Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 19 Febreiro, 2012
    A venda por internet, unha vía de escape para sortear a crise

    A irrupción da crise económica obriga inexorablemente ás empresas a buscar vías para expandir o seu negocio e a súa carteira de clientes. Empregar internet como unha ferramenta de venda está á orde do día. Con todo na comarca aínda está pouco avanzado, xa que son escasas as firmas que se aventuran con este formato. Con todo, os datos revelan que este sistema é eficaz, xa que as poucas empresas comarcais que apostaron por esta vía están logrando moi bos resultados.
    O máis claro exemplo de que a venda online funciona é Cetaria Burela, a primeira empresa de España que se dedicou á exportación de marisco e produtos frescos do mar, tanto para distribuidores como para particulares. A firma, unida ao hotel Palacio de Cristal, empezou o seu labor fai 12 anos, e desde fai oito xa conta cun servizo de venda por internet. En menos de 24 horas o produto chega a casa do consumidor. «É ou máis eficaz porque nos beneficia a todos, pero sobre todo ós clientes, que dun xeito cómodo obteñen ou mellor produto con mellor prezo e sen intermediarios, sinalou David Rivas, propietario da firma.
    Unha empresa de mensaxería encárgase do transporte do produto conservando a cadea de frío, pero non só se producen saídas, senón tamén entradas, xa que Cetaria Burela importa marisco desde moitas lonxas de Galicia e agora vén de ampliar o negocio coa creación dunha sucursal na Coruña. «A nosa idea xurdiu de que, nos tempos que corren, hai que adaptarse ás novas vías de comunicación, como é internet. Ó principio a xente era reacia, pero agora xa ve que é tan seguro como ir ao mercado, e moito máis cómodo, explicou David Rivas. A súa empresa aumentou significativamente a súa facturación ao empezar a despachar por internet. Actualmente ten unha carteira de 1.200 clientes e os seus produtos chegan frescos aos principais mercados de Bilbao, Barcelona e Madrid, entre outras cidades. A crise tamén se notou na firma, que conta con catro empregados, pero empregou o enxeño para combatela. «O que facemos é enviarlles información cando hai un produto a un prezo moi bo, xa que neste negocio os prezos varían case a diario porque dependemos dás lonxas», sinalou David Rivas.
    Non é o de Burela un caso illado, outra firma que conta con tenda online é Eomática, que ofrece produtos e solucións informáticas para clientes e particulares. «Levamos 25 anos como negocio e tres dende que puxemos ou catálogo por intenet, non que temos uns 14.000 artigos na base de datos», explicou Antonio Andina, propietario do comercio, quen sinalou que «é importante ter esta opción na nosa web tamén por temas de imaxe».
    Coa posta en funcionamento deste sistema Eomática non notou a aparición da crise. «Temos novos clientes e recibimos pedidos seguido», explicou Andina, quen considera a tenda online como un «escarapate» para outros servizos que ofrece o establecemento, como é o caso da creación de páxinas web.
     

    Foz
    A empresa de decoración Detalle ten en mente un ambicioso proxecto directamente ligado coa venda por internet. O obxectivo do grupo é que dentro dun ano se poidan vender os seus produtos en toda España, para o que creará unha nova marca en exclusiva. «Levamos un ano como empresa e apostamos por ofrecer un produto diferente. Xa estamos elaborando un catálogo dixital e traballamos con redes sociais, o que está dando os seus froitos», sinalou Jorge Martínez, administrador de Grupo Detalle, quen considera que «parece que internet xa forma parte da sociedade, pero a nivel empresarial aínda está moi parado e pouco explotado».
     

    Outras fórmulas
    As franquicias tamén ofrecen un servizo online

    Outra solución alternativa ás xa existentes para empresarios e autónomos é a instalación dunha tenda dunha franquía na comarca. Esta posibilidade ten dúas vantaxes, xa que por unha banda está o coñecemento da marca por gran parte do público e, por outro, o emprego de servizos comúns para todas as tendas da firma, como é en moitos casos o servizo de venda por internet.
     

    Informática
    As tendas do sector que forman parte dunha franquía son as que ofrecen unha maior calidade en canto ao acceso dos clientes aos produtos. Nas súas páxinas web remiten directamente á tenda máis próxima que teña o articulo solicitado dispoñible

    Fonte: El Progreso (A Mariña)

     

  • 19 Febreiro, 2012
    Empresas de Mos conseguen aforrar a metade dos seus gastos

    A adhesión de decenas de empresarios a unha central de compras resulta positiva
    Aemos foi a mediadora para a posta en marcha desta iniciativa que está dando resultados positivos nos últimos meses. Trátase dunha acción conxunta á que se sumarán decenas de empresarios mosenses: adherirse a unha central de compras. Decisión que lles está reportando capacidade de negociación ademais de persoal dedicado específicamente a negociar, o que se traduce nunha dedución en gastos fixos como teléfono, electricidade ou mensaxería.'Un aforro de cantidades significativas, sobre todo si se ten en conta, a maiores, que o empresario segue sendo o que pon as condicións á central de compras e mantén o contacto cos provedores', explica Francisco Domínguez, xerente de Aemos.Reunión informativa de Aemos. Sentado al fondo, el presidente de la entidad, José Mañas.  
    Desde que en xullo de 2010 se puxo en funcionamento a central, os resultados a día de hoxe son moi positivos, por iso, a Asociación de Empresarios de Mos, está decidida a empregarse a fondo para que chegue ao maior número de beneficiarios. De feito 'hai organizacións empresariais e empreas non asociadas, interesadas neste servizo', informa Domínguez.
    A iniciativa empresarial tamén está evidenciando as vantaxes económicas que supón a unión, o compromiso e a participación conxunta nunha negociación de 'custo por volume', posibilitando con iso grandes beneficios a título particular en grandes empresas ou pymes.
    A negociación por volume -insiste o xerente de Aemos- 'é a clave do éxito' e só a través dun servizo como este, 'hai custos que se poden reducir nun cincuenta por cento', tal e como se comprobou nos estudos previos.
    Durante 2011, conseguiuse un aforro medio do 17% nos produtos negociados, sendo máis de 300 as empresas de toda España as participantes nas negociacións conxuntas que alcanzaron a cifra de 31,4 millóns de euros, cun aforro resultante de 920.000 euros.
    Por outra banda, e ante estes resultados positivos, Aemos anuncia xa para este ano un novo acordo cunha rede de gasolineras, que permitirá aos interesados contar con descontos do 7,8 céntimos por litro de gasóleo. Trátase dun servizo do que se poderán beneficiar todos os asociados de Aemos, que lograrán así importantes descontos e en consecuencia, mellorar a súa competitividade.
    Fonte: Atlántico diario
     

  • 19 Febreiro, 2012
    A Xunta bonificará a contratación de menores de 30 anos con ata 5.000 euros

    O plan Forcon oferta 20 cursos a persoas con baixa ou sen cualificación, que lograrán un certificado profesional e poderán acceder a un emprego fixo.

    Ata agora 7.600 empresas colaboran en actividades formativas “sen recibir gratificación”, nas queparticiparon 13.000 alumnos.

    As consellerías de Educación e Traballo incentivarán con ata 5.000 euros a contratación de mozos menores de 30 anos no marco do Forcon, un programa acordado en xaneiro con patronal e sindicatos no seo do Diálogo Social. Este proxecto piloto combina un módulo formativo e outro de emprego, orientados a dotar de certificados de profesionalidad recoñecidos en todo o Estado a persoas que carezan de formación académica ou sexan titulados de Educación Secundaria Obligatoria (Eso).

    Segundo explicaron onte os directores xerais de Formación e Colocación, Ana María Díaz, e de Educación José Luís Mira, o obxectivo é reducir a elevada taxa de paro xuvenil, que en España alcanzou o 48,6% en 2011 entre os menores de 25 anos e o 38,12% en Galicia.

    A iniciativa pretende beneficiar a 300 persoas que poderán elixir entre 20 cursos, que se impartirán en sete centros integrados da Consellería de Educación e noutros dous adscritos a Traballo. Tras insistir en que o obxectivo é que os galegos vexan na formación profesional “unha solución ao problema do paro”, mellorando “a valoración social” destes ensinos, Mira explicou que as especialidades que se impartirán están vinculadas a sectores estratéxicos, como a economía verde, a saúde ou o coñecemento.

    Entre outros módulos, os participantes poderán formarse en mantemento e montaxe mecánica de equipos industriais, instalacións de megafonía, sonorización de locais e circuíto pechado de televisión, montaxe de instalacións fotovoltaicas ou atención sociosanitaria a dependentes. Ademais, durante a fase formativa tamén se impartirá un módulo de igualdade de oportunidades e outro de prevención de riscos laborais, que permitirá obter a tarxeta profesional.

    Seis dos cursos estarán enfocados a persoas de nivel un de cualificación, isto é, sen formación académica. Os outros 14 están pensados para titulados de Eso. As clases impartiranse  nas comarcas da Coruña, Ferrol, Santiago, O Barbanza, Ourense, Lugo, Pontevedra e Vigo.

    Tras acabar o período de formación, os participantes realizarán prácticas en centros de traballo durante un período de seis meses. Para que selen estes contratos temporais, os empresarios contarán cun incentivo de 2.500 euros por persoa. Se se converten en indefinidos, recibirán outros 2.500 euros. Deste xeito, aos 1,4 millóns do orzamento das actividades formativas poderán sumarse outros 1,5 millóns en incentivos á contratación.

    En canto aos requisitos, Díaz espuxo que as empresas deberán estar inscritas no rexistro de entidades colaboradoras da Xunta. Ademais, comprobarase que a súa participación “non supoña unha redución do cadro de persoal”, para impedir que recorran ao despedimento para acollerse a estes contratos bonificados. Tamén se limitará o número, de maneira que “non supoñan máis do 10%” do persoal, coa excepción dos centros de menos de 20 traballadores que poderán ter a unha persoa.

    Reforma.Preguntada polos cambios que introduce a reforma laboral na formación, Ana María Díaz destacou que a nova norma “incide máis no dereito dos traballadores” á aprendizaxe, con instrumentos como a conta de formación asociada ao número da Seguridade Social que acompañará ao traballador durante toda a súa vida laboral e o cheque formación. Tamén destacou que se abre a posibilidade de que os centros acreditados poidan participar nos plans de instrución de ocupados, que ata agora estaban “reservados” a patronales, sindicatos e cooperativas, entre outros axentes sociais.

    Fonte: El  Progreso.

  • 18 Febreiro, 2012
    A patronal da o seu impulso a un Eixo Comercial en Ponteceso

    O reto é unificar criterios promocionales e de publicidade . A nova directiva quere crear tamén a aula de formación

    A Asociación de Empresarios de Ponteceso renovou a súa directiva e tamén os seus obxectivos para este ano, entre os que destacan a posta en marcha dun Eixo Comercial, que terá como principal reto unificar criterios promocionales e de publicidade para incentivar o comercio local e impulsar campañas de fidelización dos clientes.

    A patronal pontecesana pretende ademais crear unha aula de formación contínua, que levará o nome do falecido Joaquín Domínguez, e que será un espazo formativo de empresarios e comerciantes, así como de posibles emprendedores que queiran desenvolver o seu proxecto no municipio de Ponteceso.

    O presidente da asociación, José Santos, sinalou ademais que impulsarán actividades para empresarios e comerciantes xubilados, aos que pretenden integrar tamén na futura aula formativa para aproveitar a súa experiencia.

    Máis a curto prazo, a patronal traballa xa na programación da II Feira Ecolóxica Ecoponte, e na organización dun curso centrado nas redes sociais, que está dirixido aos membros da asociación, e que se impartirá os martes, a partir das sete da tarde.

    A nova directiva, que segue presidindo José Santos, intégrana Sandra Collazo, que se incorpora como vicepresidenta; Antonio Rivera, tesorero; Sheila Rellán, secretaria; Isabel Vázquez e Fernando Rivera, como vocales.

    Fonte: El Correo Gallego.

  • 18 Febreiro, 2012
    Os comerciantes noieses xa poden vender “on-line” desde comerciogalicia.es

    O proxecto busca ampliar mercados que físicamente serían inalcanzables

    O presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, e o seu homólogo na Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor, presentaron aos socios de Noia Histórica o portal comerciogalicia.es,  unha web na que os comerciantes galegos poderán vender os seus produtos online para abrir as súas portas a "novos mercados" e incorporar unha "rentabilidade complementaria" aos seus negocios.

    Seijas, que no acto tamén estivo acompañado do presidente de Noia Histórica, Fran Pérez, explicou que este proxecto intentará, por unha banda, incorporar aos comerciantes ás novas tecnoloxías para “mellorar a súa competitividade”, á vez que poderán “incrementar os seus mercados” e dirixirse a un “público máis amplo”.

    Os comercios noieses poderán vender os seus produtos as 24 horas do día “cun mínimo investimento e menor esforzo”, explicou José María Seijas.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 18 Febreiro, 2012
    O comercio de Lalín abrirá só pola mañá o luns e o martes de Carnaval

    As de Silleda, Agolada e Cruces pechan a tarde do día 21. E en Rodeiro é festiva esa xornada.

    O comercio de Lalín abrirá só pola mañá o luns e o martes de Carnaval. Polo menos, é o que acordou a maioría dos membros do Centro Comercial Aberto, sección da Asociación de Empresarios de Deza (AED) que aglutina ao sector. No entanto, cada establecemento resérvase o dereito a fixar o seu horario.

    A patronal realizou unha enquisa entre os seus asociados lalinenses para determinar os horarios de apertura nestas festas. O 61,5% dos comercios apostaron por pechar as tardes dos días 20 e 21; o 9,6% prefire abrir o luns e pechar o martes pola tarde e o 7,6% opta por pechar todo o martes.Un 3,8% abrirá só o luns pola mañá e outro tanto, ningún dos dous días.

    En Agolada, Silleda e Vila de Cruces, a maioría clausurará o negocio só o martes pola tarde, segundo indicou á AED. E  Rodeiro, farao o 21 todo o día, posto que é festivo local.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)

  • 17 Febreiro, 2012
    A Xunta aproba axudas por 12,5 millóns para a saída ao exterior de firmas galegas

    Baixo a premisa de que “o mercado internacional é a vía de crecemento empresarial máis eficaz”, e tendo en conta que “Galicia é a segunda comunidade con maior saldo comercial de España” –segundo destacou onte o presidente Alberto Núñez Feijóo-, a Xunta acordou destinar 12,5 millóns de euros para a internacionalización das empresas galegas. Unha das iniciativas que se impulsarán será a contratación de xestores de exportación por parte das compañías, que recibirán unha subvención que lles permitirá pagar o 75% do soldo destes profesionais.

    A previsión da Consellería de Economía é duplicar o número de xestores actuais, pasando de 50 a 100 persoas, adscritas a outras tantas empresas. O seu labor será facilitar o despegue exterior de firmas ata agora circunscritas ao ámbito galego e reforzar as xa internacionalizadas para que melloren posicións.

    A liña de axudas autorizada onte valorará especialmente a contratación de menores de 30 anos e desempregados, e priorizará os proxectos das zonas de influencia dos plans Impulsa Lugo e Orense, Ferrol e Costa da Morte.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 17 Febreiro, 2012
    Os praceiros de Eusebio da Guarda confían en repartir máis filloas mañá

    As reposteiras prepararán de novo miles de filloas 

    Os comerciantes do mercado de Eusebio da Guarda comezaron onte o reparto de filloas co que pretenden premiar a fidelidade dos seus clientes habituais a medio gas porque a afluencia de público non foi tan grande como os sábados. No entanto, as dúas expertas filloeiras volverán ás instalacións para seguir alimentando aos coruñeses cos manxares do Carnaval.
     O reparto, que tamén ten como obxectivo atraer a novos consumidores, trasládase hoxe á planta de froiterías e mañá terá lugar nos dous extremos da zona de carnicerías.
     

    Fonte: O Ideal Galego
     

  • 17 Febreiro, 2012
    Infraestructuras: 150.000 euros para a reforma da praza

    A Consellería de Economía e Industria confirmou a concesión dunha subvención nominativa ao Concello da Estrada para incrementar o orzamento para a reforma da praza de abastos. En breve asinarase o convenio a través do que se instrumentará a concesión de 150.000 euros este ano e outros tantos no 2013. A maiores o Concello espera lograr na próxima convocatoria de axudas en concorrencia competitiva outros 100.000 ou 200.000 euros para a reforma.

    Fonte: La Voz de Deza y Tabeirós.

  • 17 Febreiro, 2012
    O comercio de Rodeiro premia o mellor piropo cunha cea

    A Casa de Cultura de Rodeiro acolle hoxe, a partir das 21,00 horas, a deliberación dun xurado sobre un concurso de piropos que organizou a Asociación de Comerciantes de Rodeiro desde comezos de mes. A singular iniciativa premiará o mellor piropo cunha cea para dúas persoas no restaurante Casa Sánchez. Para recoller o premio, o galardoado debe presentar o tiquet de compra dalgún dos establecementos asociados ao colectivo. A presidenta dos comerciantes Angeles Jorge, destaca a elevada participación dos veciños de Rodeiro nesta campaña que, para poder formar parte, debían depositar o seu piropo nunha urna instalada nos locais adheridos.
    Trala tamén exitosa campaña de Nadal, o sector deseña, xunto á dinamizadora do sector, unha campaña para o Día o Pai. Os negocios deste municipio xa contan cunha Mesa Local de Comercio, que activará outras iniciativas similares.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 16 Febreiro, 2012
    A agricultura e o comercio encabezan a afiliación de autónomos na área dezana

    O campo engloba a 2.715 traballadores por conta propia, o 47% do total. Pola súa banda, 867 veciños montan tendas minoristas. A crise reduce as altas, salvo en actividades de transporte, profesións técnicas e finanzas.

    O peso da actividade agrogandeira na comarca dezana é tal que pechou 2011 con 2.715 afiliados como autónomos, o que supón case a metade (en concreto, o 47,03%) dos 5.772 traballadores por conta propia que se integran nas dez actividades económicas con maior ´tirón´ na zona. O campo só podía estar secundado por outro dos negocios clásicos en Deza: O comercio. As tendas minoristas e os talleres mecánicos ocupan, en total, a 867 autónomos, unha cifra bastante máis modesta que a da agricultura.

    A grandes liñas, pódese dicir que o sector primario mantén este folgado predominio en todos e cada un dos seis municipios. Segundo os datos da Consellería de Traballo, a cabeceira de comarca contabiliza 877 autónomos en explotacións gandeira, moi por encima dos 463 emprendedores en tendas minoristas. A proporción é máis ou menos similar en Vila de Cruces, con 336 autónomos gandeiros fronte a 112 de negocios polo miúdo. Pero en Silleda, a intensa actividade gandeira que soporta o municipio reflíctese nas cifras: 633 autónomos neste sector, fronte a só 193 do comercio polo miúdo, é dicir, máis do triplo.

    Nos municipios menores, a contínua perda de poboación e, tamén, a atracción que exerce Lalín sobre o sector explica o máis que leve peso do comercio. En Rodeiro, contabilízanse só 42 autónomos nesta actividade, mentres que en Agolada e Dozón rexístranse, respectivamente, 45 e 12. As cifras para estes tres municipios son moito maiores no que concierne á agricultura. Así, o concello rodeirense conta con 453 empresarios en agricultura e ganadería, que supoñen o 74% dos 605 autónomos nas actividades de maior relevancia. Pola súa banda, no concello veciño de Agolada, a agricultura tamén se impón ao resto de actividades, con 229 autónomos, (o 58% dos 390 totais). O agro, do mesmo xeito que en Rodeiro, é o único sector que supera o centenar de inscritos. Para rematar, a agricultura en Dozón ten rexistradas a 187 persoas, isto é, o 82% das 227 totais.

    A modo de curiosidade Agolada é o único municipio no que a construción, e non o comercio, ocupa o segundo posto en canto a autónomos, pero por unha diferenza mínima, xa que conta con 49 inscritos. A nivel global, o sector do ladrillo contabiliza 660 traballadores autónomos e, do mesmo xeito que os outros dous mencionados, tamén acusa os efectos da crise. A edificación perde empresarios e por segundo ano consecutivo, xa que en 2010 dispoñía de 700 autónomos e en 2009, de 744. O descenso en agricultura é, tamén, evidente, con 2.890 inscritos en 2010 e 2.045 no ano precedente. Pola súa banda, o comercio compórtase de forma diferente: baixa respecto de 2010, en 24 puntos, pero nese ano recuperouse, con dous anotados máis fronte aos 888 de 2009.

    Na construción, ademais, o reparto de autónomos está moito máis concentrado en Lalín do que están os dedicados á agricultura, por exemplo. A cabecera concentra a metade de inscritos (337 de 660), do mesmo xeito que ocorre na hostelería, con 212 dos 427 totais. Nesta actividade ocorre algo similar ao comercio: A falta de poboación e de actividade industrial demostra o escaso peso desta área nos municipios menores, con 24 autónomos en Agolada, 29 en Rodeiro e só 6 en Dozón. Estes tres concellos tampouco dispoñen de autónomos en profesións como finanzas e seguros, actividades científico-técnicas ou administrativos. Por certo, as profesións técnicas (144 autónomos), os seguros (58) e o transporte (289) son as únicas que mostran certa recuperación respecto a 2010, aínda que cunha subida de, respectivamente, 5, 6 e 2 casos.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeiros)

  • 16 Febreiro, 2012
    A asociación de comerciantes promociona aos seus asociados cun concurso nas redes sociais

    Sanxenxo.- Tras esgotar a campaña de rebaixas e a de San Valentín, o centro comercial urbano Entretendas continúa coa promoción dos seus asociados cun concurso virtual que pon a proba a memoria dos seus clientes. Semanalmente, o colectivo colga varias fotografías dun dos seus asociados no seu perfil dunha coñecida rede social e premia cun “agasallo sorpresa” aos primeiros participantes que logren identificalo correctamente.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Pontevedra)

  • 16 Febreiro, 2012
    A praza provisional da Estrada convence a vendedores e clientes

    Na inauguración servíronse máis de 300 chocolates con churros

    A Estrada inaugurou onte con gran éxito de público e de crítica a nave provisional que albergará aos praceiros durante as obras de reforma do edificio da praza de abastos.

    O goberno festexou o estreo do recinto e o arranque do proxecto de remodelación da contorna cunha chocolatada gratuita. O público deu boa conta das racións de chocolate con churros. Servíronse máis de 300 consumiciones e esgotáronse as reservas en pouco máis dunha hora. A chocolatada foi promovida polo Concello, que agradeceu a colaboración da gandeiría Conde da Xesteira, a churrería Marisa e o bar Gañete´s. Ao acto acudiu unha boa representación do goberno local. Estiveron o alcalde, José López, e os edís de Promoción Económica e de Feiras e Mercados, Óscar Durán e Nemesio Rey. Tamén as edís de Desenvolvemento Rural, Anxos Pais, e de Dinamización Sociocultural no Rural, Mari Carmen Durán Lea, e a concellala de Benestar, Amalia Goldar.

    Comerciantes e compradores mostráronse na súa maioría convencidos co novo recinto. O goberno estima que a actividade comercial manterase na nave durante uns dous anos, o tempo que se prolongará a reforma do mercado de abastos.

    O Concello adquiriu a nave en propiedade. Cando a praza remodelada reabra as súas portas o goberno decidirá si conservar a nave -que é desmontable- para novos usos ou si poñela á venda para recuperar parte do investimento.

    A nave provisional manterá os horarios habituais da praza de abastos. Abrirá de luns a sábado pola mañás. Os días de feira -mércores e sábados- a actividade comercial multiplícase. A diario só cinco comerciantes venden os seus produtos na praza. Tres deles gozan dunha concesión e teñen postos fixos. Son as carnicerías Gloria e Canedo e a Frutería Lucita. Outras dúas fruterías con postos alugados teñen venda diaria. O resto, polo menos polo momento, só acoden á praza en días de feira.

    Salvo excepcións, os comerciantes mostráronse conformes co novo recinto, aínda que a maioría destacaron a escaseza de espazos para almacén e exhibición dos seus produtos.

    Entre os consumidores, a maior parte encomiaron o ambiente acogedor da nova praza e a afluencia de compradores rexistrada no estreo. «O chocolate gratis axuda, a ver que pasa o vindeiro mércores», chanceou algún. «Por min que a deixen xa aquí», suxeriu algún outro.

    Fonte: La Voz de Deza y Tabeirós

     

  • 15 Febreiro, 2012
    Portonovo vende a súa esencia

    A Casa Mariñeira disporá dun stand de artesanía con produtos “enxebres” da vila

    Sala principal da Casa Mariñeira, que foi inaugurada a mediados do mes de xaneiroA recentemente estreada Casa Mariñeira de Portonovo, que no seu día albergou a vivenda do emblemático doutor Fernando Lalinde del Río, contará a partir do próximo mes de marzo cun novo aliciente. Ademais de dar a coñecer aos seus visitantes varios aspectos relacionados co mundo do mar, o centro cultural disporá dun punto de venda de artesanía de Galicia, que aspira a converterse nun dos grandes reclamos da infraestructura.

    A pretensión do Concello de Sanxenxo de instalar un stand destas características na Casa Mariñeira non é nova. Xa na súa inauguración, que tivo lugar a mediados de xaneiro, a concellala de Turismo, Almudena Aguín, deixou entrever a posibilidade de habilitar un punto de venda de artesanía mariñeira na sala principal do inmoble, onde tamén se sitúa un posto de merchandising de Turismo de Sanxenxo. No mesmo pódense adquirir gorras, polos, paraugas e bolsas, entre outros produtos, ademais de numerosos folletos informativos sobre o Porto Deportivo Juan Carlos I e outros aspectos de interese do municipio.

    Con respecto ao stand de artesanía, este ofrecerá ao público completos téxtiles elaborados en liño, encaixes de bolillos, xoiaría, cerámica e numerosos realizados en corda.  A instalación deste posto tamén implicará a ampliación do horario de apertura ao público da Casa Mariñeira. Ata agora, a antiga Casa de Don Fernando podía visitarse de martes a domingo, entre as 17:00 e as 20:00 horas. O Goberno municipal entende que é necesario aumentar este servizo, de forma que se poidan facilitar as vendas a veciños e visitantes.

    A edil de Turismo explicou que esta oferta será moi atractiva para todos. “É unha fórmula idónea para un inmoble como a Casa Mariñeira, que precisamente naceu co obxectivo de poñer en valor os oficios tradicionais da vila de Portonovo. Aí ten cabida a artesanía”, recalcou Aguín, á vez que se mostrou convencida de que esta iniciativa terá moito éxito. “Estamos seguros de que a apertura deste punto de venda constituirá un importante reclamo para os nosos visitantes, tendo en conta que se trata da primeira tenda aberta nesta comunidade autónoma por Artesanía de Galicia, a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño da Xunta de Galicia”.

    Peche por reformas. A instalación deste novedoso stand obrigou ao Concello de Sanxenxo a pechar temporalmente o centro cultural. As súas portas volveránse a  abrir unha vez concluídos os traballos dos operarios. “A idea é que a actividade se poida retomar a partir de marzo”, informou onte a responsable municipal de turismo. Actualmente, a antiga Casa de Don Fernando ofrece todo tipo de información sobre artes e elementos utilizados tradicionalmente na pesca local, sendo este oficio un dos de maior tradición na vila de Portonovo.

    Na remodelación da Casa Mariñeira investíronse  máis de 261.000 euros, grazas a unha subvención outorgada polo Grupo de Acción Costeira. O Concello tamén contou co apoio da Dirección Xeral de Comercio e a Deputación de Pontevedra.

    Fonte. Diario de Pontevedra

  • 15 Febreiro, 2012
    CHEQUEO AO COMERCIO FERROLÁN. Os que emprenden a aventura en plena crise

    A crise, sosteñen moitos, é unha oportunidade para os emprendedores. Desde logo, tanto nesta época como noutras, o importante é acertar co negocio. En Ferrol, e especialmente no centro da cidade , están pechando moitos establecementos comerciais, pero tamén abren as súas portas outros, e os seus propietarios empezan con ilusión, con traballo e coa convicción, non podería ser doutra forma, de que sairán adiante pese aos tempos difíciles.
     

    ROSA FOGAR
    “Dei co meu, un traballo que é como un hobby” 

     

    Pódese ser emprendedor a calquera idade e pese á situación económica que se está vivindo. Rosa Brage é un exemplo disto, xa que fai catro meses abriu na rúa Lugo o seu propio establecemento. Rosa Fogar está dedicado a todo o relacionado con este ámbito, desde cortinas ou estores a coxíns, material de costura, arreglos básicos, bordados ou artigos de bebé. A experiencia é satisfactoria pese a iniciar a súa andadura en plena crise.
    Rosa Brage traballou sempre no sector do fogar, como dependenta en establecementos e, tras quedarse no paro, decidiu cumprir o seu soño: ser a súa propia xefa e compaxinar a venda de material de fogar e a costura. “Traballar para min, crear e estar en contacto co público é o máis satisfactorio”, sinala Rosa Brage.
    Agora ben, esta empresaria recoñece que as súas expectativas non eran as mesmas que as que poden ter comercios abertos no seu día, en mellores épocas, e que agora ven como, coa crise, caeron as súas vendas e os seus negocios. “Abrín a tenda coa idea de traballar, non quedarme en casa, e proporcionar prezos asequibles á xente”. Esta base e a premisa de que antes as mulleres sabían todas coser e agora centráronse noutras profesións e necesitan axuda para arreglos ou labores do fogar, fixeron un combinado que parece ser efectivo. Así, nestes catro meses ha ter demanda. “Dei co meu”, asegura.
    A crise permitiulle contar cun local a prezo máis baixo que fai algúns anos, cando xa tiña en mente crear o seu propio negocio; o demais o fixo ela, adaptándose sempre ao cliente e ás súas necesidades e traballando ben, con seriedade,  aínda que se trate dun simple arranxo.
     

    OPTIMAX ÓPTICAS
    “En Galiano afectou máis a obra da praza de España” 

     

    Abrir un negocio nun sector que xa ten bastante representatividade na cidade non ten por que   ser algo negativo, senón que pode ser todo o contrario si sábese como enfocalo. Diferenciarse dos demais é esencial e isto é o que pretendía Ramón Pérez López coa apertura, fai sete meses, de Optimax Ópticas, na rúa Galiano.
    Proba de que saber o que se quere é fundamental está nos bos resultados que está tendo este emprendedor, que con só 25 anos móstrase satisfeito co rendemento do negocio e, ademais, xera traballo, xa que conta cunha empregada. Así, a ubicación é importante, a xuízo de Ramón Pérez, que optou pola rúa Galiano porque ten moita historia e ademais está no centro. O visual de estar situado nunha esquina favoreceu a elección do local, ao que soubo converter en algo máis que unha tenda –decoración minimalista, música de blues ou jazz–.
    Sabe que son tempos difíciles para abrir un negocio pero móstrase optimista en que si se supera, todo irá a mellor. Ademais, cre que a rúa Galiano reviviu, xa que as obras da praza de España afectaron máis aos negocios que a propia crise actual.
    Este emprendedor acabou a carreira, un máster e realizou prácticas en California con nenos autistas, está especializado en terapias visuais, aínda que recoñece que abrir unha clínica sería máis difícil que unha óptica. Por iso, buscou diferenciarse nas marcas que ofrece, comprobando que o non convencional véndese máis. “Moitos clientes poden achegarse polas ofertas e as facilidades de pago, outros miran o deseño e a calidade do cristal, por iso hai que adaptarse”.
     

    Fonte: Diario de Ferrol

     

  • 15 Febreiro, 2012
    O maior portal de ofertas

    Offertiendas é unha excelente oportunidade tanto para todos aqueles establecementos que queren difundir as súas ofertas como para todos os clientes que se queren beneficiar delas

    O Centro Comercial Aberto no seu propósito de dinamizar o comercio ourensano desenvolveu unha novedosa iniciativa dirixida a promocionar as ofertas comerciais dos establecementos da cidade a través de Internet, redes sociais e emailing.

    Offertiendas é unha excelente oportunidade tanto por todos aqueles establecementos que queren difundir as súas ofertas como para todos os clientes que se queiran beneficiar delas.

     

     

    O deseño desta plataforma similar a Let Bonnus, Groupon ou Grupalia, pero adaptada ao comercio ourensano permitirá aos comerciantes mostrar aos seus clientes un amplo abano de ofertas e promocións  dos seus produtos.

    Neste portal virtual terán cabida todo tipo de promocións ou ofertas que realicen os comerciantes ourensanos, tanto en produtos como en servizos, podendo deseñar ofertas exclusivas para este portal ou simplemente, utilizalo para promocionar as ofertas que teñen nos seus establecementos.

    As novas tecnoloxías póñense a disposición dos clientes e dos comerciantes para difundir a oferta de produtos e así colaborar ao desenvolvemento do comercio ourensano símbolo de identidade desta cidade.

    Descontos.O obxectivo desta iniciativa non é outro que dar resposta ás demandas dos ourensanos que piden ao comercio local innovación na súa oferta e servizos pero mantendo o trato personalizado e a calidade dun produto que sempre lle caracterizou.

    En offertiendas pódense atopar ofertas en servizos de todo tipo desde descontos en barbarías ata ofertas en restaurantes e unha ampla variedade de produtos de calidade con descontos importantes cun mínimo do 20% respecto do prezo de venda no comercio.

    A plataforma está deseñada de tal maneira que se poida acceder de xeito sinxelo a promocións en unidades limitadas (liquidacións), ata fin de existencias ou servizos.

    Tamén se poden atopar descontos en compras por volume e outras promocións en ceas, barbarías, maquillaxe, etc. Os produtos comercializados a través da web ofrecen aos consumidores os mesmos dereitos e garantías que adquirindo estes mesmos produtos sen promocionar (reclamacións, información, devolución ou cambio, etc.).

    As ofertas dos establecementos ourensanos difundiranse mediante un banner publicitario na web de offertiendas durante o tempo que dure a oferta comercial, que será dun mes como máximo.

    Envío exclusivo. Ademais goza do servizo de envío exclusivo, mediante email, da oferta comercial a 2.000 clientes subscritos actualmente ao servizo, así como a todos aqueles novos clientes que se interesen por esta plataforma virtual.

    Os compradores poderán beneficiarse da reserva do produto ofertado desde a páxina web e ver información sobre o número de persoas que se interesou na oferta con independencia de que sexa adquirido.

    Como coñecer as promocións?

    Os interesados en coñecer as ofertas comerciais existentes en Ourense poden acceder ao portal www.offertiendas.com e ver todas as ofertas vixentes ou subscribirse a esta web deixando o seu correo electrónico na pantalla inicial de offertiendas e, a partir de aí, recibirán na súa conta de correo información puntual sobre cada nova oferta que se inclúa no portal.

    Fonte: La Región.

  • 15 Febreiro, 2012
    A Estrada inaugura hoxe as instalacións da súa praza provisional cun chocolate

    Coincidindo coa xornada feiral na Estrada, o Concello decidiu inaugurar hoxe as instalacións da nave provisional que acollerá, durante as obras de remodelación do edificio da Praza de Abastos, aos praceiros e os comerciantes que durante as dúas citas feirais do municipio (mércores e sábado) ofrecen os seus produtos no mercado. O acto de inauguración, que suporá tamén o pistoletazo de saída para a propia obra da reforma da praza, arrincará ás 11.00 horas. Nel, o concello animará a todos os cidadáns a coñecer as novas instalacións provisionais e ofreceralles un chocolate quente con churros.
    Segundo se avanzou desde o concello, a este evento está prevista a asistencia do edil de Promoción Económica, Oscar Durán, a concelleira de Desenvolvemento Rural e Actividade Agrogandeira, Angeles Pais, e a de Dinamización Sociocultural no Rural, María do Carmen Durán Brea. Tralo desaloxo do edificio do mercado, o inicio das catas será inminente. Determinarán si o nivel da praza se pode igualar ao da rúa.
     

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeiros)
     

  • 14 Febreiro, 2012
    A campaña dos comerciantes deixa deserto o primeiro premio

    A Asociación de Comerciantes e o Centro Comercial Aberto (CCA) do Carballiño entregaron onte os premios da campaña de promoción de Nadal, que se desenvolveu ata o 5 de xaneiro baixo o lema 'Ilusiónate con nós!', e que correspondían ás terminacións do sorteo da Lotería de Reis.
    Segundo explicou o portavoz dos comerciantes, Manuel Branco, 'o primeiro premio de 1.500 euros non apareceu, nin tampouco outros cinco terceiros de 50 euros, xa que non foron presentados as papeletas de compra antes do 31 de xaneiro'. A campaña contemplaba o reparto dun total de 3.000 euros canxeables por vales de compra entre os clientes que recibiron boletos cos números coincidentes co primeiro e segundo premio e os 12 terceiros do sorteo da Lotería do 6 de xaneiro.
    SAN VALENTÍN
    Así, só puideron ser entregados o segundo premio de 900 euros e outros sete de 50 euros, todos eles fraccionados en vales de 10 euros, para realizar compras nos 90 establecementos do CCA ata o 31 de marzo. Por outra banda, os comerciantes sortearán hoxe tres ceas románticas en restaurantes de Carballiño entre os clientes que adquiran artigos nas tendas, con motivo da festividade de San Valentín. As papeletas de compra entregaranse nunha carpa situada na Praza Maior.
    Fonte: La Región
     

  • 14 Febreiro, 2012
    A Xunta presenta no Liceo un portal para activar a venda en liña do comercio galego

    A Xunta, a través da Dirección Xeral de Comercio, presentou onte no edificio Arquivo-Liceo de Betanzos unha nova web coa que se pretende fomentar a venda dos empresarios galegos. Trátase da comerciogalicia.es, unha plataforma que foi posta en marcha pola Consellería de Economía en colaboración coa Federación Galega de Comercio.O acto de presentación celebrouse no Liceo  
    O portal, que permitirá ao sector “ofrecer un escaparate conxunto” para a venda a través de internet, dá a posibilidade de realizar servizos de envío e de pagos unificados, así como vantaxes como a venda por lotes, permitindo comprar en distintas tendas cunha soa transacción económica.
    A directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, presente onte durante o acto de presentación, destacou que a posta en marcha deste portal dará como resultado que os galegos ofrezan “novos e mellores servizos aos consumidores e combinar a súa actividade comercial tradicional coa venda a través de internet”.
    Por este motivo, animou a todos os comerciantes betanceiros a que se sumen a esta nova iniciativa xa que, como explicou durante a súa intervención no Liceo, “non só lles permitirá abrirse a novos mercados senón tamén ofrecer novos servizos á súa clientela habitual”, o que podería mellorar a maltreita situación pola que está atravesando o sector.
    O acto de presentación celebrouse no Liceo
    Fonte: O Ideal Galego
     

  • 14 Febreiro, 2012
    O plan de revitalización da praza de abastos incorpora a posibilidade de explotar unha cafetería

    O goberno meco insiste en diversificar a oferta do mercado para apoiar aos seus vendedores
    A praza de abastos de O Grove vai poder dispoñer dunha nova cafetería por primeira vez na súa historia. Aínda que pode parecer unha cuestión menor en realidade trátase dun asunto considerado de suma importancia por parte do Concello, xa que se trata de dar un paso máis no plan de revitalización e potenciación deste mercado municipal.
    Como se informou en repetidas ocasións, o goberno que preside Miguel Pérez sacou a concurso a explotación de media ducia de postos de venda e como se aclarou fai só uns días, con base nese proceso agora inician a súa andadura unha nova pescadería e unha carnicería-charcutería. Pero tamén se ofrece a posibilidade de explotar unha cafetería no interior desta praza, de tal forma que se ofrezan maiores comodidades e alicientes aos clientes e sexa posible atraer a novos compradores.
    En Xunta de Goberno
    Así o confirmou onte o propio alcalde que o suscitou na Xunta Local de Goberno que aprobou a apertura do proceso para a contratación deste servizo.
    Outra proba da importancia que se dá a este proceso é que nas condicións iniciais de cesión e explotación do mercado municipal non se contemplaba a posibilidade de instalar unha cafetería, por iso é polo que o goberno local tivese que realizar xestións ante Portos de Galicia para conseguir o permiso correspondente.
    Unha vez obtido o visto bo, a Xunta de Goberno inicia o proceso para que o mercado de abastos poida dispoñer dunha cafetería por primeira vez na súa historia.
    Paralelamente, o executivo local abre un procedemento idéntico para renovar o servizo de cafetería na Casa dá Terceira Idade, neste caso porque o anterior concesionario esgotou xa o seu período de explotación e é preciso renovalo.
    Tamén neste suposto trátase dun asunto trascendente, pois é un servizo que usan centos de persoas que con frecuencia acoden a este edificio sociocultural situado en O Corgo, precisamente, a escasos metros da praza de abastos.
    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

     


  • Páxina 60 de 85

  • Mostrando do 1181 ao 1200 dun total de 1686 rexistros