Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 11 Decembro, 2011
    "O mellor praceiro" chega ao Mercado de Salceda

    Os usuarios da Praza de Abastos poderán elixir, entre o 12 de decembro e o 20 de xaneiro próximo, " o mellor praceiro do Mercado", unha colaboración que lle dará dereito a participar en sorteos de cheques compra.


    Con esta iniciativa, a Dirección Xeral de Comercio, xunto co Concello de Salceda de Caselas, intentan darlle un pulo ás vendas de proximidade e aos produtos frescos, e persegue que os clientes -co seu voto- elixan o mellor "praceiro" do municipio, segundo anuncia a concelleira de Comercio, Loli Castiñeira.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 11 Decembro, 2011
    O Concello constitúe a súa primeira Mesa Local de Comercio

    Goberno local e asociacións negociarán actuacións para potenciar o sector

    Representantes do Concello de Oleiros, da Asociación de Empresarios e da Asociación de Amas de Casa, constituíron fai unhas semanas a primeira Mesa Local de Comercio do municipio.

    A mesa de comercio é de obrigada constitución para os municipios cun mínimo de vinte comercios minoristas ou que teñan asociacións de comerciantes tralo decreto emitido pola Xunta o pasado mes de setembro. O obxectivo é atender a demanda do pequeno comercio de manter un diálogo aberto e permanente coa Administración local. É dicir, esta mesa de comercio funcionará como un órgano colexiado de participación, coordinación e cooperación entre Concello e axentes do sector local.

    A Asociación de Empresarios de Oleiros xa suscitou unha serie de iniciativas ao Concello co fin de potenciar o sector ademais de solicitar ser escoitada polo Goberno local na organización de feiras e outros eventos ata ao elaborar o orzamento municipal. Esta asociación constitueuse  fai poucos meses e xa conta con case corenta asociados. A xunta directiva actual é unha xestora e dentro de dous meses celebraranse eleccións.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 11 Decembro, 2011
    A artesanía da comunidade promociónase na feira internacional de Milán

    A xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro, atópase este fin de semana na cidade italiana de Milán para acompañar aos doce talleres artesáns que participan en L´Artigiano in Fiera co stand institucional da marca Artesanía de Galicia.

    A Consellería de Economía e Industria informou onte a través dun comunicado de prensa de que a súa intención é continuar fomentando a introdución dos produtos artesanos galegos nos mercados internacionais a través da participación da marca Artesanía de Galicia, por quinto ano consecutivo, nesta feira de venda directa, unha das máis importantes de Europa.

    Aproveitando a súa estancia en Italia, Elena Fabeiro participará mañá na cidade de Florencia nunha xornada internacional dedicada á conservación e impulso dos antigos oficios artesanos, onde ademais presentará a marca Artesanía de Galicia.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 11 Decembro, 2011
    Luces e sombras en Internet

    A Xunta elabora unha lei para a Protección do Cliente do Comercio Electrónico e o Instituto Galego de Consumo controla as Webs de venda

    Un 9% dos consumidores realizará as súas próximas compras navideñas en España a través de Internet. A globalización dos mercados, a utilización de internet e as redes sociais para a adquisición de produtos e servizos cambiou enormemente as relacións entre as dúas partes que interveñen no mercado. Por iso foi necesario modificar a normativa e promulgar novas normas que impidan abusos no mercado de cara aos consumidores e favorezan este tipo de compras en internet.

    Os produtos como música, películas, videojuegos, libros e viaxes son os que os españois e os galegos adquiren en maior medida a través de internet. En materia de alimentación, xoguetería, moda, saúde, beleza e complementos para o fogar apóstase pola compra presencial.

    Entre as vantaxes percibidas polos consumidores á hora de realizar as súas compras a través de internet destacan cuestións como o feito de poder coñecer as opinións doutros consumidores sobre o que se nos ofrece, o acceso a un gran volume de información en pouco tempo, os horarios ilimitados, a comparación de prezos, poder optar a prezos máis axustados e a unha gran variedade de produtos.

    Os consumidores tamén acusan desventaxas nesta opción de compra como a dificultade  para devolver os produtos, as dúbidas sobre a seguridade no pago, o menor asesoramento profesional e a diminución do disfrute da experiencia da compra.

    O consumo por internet é unha opción cada vez máis común, sobre todo para a contratación de servizos como as viaxes. Por iso, as administracións deben dotarse de instrumentos legais para protexer os dereitos dos consumidores.

    Nova lei. O Consello dá Xunta aprobou o anteproxecto da nova Lei de Protección ás Persoas Consumidoras e Usuarias para remitila ao Parlamento de Galicia. Trátase dunha lei pioneira que situará á Comunidade Autónoma á vanguardia na protección dos consumidores en España. A futura normativa contempla, novedosas formas de contratación e compra de produtos e servizos a través das novas tecnoloxías e, especialmente, a través de internet. A lei galega de consumidores establece que as empresas de internet, polo mero feito de ofrecer bens ou servizos en Galicia, estarán sometidas á lexislación autonómica en materia de protección dos consumidores.

    As empresas e profesionais que oferten bens e servizos en internet e non dispoñan de establecementos físicos en Galicia, deberán de ter un número de teléfono gratuito e un correo electrónico para que os consumidores poidan presentar as súas reclamacións  e dar cumprida resposta ás mesmas. Se operan na Rede e ocupan bens de dominio público en Galicia, deberán dispoñer de oficinas físicas onde se preste o servizo.

    A administración de consumo, en caso de incumprimento da normativa, poderá actuar contra calquera empresa que opere en internet con independencia de cal sexa o seu domicilio social e poderase, no seu caso, ir contra o representante da empresa en España. Toda a publicidade realizada a través da Rede debe ser exacta. As empresas deberán ser as que proben a veracidade da devandita publicidade e, en caso de dúbida, haberá unha interpretación favorable ao consumidor.

    No que se refire á contratación telefónica, as empresas só poderán gravar as conversacións con consumidores  con autorización previa deles e deberán remitilas de forma gratuita no prazo de 15 días.

    O labor do Instituto Galego de Consumo en materia de protección aos consumidores veuse reforzando no que se refire ao ámbito do consumo a través de Internet. O IGC realiza controis sobre páxinas web para detectar posibles prácticas irregulares. Nas reclamacións dos galegos relacionadas coas compras en internet obsérvase un crecemento anual. As cuestións máis habituais teñen que ver coa falta de entrega dos produtos adquiridos e pagos, a entrega dun produto diferente ao adquirido, problemas de cumprimento dos prazos de entrega do produto, problemas co dereito de desestimento (que outorga aos consumidores un período de tempo no que poden renunciar á contratación de determinado servizo) e a anulación unilateral do pedido por parte do comerciante, alegando que non teñen existencias ou por erros en prezo.

    O Instituto Galego de Consumo realiza de forma habitual controis sobre páxinas web para detectar prácticas que poidan comprometer os dereitos dos consumidores. Actualmente, fanse varridos de páxinas web co fin de controlar as condicións do dereito de desestimento e, en particular, na imposición de cargas abusivas ao consumidor que exerza este dereito. Cando se detecta unha práctica xeneralizada, o IGC pon en marcha a campaña de inspección específica co ánimo de corrixir as prácticas ilícitas que poidan existir. No marco destas campañas contrólanse páxinas web de empresas (venda a distancia de roupa, financeira…). A última levada  a cabo detectou que o maior número de incumprimentos é nos sectores do transporte aéreo e nas axencias de viaxes.

    A Xunta puxo en marcha un simulador de compras en internet, que constitúe unha referencia en todas as comunidades autónomas. Trátase dunha ferramenta única, demandada por centros educativos de Galicia e doutras comunidades autónomas e en centros privados de adultos. Este simulador de compras simula unha web desde a que se pode facer unha compra virtual para traballar todas as incidencias que poidan presentarse ao consumidor.

    Esta simulación permite dar de alta unha serie de tendas de distinto tipo nas que o administrador (monitor) pode introducir distintos produtos, ofertas e promocións. Pódense definir tantas situacións diferentes de compra como equipos estean conectados, polo que os alumnos poden  realizar un exercicio personalizado.

    Fonte: El Progreso (Nova+)

  • 09 Decembro, 2011
    Maite Isla Avión: “Se cruzamos os brazos ante a crise estamos perdidos”

    Presidenta da Asociación de comerciantes “Ponteareas Comercial”

    Maite Isla Avión, Presidenta da asociación de comerciantes "Ponteareas Comercial"Ponteareas necesita o PXOM para desenvolverse e por iso pedimos a gobernó e oposición que camiñen xuntos.

    Maite Isla é moi coñecida en Galicia pola súa faceta solidaria ao fronte de “Solidaridade Galega co Pobo Saharaui” e en Ponteareas por levar o peso da asociación sectorial “Ponteareas Comercial”.

    - As persoas consumen menos. Están vostedes preocupados pola crise?

    - Todo o mundo está preocupado, pero se cruzamos os brazos ante a crise estamos perdidos. É verdade que o consumo baixou... Pero tamén é necesario dicir que hai que saír adiante e creo que os comerciantes de Ponteareas temos dinamismo e iniciativa para facelo.

    - Pero moitos comercios pecharon.

    - Nos dous últimos anos houbo comerciantes en toda Galicia que non puideron aguantar porque baixou o consumo, os alugueres mantivéronse altos e os comerciantes que non tiñan local propio non puideron resistir... En Ponteareas o comercio tradicional mantén a súa oferta e calidade, esa é a razón pola que aguantamos máis e algúns comercios que pecharon fixérono pola xubilación dos seus titulares e non pola crise.

     - Ponteareas pode ser un pobo ideal?

    - Poderá selo cando teñamos o Plan Xeral aprobado. Ponteareas necesita o Plan Xeral para desenvolverse e agora por fin está concluído polo que facemos un chamamento á corporación -goberno e oposición- para que traballen nunha mesma dirección polo ben de Ponteareas, que camiñen xuntos.

    -Hai algún argumento para que se compre na localidade?

    -Que temos todo e podemos ofrecer as mesmas vantaxes que outras zonas e áreas, coa particularidade dunha atención persoal.

    - En que consiste a "Fashion Night" deste sábado?

    -É unha idea que se celebrou noutras localidades de Galicia con éxito e que nós imos poñer en marcha este sábado e o día 23. Os comercios estarán abertos ata as 12 da noite, algúns comerciantes terán ofertas dalgúns produtos, o mercado ambulante durará toda a xornada, haberá actuacións na rúa, concursos, degustación de viños da bisbarra, unha chocolatada, Papa Noel...

    - Non temen que o partido de fútbol Madrid-Barça lles reste público?

    - Non. Será un atractivo máis, moitos establecementos de hostalaría poñerán pantallas xigantes. E teremos a Angelina Jolie de compras.

    - A dobre da actriz norteamericana Angelina Jolie...

    - Ah, iso está por ver (ri) A ver se alguén pode dicirnos se hai diferenza.

    - Realizan estas actividades con ou sen apoio municipal?

    - Dende o Concello hai apoio e sobre todo boa vontade, pero non teñen presuposto, e nisto fai falta algo máis que boa vontade. Teremos unha carpa na praza maior que será sufraxada pola Asociación de Comerciantes. Este ano tamén os comerciantes pagaremos parte da iluminación... A corporación de Ponteareas, tanto goberno coma oposición, cada un dende as súas responsabilidades, sempre nos apoiaron.

    - Que pensa de Nava Castro, a directora xeral de Comercio?

    - Galicia ten a sorte de ter agora unha directora xeral de Comercio que entende de que vai isto e nós temos a sorte de que é de aquí e loita pola bisbarra. Sempre está pendente de nós e de feito a idea da "Fashion Night" foi suxerida por ela tras ver que noutras localidades de España funcionara.

    -É dicir, que vostede a prefire máis como directora xeral que como tenente de alcalde.

    - Faríao moi ben no Concello. Pero creo que neste momento de especial dificultade para todos pode facer máis onde está agora e o exemplo está nas axudas que conseguiu, o apoio que recibimos nós e o traballo que fai atendendo asuntos de Ponteareas relacionados coa Xunta que non teñen nada que ver co comercio.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 09 Decembro, 2011
    Tex Vigo terá un desfile de moda reciclada

    Cen estudantes de tres centros educativos de Vigo están a traballar na preparación da pasarela Tex Vigo que se celebrará o próximo 26 de xaneiro coa participación de 28 mozos creadores de moda.

    Os centros que colaboran nesta actividade son a Escola Superior de Deseño Goymar-Vigo, a Escola Audiovisual de Vigo (EAV) e o Instituto de Ensino Secundario de Teis, cuxos alumnos se distribúen as tarefas necesarias para que o desfile sexa un éxito. Dende o deseño e elaboración dos modelos que participarán na pasarela, que corre a cargo dos mozos creadores de Goymar, ata a preparación e desenvolvemento dos medios técnicos, dos que se responsabilizan os alumnos da Escola Audiovisual, pasando polas tarefas de peiteado e maquillaxe, que dependen do Instituto de Teis, todo está nas mans dos estudantes.

    Pero antes deste desfile terá lugar outro que se celebrará o próximo día 22 e que se fará con deseños dos creadores da escola Goymar con material reciclado. Unha trintena de empresas do Parque Tecnolóxico de Valladares doaron os seus resíduos plásticos e doutro tipo a Goymar para que elaboren con eles traxes e complementos. O concurso de deseños con material reciclable denomínase PTL Recicla e está patrocinado por Zona Franca e organizado pola Entidade Urbanística de Conservación do Parque tecnolóxico e Loxístico. Segundo os organizadores, a finalidade deste certame é «concienciar as empresas e os futuros creadores de moda sobre a necesidade de apostar polo reciclado».
     

    Fonte: A Voz de Galicia

  • 09 Decembro, 2011
    Dez firmas do téxtil galego impulsan unha tenda con probadores en internet

    O sistema, que utiliza a cámara web do ordenador, mide o talle do cliente e ofrece un catálogo que se pode probar on-line

    O téxtil galego busca unha saída para os seus produtos sorteando as dificultades que lle supón acceder a financiamento e evitar os investimentos que lle supoñen abrir novos establecementos. Dez empresas da comunidade uníronse no proxecto "Plataforma Comercio Interactivo Téxtil 2.0", pioneiro en España, e que impulsa a Confederación de Industrias Téxtiles de Galicia (Cointega).


    Entre as dez empresas que se implicaron nesta plataforma encóntranse Paz Rodríguez (Vigo), Florentino (Deza), Alba Conde (A Coruña), Viriato (Ordes), Guerral (Lalín) ou Oky Coky (Vigo). O grupo está aberto a outras empresas do sector que se queiran incorporar a iniciativa.

    O proxecto consiste no desenvolvemento dunha plataforma de comercio electrónico interactivo que permita incrementar as capacidades de venda para fabricantes de pezas de vestir e para as tendas multimarca galegas.

    Con esta plataforma, o cliente accedería á tenda virtual a través da cámara web do seu ordenador, ben nu ou en roupa interior. Isto serve para que o programa recoñeza de xeito o máis exacta posible o talle que necesita a persoa que accede ao servizo. Unha vez dentro do sistema, elíxese a marca ou tenda que se queira visitar e alí ofréceselle un catálogo de pezas que pode elixir e probarllas, cambiar talles ou combinar pezas.
    O sistema ten dúas aplicacións principais: o "probador", ou cambiador de roupa virtual, que permitirá "vestir" o usuario con calquera peza do catálogo; e o "body escáner", que é capaz de xerar un patrón coas medidas corporais do usuario (simulación) para compras posteriores).

    "Con iso é posible personalizar pedidos, coa posibilidade de deseñar diferentes pezas con imaxes de clientes, traballando mesmo coas súas medidas corporais", sinala Alberto Rocha, director xeral de Cointega.

    Os sistemas informáticos para realizar estas vendas virtuais xa existen, aínda que non foron desenvolvidos, nin están en funcionamento en España. Cointega e as dez empresas que participan no proxecto están a analizar os programas informáticos existentes que máis se adaptan ás súas necesidades e van propoñer melloras o seu funcionamento.


    Para iso contan co apoio de tres centros como o Instituto Tecnolóxico do Téxtil (Aitex), de Alcoy; o Centro Tecnolóxico das Industrias Téxtil e do Vestiario de Portugal (Citeve) e o Centro Tecnolóxico do Téxtil de Vigo (Citevi).

    O proxecto opta a recibir axudas do plan Interconecta Galicia 2011, no que se esixe que os proxectos subvencionables deberán ter un presuposto mínimo de 1,5 millóns de euros, cun prazo de execución de tres anos.

    "Temos o prazo moi axustado para poder optar a estas axudas, eu diría que as nosas posibilidades son agora dun 30%. De todas as maneiras, as empresas participantes no proxecto están dispostas a achegar fondos propios para financiar esta idea innovadora que pode axudar ao sector a saír da crise, sinala Alberto Rocha.

    Euroclustex

    Esta iniciativa presentouse no III Forum Euroclustex (Cluster Transfronteirizo Textil-Moda Galicia-Norte de Portugal), no que tamén se abordou o debate sobre a necesidade de reinventar a relación entre os fabricantes, marcas e comercio, "que seguen actuando, no mercado de forma independente sen estar integrados en grandes cadeas", sinala Rocha.

    O problema do téxtil galego e do norte de Portugal é a súa progresiva polarización da tipoloxía das empresas do sector. Isto é, por unha parte existen unhas compañías moi grandes, con ampla presenza nos mercados internacionais que conseguen controlar toda a cadea de valor, e que están a conseguir crecer aínda nestes tempos de crise. Neste segmento, existen firmas galegas de éxito.

    No extremo contrario, hai multitude de empresas de pequeno e mediano tamaño en todos os elos da cadea de valor (produción-marca/deseño-comercialización), que cada unha delas segue actuando de forma independente, o que lles impide manter unha sólida presenza internacional. Este segmento é o que está a sufrir de forma máis aguda as consecuencias do actual ámbito económico.

    No Forum presentouse Cimtex (Centro Ibérico de Mediación Téxtil), que será unha nova plataforma creada polas entidades que forman o Euroclustex, que ten a finalidade de servir de punto de encontro e dinamizador nas relacións entre fabricantes e marcas, por un lado, e entre marcas e comercios, por outro.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Decembro, 2011
    A Xunta defende o seu plan de axuda aos autónomos nunha feira que gaña público

    A delegada Belén Do Campo resalta que a colaboración do seu goberno é “fundamental”.

    A delegada Belén do Campo visitou a feira con outras personalidadesA piques de pechar as súas portas, a Feira de Mostras da Coruña  que se celebra esta semana no recinto de Expocoruña fixo onte balance provisional de público cunhas cifras que invitan ao optimismo, pois  superou con fartura o número de persoas rexistrado o ano pasado. Entre compra e compra, a organización do evento tamén tivo tempo para recibir a distintas personalidades como a delegada da Xunta na Coruña, Belén do Campo. A representante do Executivo autonómico, que visitou onte os distintos stands, destacou a importante axuda que os autónomos reciben por parte das Consellerías de Economía e Industria e Traballo e Benestar para manter o seu traballo.

    No seu percorrido polos 360 postos instalados para a feira organizada pola Federación de autónomos de Galicia (Feaga), Belén do Campo presumiu da aposta feita pola Xunta para que as 87.000 persoas vinculadas a este colectivo na provincia poidan manter os seus empregos e negocios. A delegada remarcou que as Consellerías de Economía e Industria e Traballo e Benestar manteñen unha liña de axudas desde o inicio da lexislatura.

    Na súa opinión, esta colaboración da administración cos empresarios “resulta fundamental para a creación de postos de traballo e para a xeración de riqueza non noso país”. Neste sentido, Do Campo reforzou o “compromiso” co sector porque é “un piar básico para superar a actual crise económica”.

    A representante da Xunta, que paseou entre stands de alimentación, textil e concellos, entre outros, acompañada do presidente de Feaga, Francisco Javier Pérez Bello, e o director do evento, Luís Fraga, subliñou que citas como esta son “un escaparate para os seus 220 participantes e un elemento de dinamización en momentos económicos difíciles”.

    A xornada tamén se aproveitou para dar cabida á firma dun convenio entre a Federación de autónomos e o Banco Sabadell –que mellorará as ofertas financeiras para os asociados– e a presentación dunha nova Asociación de comerciantes coruñeses.  Á marxe das visitas de todo tipo de personaxes da vida pública da provincia, o cidadán da pé tamén está respondendo moi ben a esta cita. Quizá a coincidencia da decimoctava Feira de Mostras cunha longa semana de pontes, na que a maioría dos establecementos están pechados, axude.

    Alternativa comercial> Coas cifras na man, a afluencia de persoas durante a xornada festiva do pasado martes obrigou a “pechar as portas” da instalación en certos momentos do día, unha situación que tamén prevén para hoxe.  “A afluencia incrementouse nun 35% respecto ao número de visitantes do ano anterior”, comentaron fontes da organización. Así, recomendaron aos coruñeses que aproveiten estes días para comezar “a realizar as compras navideñas”. “Femaga é o mellor escaparate para poder realizalas  pois dispón dunha gran variedade de produtos a prezos inmellorables”, insistiron.

    É máis, para facilitar a visita aos distintos postos –que ofrecen desde zapatos a vehículos de ocasión, pasando por embutidos ibéricos, perfumes, sofás ou pixamas– Feaga ofrece a posibilidade de deixar aos nenos en distintas zonas de xogo, nas que poden demostrar as súas habilidades artísticas ou facer carreiras de obstáculos. Para todos os públicos, tamén se ofreceron algunhas actuacións musicais e haberá un sorteo de cestas.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 08 Decembro, 2011
    Ribadumia: Sorteos de vales de compra na Praza de Abastos

    A Praza de Abastos de Rabadumia participará, desde o luns día 12, na campaña “Este inverno presume de praceiro”. Esta iniciativa está promovida pola Dirección Xeral de Comercio e o seu obxectivo é incentivar o consumo de produtos frescos e de calidade e, ao mesmo tempo, poñer en valor a profesionalidad dos praceiros. Celebrarase en dúas quendas: do día 12 ao 23 de decembro, o primeiro, e do 9 ao 21 de xaneiro, o segundo. Por cada compra, o cliente recibirá un cupón para participar nun sorteo de vales de compra, e poderá votar ao seu praceiro favorito. Os sorteos, que serán presenciais, celebraranse os días 23 de decembro e 21 de xaneiro na Praza de Abastos.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 08 Decembro, 2011
    Pontevedra: Profesionais, técnicos e políticos constituirán a Mesa Local de Comercio

    Formarase o mércores 14. É un órgano establecido pola Xunta para impulsar o sector.

    O vindeiro mércores, día 14, quedará constituída a Mesa Local de Comercio, órgano asesor da política municipal nesta materia, que vén cumprir co regulado polo decreto aprobado pola Xunta o pasado mes de setembro.

    A Mesa, que estará presidida pola concelleira de Promoción Económica, Carlota Román, contará cun total de 16 membros, dos que a metade representan ás asociacións de comerciantes e consumidores e a outra metade ao Concello.

    Así está prevista a participación de Aempe, AJE, Centro Comercial Urbano Zona Monumental, as dúas asociacións da Praza de Abastos, a Federación Provincial de Comercio, a Cámara de Comercio e a Asociación de Amas de Casa e Consumidores Rías Baixas. Polo Concello haberá un representante de cada un dos partidos políticos presentes na corporación e varios técnicos municipais. Haberá tamén un representante da Xunta e actuará como secretario o xefe do servizo municipal de Promoción Económica.

    O decreto regulador establece que a Mesa debe reunirse cunha periodicidad mínima anual, pero Carlota Román xa anunciou que vai ter unha actividade máis intensa. As súas funcións consisten no deseño e/ou informe das campañas de promoción do comercio e feiras de oportunidades. Actuar como órgano consultivo do Concello, propoñer cantas medidas se consideren necesarias, ser oída na elaboración de plans de tráfico e de ordenación urbana e emitir informes.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Decembro, 2011
    Pontedeume: Miles de euros polo Nadal

    A Unión de Comerciantes e Autónomos Eumesesrepartirá 5.400 euros con motivo da campaña do Nadal que arrancou esta semana

    A Unión de Comerciantes e Autónomos Eumeses(UCOA) iniciou esta semana a campaña de Nadal que desenvolverá ata o próximo 2 de xaneiro, cando celebrará o sorteo dos seis vales de 500 euros e dos seis lotes de produtos valorados en 400 euros. O colectivo incrementa en case 3.000 euros o diñeiro destinado a esta campaña para fomentar as compras no pequeno comercio eumés


    Para facer fronte á crise económica, maior investimento. Esta é a táctica da Unión de Comerciantes e Autónomos Eumeses (UCOA), que iniciou esta semana a súa campaña de Nadal, na que repartirá preto de 5.400 euros, case 3.000 euros máis que o pasado ano, en vales e lotes de produtos.

    E é que todo esforzo parece pouco para atraer o maior número de clientes posible na que é considerada a época do ano consumista por excelencia pero na que, dada a complicada situación actual, é máis difícil que nunca conseguir que a xente se resgue o peto e, no caso de que o faga, que se decante polo pequeno comercio en lugar de acudir ás grandes superficies comerciais, que se converten nos máis duros rivais coa súa ampla variedade de produtos e os seus competitivos prezos.

    O presidente de UCOA, Antonio Piñeiro, (que substitúe a María Jesús Grandal á fronte do colectivo) explica que os oitenta establecementos socios repartirán rifas entre os seus clientes ata o próximo 2 de xaneiro, cando se celebrará o sorteo de seis vales cun valor de 500 euros cada un e o mesmo número de lotes de produtos doados por establecementos socios, valorados en 400 euros e que estarán formados por alimentos, artigos de decoración, electrodomésticos, regalos e outros complementos.

    Non será esta a única actividade que promova este colectivo de Pontedeume para animar o ambiente xa que, ademais da imprescindible decoración do Nadal de rúas e escaparates, durante os días previos a Noiteboa varios Papá Noel percorrerán a zona urbana repartindo caramelos e sorrisos entre os viandantes.

    As expectativas da asociación de comerciantes de Pontedeume son altas. "A campaña de Nadal do ano pasado foi boa pero confiamos en que este ano sexa mellor; por iso incrementamos en case 3.000 euros os premios que repartiremos entre os nosos clientes", destaca Antonio Piñeiro, que recorda a importancia de agasallar a fidelidade dos clientes co pequeno comercio.

    Será na céntrica praza Real o lugar onde se celebrará o sorteo dos premios o próximo día 2 e, se o tempo o permite, organizaranse diversas actividades para os máis pequenos, os verdadeiros protagonistas das festas do Nadal.


    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 07 Decembro, 2011
    O pequeno comercio reinvéntase pola crise

    Un empresario de Redondela ideou unha forma de fidelizar clientes, regalando consumicións e participando en sorteos.

    A grave situación económica que está vivindo o pequeno comercio debido á crise obriga a que os empresarios recorran á inventiva, á hora de promocionar os seus produtos. Nalgunhas ocasións, as medidas pasan por sistemas de fidelización de clientes, máis propias das grandes superficies que dos pequenos minoristas.

    É o caso de José Sánchez, xerente da cafetería Sol e Pizzería Bos Aires, ambas situadas en Redondela, e que desde fai un mes atópase inmerso no medio dunha promoción na que “ademais de intentar saír adiante na crise, tamén quero premiar á miña clientela, que gasta o pouco que ten comigo”, sinalou.

    As primeiras ganadoras dunha cenaAsí, por cada cinco cafés, o sexto é gratis. O mesmo que con dez almorzos ou seis pizzas, o seguinte é gratis. Ademais, aqueles clientes que o desexen poden participar ao final de cada mes nun sorteo. De momento o premio principal é unha cea para dúas persoas na pizzería, pero si todo continúa ben, José espera poder convertelo nunha pequena viaxe de fin de semana. “Supón un gasto importante para a empresa pero ao mesmo tempo é unha forma magnífica de facer publicidade, e a xente agradéceo”, explicou.

    Polo momento, atópase moi sorprendido co recibimiento que está tendo a promoción. “Estou moi sorprendido, a verdade, neste caso o boca a boca está axudando moito para dalo a coñecer”.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 06 Decembro, 2011
    Betanzos defende o seu comercio

    A edil de Comercio, a titular de Acebe, o alcalde e o director de Marketing de Gadisa, onte no LiceoAcebe sorteará estes Nadais entre os seus clientes un soldo de 300 euros ao mes durante medio ano

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (Acebe) iniciará o vindeiro luns a súa campaña de Nadal, na que sorteará un soldo de 300 euros mensuales, durante medio ano, para gastar no comercio local. Serán os negocios os que repartan entre os seus clientes os boletos para o sorteo, que se celebrará o 9 de xaneiro ante notario. Ese mesmo día publicarase o número premiado e os de reserva na web www.comerciodebetanzos.com.

    Os propietarios dos boletos deberán contactar con Acebe nun prazo de 15 días. En colaboración co Concello, tamén organizará varias actividades de animación na rúa os días 23 de decembro e 4 de xaneiro. O obxectivo: potenciar o comercio local.

     

    Fonte: La Opinión da Coruña

     

  • 06 Decembro, 2011
    Os clientes elixirán ao mellor "praceiro/a" da Praza de Abastos de Tui

    A Dirección Xeral de Comercio da Xunta, en colaboración coa Concellería de Mercado e Praza de Abastos do Concello de Tui, poñerá en marcha a partir do 12 de decembro e ata o 20 de xaneiro de 2012 unha nova campaña de promoción da Praza de Abastos, co fin de incentivar o consumo de produtos frescos, resaltar os seus valores e a profesionalidade  dos seus comerciantes, baixo o título de “Este inverno presume de praceiro/a”. Os clientes, cos seus votos, elixirán ao mellor comerciante da Praza de Abastos e participarán en sorteos de cheques compra para trocar no propio mercado. Os sorteos celebraranse os días 23 de decembro e 21 de xaneiro de 2012, na propia Praza de Abastos.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 06 Decembro, 2011
    Vigo é a cuarta cidade española coa cesta da compra máis barata

     

    En alimentación envasada ten os prezos máis baixos, pero cae ata o 28 en froitas e hortalizas, segundo o Ministerio de Industria

    Vigo cóase entre as cidades españolas coa cesta da compra máis económica. O estudo do Ministerio de Industria relativo ao último cuatrimestre do ano sitúaa no cuarto posto dun ranking no que se analizan os prezos de produtos de alimentación e droguería das 52 capitais de provincia do país e doutras catro grandes urbes. O dato máis positivo deste informe nacional é o importante avance que experimenta Vigo con respecto ao ano 2010, pois en apenas doce meses escalou do undécimo ao cuarto posto entre as cidades que de forma conxunta ofrecen alimentos frescos e envasados máis baratos.

    A mellora detectada na cidade olívica débese ao descenso dun 1,8% do prezo dos artigos dunha cesta estándar con produtos de marca, unha das caídas máis acusadas en todo o territorio nacional. Segundo o Observatorio de Prezos de Alimentación e Droguería no Comercio Minorista, Valencia é a urbe máis barata nesta recta final do ano, seguida no pódium de Albacete e Murcia.

    Vigo ocupa na análise global de prezos un honroso cuarto posto, moi por encima do duodécimo de Ourense, do 28º logrado por Lugo, o 30º da Coruña e o 31º de Pontevedra. Os técnicos do Ministerio de Industria analizaron 187 produtos en 4.141 establecementos de toda España durante a primeira quincena de outubro e cos datos obtidos elaboraron unha clasificación xeral e outra por sectores na que Vigo correu dispar sorte.

    En alimentación envasada destácase como a cidade máis barata de España, mentres que na venda de froitas e hortalizas cae ata o medio da táboa –posto 28–. Estas análises por sectores revelan datos curiosos como o feito de que os supermercados de Vigo ofrezan o peixe máis caro que os de Ourense pese a ser considerado un dos portos pesqueiros máis importantes de Europa. En produtos cárnicos Vigo entra de novo no top ten por detrás de Albacete, Huelva, Salamanca, Ourense, Málaga, Cuenca, Cáceres e Zamora.

    Diferenzas

    Os estudos de campo do observatorio nacional de prezos detectaron diferenzas de ata un 19% entre a cidade máis barata para realizar a cesta global de alimentación –Valencia– e a máis cara –San Sebastián–. O custo desta cesta estándar na que se analizan produtos de marca de consumo máis frecuente incrementouse unha media dun 1,3% en toda España levantada sobre todo pola alza de prezos en Santander, Cidade Real, Huelva, Almería e Segovia, pero tamén é certo que se reducen os importes en Vigo e noutras 19 urbes importantes.

    Con respecto ao último cuatrimestre de 2010 encarecéronse os produtos envasados, a carne e o peixe e a única cesta que moderou os seus prezos é a de froitas e hortalizas, a que experimenta maiores variacións ao longo do ano. Un bo exemplo é o 28º posto que ocupan os establecementos de Vigo neste sector en concreto pese á boa posición que lle outorgan o resto de bens de consumo analizados.

    Vigo é a cidade galega cos prezos máis competitivos xunto con Ourense, que a supera no mercado de froitas e hortalizas e en produtos de peixería. Os bos datos logrados pola cidade olívica no estudo do Ministerio de Industria veñen confirmar as cifras apuntadas no último informe da Organización de Consumidores e Usuarios do mes de setembro que situaba a Vigo como a cidade máis económica grazas aos prezos asequibles do Economato de Citroën, o Carrefour de Travesía de Vigo, o Alcampo de Coia e o supermercado Familia da rúa San Roque.

    Con todas as cifras o Goberno central elabora tamén unha lista das empresas máis económicas e de novo os supermercados Alcampo sitúanse como os máis baratos, seguidos de establecementos Carrefour, Lupa, Carrefour Market, Gadis, Consum e Froiz.

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 06 Decembro, 2011
    Ciencias Sociais forma a 60 alumnos para defender os intereses do consumidor

    Uns 60 alumnos participaron desde o pasado mes de maio no “I Curso de Especialista universitario en Publicidade, Marketing  e Consumo” que se imparteu na facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. Os estudantes tiveron a oportunidade de analizar en profundidade  cuestións como os perfís sociolóxicos da sociedade de consumo, o marketing desde o punto de vista da ética, a eficacia dos mecanismos de defensa dos consumidores fronte ás novas tecnoloxías ou os cambios  nos hábitos de consumo como consecuencia da dixitalización.

    O curso, un título propio da Universidade de Vigo financiado polo Instituto Galego de Consumo (IGC) e dirixido polo profesor Fernando Ramos, finalizou onte cun acto de clausura que contou coa presenza da xerente do IGC, María Jesús Muñoz. Dado que na sociedade actual, o consumidor afai sentirse indefenso e só ante as inxustizas do mercado, o curso xurdiu do interese de formar a expertos que poidan integrarse nos sistemas de defensa dos seus intereses.

    Tal e como sinalou María Jesús Muñoz, este tipo de formación resulta necesaria para brindar “unha protección especial” aos compradores, “xa que son a parte máis vulnerable e débil do mercado”. A xerente do IGC informou aos presentes do estado de tramitación da nova lei de Consumidores, “que nestes momentos está a debate non Parlamento” e que outorgará unha maior protección ao consumidor, “xa que as reclamacións resolveranse dunha forma máis rápida e eficaz”.

    Pola súa banda, o profesor Fernando Ramos recordou aos novos titulados o privilexio de poder asistir a un curso de especialista “nun tema emerxente” e de forma totalmente gratuita. “Tedes o deber moral –puntualizou- de aproveitar as ensinanzas acadadas neste medio ano, pois non debedes esquecer que este curso foi posible grazas ao diñeiro público procedente do peto de todos os contribuíntes”.

    Ao finalizar o acto de clausura do “I Curso de Especialista en Publicidade, Marketing e Consumo”, as autoridades fixeron entrega dos diplomas aos alumnos, cunha distinción especial ao máis veterano, Carlos Aramburu, que, como subliñou Fernando Ramos, “nunca faltou a ningunha das clases”.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 06 Decembro, 2011
    O comercio espera que cada lucense gaste entre 70 e 80 euros en Nadal

     

    Confía en que as vendas repunten na segunda metade do mes e que o 80% dos consumidores acudan a pequenas tendas

    Ambiente nunha rúa comercial, este luns pola tarde en Lugo.

    Cada lucense gastará entre 70 e 80 euros nos establecementos comerciais da provincia durante a campaña de vendas navideña.

    Son as expectativas coas que abre un dos grandes periodos comerciais a Federación de Comercio, que preside José María Seijas, unha entidade que fixa a previsión de que as vendas nos negocios lucenses manteranse en niveis similares aos do ano pasado.

    Nun ano no que o comercio lucense seguiuse resistindo da crise, que vén sufrindo con intensidade en realidade desde 2008, os comerciantes esperan que esta tempada se manteña o mesmo nivel de vendas que se rexistrou durante o Nadal de 2010 e que, xa que logo, se invirta de forma puntual a tendencia de caída do consumo familiar que se rexistrou ao longo deste ano.

    En conxunto, o sector espera que as vendas dos comercios da provincia se situe nuns 76 millóns de euros, o que supón manterse en cifras do ano pasado, pero polo menos non sufrir novas caídas.

    A campaña é de especial interese para o comercio lucense, xa que se estima que as vendas nesta época supoñen en torno ao 20 por cento da facturación total anual dos comercios.

    O sector espera que as vendas repunten especialmente a partir da segunda quincena deste mes e que os produtos máis demandados sexan os de téxtil, calzado, cosmética e alimentación, así como os xoguetes, que son sen dúbida o produto estrela desta época, xa que as familias intentan preservar dos axustes de gasto os agasallos para os máis pequenos.

    A crise, segundo os comerciantes, está moi presente pese a que nesta época se gaste máis e, así, a previsión é que os lucenses se decanten por adquirir agasallos útiles e de prezo moderado. O cambio nos hábitos de consumo iniciado nos últimos anos consolidarase, xa que logo, e tenderase ao abandono das compras por impulso, en favor das compras máis racionais.

    Respecto de os comercios nos que se realizarán as compras, a Federación de Comercio estima que o 80 por cento dos consumidores seguen apostando polo comercio tradicional. Para fomentar esa tendencia, a Federación de Comercio organiza actividades promocionales en colaboración con colectivos de comerciantes.

    Fonte: El Progreso

     

     

  • 05 Decembro, 2011
    Unha guía facilita a aplicación da igualdade nas pymes

    Forética e a Secretaría de Estado de Igualdade publicaron o volume Igualdad y RSE. Guía para pymes, que pretende ser unha ferramenta de apoio dirixida a facilitar ás pequenas e medianas empresas e micropemes a incorporación da igualdade na súa estratexia empresarial. Segundo a guía, as pemes contan con especiais dificultades para implementar unha estratexia de responsabilidade social enfocada á igualdade de oportunidades entre homes e mulleres debido a tres factores: un maior descoñecemento da RSE en comparación coas grandes empresas, a súa falta de sensibilidade nesta materia e a escaseza de recursos e ferramentas.

    O documento inclúe unha ferramenta de autodiagnóstico con 40 indicadores que permiten, de xeito sinxelo e rápida, pescudar o nivel de integración da igualdade na estratexia. Os indicadores proporcionan unha avaliación da situación de partida, unha evolución temporal dos devanditos indicadores e unha análise dos progresos neste campo.

    Retos

    Así mesmo, analiza os principais retos aos que se enfrontan as pemes en cada unha das cinco áreas de actuación identificadas: corresponsabilidade, diversificación profesional, inclusión social, acceso das mulleres aos postos directivos e prevención de riscos laborais.

    Para cada unha, móstrase unha recopilación de boas prácticas, cos seus resultados, das firmas Cemer, Lambda, Adasa Sistemas, Acefat, Novatex, Contratas e Obras, Grupo Amma, Fundación Labora San Prudencio, Ipfflexo, Globesalud e Nestlé España.

    Fonte: Expansión

  • 05 Decembro, 2011
    As prazas de abastos sortean premios

    As prazas de abastos de Bueu, Cangas e Moaña están obsequiando desde o día 3 aos seus clientes  con rifas para o sorteo de mil euros en cada unha delas, que terá lugar o próximo 7 de xaneiro. Trátase dunha iniciativa posta en marcha pola federación de prazas de abastos, co patrocinio da Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia.

     

    Fonte: Atlántico Diario 

  • 03 Decembro, 2011
    Premios para burlar a crise

     

    Uns 300 comercios de O Morrazo repartirán 14.000 euros entre os seus clientes este Nadal

    Representantes dos comerciantes xunto a Nava Castro e o xefe de zona de Novagalicia Banco. Os comerciantes da comarca volven apostar con forza pola campaña de Nadal. De novo sortearán premios a modo de cheques entre todos os veciños que efectúen as súas compras nas tendas de Bueu, Cangas e Moaña. Uns 300 establecementos participan na campaña denominada No Morrazo gañamos todos. Nesta ocasión repartirán un total de 14.000 euros en premios. O ano pasado distribuíronse 190.000 códigos e, como sempre, foron repartidos todos os premios. Fecimo disporá de puntos de información nos centros urbans para que os clientes saiban si están premiados.

    A Federación de Comerciantes do Morrazo (Fecimo) presentou onte a súa campaña de Nadal baixo o título No Morrazo gañamos todos!, coa que pretende incentivar o consumo nos comercios de Bueu, Cangas e Moaña e lograr así que o sector faga fronte á crise aproveitando unha das tempadas craves para o pequeno comercio. Un total de 295 establecementos participan nunha campaña na que sortearán ata 14.000 euros en premios. Todos os clientes recibirán un código e a través da páxina web www.compranomorrazo.com poderán consultar si lograron algún dos 4 premios de 250 euros, 5 premios de 100 euros e 70 premios de 50 euros. Ademais, todas as persoas que realicen as súas compras navideñas na comarca aspirarán a un gran sorteo final con tres premios de 3.000 euros. A campaña arrincou onte e prolongarase ata o 6 de xaneiro. A Gala do Comercio será o 8 de xaneiro no Auditorio cangués.
    Na última campaña repartíronse un total de 190.000 códigos e, como recorda o presidente de Fecimo, Xosé Bangueses, sempre repartimos todos os premios. Nesta ocasión a Federación disporá varios ordenadores nos centros urbans, que permitirán aos clientes comprobar si os seus códigos están premiados, sen necesidade de esperar a volver a casa.
    Desde Fecimo recoñecen que temían unha menor implicación do sector, dada a situación de crise, pero finalmente logrouse o apoio dun número de negocios similar ao do último Nadal.
    Por primeira vez, o deseño gráfico dos carteis promocionais da campaña foi elixido mediante un concurso, no que non estaba permitida a participación de profesionais. A ganadora foi a buenense María Novas Ferradás.
    Os comerciantes contan, para poder desenvolver toda a campaña, co apoio da Dirección Xeral de Comercio e de Novagalicia Banco. A propia titular do departamento autonómico, Nava Castro, destacou que os pequenos comerciantes son vos únicos capaces de reactivar a nosa economía, grazas a iniciativas coma esta, que poden facer que aumenten os seus ingresos. Apuntou que apostar polas tendas de proximidade é facelo polo consumo responsable e salientou o papel que están xogando as Mesas de Comercio Local, recientemente creadas nos distintos Concellos. Permiten que o sector tamén opine en aspectos como a evolución do urbanismo, que pode afectar aos seus intereses, apuntou Castro.
    Finalmente, Bangueses recordou que o colectivo que preside colaborará cos Concellos para iluminar as rúas céntricas e en distintas actividades culturais que se programarán este Nadal.

    Fonte: Faro de Vigo


  • Páxina 70 de 84

  • Mostrando do 1381 ao 1400 dun total de 1672 rexistros