto flash", ardendo en cuestión de segundos.

    Outra característica que presenta riscos para o consumidor é a presenza de disfraces con cordóns na zona do pescozo, prohibidos a partir dos sete centímetros e que tamén "experimentaron un notable descenso este ano". Crespo expoñía os problemas que poden chegar a producir estas irregularidades, xa que se han documentado accidentes mortais ao enganchar o cordón con dispositivos móbiles, como atraccións ou autobuses".

    Malia todas estas precaucións e análises, o uso de bengalas non está sendo obxecto de estudo este ano. Muñoz esgrimía motivos xeográficos, de modo que "si estivésemos noutras comunidades como Valencia, na que é máis común o seu uso, fariámolo".

    Recomendacións e locais

    Desde o Laboratorio piden aos consumidores que observen si "a etiqueta do artigo inclúe o selo CE, o nome e marca do produto, razón social e dirección do fabricante ou importador" para evitar calquera risco. A gerente do Instituto indicaba que este tipo de obxectos poden atoparse en calquera establecemento, aínda que son máis comúns en "tendas de todo a cen". Ademais desta indicación, tamén suxiren que no caso do maquillaje, empréguese primeiro en "pequenas zonas do corpo", para comprobar si prodúcese algún tipo de rexeitamento ao produto.

    Nun percorrido polos establecementos de venda, pódese comprobar que algúns comercios tradicionais que responden a esta definición, adoitan incorporar estes requisitos en todos os seus produtos de Carnaval. Con todo, si atopamos certas irregularidades en bazares. Moitas pelucas e disfraces carecen do selo comunitario que garante a calidade do juguete, aínda que si dispoñen do nome e dirección, tanto do fabricante como do distribuidor do artigo. Con todo, algúns obxectos como antifaces, caretas ou pelucas, véndense sen embalaje nin etiqueta, aínda que este caso o problema é común a ambos tipos de tenda.

    Fonte: La Opinion de A Coruña

     

  • 29 Xaneiro, 2013
    O Laboratorio de Consumo extrema o control sobre os disfraces infantís

    En 2012 detectáronse 39 artigos con risco e retiráronse máis de 4.500 produtos.

    Os nenos adoitan ser os principais protagonistas das celebracións do Carnaval, pero tamén os máis susceptibles aos riscos que poden entrañar algúns produtos propios destas datas. Por iso, o Instituto Galego de Consumo iniciou un ano máis unha campaña específica de información e control destinada a garantir a seguridade nas compras de disfraces, pelucas ou máscaras. Para iso, increméntanse as inspeccións en establecementos que se dedican á venda deste tipo de produtos e ademais intensifícanse os controis no laboratorio que a Xunta ten na Grela.

    Nestas instalacións realízanse probas a decenas de produtos que poden constituír un risco para os nenos, especialmente os menores de sete anos. O ano pasado fixéronse tests a máis de medio centenar de mostras (51 en total) das cales, 39 non só non cumprían os requisitos de seguridade, senón que entrañaban un “grave risco” para os usuarios. “En Galicia retíranse un de cada catro produtos perigosos detectados en España”, explicou a gerente do Instituto Galego de Consumo, María Jesús Muñoz, quen matizó no entanto, que non se debe a que na comunidade véndanse máis produtos de risco, senón que se efectúan máis controis. “Contamos co único laboratorio acreditado para a análise de juguetes e produtos textiles”, destacou Muñoz.

    Ademais das probas que se realizan en Galicia, os inspectores traballan cunha rede de alertas que dá conta dos artigos perigosos detectados en toda España. En 2012, a Xunta retirou 4.527 unidades de disfraces, máscaras e pelucas como resultado das alertas recibidas a nivel nacional.

    Evitar sustos en carnaval

    Ao estar considerados como juguetes, disfrácelos deben cumprir uns requisitos moi estritos. A directora do Laboratorio de Consumo, Natalia Crespo, enumeró algúns dos efectos que entrañan maior risco, como os cordóns, os tecidos inflamables, os maquillajes tóxicos, as máscaras sen orificios adecuados e ata, os propios embalajes das vestimentas.

    “Dos 39 produtos de risco que se detectaron o ano pasado, 33 estaban relacionados cos cordóns; que son moi perigosos, sobre todo na zona do pescozo”, apuntou Crespo.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 25 Xaneiro, 2013
    A Xunta amplía a liberdade horaria do pequeno comercio

    Feijóo destaca que as sancións leves redúcense e as moi graves aumentan para "non prexudicar ao pequeno comercio"


    Os establecementos comerciais galegos cunha superficie de ata 300 metros cadrados terán plena liberdade horaria, segundo recolle a nova lei impulsada pola Xunta, que tamén decidiu adaptar as sancións a outras normativas vigentes, de forma que as multas por faltas leves "reducen a súa intensidade" --baixa dun máximo de 60.000 euros a 1.500-- e as graves poderán alcanzar un millón.

    Así o explicou o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, quen destacou que a nova lei galega de horarios comerciais non só se adapta a normas anteriores, senón que tamén se axusta á lexislación básica do Estado, pero "atendendo ás peculiaridades" de Galicia para garantir o futuro do pequeno comercio e dos establecementos situados nos cascos históricos das urbes.

    Deste xeito, ademais da liberdade horaria para os comercios de ata 300 metros cadrados de superficie útil para exposición e venda ao público --fronte aos 150 actuais--, para o resto de establecementos fíxase un total de 10 domingos e festivos de apertura autorizada ao ano.

    Núñez Feijóo indicou que este é o número "mínimo" dentro das opcións que deixa a lei estatal e tamén se suprime o requisito de que, durante estes días, o horario máximo de apertura sexa de 12 horas. Os 10 domingos e festivos de apertura para este ano xa foron fixados mediante unha orde publicada o pasado mes de outubro.
    Así mesmo, no proxecto de lei elaborado polo Goberno galego establécese que os comercios poderán desenvolver a súa actividade durante o conxunto da semana nun máximo de 90 horas.

    "EQUILIBRIO" COAS GRANDES SUPERFICIES

    "Estamos cumprindo os compromisos que máis benefician á maior parte dos traballadores deste sector e que benefician á consolidación dos cascos e dos barrios das cidades", defendeu o dirixente popular, antes de reafirmarse en que a nova norma, que agora será remitida á Cámara, busca "o equilibrio" entre o pequeno e mediano comercio e as grandes superficies.

    Conforme este principio, destacou que a lexislación galega axústase á estatal "pola banda baixa" xa que permite abrir ás grandes superficies 10 festivos ao ano, "o mínimo contemplado" na norma estatal, que permite a apertura "de ata 16 festivos ao ano".

    Tamén destacou que as sancións redúcense no caso das faltas leves e increméntanse nas moi graves co obxectivo de "non prexudicar" ao pequeno comercio e que non se poidan ver nunha situación imposible" no caso de que reciban algunha destas multas.

    "Na lei queda claro que a graduación das sancións farase en función da dimensión do comercio do que se trate", defendeu, para concluír que o legislador deixa "un espazo" para que o instrutor do expediente poida graduar a sanción "en función do volume do comercio, da facturación e da dimensión" do comercio.

    Fonte: Europa Press

  • 24 Xaneiro, 2013
    A Xunta apoiará a comercialización dos produtos galegos de calidade

    Núñez Feijóo defende en Bóveda que no sector primario non está “o camiño do crecemento”.

    BÓVEDA. O presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo comprometeuse onte en Bóveda a apoiar decididamente a calidade, a comercialización e a internacionalización dos produtos que xera o sector primario galego. Este anuncio realizouno, xunto á conselleira do Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana, no transcurso dunha visita a dúas empresas punteiras nese ámbito, unha de carne de boi, Galcarnes, e outra de mel e derivados, Pazo de Lusío, instaladas no polígono industrial bovedense.

    O titular do Executivo galego precisou que non basta con ter un bo produto, senón que é necesario chegar a convertelo en excelente para poder competir. Nese sentido, Núñez Feijóo animou aos produtores a apoiarse nas denominacións de orixe, pois, engadiu, “a marca é ou que diferenza un produto e, por iso, as denominacións seguen sendo hoxe unha dás apostas do Goberno galego, pois fainos máis fortes”.

    Polo que se refire á comercialización, Feijóo recordou que nos Orzamentos deste ano inclúese unha partida de máis de 15 millóns de euros para axudar a vender os produtos galegos, mentres que para a sua internacionalización incrementouse nun 10% a partida con respecto ao pasado ano.

    E é que Núñez Feijóo apostou por “saír fóra, dar a coñecer as excelencias dos nosos produtos e demostrar que somos capaces de competir”, á vez que asegurou que hai capacidade para iso.

    UNIDADE. Para o presidente da Xunta, “o sector primario é un sector estratéxico para Galicia, ao que lle debemos a nosa forma de entender a vida, pois todo empezou no medio rural”. Por iso, dixo que nese sector está “ou camiño do crecemento”.

    Tamén destacou que non hai país importante “que dependa dás importacións”. “Nós temos unha boa despensa para tirar dela pero tamén para exportar alimentos de excelente  calidade como o leite, o mel, o peixe, o marisco, os produtos da horta ou ou viño”, engadiu. Tamén abogó por “a unidade”, considerando un erro “diferenciar a Galicia urbana dá rural, pois somos unha mesma terra”.

    COMPROMISOS. Outro aspecto destacado polo presidente da Xunta de Galicia é o compromiso do Goberno que lidera para que o 100% da poboación da comunidade autónoma dispoña este ano de acceso a internet como método de estar en contacto co resto do mundo, pero tamén como ferramenta para as pequenas e medianas empresas como as que onte visitou en Bóveda.

    Tamén fixo referencia ao corredor entre Monforte e Sarria, unha infraestrutura que, dixo, “a pesar dá crise ten que executarse e finalizarse nesta lexislatura”.

    O alcalde de Bóveda, José Manuel Arias, tamén subliñou a importancia de finalizar esta infraestrutura viaria para unha mellor comunicación de toda a comarca de Terra de Lemos, así como o remate do porto seco.

    Fonte: El Progreso

  • 24 Xaneiro, 2013
    Seis deseñadores galegos e Inditex arroupan á Mesa da Moda Española

    O Ministerio de Industria constitúe o organismo para impulsar a imaxe das marcas españolas e abrir vías de mercado tanto no país como no estranxeiro.

    Promover a moda española como unha marca distinguida e recoñecible no exterior é un dos asuntos pendentes ademais de clave para dinamizar as vendas. Coa idea de abrir vías para un maior crecemento no mercado caseiro e foráneo, o Ministerio de Industria constituía onte a Mesa da Moda Española, co apoio da Asociación de Creadores da Moda de España (ACME) na que están integrados seis deseñadores galegos: Roberto Verino, Purificación García, Maria Barros, Kina Fernández, José Castro e Adolfo Domínguez. Como engadido, tamén se sumou ao carro a Federación Española de Empresas de Confección, da que forma parte unha asociación de empresas téxtiles da Coruña. Tamén acudiron o xigante coruñés Inditex, o grupo Cortefiel e a corporación Ceslar –accionista do Corte Inglés- á constitución do novo ente que busca “potenciar a industria téxtil española”, aínda que, de momento, non explicou como.

    Precisamente, a falta de contido é o que lamentan inicialmente algúns creadores galegos. A coruñesa Sara Coleman –que formou parte de ACME- sinalaba onte que “está claro que é unha asignatura pendente impulsar a imaxe da moda española no exterior.A marca Made in Spain non existe. Só coñécese a Inditex e non son creativos. Fai falta marketing externo. Témome que esta iniciativa fágase de face á galería como sempre. Oxalá me equivoque”.

    O pontevedrés José Castro advertía de que, “para a proxección internacional, do sector, ten que facer unha finalidade nas accións ademais de continuidade e apoio das institucións. O importante sería que che axudasen en investimento para industrializarte, para pasar de deseñador a industria. Hoxe en día precísase dunha boa web de venda en liña e dunha estrutura empresarial sólida. Descoñezo en que consiste o proxecto aínda que formo parte de ACME”, explicaba, a poucas horas de presentar hoxe, a súa colaboración con Desigual en Barcelona.

    Para rematar, José Matteos, que estuda darse de alta en ACME, recoñecía que “dar proxección internacional é complicado si non hai nomes de referencia. Si Inditex está por detrás, será unha iniciativa máis seria. Sería importante que se asociase Inditex a moda de España, pero ata que non se fale do proxecto, é todo etéreo”. Matteos considera que, ante todo, hai que dotar de orzamento á Mesa da Moda Española para despois establecer os obxectivos e liñas de traballo.

    Entre as peticións deste creador coruñés figuran o establecemento de créditos para manter as empresas ou axudalas na súa industrialización así como apoiar a presenza de varias firmas en pasarelas internacionais como París ou Nova York durante tres ou catro anos.

    Fonte: La Opinión de A Coruña
     

  • 24 Xaneiro, 2013
    A Xunta premia a traxectoria do comercio moañés

    Economía  dedica esta semana ao CCA de Moaña dentro dunha campaña galega de dinamización comercial.

    Moaña. A Xunta de Galicia premiou ao comercio de Moaña “Moda Fogar” polo traballo realizado por tres xeracións de propietarios.

    Trátase dun local coñecido históricamente na vila moañesa como o establecemento “Da Benina” comercio fundado nos anos 30 e dedicado fundamentalmente a área dos tecidos do fogar, como cortinas e alfombras, aínda que nos seus inicios comezou a súa actividade como un conxunto de mercería, lencería e posto de venda de teas e artigos de moda, así como doutro tipo de produtos relacionados co textil.

    Dentro dunha nova iniciativa de promoción das pequenas empresas galegas, a Dirección Xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria distinguiu a “Moda Fogar” outorgándolle o galardón ao comercio máis lonxevo e con máis  historia dentro da Asociación de Comerciantes e Industriais de Moaña (Acimo).

    O responsable do negocio, o coñecido veciño moañés Xan Cancelas, recibiu onte o diploma acreditativo de mans da delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, nun acto ao que tamén asistiron a subdirectora xeral de Comercio, Sol Vázquez, e o alcalde de Moaña, José Fervenza.

    Esta acción enmárcase dentro da campaña de dinamización comercial “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”, posta en marcha pola Administración autonómica co obxecto de realzar o papel dos centros comerciais abertos da comunidade.

    A través desta iniciativa, a Consellería dedicará cada unha das semanas deste ano aos 52 centros comerciais abertos existentes en Galicia. Así, nesta semana, do 22 ao 27 de xaneiro, os protagonistas da campaña de dinamización comercial son Acimo e o CCA de Moaña. A campaña permite realzar o bo facer dos comercios locais que, xeración  tras xeración, souberon adaptarse aos novos tempos conseguindo a pervivencia do negocio a través da calidade e a proximidade ao cliente

    Como recoñecemento a este labor, os galardoados reciben un diploma conmemorativo no que se destaca o traballo desenvolvido polo establecemento.

    A Xunta destinou no último ano 33.000 euros para a revitalización do Centro Comercial Aberto, así como outra axuda de 9.800 euros para a rexeneración da Praza de Abastos da localidade.

    Xan Cancelas (izda), onte, na sua tenda, xunto ao alcalde, recibindo o diploma de mans da titular autonómica

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 24 Xaneiro, 2013
    Bravo Bosch traslada a Fecovi o proxecto de locais comerciais do Consorcio Casco Vello para que novos emprendedores aposten por implantar o seu establecemento no barrio antigo

    • Consorcio Casco Vello de Vigo (CCVV) ten dispoñibles nestes momentos un total de 12 locais comerciais nas rúas Real, Abeleira Menéndez, Ferrería e San Sebastián con superficies que oscilan entre 98,80 metros cadrados e 28,06 m2
    • A presidenta do Consorcio Casco Vello de Vigo (CCVV), María José Bravo Bosch, e a máxima responsable da Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi), Encarna Álvarez, mantiveron esta mañá un encontro no que coincidiron en destacar as vantaxes e beneficios dos baixos comerciais
    • Os emprendedores beneficiaranse, durante os dos primeiros anos de arrendamento, dunha bonificación do 50% do seu importe. Ademais, os contratos terán unha duración máxima de 5 anos, cunha opción de compravenda transcorrido un ano dende o efectivo desenvolvemento da actividade empresarial
    • Os prezos de aluguer durante os dous primeiros anos, e segundo os valores de taxación e a superficie dos locais, oscilan entre os 500 e os 150 euros ao mes
    • Os interesados deben presentar proxectos empresariais acordes coa filosofía de rehabilitación do CCVV e sempre co fin de preservar a convivencia cidadá
    Vigo, 24 de xaneiro de 2013.- A delegada territorial da Xunta e presidenta do Consorcio Casco Vello de Vigo (CCVV), María José Bravo Bosch, mantivo hoxe un encontro coa presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi), Encarna Álvarez, para trasladarlle e explicarlle o proxecto de locais comerciais que lidera o CCVV –participado nun 90% pola Xunta de Galicia e nun 10% polo Concello de Vigo- e animar así aos novos emprendedores de toda a cidade a emprazar o seu establecemento comercial nalgún dos 12 locais comerciais que están dispoñibles no barrio histórico cunhas inmellorables condicións en réxime de aluguer.
    Dende o colectivo de comerciantes, a súa presidenta apoiou a iniciativa e axudará a difundir e trasladar a oferta de locais comerciais do Consorcio aos seus asociados co obxectivo de dinamizar aínda máis a zona antiga.
    Na actualidade, o organismo ten dispoñibles un total de 12 locais comerciais nos baixos dos inmobles rehabilitados polo CCVV nas rúas Real, Abeleira Menéndez, Ferrería e San Sebastián. As súas superficies oscilan entre 98,80 metros cadrados e 28,06 m2 e os prezos de aluguer, segundo os valores de taxación e en función da superficie de cada un deles, van entre os 500 e os 150 euros ao mes.
    Os emprendedores interesados deben presentar proxectos empresariais acordes coa filosofía de rehabilitación do CCVV e sempre co fin de preservar a convivencia cidadá. Ademais beneficiaranse, durante os dos primeiros anos de arrendamento, dunha bonificación do 50% do seu importe. A maiores, os contratos terán unha duración máxima de 5 anos, cunha opción de compravenda transcorrido un ano dende o efectivo desenvolvemento da actividade empresarial.

    Características dos baixos comerciais dispoñibles
    -Real, 25: superficie 72, 17 m2 e prezo 295,89 euros
    -Abeleira Menéndez 18-20: superficie 55,18 m2 e prezo 226,23 euros
    -Cruz Verde, 5, baixo esda: superficie 46,10 m2 e prezo 226,23 euros
    -Cruz Verde, 5, baixo dta; superficie 54,70 m2 + 13, 20 m2 e prezo 224,27 euros
    -Ferrería, 11: superficie 98,80 m2 e prezo 514,91 euros
    -Ferrería, 25: superficie 59,25 m2 e prezo 265,57 euros
    -Ferrería,27: superficie 60,08 m2 e prezo 283,71 euros
    -Ferrería,29: superficie 67,67 m2 e prezo 302,24 euros
    -Ferrería,31: superficie 33,21 m2 e prezo 159,60 euros
    -Ferrería,33: superficie 52,95 m2 e prezo 257,67 euros
    -San Sebastián, 8: superficie 28,06 m2 e prezo 163,16 euros
    -Abeleira Menéndez, 24: superficie 32,07 m2 e prezo 234,03 euros

    Con actividade empresarial
    Ademais, e dentro do plan de locais comerciais do CCVV, xa están alugados e en pleno funcionamento 5 locais nas rúa Abeleira Menéndez e Santiago. Na primeira rúa xa abriu A Tenda de Avó (unha tenda de produtos de proximidade, de produtos da terra); unha galería de arte e fotografía rexentada por Javier Teniente así coma A horta no prato (un establecemento de alimentos frescos e exóticos). Mentres, na segunda está o estudo de arquitectura Torrado Fernández e Oruga Express (unha tenda de fotografía).
    Tamén están adxudicados outros 2 locais máis e pendentes de abrir. Trátase dun centro de artesanía e produtos de cercanía en Abeleira Menéndez, 24 (adxudicado a Espazo Horta Urbana) e unha editorial enfocada á poesía, narrativa e artes plásticas na rúa Santiago 11-13-15-17 (esquerda), que será rexentada por Mundo Detrás do Marco S.L.

    Fonte: Xunta de Galicia

     

  • 23 Xaneiro, 2013
    O comercio "Moda Hogar"recibe hoxe un homenaxe por ser o máis lonxexo de Moaña

    A delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, fará entrega hoxe dun diploma acreditativo como comercio máis lonxevo de Moaña ao establecemento “Moda Hogar”, dentro da súa campaña “A semana do teu comercio”, que a Administración autonómica desenvolve este ano nos centros comerciais abertos de todo Galicia.

    Na súa visita, a titular do departamento estará acompañada do alcalde moañés, José Fervenza, e de membros da Asociación de Comerciantes e Industriais de Moaña (Acimo) e de Fecimo.

    Como responsable do establecemento homenaxeado, o seu propietario, Xan Cancelas, recibirá o diploma nun acto que comezará ás 11.00 horas, no seu propio local da rúa Concepción Arenal.

    A través deste recoñecemento, a Consellería de Economía e Industria vai dedicar cada unha das 52 semanas deste ano a poñer en valor o traballo das asociacións comerciais a difundir a historia dos negocios con máis tradición nas vilas galegas.


    MÉRITO A ACIMO. Na páxina web habilitada para esta campaña, que xa leva tres semanas en funcionamento, a Xunta resalta o labor de Acimo, agrupación integrada en Fecimo.

    A Consellería destaca, neste sentido, o traballo deste colectivo a favor da modernización do comercio de proximidade.

    No portal web tamén se fai referencia á historia do comercio “Moda Fogar”, como local asociado máis lonxevo desta localidade.

    Xan Cancelas, actual responsable do establecemento, representa na súa familia á terceira xeración dedicada ao comercio tradicional. O local coñécese en Moaña como “A de Benina”, foi aberto ao público nos anos 30 e, desde entón, “foise modernizando e adaptando á demanda actual”.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 17 Xaneiro, 2013
    Visto bo da comisión de seguimento ás obras da Praza de Abastos

    A reunión celebrouse a través dunha  videoconferencia no edificio do Cersia

    O edificio do Centro de Recursos e Servizos Integrais de Apoio á Empresa (Cersia), acolleu onte unha reunión da comisión de seguimento das obras de remodelación da Praza de Abastos.

    Esta reunión, que se desenvolveu mediante o sistema de videoconferencia, serviu para analizar os traballos, e nela participaron a concelleira de Economía, Comercio, Turismo e Mercados, Reis Leis, xunto con representantes do Ministerio de Fomento e da Xunta, ademais dos representantes da empresa construtora.

    No encontro, ademais, realizáronse propostas para o axuste de anualidades en relación co programa previsto.

    O primeiro asunto da orde do día foi o informe presentado pola dirección facultativa e da empresa adxudicataria sobre o estado de execución do proxecto de reforma do recinto.

    Sobre este aspecto, tratouse da afectación ás obras do proceso de recolocación dos comerciantes situados actualmente na nave cinco. Esta zona, na que inicialmente estaba previsto situar un supermercado, finalmente optouse por que se transforme nun espazo gastronómico destinado a promover os produtos alimenticios galegos.

    As obras contan cun orzamento de máis de cinco millóns de euros, que son aportados polas tres administracións implicadas no proxecto. Ademais dunha mellora do recinto e a apertura deste espazo gastronómico, inclúe así mesmo a colocación dun ascensor acristalado para salvar o desnivel con Virxe dá Preto, e a apertura xunto a San Fiz dun local destinado a talleres, conferencias e almacéns.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 17 Xaneiro, 2013
    O comercio busca oportunidades a través das novas tecnolooxías

    En tempos de crises calquera axuda é pouca. Isto é o que pensan os comerciantes sadenses, que reciben como auga de maio toda iniciativa que poida contribuír a lograr un pequeno repunte no resultado dos seus negocios.

    Así, o goberno local decidiu usar a aula que a Xunta pon á súa disposición –concretamente a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia– para desenvolver distintas actividades relacionadas coas novas tecnoloxías e poñelas deste xeito a disposición das pequenas e medianas empresas do municipio.

    Serán charlas, talleres, xornadas e diversas iniciativas que se desenvolverán ao longo deste ano –o acordo co Executivo autonómico é ata o 31 de decembro–, polo que todos os interesados en recibir formación neste sentido poderán facelo nas dependencias que se atopan na Oficina dá Xuventude, a chamada Aula Cemit.

    “Unha das constantes do equipo de Ernesto Anido é conseguir que o Cemit sexa un punto de referencia na vida sociocultural” do municipio, aseguraron desde o Concello, que consideran necesario o feito de que se estenda” o coñecemento e uso por parte da cidadanía dos servizos públicos digitales das administracións.

    acordo

    En calquera caso, as actividades no aula non darán comezo ata mediados do próximo mes de febreiro, xa que aínda non se publicaron as bases para contratar ao monitor que levará as clases.

    O anterior monitor –quen, si quere, poderá volver presentarse ao proceso de selección–, deixou o seu labor ao finalizar o pasado convenio, a final do pasado ano, e as actividades deixaron xa que logo de realizarse.

    Agora, co novo acordo, a Xunta financiará as actuacións contempladas na firma con case 18.000 euros, con cargo á mencionada Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia.

    Hai que recordar que, ademais das pequenas empresas, veranse beneficiados, como o viñan sendo ata agora, outros colectivos da poboación, en especial aqueles que queiran iniciarse no mundo das novas tecnoloxías e da informática, como as persoas maiores, que xa enchían a aula en anteriores exercicios.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 15 Xaneiro, 2013
    Joyero de tercera xeración "O Rey veu poñer algunha correa a esta joyería cando era aínda Príncipe de Asturias"

    Fundada en 1908, a joyería Muiños é un dos establecementos comerciais máis antigos de Marín e que aínda segue en funcionamento. Máis de cen anos de actividade merecéronlle a súa inclusión na campaña de Economía A semana do teu comercio.

    O creador deste establecemento foi un pontevedrés, Antonio Muiños Búa, que aproveitou o tirón que tiña o desenvolvemento do Marín de principios do século XX para labrarse un futuro profesional nun baixo alugado na actual rúa dá Ponche. «En Marín había naqueles anos moita industria da mar e talleres e entón non había ningún negocio deste tipo», recalca o neto do fundador, terceira xeración de joyeros e que tamén leva o nome do seu avó.

    O actual Antonio Muiños explica que en 1924 trasladouse a joyería a outro baixo alugado na rúa do Sol, onde xeracións de marinenses fixeron as súas compras ou reparado os seus reloxos. Polas portas deste local pasaron durante algo máis dun século de historia moitos veciños e visitantes á vila. Entre estes últimos, destaca a presenza dunha figura de primeiro rango no Estado, don Juan Carlos I. «O Rei veu poñer algunha correa a esta joyería cando era aínda Príncipe de Asturias», sinala Antonio Muiños.

    Os clientes adoitan ser fieis. «Hai xente que di que os seus pais xa viñan aquí e coméntanche que é coma se tivesen accións», concluíu.

    Antonio Muíños joyero de tercera xeración

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 15 Xaneiro, 2013
    Estrela premia a fidelidade dos seus clientes con 5.000€ en vales-compra

    A Asociación Centro Comercial Local Estrela de Marín celebrou onte o acto de entrega dos premios da súa ‘Campaña Estrela’12’, en total 40 vales-compra nos establecementos adheridos por un importe global de 5.000 euros. A cita estivo presidida pola alcaldesa, María Ramallo, e a presidenta da entidade, Isabel Torres, ás que acompañaron representantes da Dirección Xeral de Comercio e a directora da Caixa en Marín.

    Concretamente, entregáronse dez vales de 200 euros para gastar en establecementos comerciais a Noelia Pintos Portabales, María José Moreira, Rosa Teijeira Martínez, María Luisa González Vázquez, Analía Ignacio Villanueva, María do Carmen Moreira de Santiago, Carmen Rivero Rodríguez, Aurelia Lains Couso, María do Carmen Domínguez González e Carmen Omil Vidal.

    Fonte: Diario de Pontevedra (Marín)


  • Páxina 30 de 85

  • Mostrando do 581 ao 600 dun total de 1686 rexistros