Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 28 Setembro, 2012
    A campaña de dinamización do consumo regala hoxe 2.000 euros

    MARTA RODRÍGUEZ - VILAGARCÍA A campaña para dinamizar o consumo no pequeno comercio en Vilagarcía remata hoxe, despois de levar dende o día 17 en activo. O seu lema é: "As compras na túa vila veñen con premio".

    Esta iniciativa da Federación Galega de Comercio lévase realizando dende 2009 e sempre en oito vilas galegas cada ano -dous por provincia- durante as datas de maio, xuño, setembro, outubro e novembro.

    Este ano as vilas elixidas foron: Vilalba, Verín, Betanzos, Vilagarcía, e aínda quedan por pasar esta campaña Viveiro, ou Barco, Noia e Redondela.

    Hoxe haberá eventos dende pola mañá, e ás 20 horas realizarase o sorteo final no que se reparten 2.000 euros en tarxetas: 14 delas por valor de 100 euros, e 3 por valor de 200 euros.

    Margarida Meilán, unha das promotoras comenta que "todo o mundo está contento: os clientes porque poden gañar un premio, os comerciantes porque lles van comprar máis e é algo que non lles custa diñeiro". E engade "levamos repartidos uns 9.000 ou 10.000 boletos para o sorteo final, e temos 20.000 por cada localidade. Onte e hoxe son os días máis fortes, cando máis xente se vai achegar,".

    O programa que teñen preparado para este día de remate de campaña consta de diversas actividades, a maioría centradas nos máis pequenos. Ás 12,30 horas, haberá actividades de animación nas rúas: pasacalles, pernilongos e malabaristas. Máis adiante, ás 16,30 horas poderanse ver actividades de animación no ámbito da carpa polo grupo de pasacalles, pernilongos e malabaristas

    Xa ás 18,30 horas se poderá asistir a un espectáculo de maxia cómica que leva de título "Rei Midas". E ás 19,30 horas poderá gozarse dunha actuación musical a cargo de "The Three Glicéridos".

    Para finalizar e segundo Margarita Meilán, "moi puntuais", ás 20 horas producirase o ansiado sorteo e entrega de premios na carpa instalada na explanada do Auditorio. Contarase coa presenza da presidenta de Zona Aberta -Orballo Louzán-, o presidente da Federación galega de Comercio, José María Seijas, o alcalde de Vilagarcía, Tomás Fole e a subdirectora de Comercio, Sol Vázquez. 

    Os premios consisten nun total de dezasete tarxetas pagamento previo, catorce delas por valor de 100 euros, e tres por valor de 200 euros, que se entregarán no mesmo acto de celebración do sorteo aos agraciados que acheguen nese mesmo momento a metade correspondente do boleto premiado, así como o seu DNI con todos os datos pertinentes.

    En caso de que queden premios por adxudicar, por non aparecer no momento da extracción do agraciado, os devanditos premios quedarán desertos e a disposición da organización.

    O comezo da campaña foi o día 17, cando se instalou unha carpa da organización na rúa Castelao como punto de información e para que se presentasen alí os tíckets de compra realizados en calquera pequeno comercio -hoxe aínda estarán alí ata as 18.30 horas-. Tras dar un tícket, recíbese a metade dun boleto para a participación no sorteo final. A outra metade do boleto, é depositada directamente nunhas urnas habilitadas na carpa da organización.

    Os consumidores que compren coa tarxeta de Novagalicia Banco teñen dereito a dous boletos por cada tícket de compra realizada a través da devandita tarxeta, e tamén o teñen se a compra é por un prezo alto.

    Durante os dous primeiros días de campaña, os promotores informaron e repartiron entre todos os pequenos comerciantes cartelería, portadípticos e dípticos para informar e publicitar esta campaña quedando excluída as grandes superficies e as gasolineiras. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 28 Setembro, 2012
    Os empresarios constatan un leve rexurdimento do pequeno comercio

    Belén Chaver considera que «os que se van ir a pique son algúns dos centros comerciais que se montaron»
     

    O  programa Voces da Coruña, que dirixe e presenta Pablo Portabales, quixo reunir onte aos representantes de varias zonas comerciais da cidade para facer un balance de como está a situación neste momento. Belén Chaver, presidenta de Distrito Picasso e da Federación Unión Comercio Coruña; Antonio Deus, da Falperra; Adolfo López, polos comerciantes do centro histórico, e Antonio Amor, de Zona Obelisco, explicaron que a crise económica e a apertura dos centros comerciais prexudicaron moito a este sector, pero que afortunadamente nos últimos meses notouse un cambio de ciclo.


    Segundo anunciou Chaver, «o centro volve levantarse, os que se van ir a pique son algúns dos centros comerciais que se montaron sen sentido». Tamén Antonio Amor constatou esta predición, e dixo que na zona centro abríronse máis de 35 locais nas últimas semanas, «mentres que o único que hai nos centros comerciais son peches».

    Tanto eles como Adolfo López e Antonio Deus reivindicaron máis apoio, porque «o comercio está vivo», e aínda que recoñeceron unha boa relación co Concello, gustaríalles que as medidas que se tomasen fosen máis rápidas. «Son xente moi profesional, que fai ben as cousas, pero deberían ter máis lixeireza», manifestou Antonio Amor.

     

  • 28 Setembro, 2012
    El Inega presenta una nueva guía con consejos para ahorrar energía

    Redacción - Santiago 19/09/12
    Sabes que se utilizases a lavalouza nun programa económico e a plena carga aforrarías ata un 60% en enerxía? E que baixando un só grao na temperatura do frigorífico aumentarías o seu consumo un 5%? Estas e outras claves sobre eficiencia enerxética son as que se encontran na nova guía que acaba de editar o Inega (Instituto Enerxético de Galicia). O seu director, Eliseo Diéguez, presentou esta mañá en rolda de prensa esta publicación, que supón unha ampliación da editada o ano pasado. "Configúrase como un manual de boas prácticas que persegue fomentar ás condutas máis eficientes dende ou punto de vista enerxético e potenciar ou uso dás enerxías renovables en Galicia, con conselos e pautas sinxelas para logralo," explicou.

    Concenciar aos máis novos
    A guía, que conta con 1.000 exemplares imprimidos e está xa dispoñible na páxina web do Inega, afonda nos contidos e introduce novas áreas como a escola ou os sistemas de climatización e calefacción. O obxectivo é que os cidadáns, en xeral, e os escolares, en particular, "dispoñan de información para racionalizar o uso dos recursos enerxéticos, diminuíndo a dependencia enerxética e minorando o impacto ambiental", apuntou Diéguez.

    Entre outros temas, aborda o consumo doméstico, o transporte ou as fontes de enerxía. Tamén dedica un capítulo á etiquetaxe enerxética ou á construción de vivendas eficientes.

    Este documento súmase a outros programas e actuacións que puxo en marcha a Consellería de Economía e Industria e que xa permiten aforros anuais de 65 millóns de euros. 

    Fonte: El correo gallego

  • 27 Setembro, 2012
    AJE Galicia crea unha rede de emprendedores galegos

    A Asociación de Novos Empresarios (AJE) Galicia, lanza a rede #Emprendeupajegalicia, coa que pretende reunir a emprendedores, empresarios, autónomos, profesores e socios de AJE en sesións de networking e co fin de fomentar o apoio, a colaboración e o intercambio entre os participantes, como fórmula para, entre todos, conseguir unha saída á crise.

    O evento, que se enmarca dentro da campaña I+E+I anunciado o pasado mes de agosto pola asociación galega, e coa que pretende fomentar a innovación, o emprendemento e a internacionalización como alicerces fundamentais para enfrontar e superar as dificultades que afectan ao tecido empresarial galego.

    Segundo explicou a presidenta dos novos empresarios, Patricia García, a primeira reunión do #Emprendeupajegalicia realizouse onte. “animamos á xente a participar nesta iniciativa cuxo principal obxectivo é crear un espazo de encontro no que se poidan compartir ideas novedosas que axuden aos empresarios e emprendedores a enfrontar a crise con creatividade e enxeño”.

    O #Emprendeupajegalicia, conta García, nace coa intención de rescatar o espírito orixinal da asociación galega: axudar, compartir experiencias, inquietudes dunha forma persoal e próxima.

    Fonte: Atlántico Diario.

     

  • 27 Setembro, 2012
    Galicia, entre as comunidades coa cesta da compra máis barata

     

    A redución de gastos en alimentación e droguería pode xerar nas familias un aforro de 1.000 euros anuais, segundo un estudo.

    As familias españolas reduciron o seu gasto na cesta da compra de produtos de alimentación e droguería por cuarto ano consecutivo, ata unha media de 6.675 euros anuais, o que supón 129 euros menos que fai un ano, segundo o estudo anual da Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) sobre o custo da cesta da compra.

    Segundo este estudo, as comunidades autónomas onde resulta máis económico facer a cesta da compra son Murcia, Galicia, Extremadura, Andalucía e A Rioxa, mentres que as que teñen os prezos máis elevados son País Vasco, Canarias e Navarra.

    Por cidades, A Coruña, Pontevedra, Vigo, Córdoba, Granada, Murcia, Palencia e Madrid Este (Corredor do Henares) figuran entre as máis baratas, fronte a Getxo, Bilbao, As Palmas e Pamplona, que destacan entre as máis caras.

    O informe, que analiza 170.000 prezos nun total de 1.194 establecementos de 65 cidades, conclúe que os consumidores poden aforrarse algo máis de 1.000 euros ao ano se elixen os establecementos máis baratos da súa cidade, o que supón un aforro de ao redor do 17% do orzamento familiar.

    O documento detalla que as cadeas máis baratas na cesta tipo composta por primeiras marcas e produtos frescos son a galega Familia e a andaluza Dani no ámbito rexional e Alcampo, Carrefour e Mercadona entre as de alcance nacional. A madrileña Sánchez Romeu, pola contra, mantense como a de maior prezo. Ercoreca e O Corte Inglés tamén figuran entre as máis caras.

    No caso da chamada cesta económica, na que priman as marcas brancas, destacan Alcampo e Lidl como as que ofrecen prezos máis baixos, mentres que Sánchez Romeu volve aparecer como a máis cara.

    Segundo o técnico do estudo, Miguel Anxo Pascual, o encarecemento dos produtos máis económicos é o "peor dato" do informe: mentres a cesta tipo subiu un 1% nun ano, a cesta económica fíxoo un 3,6%, cun IPC do 1,9 %. A OCU reitera que estes datos "teñen que levar ao consumidor a comparar prezos máis que antes".

    A OCU alerta tamén de que "o poder adquisitivo do consumidor está baixando", xa que no último ano produciuse unha subida "pouco asumible" de produtos de primeira necesidade, como as xudías verdes (26 %) os ovos (un 24%), as sardinas (22,5%) e os tomates de ensalada (15,4%).

    Fonte: A Opinión da Coruña

  • 27 Setembro, 2012
    Comercios da periferia apostan polo Ensanche pola oferta de locais

     

    A maior dispoñibilidade de baixos atrae aos comerciantes dos barrios próximos. A “milla de ouro” segue inamovible.

    A crise económica, que se cebou de forma especial no sector inmobiliario, está provocando unha recolocación comercial que leva non só á pechadura de negocios, senón tamén a unha recolocación dos que manteñen a súa actividade.

    O Ensanche compostelá, unha zona cunha dilatada tradición comercial, vese así afectado polo fenómeno de pechaduras de locais, pero tamén de recolocación doutros moitos, que se aproveitan de que a situación deixa libres antigos locais e permite que os alugueres sexan máis asequibles que en tempos de bonanza económica.

    A zona máis cotizada, que é a formada por rúas como Doutor Teixeiro, Alfredo Brañas, Xeral Pardiñas ou Montero Ríos, experimentou cambios de negocios, pero os prezos, segundo explica o secretario de Santiago Centro, Delmiro Prieto, non se moven, porque segue existindo unha demanda moi forte. Son moitos os comercios interesados en instalarse nesta Milla de ouro, pola intensa actividade comercial que se desenvolve nela, e por ser ademais unha zona de paso para moitos composteláns, o que provoca que as mercadorías alí expostas teñan a máxima difusión.

    Onde si se está producindo un cambio é nas rúas da periferia do ensanche, nas que a mobilidade dos negocios é moito maior. Desta forma, en rúas como Santiago de Chile ou Frei Rosendo Salvado, apréciase unha importante mobilidade dos negocios, con pechaduras e aperturas sucesivas.

    O que se aprecia tamén é que negocios situados nos barrios próximo aprovéitanse destas vacantes e da maior flexibilidad de prezos e da dispoñibilidade de baixos comerciais asequibles para facerse cun local nunha zona máis concorrida.

    Este movemento tradúcese en que a oferta comercial do Ensanche mantense nun nivel equilibrado, xa que as pechaduras de establecementos vanse compensando coa chegada de novos ocupantes que deciden buscar unha ubicación máis céntrica.

    Neste sentido, Delmiro Prieto sinala que a evolución do centro comercial aberto do Ensanche, Santiago Centro, mantense nos mesmos parámetros dos últimos anos, xa que as baixas vanse compensando con novas altas nos negocios.

    Novos usos. O panorama pode cambiar coa previsión do Concello de cambiar a normativa urbanística que afecta á urbanización das Casas de Ramírez, na contorna da praza Roxa.

    O proxecto de Raxoi é homologar os usos urbanísticos destas vivendas cos que rexen nas restantes zonas do Ensanche. É dicir, que mantendo a homoxeneidade exterior dos bloques no tocante a fachadas, portas ou fiestras, permítanse usos terciarios comerciais en ata hostaleiros, que contribúan a dar máis vitalidade comercial a esta urbanización histórica.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 27 Setembro, 2012
    O bús de Galicia Calidade visita Ponteareas

     

    Mañá venres, o autobús de Galicia Calidade informará sobre o “selo de garantía” para incentivar o consumo de produtos galegos a través de cursos de cociña. Concretamente en Ponteareas, impartiranse tres: un de mañá dirixido a colexiales e dous de tarde para veciños en xeral. O sábado o bus visita Salceda de Caselas.

    Fonte: Atlántico Diario.

  • 27 Setembro, 2012
    O comercio electrónico español medra un 20%

     

    O comercio electrónico en España medrou un 19,3% no primeiro trimestre, segundo a Comisión do Mercado de Telecomunicacións (CMT). Facturáronse 2.452,6 millóns de euros en 36,7 millóns de transaccións, un 21,5%  máis.

    Axencias de viaxes e operadores turísticos (12,7%) e transporte aéreo (12%) acumularon a maior facturación, seguidos de marketing (7,2%), transporte terrestre de viaxeiros (5,4%), apostas (4,5%), espectáculos (4,1%) e roupa (3,1%).

    A compraventa no estranxeiro incrementouse un 17,1%; dentro de España representou un 41,7%, acadando a cifra de 1.023,7 millóns, con 14,2 millóns de transacciones. As operacións desde o exterior en España tamén subiron (10,7%) e rexistraron 345,2 millóns. Sumando as compras dentro do país e as que veñen de fóra, as páxinas españolas facturaron 1.368,9 millóns, o 55,8% do total.

    Fonte: El  Pais

  • 26 Setembro, 2012
    A Asociación de Praceiros integrarase na mesa lalinense de comercio

     

    A Asociación de Praceiros de Lalín pasará a integrarse na mesa de comercio local. Un ingreso que se fará efectivo o próximo mes de outubro na reunión prevista da mesa, cuxos compoñentes tamén abordarán novas accións de promoción do sector comercial ademais de analizar propostas dos seus integrantes.

    A xunta directiva do colectivo de praceiros participará este sábado, día 29, na asemblea da Federación de Prazas de Abastos de Galicia (Fepragal), que se celebrará en Caldas de Reis. Acoden como invitados por parte desta federación, nun encontro que servirá para o intercambio de experiencias, segundo apuntou onte a edila de Actividade Económica, María José Batán, ademais de promover iniciativas para dinamizar os mercados. O colectivo lalinense participará con Fepragal en outubro nun concurso de debuxos para nenos.

    Fonte: La Voz de Deza y Tabeirós.

  • 26 Setembro, 2012
    O autobús de Galicia Calidade recala na vila real

    O autobús da campaña “Experiencias Galicia Calidade”, que o luns recalou en Nigrán, estará mañá no parque da Palma de Baiona. Alí, volveranse a levar a cabo cursos de cociña gratuitos ás 12:30 horas, 17:30 horas e 19:00 horas.

    Fonte: Atlántica Diario

  • 26 Setembro, 2012
    Unha tarxeta para regalar comercio local

     

    A ACOE activa en 40 tendas da Estrada unha tarxeta regalo de 20, 50 ou 100 euros para cambiar por multitude de artigos

    Para acertar cun agasallo, nada mellor que a persoa agraciada sexa tamén a que elixe o presente. Isto é posible grazas á tarxeta regalo. Quizais non sexa o modo máis persoal de regalar pero si o que non deixa marxe de erro. Para poñer a disposición dos clientes do comercio estradense esta posibilidade, a Asociación de Comerciantes da Estrada (ACOE) acaba de activar tres modalidades de tarxetas regalo, de 20, 50 e 100 euros. Estes importes poden ser cambiados polo usuario nas tendas que dispoñen da tarxeta de fidelización aestradaPlus.

    A xerente da asociación estradense de comerciantes,  Raquel López, explicou que o contido da tarxeta non hai que gastalo íntegramente, senón que a persoa que a reciba pode ir administrando o seu importe como prefira, elixindo sempre artigos dos 40 establecementos que forman parte da rede de tendas que dispoñen da tarxeta do comercio local, coa que os consumidores poden ir acumulando puntos polas súas compras e despois cambialos polos agasallos ofertados nun catálogo virtual.

    Para coñecer o nome dos establecementos nos que a persoa a quen realicen o agasallo poderá investir a cantidade asignada á tarxeta, os usuarios poden acceder á relación que atoparán na páxina web da ACOE. Ademais, se mercan a tarxeta regalo na sé da asociación, faráselles entrega xa dun listado.

    A xerente da ACOE explicou que nos últimos días xa se activaron algúns destes novos bonos, aínda que recoñeceu que todas elas repartíronse dende as oficinas da asociación. Recordou a todos os establecementos adheridos á iniciativa aestradaPlus que poden solicitar as tarxetas para ofrecerllas aos seus clientes.

    Raquel López apuntou que esta iniciativa concibiuse para os clientes que desexan facer un agasallo para unha voda, primeira comuñón ou un aniversario e non saben que comprar ou prefiren que sexa a persoa á que van agasallar a que elixa o que máis lle apeteza. E é que a variada relación de establecementos colaboradores, hai múltiples opcións: roupa, zapatería, decoración, perfumería, deporte, fotografía, óptica, electrodomésticos, fisioterapia, librería, xoiaría, complementos ou xoguetería, entre outros.

    En canto á tarxeta de fidelización aestradaPlus, desde a xerencia da Asociación de Comerciantes dá Estrada indicouse que e téñena nas súas carteiras máis de medio milleiro de veciños da Estrada.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 25 Setembro, 2012
    Industria mellora dúas rúas para dinamizar o comercio cambadés

    REDACCIÓN - CAMBADOS O xefe territorial de Economía e Industria, Ignacio Rial, visitou onte, en compañía do alcalde de Cambados, Luis Aragunde, as obras que se están a realizar nas rúas Beleco e Illa de Arousa, co obxectivo de dinamizar o comercio na zona urbana. O obxectivo do convenio céntrase na adecuación e modernización dos equipamentos comerciais destas rúas a través dunha axuda bianual que comezou a executarse o pasado ano.

    A obra certificouse en 168.081 euros e a axuda achegada por Industria foi do 75%. En concreto levouse a cabo a demolición de firmes e pavimentos existentes, construción de beirarrúas e colectores de auga. Aragunde destacou a "importante melloría experimentada polas dúas rúas".

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa). 

  • 25 Setembro, 2012
    Galicia Calidade apoia á xoiaría galega

    Seis marcas de xoiaría galega, Ardentia, Fink Orfebres, Orfega, Piropo Xoias, Oscar Rodríguez Joyeros e a Unión Xoieira de Bergondo, están amparados pola marca de garantía Galicia Calidade dende este ano 2012. Trátase dun selo de calidade certificada que só se outorga aos produtos e servizos que superan controis esixidos en termos de materias primas de alta calidade, produción óptima e excelentes servizos. . 

    Fonte: GrupoDúplex

  • 25 Setembro, 2012
    Zona Aberta recolle en Madrid a mención dos Premios Nacionais de Comercio

    A presidenta de Zona Aberta, Rocío Louzán, desprazouse onte a Madrid

    Castro y Fole felicitaron en diciembre a Zona Aberta por la mención

    para recoller a mención especial outorgada ao colectivo de comerciantes de Vilagarcía nos Premios Nacionais de Comercio Interior 2011. O acto desenvolveuse no mercado de San Antón, no centro da capital española, despois de que en decembro do ano pasado lle tivesen comunicado a concesión deste galardón a Zona Aberta.
    Hai que recordar que foi a finais de 2011 cando Louzán comparecía, acompañada polo alcalde, Tomás Fole, e pola directora xeral de Comercio, Nava Castro, para anunciar o recoñecemento que o Ministerio de Industria realiza con esta mención ao traballo e esforzo de Zona Aberta. E é que este é o segundo Centro Comercial Aberto de Galicia, despois do de Santiago de Compostela, en recibir esta distinción.

    No acto oficial de entrega de premios celebrado onte en Madrid estivo presente o secretario de Estado de Comercio, Jaime García-Legaz, a delegada do Goberno en Madrid, Cristina Cifuentes, o vicepresidente primeiro da CEOE e presidente da patronal madrileña, Arturo Fernández, e o delegado de Economía do Concello de Madrid, Pedro Calvo. Nas súas intervencións referíronse aos "momentos delicados" que se viven na actualidade, pero resaltaron o "bo facer" no ámbito do comercio para "saír adiante e superar a crise".

    Os Premios Nacionais de Comercio Interior creáronse no ano 1997 coa intención de premiar o traballo dos concellos nas súas actividades de renovación urbana comercial no centro das cidades e dos pequenos comercios no seu labor de desenvolvemento comercial e modernización empresarial mediante a mellora da tecnoloxía e a asociación de empresas.

    Rocío Louzán xa indicou hai meses que esta mención é froito dos anos de esforzo de todos os asociados ao colectivo local de comerciantes.

    Fonte: Diario de Aoursa 

  • 25 Setembro, 2012
    O Concello organiza dúas accións formativas en colaboración con Compostela Monumental e Santiago Centro

    A concelleira de Comercio, Reyes Leis, e os presidentes das asociacións comerciais Compostela Monumental, José Manuel Bello, e Santiago Centro, José María Fernández, presentaron dúas accións formativas dirixidas aos comerciantes da cidade, que se organizan dentro do programa do departamento de Economía do Concello, Santiago Investors Support, e que contan coa colaboración de ambas asociacións comerciais.


    A primeira acción, Deseño de tendas e presentación comercial no século XXI, celebrarase en colaboración con Compostela Monumental, o 28 de setembro, na sala da Confederación de Comercio de Galicia. O día 29 pola mañá realizaranse seis sesións de asesoría personalizada en comercios de Santiago seleccionados de entre os asistentes ao relatorio do venres.


    A presentación, moi visual, estrutúrase en tres partes. Nas dúas primeiras daranse os principios para entender que elementos hai que ter en conta para crear unha presentación comercial atractiva e coherente, así como as reflexións a ter presentes á hora de plantexarse o deseño ou re-deseño dun comercio. Na terceira ensinarase a mirar un espazo comercial dende o punto de vista do cliente, para aproveitar ao máximo os recursos.


    A segunda acción celebrarase en colaboración con Santiago Centro, o 4 de outubro, no Hotel Araguaney. Centrarase na xestión dun comercio como unha Peme. O obxectivo é axudar aos comerciantes naquelas áreas que non son propiamente comerciais, pero que son fundamentais en tanto que son pequenas empresas.


    Ambas accións son gratuítas e celebraranse ás oito da tarde, para facilitar a asistencia dos comerciantes interesados.


    Para máis información pode consultarse a web www.cersiaempresa.org. 

    Máis información
  • 24 Setembro, 2012
    Tres mil euros para pisar con garbo en época de choiva

     

    Un par de chaparróns acompañaron á gañadora ao final do percorrido

    O gran soño de toda amante da moda é ter un vestidor cun armario a rebordar de zapatos: de tacón alto, de cuña, botíns, bailarinas, dos que son para ver (por bonitos) e non tocar (por incómodos)... Algunha estantería máis terá que montar no seu armario Bianca Rodríguez Rama, a gañadora do cheque de 3.000 euros que fai uns días o Centro Comercial Aberto (CCA) de Carballo sorteou en Radio Voz Bergantiños.

    Unhas zapatillas compradas na tenda Zocas convertérona en gañadora e agora a moza podóloga carballesa non se esqueceu tampouco dos seus pés e premiounos con once pares de zapatos para patear as principais rúas de Carballo e seguir facendo as súas compras. Iso si, esta vez pagando. E é que o seu agasallo consistiu nun cheque de tres mil euros moi especial. Só ha ter tres horas para gastalo, tempo máis que suficiente para deixar só 30 céntimos con vida e corenta minutos dabondo. «Eu díxenlle que mercara unha bombilla para esgotar completamente o agasallo, pero xa non quixo», chanceaba Mari Carmen Freire, a xerente do CCA.

    Outra das normas que Bianca cumpriu a machada foi o tope de gasto por establecemento, un total de 500 euros. Ao límite estivo nas dúas xoiarías adscritas á asociación, onde, ademais de colgantes, reloxos, pendentes e outros caprichos persoais, comprou as alianzas de voda da súa irmá.

    A familia estivo presente noutro dos agasallos e é que aproveitou que lle sobraban cinco euros para comprar as velas de aniversario dun familiar, ao que lle caeu algún paquetiño máis. Pero non foi ao único. «Teño moitos aniversarios de familiares e amigos este mes, así que me veu moi ben. E a eles tamén porque se levan un agasallo mellor», afirmou a moza.

    Malia que nalgúns aspectos foi a tiro fixo, noutros deixouse aconsellar en canto a cores e tallas, e ata se permitiu o luxo de recapacitar na compra dunhas botas e cambiounas de cor.

    O tempo desloceu un pouco o premio, pero non impediu que a gañadora fose, segundo as súas palabras, «a máis feliz do mundo». Esta particular raíña das compras fixo o seu percorrido nun coche de cabalos que chamou a atención a todos os que pasaban a mañá nun domingo de feira desapacible. Aínda que a organización tiña preparado un coche clásico por se se cumprían as previsións de choiva, preferiron arriscar e pasear en calesa. A pesar do vento, a choiva respectouna ata o final, onde o carruaxe, máis propio de climas do sur, tivo que compartir protagonismo cun paraugas para resgardarse dun par de chaparróns, que ata fixeron mella na voz de Bianca.

    O Centro Comercial Aberto de Carballo non para e xa está preparando o seu próximo acto. A recentemente inaugurada rúa Alcalde Jacinto Amigo Lera converterase o vindeiro sábado, a partir das 21 horas, nunha pasarela onde o comercio local mostrará as tendencias para a tempada outono-inverno. Os máis de cen modelos afeccionados levan días ensaiando. Desde a organización destacan que se trata de propostas para todos os gustos e idades, das que calquera pode levar. Por iso, a propia rúa encherase de focos para todo o que queira achegarse. A máxima preocupación da organización é a choiva. «Pero xa temos a un meteorólogo avisado para que saque de aquí as nubes», chancea a xerente do CCA.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 24 Setembro, 2012
    A caravana de Galicia Calidade percorre esta semana o sur de Pontevedra promocionando o consumo de produtos galegos

     

    • A sede móbil da marca visitará Nigrán, Tomiño, Tui, Baiona, Ponteareas e Salceda de Caselas, ofrecendo información sobre as empresas asociadas a este selo de garantía
    • A iniciativa inclúe exhibicións e obradoiros de cociña, así como actividades para os máis pequenos

    A sede móbil da campaña posta en marcha pola Consellería de Economía e Industria para promocionar o consumo de produtos galegos coa marca Galicia Calidade percorrerá esta semana o sur da provincia de Pontevedra, chegando mañá luns a Nigrán, onde se ubicará na capela do San Campio, na Ramallosa, e seguindo por Tomiño, Tui, Baiona, Ponteareas e Salceda de Caselas, onde rematará o vindeiro sábado 29, logo de percorrer un total de 35 localidades galegas nos meses de agosto e setembro co obxectivo de chegar a máis de 35.000 persoas.

    Con esta iniciativa achégase información de primeira man sobre a marca Galicia Calidade, así como a súa aposta pola innovación e a internacionalización das empresas da comunidade e os produtos e servizos asociados. A campaña conta con distintas iniciativas, como obradoiros de cociña con produtos de Galicia Calidade, todos os días ás 12:30, ás 17:30 e ás 19 horas, que se poden seguir tanto desde o interior do vehículo, equipado cunha cociña, como a través das pantallas habilitadas no exterior. Os produtos cociñados repártense entre o público, ao que tamén se lle ofrecen recetarios. Ademais, tamén inclúe reparto de obsequios, folletos promocionais e sorteos, e un castelo inchable para os nenos e nenas.

    A marca Galicia Calidade outorga un importante valor engadido ás marcas e servizos asociados, e está recoñecida como sinónimo de confianza, prestixio e calidade. De feito, os programas de auditorías e ensaios de Galicia Calidade garanten que os produtos e servizos amparados superaron os controis esixidos, para o que é preciso que conten coas materias primas da máis alta calidade, óptimas producións e excelentes servizos.

    CALENDARIO

    Día 24/9: Nigrán (Capela de San Campio. A Ramallosa)

    Día 25/9: Tomiño (Fronte ao concello)

    Día 26/9: Tui (Paseo da Corredera)

    Día 27/9: Baiona (Parque da Palma)

    Día 28/9: Ponteareas (UBICACIÓN POR CONFIRMAR)

    Día 29/9: Salceda de Caselas (Praza do Concello)

    Fonte: Xunta de Galicia

    Máis información
  • 24 Setembro, 2012
    Este sábado celebrarase o X desfile de moda do CCA Carballo

    A 10º edición do desfile de moda do CCA Carballo terá lugar na rúa Alcalde Jacinto Amigo Lera o sábado, día 29 de setembro, ás 21:00 horas.

    Nesta anualidade participarán 23 establecementos que presentarán as tendencias cara outono-inverno en vestido, calzado, complementos, perruquería, estilismo, ....

    Para isto, contarase coa colaboración desinteresada de 125 modelos, todos eles afeccionados, que oscilan entre os tres anos os máis novos e os 73 os de máis idade.

  • 21 Setembro, 2012
    A industria do comercio online dáse cita en Madrid

     

    Os próximos 26 e 27 de setembro celébrase en Madrid a feira e o congreso profesional eShow, dedicados ao comercio electrónico, o márketing online e o cloud computing. O evento, que se desenvolverá no pavillón 6 de Ifema, congregará a máis de 12.000 visitantes profesionais, 87 expositores e 217 conferencias, foros, workshops e actividades paralelas. A feira eShow, que ten carácter internacional, e súmase ás citas de Sao Paulo, Barcelona e Lisboa, terá a Colombia como país invitado.

    O comercio electrónico prosegue a súa marcha imparable a nivel mundial e, en España, acadou un volume de negocio récord de 2.401,4 millóns de euros no cuarto trimestre do pasado exercicio, o que supón un incremento do 25,7% respecto ao mesmo período de 2010. Durante o ano pasado realizáronse un total de 36,9 millóns de operacións de comercio online no mercado español, polo que eShouw preséntase como un gran escaparate para empresas, anunciantes e emprendedores que queren efectuar negocios en Internet.

    Directivo de Twitter

    A edición de eShow en Madrid contará coa presenza de Stephen McIntyre, director internacional de vendas de Twitter, e desenvolveranse conferencias cos casos de éxito máis importante do panorama internacional no mundo da empresa e Internet como Google, eDreams, O Corte Inglés e Privalia, entre outros. A feira conta co respaldo de ADigital, IAB e do área de comercio electrónico da consellería de Economía da Comunidade de Madrid.

    Fonte: Expansión

  • 21 Setembro, 2012
    As vendas en Portonovo son a clave para a apertura de máis tendas de Artesanía de Galicia

     

    A Casa Mariñeira é un comercio permanente

    O xefe territorial de Economía e Industria, Ignacio Rial, estivo onte na Casa Mariñeira de don Fernando.

    A Casa Mariñeira conta desde fai algo máis de seis meses cun punto de venda permanente de produtos de Artesanía de Galicia. Rial indicaba onte que aínda non está previsto abrir máis tendas exclusivas como esta noutros puntos de Galicia e confirmou que “primeiro imos ver se o modelo funciona en punto turístico como Sanxenxo e valorarase poder exportarlo” a outros municipios.

    A Casa Mariñeira de Don Fernando conta con numerosos produtos de Artesanía de Galicia, como xoias, pezas de roupa, calzado ou olería. Con esta tenda permanente preténdese dar a coñecer a marca galega que ofrece produtos de primeira calidade, únicos e elaborados totalmente a man polos artesáns galegos.

    Fonte: Faro de Vigo.


  • Páxina 37 de 85

  • Mostrando do 721 ao 740 dun total de 1686 rexistros