Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 03 Decembro, 2011
    A Xunta calcula que haberá un repunte dun 8% nas vendas previstas para estas festas

    Estudo realizado pola Dirección Xeral de Comercio

    A directora xeral de Comercio destacou o papel de Fecimo na dinamización do comercio local do Morrazo e as súas iniciativas a favor da promoción do mesmo a través das novas tecnoloxías grazas á súa presenza en redes sociais como Facebook ou Twitter,  webs oficiais e outras canles informáticas.

    Respecto das expectativas de consumo previstas para estas festas, Nava Castro adiantou que, segundo os estudos realizados polo seu departamento, “neste Nadal vaise consumir preto dun 8% máis que en 2010, cun repunte que permitirá gastar uns 80 euros por persoa nestas festas”.

    Con isto, a responsable autonómica invitou finalmente a todos os veciños a realizar as súas compras nos establecementos da comarca. Ela mesma, dixo onte, que aproveitaría a súa visita á comarca para comprar nos comercios da zona e acceder tamén aos premios da campaña.

    O presidente de Fecimo invitou, por outra banda, a Nava Castro a participar na gala de entrega dos galardóns, que terá lugar o 8 de xaneiro.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 03 Decembro, 2011
    O comercio vigués esquécese da crise por un día

     

    1 Centenares de comerciantes dos catro puntos cardinais da cidade aparcaron a crise por un día (en realidade, por unha noite) e se entregaron á confraternización con motivo da súa gala anual. A velada deu para moito, ata para facer terapia de grupo. Claro que o principal obxecto da cita era recoñecer a traxectoria dalgúns socios de máis longo percorrido, entre eles os farmacéuticos, Luís Charro e Asunción Díez.
    O primeiro, a punto xa de xubilarse, recibiu a testemuña da súa nai, xa que era demasiado novo cando faleceu o seu pai que, á súa vez, o recibira do fundador do establecemento, Aniceto Charro, nos albores do século pasado. Pioneiro dentro do sector (foi o primeiro que abriu 24 horas ao día), a continuidade da saga está garantida, xa que tres das súas sete fillas son farmacéuticas e outras tres están estudando a carreira. Tamén a farmacia Díez ten os seus anos. Un recetario do 37 é o documento máis antigo que se conserva, aínda que os Díez non a adquiriron ata 1950.

    Os comerciantes celebraron onte a noite a súa gala anual, na que premiaron a varios socios.

    O Club Financeiro foi onte escenario da última comida de despedida de Pierre IanniO Corte Inglés presentou a súa programación de nadal no transcurso dunha comida
    Dezasete trienios leva cotizados Esther Figueroa, propietaria do terceiro establecemento premiado, Mobles Ría de Vigo. O presente non é un momento bo, pero Esther é optimista porque lle tocou vivir outros peores, como cando tras un incendio no 83 tivo que empezar de cero, ou como o ano e medio que estivo levantada a rúa Tomás A. Alonso para retirar as vías do tranvía.
    A sorpresa da noite, ademais das impagables risas que sempre garante a presenza no escenario de Carlos Blanco, foi o recoñecemento especial a Martín Rodríguez, o que fóra ata fai un mes cabeza visible da asociación en Teis. O ano que vén, máis.

    Despedida

    2 Ao redor dun centenar de empresarios e unha decena de políticos compartiron onte mesa e mantel con Pierre Ianni no Club Financeiro. Querían despedirse do xa exdirector de Citroën e desexarlle sorte na súa nova singradura americana.
    Ianni, que se levou como recordo unha mariña de Sánchez Lareo pagada a escote polos comensais, aproveitou para reiterar o querido que se sentiu en Vigo, pese a que «fai un pouco máis de 200 anos os vosos antepasados botaron aos franceses da cidade», ironizou. Subliñou o honor que supuxo portar o estandarte do Cristo e o moito que gozou aprendendo a navegar pola ría. Augurou anos moi bos para Citroën a partir do 2013 e confirmou que a planta viguesa é a «máquina de guerra do grupo», é dicir un referente irrenunciable. Tomámoslle a palabra.

    Nadal

    3 O Corte Inglés xa premeu o botón que pon en marcha a súa case inabarcable programa de actividades: campamentos, cine infantil, visitas de Papá Noel. José Manuel Blanco, director de comunicación dos almacéns, recordou que o centro non é só comercial, senón un espazo de dinamización aberto a todos os vigueses.

    Fonte: A Voz de Vigo

  • 03 Decembro, 2011
    Organizan cursos para aprender a crear novos proxectos empresariais

    A Xunta apoia a iniciativa a través das Cámaras de Comercio da provincia

    A Consellería de Traballo e Benestar apoiou ao longo deste ano un total de 13 programas de formación e asesoramiento empresarial co obxectivo de valorar posibles ideas empresariais para a súa posta en funcionamento, principalmente a través dos viveiros de empresas das cámaras de comercio de Galicia. Na provincia de Pontevedra desenvolvéronse cinco iniciativas deste tipo, unha en Pontevedra (que onte clausurou o director xeral de Promoción de Emprego, Andrés Hermida), dúas en Vigo, outra mais en Vilagarcía e finalmente outra en Tui.

    Para levar a cabo esta iniciativa, o departamento autonómico asinou un convenio coa Fundación Incyde e investíronse 500.000 euros nesta actuación. Os cursos tiveron como obxectivo proporcionar unha visión global das distintas áreas funcionais dunha empresa, para poder determinar oportunidades de mercado a través de ferramentas de xestión e desenvolveu un proxecto de empresas presentado polos participantes.

    Fonte: Faro de Vigo.


     

  • 03 Decembro, 2011
    Ortigueira: O goberno local inicia unha campaña para incentivar a compra na praza municipal

    Desde o próximo día 12, os clientes da praza de abastos de Ortigueira poderán participar no sorteo de cheques de distinta cuantía. A Concejalía de Emprego, xunto coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta, poñen en marcha como en anos anteriores a campaña “Este inverno presume de praceiro”, destinada a promover as compras no mercado municipal.

    Segundo informaron desde o consistorio, a clientela ortegana poderá elixir ao que consideran o mellor vendedor da praza. Entre os criterios que se terán en conta figura tanto a calidade dos produtos que ofrece o posto como a profesionalidad e a atención ao público dos comerciantes.

    Todos os que participen na votación entrarán no sorteo de cheques de compra, que poderán canjear en calquera dos postos. A iniciativa prolongarase ata o próximo 20 de xaneiro, cun paréntesis entre o 23 de decembro e o 9 de xaneiro para non interferir coa campaña navideña.

    Con esta acción búscase aumentar o consumo medio semanal no mercado, que habitualmente rexistra o seu maior volume de vendas os xoves, coincidindo coa feira semanal na vila.

    Fonte: Diario de Ferrol.

     

  • 03 Decembro, 2011
    Os premios Galiciademoda honran á artesanía galega

    The Style Outlets acolleu a cerimonia de entrega do galardón

    A xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro, recolleu onte o galardón que lle outorga a revista Galiciademoda á marca Artesanía de Galicia, propiedade da Xunta, en recoñecemento ao traballo do goberno galego en favor da promoción e do impulso do sector artesano galego. No acto, que se celebrará en The Style Outlets, en Culleredo, recoñecéronse tamén a campaña publicitaria realizada este ano por Gadis e o traballo da Fundación Paideia, en favor da inserción laboral de persoas discapacitadas.

    A Consellería de Economía e Industria manifestou, a través dun comunicado, a súa satisfacción polo premio e destacou as iniciativas que desenvolveu para “a introdución do produto artesano galego en diferentes mercados, a través da presenza da marca Artesanía de Galicia en feiras profesionais de carácter internacional ou de iniciativas máis concretas como a promoción do produto artesano galego no campo de agasallo internacional.

    Novas vías > O departamento que dirixe Javier Guerra tamén destacou que na actualidade apoia diferentes proxectos “de achegamento da artesanía a outras áreas como a moda, a decoración de interiores ou a arquitectura co obxectivo de abrir novas vías de comercialización e oportunidades de negocio para o produto artesano galego, de modo que se contribúa ao desenvolvemento e consolidación do sector”.

    A revista Galiciamoda convoca por primeira vez estes galardóns que buscan agradecer a todos os seus seguidores e colaboradores o apoio co traballo da revista. Nesta primeira edición premiaranse 24 categorías diferentes, entre os que destacan o de Traxectoria Profesional en Moda, outorgado á artesana e deseñadora Sara Coleman,  o de Proxecto de Moda, que recoñece a iniciativa Daisy Market, un mercado de moda urbana que leva dúas edicións e que conta co apoio da Consellería de Economía e Industria.

    O resto dos premiados foron os fotógrafos Kake e Daniel Sambad, alma Atlántico, como viño denominación de orixe vinculada á moda, Marqués de Vizhoja como recoñecemento empresarial de bodega, Meet-mylittleroom, gañador do segundo Concurso Autonómico Blogs de Moda, Roberto Verino, como diseñador consagrado.

    Ademais, Javier Torralba recolleu o galardón ao Centro Comercial sostible, Montse Suárez foi premiada como modelo de portada Galiciademoda, Niuno como centro de beleza, Alejandro Roncero viu recoñecida o seu labor como xornalista de moda e o ciclista Óscar Pereiro foi premiado pola difusión da moda a través do deporte.

    Generacional > Tamén recibirán un galardón Nordress como pasarela galega, Guerral polo relevo  xeracional nun proxecto de moda, Hogueras de San Juan, como asociación de apoio á moda e difusión da cultura galega, Pablo Galego, pola difusión da moda a través da gastronomía.

    Os trofeos que recibiron os premiados están elaborados en coiro polo taller artesano de Elena Ferro.

    Fonte: O Ideal Galego


     

  • 03 Decembro, 2011
    As compras en Barbadás tiveron premio

    Repartíronse un total de 3.000 euros en premios, en dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 de 100 euros. Recolléronse máis de 11.000 boletos.


    Comerciantes e consumidores do Concello de Barbadás foron testemuña directa de que mercar no pequeno comercio tradicional desta localidade  ourensana ten premio. Da man da Federación Galega de Comercio, en colaboración coa Federación de Comercio de Ourense, o Centro Empresarial Transfronteirizo de Barbadás, a Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia e Novagalica Banco, A Valenzá converteuse entre o 31 de outubro e o 10 de novembro nun centro de promoción e dinamización do consumo polo miúdo.

    Durante eses días, e grazas a campaña “As compras na túa vila teñen premio”, os clientes da zona puideron trocar os seus vales de compra por participacións  para entrar nun sorteo no que se repartirían un total de 3.000 euros en premios (dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 tarxetas de 100 euros).

    O sorteo, que tivo lugar o último día da campaña, foi todo un éxito de participación. Máis de 11.000 boletos, o que evidencia un máis que notable índice de vendas, agardaban na urna aspirando a ser algún dos premiados.

    PROMOCIÓN. A fin da promoción levou ata o Parque dos Patos de A Valenzá un atractivo programa de actuacións para nenos e adultos. Pasacalles, zancudos, malabaristas, pallasos, maxia coa actuación musical da cantante Mariana animaron a xornada ata que as 19 horas deu comezo o sorteo.

    O acto contou coa presenza do presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas; o seu homólogo na Federación de Comercio de Ourense, Aurelio Gómez Villar; o alcalde de Barbadás, José Manuel Freire, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro, entre outros.

    Barbadás puxo así o punto e final a presente edición da campaña “As compras na túa vila teñen premio” na provincia de Ourense, que tamén se levou a cabo nas vilas de Ribadavia, Celanova e Allariz.

    Fuente: La Región

     

  • 02 Decembro, 2011
    Chantada: Xoguetes e compras seguras

    Un centenar e medio de escolares de Chantada coñeceron, a través de talleres, as claves para coñecer os artigos sen garantía e evitar fraudes ao comprar por internet

    As festas navideñas, coas conseguintes compras, penétran en todas as casas por calquera recuncho. Poucas persoas se escapan ao consumismo desta tempada, xa sexan maiores ou de pouca idade, polo que as oficinas de consumo poñen en activo todos os seus recursos para evitar problemas.

    A divulgación das claves para realizar compras seguras é unha das iniciativas que realizan os departamentos de información dos concellos. O de Chantada xa deu os primeiros pasos, sobre todo en vista de que cada ano parece que o Nadal chega antes.

    A primeira iniciativa, en coordinación  coa  Escola do Instituto Galego de Consumo (IGC), centrouse nos xoguetes e nas compras a través de internet, pero dirixido a escolares de todas as idades. Así, houbo catro sesións no Ceip Xohán de Requeixo, co taller denominado “Fabrica ou teu xoguete seguro”, e dous no instituto Val do Asma, para comprar na rede con seguridade.

    A coordinadora da oficina municipal de consumo de Chantada, María Luisa García Rodríguez, destacou a importancia dos talleres por estar dirixidos aos máis pequenos, no caso dos xoguetes, e aos mozos sobre o mercado tan amplo que hai en internet. Para María Luisa García “sempre é bo facer un repaso ás medidas de seguridade que deben cumprir os xoguetes e en relación ás transaccións por internet, pero nesta época máis. Moitos mozos penétran por primeira vez no mercado de internet, no que os pasos deben ser comedidos”.

    As monitoras da Escola do Instituto Galego de Consumo realizaron probas prácticas con nenos e xóvenes. Cos máis pequenos, o taller tivo como eixe central a elaboración de xoguetes con caixas e outros materiais reciclados. Ao finalizalos, os pequenos debían de decidir se eran apropiados para o xogo ou non. A cuestión dilucidouse cando a monitora alertou de que non levaban etiqueta que indicase para que idades eran aptos. Ademais explicou os parámetros para obter un ou outro etiquetaxe. Non os coñecían, pero si tiñan claro que todos deben estar etiquetados.

    Para os mozos, o taller consistiu en entrar nunha páxina de internet e realizar unha suposta compra. Nesa experiencia despexáronse as dúbidas sobre como distinguir as diferentes modalidades de pago e os cargos que se fan polo envío, entre outros aspectos.

    Fonte: O Progreso (Ribeira Sacra)

  • 02 Decembro, 2011
    Meaño: Os comerciantes sortearán cestas e regalarán bicicletas por Nadal

    A súa asociación repartirá unhas 6.000 rifas entres os seus clientes

    A asociación de comerciantes Corazón de Meaño sorteará un total de seis cestas de Nadal entre os clientes dos seus socios. Para iso repartirán unhas 6.000 rifas que os compradores únicamente deberán reencher. Ademais, pensaron nos máis pequenos coa organización dun concurso de postales que resultará con seis ganadores que recibirán senllas bicicletas.

    Comerciantes e autoridades presentaron a campaña onteA entidade, presidida por Charo Camiña, presentou onte a súa campaña para estas festas nun acto no Pazo de Lis no que ademais, presentouse o spot creado para promocionar aos establecementos asociados e que se emitirá na televisión local. Segundo a meañesa, fixérono pensando nos socios, para que “cada un tivera un anaquiño de publicidade e agora máis que nunca, polo esforzo que están facendo para saír adiante”. O resultado, engadiu, foi satisfactorio.

    Respecto de os detalles do programa navideño, Camiña explicou que se repartirá Lotería de Nadal entre os membros de “Corazón de Meaño” e clientes; e que as seis cestas a sortear son moi completas. Cada establecemento participante repartirá as rifas entre os seus clientes seguindo o seu propio criterio, ata que se repartan os 6.000 boletos previstos.

    Para os nenos organizaron un concurso de postales e onte mesmo repartiron os persoais entre os tres colexios de Meaño onde os alumnos deberán plasmar as súas creacións para participar e converterse nun dos ganadores das seis bicicletas que se entregarán o 22 de decembro. Así mesmo, segundo a presidenta, están traballando co Concello para ofrecerlles entretemento durante as vacacións con monitores e facilitar así as compras aos seus pais.

    Abren comercios > “Cremos nesta campaña e estamos seguros de que será un gran acerto”, manifestou Camiña quen destacou a colaboración que lle prestan outras entidades para levala a cabo. Así mesmo destacou que a prepararon “dentro dás nosas posibilidades pero queriamos dar ánimos nestes tempos e tendo en conta que nós non recibimos ningunha subvención para a asociación”.

    A este respecto, a meañesa explicou que están perdendo socios pero afortunadamente “estamos recollendo máis membros porque por cada comercio que pecha en Meaño abren dous e e por iso seguimos loitando, para que a xente non decaia e siga traballando porque xuntos podemos conseguir algo. Queremos ser positivos, xa houbo outras crises e seguramente sairemos reforzados grazas a unión”. A Asociación “Corazón de Meaño” tamén constituíu onte a mesa de comercio local coa presenza de autoridades como o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial, así como responsables da Corporación municipal de Meaño.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 02 Decembro, 2011
    Ferrol: O comercio atrasa a súa hora de pechadura e dá paso ao programa Vive o Centro

    Imaxe do cartelAo redor de noventa comercios do barrio da Magdalena sumáronse á iniciativa “Vive o Centro”, unha aposta que xorde de forma similar á exitosa Fashion Night do pasado mes de outubro, e que pretende, unha vez máis, contribuír a xerar ambiente e diversión na cidade como unha fórmula para animar as vendas. Hoxe e os próximos tres venres deste mes de decembro todos os establecementos participantes atrasarán a súa hora de pechadura ata as 21.30 horas e poñerán en marcha, nesa última hora ou ao longo da tarde, diferentes actividades para todos os públicos.

    Como sucedeu na anterior Fashion Night, preténdese levar a animación á rúa. Nesta ocasión, haberá un grupo de bailarinas realizando unhas coreografías en torno a un Audi que presta para a ocasión o concesionario Autogándara; poñeranse tizas de todas as cores a disposición dos nenos que queiran participar na realización dun gran mural na praza de Armas e haberá grupos de escolares de diferentes centros interpretando villancicos.

    Ademais, os establecementos Bicos, Akewuele, Elliot, Andaravia, A Escola dá Vaca, Skovo, Iris Produccións, Ana Perfumería e o restaurante Bistro organizaron todo tipo de actividades, desde un taller de nós ata globoflexia, un concerto, a proxección dunha película ou o sorteo dunha cea para dous. Os comercios participantes na proposta Vive o Centro comezarán hoxe a repartir rifas para os sorteos de agasallos que terán lugar nos seguintes venres. Os programas detallados poden consultarse ou recollerse nos mesmos establecementos.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 02 Decembro, 2011
    Os comerciantes de Sarria sortearán 1.000 euros na campaña de Nadal

    A Asociación repartiu pola tempada outono-inverno sete voos para dúas persoas a destinos nacionais e internacionais.
    A Asociación de Empresarios e Comerciantes de Sarria (Aces) realizará nas próximas semanas a campaña de Nadal, durante a que repartirá 1.000 euros  en vales de compra.
     

    O colectivo, presidido por Ricardo Arias, está inmerso nos preparativos desta nova campaña, que comezará nos próximos días e prolongarase ata o próximo 6 de xaneiro. Posteriormente realizarase o sorteo na sé da Aces e entregaranse os vales aos afortunados que os deberán gastar nos establecementos asociados.


    Cada persoa que realice a súa compra nalgunha das tendas asociadas recibirá un boleto que deberá cubrir cos seus datos persoais. Con estas tarxetas, que depositarán nas urnas habilitadas nos comercios, os clientes entrarán no sorteo de cinco vales por valor de 100 euros e dez de 50 euros.
     

    Ademais, coincidindo coas festas de Nadal, os comerciantes financian un ano máis a iluminación das rúas da vila, que se poñerá en marcha en breve. Os arcos serán costeados pola asociación, mentres que o Concello farase cargo do suministro eléctrico.
     

    A delegación de alumados do Concello sarriano, que dirixe Luís Alvarez Rei, é tamén a encargada de costear a iluminación navideña instalada na rotonda do cruzamento de Catro Camiños.


    SETE VOOS. A campaña de Nadal é a segunda que pon en marcha nos últimos meses a asociación de comerciantes para promocionar os establecementos sarrianos. O colectivo finalizou esta mesma semana a campaña da tempada outono-inverno, na que sorteou sete voos para dúas persoas con destino a cidades de España e Europa.


    Os galardonados poderán elixir entre unha serie de destinos que lles ofertarán as compañías aéreas para voar no período comprendido entre o 16 de xaneiro e o 28 de febreiro do próximo ano.


    Esta é a primeira vez que a Aces levou a cabo esta campaña, na que repartiu 50.000 boletos entre todos os establecementos asociados. A campaña desenvolveuse entre o 7 e o 30 de novembro e contou cunha subvención da Xunta de Galicia.


    O sorteo e a entrega dos agasallos realizouse no día de onte nas oficinas da asociación de comerciantes, situadas na rúa Calvo Sotelo.
     

    Os afortunados, que recibiron cada un deles dous billetes de avión, foron Jonathan Castro Fernández, Purificación López, Alicerce Vázquez Pérez, Rosa Valcárcel Branco, Teresa Rodríguez Rodríguez, Teresa López Castro e Marisa Arias Belo. Os boletos ganadores foron cubertos en construcións Fidalgo Samos, electrodomésticos A Casa, Foto Julio, joyería Díaz, calzados Veiga, Senayo e boutique Emma.


    Fonte: El Progreso
     

     

     

  • 01 Decembro, 2011
    Xornada Técnica cos Concellos para a posta en marcha da Campaña

     

    Onte, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, presidiu na Escola Galega de Administración Pública a Xornada Técnica cos concellos para a posta en marcha da campaña que se iniciará o 12 de decembro co obxecto de promocionar as vendas nas prazas de abastos de Galicia.

     

     

     

     

     

  • 01 Decembro, 2011
    As Galerías Oliva están no mapa

    A Deputación subvenciona un panel informativo no que se localizan os 54 comercios asociados

    Os clientes dos establecementos das Galerías Oliva xa poden consultar a localización exacta dos comercios aos que pretenden dirixirse. Un panel informativos, situado na entrada pola rúas Gutiérrez Mellado, indica a ubicación exacta de cada local.

    Neste senso, a deputada provincial, Ana Isabel Vázquez, entregou este mércores ao presidente da Asociación de Comerciantes, David Neira, unha achega de 3.339 euros para a instalación do indicador, a modo de directorio que, ao mesmo tempo, ofrece un servizo publicitario aos 54 locais que forman parte da entidade.

    Non é a primeira axuda que presta a institución provincial ao colectivo de autónomos das Galerías Oliva, xa que tamén lle concedeu a colaboración económica que lle permite contar cun becario da súa Área de Comercio, que dende o pasado mes de xullo traballa no asesoramento dos socios da entidade comercial.

    As Galerías Oliva son un centro comercial emblemático e de referencia en Pontevedra. Considérase que forman parte da historia recente da cidade. Nelas concéntrase gran parte do negocio desta zona, que leva funcionando desde o ano 1961 e que no presente ano 2011 conmemora o seu cincuenta aniversario.

    Polas Galerías Oliva transitan a diario centos de persoas por ser non só un lugar de gran concentración comercial senón por ser tamén zona de paso entre dúas das rúas comerciais máis importantes da cidade; as da Oliva e Gutiérrez Mellado.

    Ana Isabel Vázquez explica que coa instalación do directorio comercial conseguirase chamar a atención dos consumidores e dos novos comerciantes e emprendedores interesados en dar continuidade ao modelo de pequeño comercio tradicional.

    “Con esta axuda á Asociación de Comerciantes e Autónomos Galerías Oliva precisa a deputada provincial”, a Deputación trata de colaborar na revitalización dunha zona de negocio emblemática que conta con medio século de historia e que debe seguir sendo un referente comercial na vila, ao mesmo tempo que contribúe ao desenvolvemento económico da cidade d ePontevedra.

    Campaña de Nadal. Os membros da xunta directiva da Asociación de Comerciantes iniciaron onte os traballos para decorar as galerías de cara á campaña de vendas de Nadal. O recinto contará, ademáis, con fío musical que lle dará un ambiente propio destas datas do ano e animará aos posibles clientes a pararse nos escaparates e a mercar nos locais comerciais.

    “Queremos aprovechas estas fiestas para colocar el hilo musical, que también funcionará el resto del año”, explica David Neira mentres axuda aos seus compañeiros do equipo directivo a colocar as grilandas no alto das galerías.

    “Esta junta directiva agradece el esfuerzo de los comerciantes asociados para colaborar en el resurgimiento de este centro”, engade Neira, ao mesmo tempo que anuncia unha iniciativa que efectuará o seu colectivo no Nadal para promocionar as vendas: un sorteo, o vindeiro mércores 7, de 850 euros en cheques agasallo.

    “Entregaremos ocho vales de compra de 50 euros cada uno, tres de 100 euros y uno de 150 euros. Los agraciados podrán gastar este importe en cualquiera de nuestros establecimientos asociados”, explica Neira.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 01 Decembro, 2011
    O pago en pesetas elévase a 600.000 en locais de Salvaterra

    A campaña para aboar as compras coa antiga moeda converteuse nun reclamo turístico

    Case medio centenar de comercios de Salvaterra do Miño (Pontevedra) participan nunha campaña para que os clientes poidan aboar as súas compras en pesetas e, desde o pasado mes de setembro, lograron recaudar “entre 500.000 e 600.000 pesetas”, segundo explican a Europa Press a portavoz da Unión de Empresarios de Salvaterra (Unes), Luz Fernández.

    A idea xurdiu pouco despois do nacemento desta asociación empresarial, xa que a organización “tiña pouco diñeiro e era pouco coñecida”. Así, como iniciativa “de marketing e publicidade”, púxose en marcha a campaña, e os seus promotores comprobaron en poucas semanas que tiña  “moitísimo éxito”. “Empezou como algo pequeno e foisenos das mans, non nos imaxinabamos que había tantas pesetas”, recoñeceu Luz Fernández.

    Barbarías, farmacias, supermercados, tendas de roupa e zapaterías, panaderías, unha tenda de electrodomésticos e ata un taller de coches, son algúns dos negocios que aceptan pesetas en Salvaterra de Miño, e a resposta dos veciños non se fixo esperar. “Moitos apareceron con billetes de 10.000 ou de 5.000 pesetas, ata dos antigos”, explicou a representante de Unes. Ademais, a campaña publicitaria de empresarios e comerciantes converteuse tamén nun reclamo turístico, xa que moitos clientes chegan a Salvaterra desde outros puntos da comarca e de Galicia. O éxito foi tal que os organizadores decidiron ampliar esta iniciativa ata o 31 de decembro.

    Nestes comercios recóllense moedas de peseta –das últimas que houbo de curso legal—e billetes emitidos desde 1.949 e a volta das compras entréganse xa en euros.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 01 Decembro, 2011
    Tributo ao pequeno gran comercio

    A IX Gala do Comercio de Fecovi distingue mañá a tres negocios da cidade

    Unha festa ao grande para esquecer os sinsabores do día a día e para gozar dunhas horas agradables entre compañeiros. É o principal obxectivo da IX Gala do Comercio que mañá celebra Fecovi coa que a federación quere recoñecer o labor deste pequeno empresariado na cidade.

    Merecémosnos un día diferente, unha noite agradable, para gozar e na que non se fale de problemas. Así resume a presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi), Encarna Álvarez, o espírito da Gala de Comercio que se celebra mañá, a partir das 21.00 horas no Centro Cultural Novacaixagalicia, e que este ano chega á súa novena edición.

    Foi a propia presidenta do colectivo, que está integrado pola Asociación de Comerciantes e Profesionais da Vila de Bouzas, a Asociación de Comerciantes e Empresarios de O Calvario, Zona Teis e a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Travesas (Aetravi), a que impulsou a iniciativa fai nove anos. Cando naceu Fecovi pensei que, ademais de traballar polo sector, debiamos facer algo lúdico, algo que nos unise máis aló do traballo, explica. Ademais, creo que é importante que os empresarios das diferentes asociacións que integran a federación tivesen un recoñecemento, e así xurdiu todo, recorda Encarna Álvarez.

    Por iso subliña que preparan a gala moitísimo agarimo e recoñece que lle fai especial ilusión, do mesmo xeito que a cea de confraternidad. Pasámosnos a vida traballando, metidos nos nosos comercios e por unha vez é moi agradable saír, sentenza.

    A gala, como todos os anos, homenajeará a catro establecementos, un pertencente a cada unha das asociacións que integra a federación e que é elixido polos propios compañeiros. O obxectivo é recoñecer a actividade do pequeno comercio como elemento dinamizador nun sector con gran peso económico na cidade olívica. Nesta ocasión, os galardones recaerán sobre Mobles Ría de Vigo, integrante do colectivo de Bouzas; a Farmacia Díez, asociado de Aetravi; a Farmacia Charro, de Ou Calvario, e QMP Tallas Grandes, de Zona Teis, cuxo propietario aínda non sabe que é un dos elixidos, polo que ese momento será un dos máis emotivos do evento.

    Actuacións

    Xunto á entrega dos recoñecementos, a cita contará nesta ocasión coa actuación de Carlos Branco, actor, monologuista, director e guionista, entre outras facetas. Tamén subirá ao escenario do Centro Cultural Novacaixagalicia o grupo Amizades, integrado por unha veintena de persoas, amantes da música coral e a súa acompañamiento musical, que interpretará temas coñecidos e paradigmáticos da música lixeira.

     

    A festa, con entrada gratuita para os preto de 900 comercios que forman parte da Federación, concluirá cun viño español do que poderán gozar todos os asistentes.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 01 Decembro, 2011
    A mesa local de comercio inicia o seu labor coa urbanización da avenida Andurique

    O concello de Poio albergou onte a constitución da mesa local de comercio. Trátase dun órgano consultivo no que están representados o Goberno local (a través do alcalde  e do concelleiro de Comercio), a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Poio (a través do seu presidente, Angel Moldes), a Consellería de Economía e Industria, a Asociación Provincial de Comercio e a técnica municipal de aperturas e actividades económicas.

    A súa función será dar trámite a proxectos e subvencións, ademais de servir como plataforma na que suscitar iniciativas destinadas a mellorar a actividade comercial e empresarial en Poio.

    De feito, o primeiro proxecto tratado foi a humanización da avenida Andurique. Esta obra conta cunha subvención de 70.000 euros por parte da Consellería de Industria, e o Concello aportará outros 30.000. Incluirá mellóraa da iluminación pública, a reparación dos tramos deteriorados das beirarrúas, a sustitución dos servizos danados e a instalación de mobiliario urbano.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 30 Novembro, 2011
    Economía e Industria coordina as accións das mesas locais de Comercio da provincia de Pontevedra

    Estes organismos, creados na nova Lei de Comercio Interior de Galicia para fomentar o diálogo e a cooperación entre o sector, os concellos e os consumidores, encárganse de coordinar as accións de promoción e dar conta dos proxectos da administración

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, asegura que “a fortaleza da actividade comercial na provincia fai que do total de 62 concellos 55 constitúan Mesa Local de Comercio”

    A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, xunto ao presidente da Diputación de Pontevedra, Rafael Louzán, dirixiu onte a primeira reunión formativa e de coordinación das Mesas Locais de Comercio de Pontevedra, na que participaron representantes do sector e da administración de toda a provincia que forman parte destes organismos.

    As Mesas Locais de Comercio, creadas para fomentar o diálogo e a coordinación entre a administración, os comerciantes e os consumidores no deseño e execución das políticas comerciais que lles afectan, son, tal e como destacou na reunión a directora xeral de Comercio, Nava Castro, “un lugar de encontro, un foro de debate e participación onde teñen voz e voto o comercio de proximidade, os consumidores e os concellos”.

    Segundo Nava Castro, a fortaleza do comercio pontevedrés queda patente no feito de que do total de 62 concellos existentes na provincia 55 cumpren coas condicións para constituír Mesa de Comercio Local: contar cun mínimo de 20 comercios minoristas ou cunha asociación local de comerciantes. Os concellos onde non se dá ningunha destas características pasan a formar parte da Mesa Local de Comercio da Diputación Provincial.

    As Mesas Locais de Comercio foron creadas pola Lei de Comercio Interior de Galicia, que entrou en vigor no pasado mes de xaneiro e que poñen a disposición dos comerciantes diversos instrumentos para a mellora e a modernización do comercio galego. Informar das campañas de promoción do comercio que se desenvolven con fondos públicos, incluídos aqueles que sexan desenvolvidos polos concellos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades ou actuar como órgano consultivo en todas as cuestións que afecten ao comercio local son algunhas das funcións destes organismos, que tamén poderá propoñer aos concellos medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 30 Novembro, 2011
    O Grove: Economía e Comercio organizan un taller sobre compras seguras a través de Internet

    As concellalías de Economía e Comercio e Mercados, en colaboración co Instituto Galego de Consumo e a través do programa Infonadal, organiza un Obradoiro de Compras Seguras a través de internet. Este taller está destinado á poboación en xeral, coa finalidade de que os usuarios que fagan compras a través da Rede teñan a máxima información posible e fagan as súas compras con seguridade e confianza.

    O taller é totalmente gratuito e ten prazas limitadas. Todos os interesados en asistir deben dirixirse á Oficina Municipal de Información ao Consumidor no edificio de Usos Múltiples da rúa Castelao.

    O curso, que se celebrará o venres 2 de decembro ás 17,30 horas na casa de cultura Manuel Lueiro Rei, será totalmente práctico, grazas á utilización dun simulador de compra tanto de artigos como de viaxes.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 30 Novembro, 2011
    Fexdega acolle estes días 600 reunións de empresarios con importadores de 4 países

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitou onte o “gran centro de negocio” no que o recinto se converteu esta semana

    Fexdega acolle estes días unha intensa actividade, con máis de 600 reunións programadas entre empresarios da comarca e importadores de catro países (EE.UU, Noruega, Francia e México) que sentaron en Vilagarcía a sé principal da misión comercial inversa na que participan. A demanda de citas para manter un encontro fixeron que, incluso, haxa lista de espera.

    Nava Castro, Tomás Fole e Carlos Oubiña, onte en FexdegaA propia directora xeral de Comercio, Nava Castro, que onte se achegou ata o recinto da Maroma para comprobar sobre o terreo a marcha deste proxecto, definiu a Fexdega estes días como “un gran centro de negocio”. Acompañada do presidente da Cámara de Comercio, Carlos Oubiña, e do alcalde vilagarciano, Tomás Fole, Castro destacou a importancia destas iniciativas e de que as mesmas se realicen na capital arousana. “Queremos abrir fronteiras ás economías arousana e galega”, manifestou a directora xeral, que resaltou que “temos produtos de calidade e competitivos”.

    Esta misión comercial inversa, que ademais de Vilagarcía tamén se celebra na Estrada (máis centrada alí no sector do moble) permite a decenas de empresas da comarca poder contactar directamente con importadores e mostrarlles os seus produtos. A Cámara de Comercio, Industria e Navegación de Vilagarcía é a promotora das misións comerciais inversas que se están desenvolvendo no recinto ferial de Fexdega e da Estrada

    O presidente da Cámara, Carlos Oubiña, destacou a aposta da entidade pola internacionalización, sinalando que nestes oito anos, en torno ao 30 por cento dos empresarios que participaron en misións comerciais do Foexga eran da demarcación da Cámara de Vilagarcía. Un dato que mostra, apunta, a que “somos unha Cámara viva que apoia ao tecido empresarial”.

    Para Oubiña, estas iniciativas de misións comerciais inversas, que recordou que xa se fixeron no pasado en eventos como ACUI ou a Feira do Moble da Estrada, son unha ferramenta de importancia para o empresariado.

    Tamén destacou Carlos Oubiña que no novo modelo de xestión de Fexdega teñen cabida actuacións como estas iniciativas comerciais, non centrándose o recinto xa soamente nas “clásicas feiras”.

    Alcalde >Pola súa banda, Tomás Fole subliñou o compromiso do Concello en colaborar e impulsar todo aquilo que leve a que Vilagarcía “sexa referente de actividade económica e comercial”, e destacou que o feito de que durante estes días na Maroma se celebren 600 reunións é unha mostra “da polivalencia deste recinto”, engadindo que o obxectivo debe de ser que estea ocupado “os 365 días do ano”.

    Neste sentido recordou que no próximo mes de decembro Fexdega acollerá o salón Galinfancia e que, xa a principios de 2012, se realizarán na Maroma dous eventos deportivos que mostrarán a conveniencia da aposta por combinar usos e utilidades da Maroma.

    O primeiro edil da capital arousana felicitouse de que onte, “unha vez máis”, a directora xeral de Comercio estivese en Vilagarcía “por razóns de traballo”, pois iso é unha mostra de que se están realizando actividades e iniciativas.

    Fonte. Diario de Arousa

  • 30 Novembro, 2011
    Máis de trescentos empresarios buscan un plan conxunto para o sector

    Só o 23,8% dos comercios fixeron un estudo de viabilidad antes de abrir

    Ata cando a construción acaparaba o 18 % da actividade económica da provincia, a creación de comercios supoñía tres de cada dez novas empresas. Só na década dos noventa -en cuxo inicio tamén se rexistro unha forte crise en España- puxéronse en marcha seis mil negocios relacionados co comercio na provincia de Pontevedra. Agora, novamente en condicións económicas adversas, trátase de evitar un derrubamento dun sector que, a día de hoxe, aglutina a trinta e cinco mil empresas en toda a comunidade autónoma.

    Nava Castro e Rafael Louzán, onte antes de presentar o plan de comercio local aos empresariosTrescentos destes pequenos empresarios reuníronse onte na Diputación de Pontevedra para participar nunha iniciativa que pretende servir de punta de lanza para a súa implantación no resto de Galicia. A atomización do sector esixe unha organización previa dos comerciantes a escala municipal para despois poder trazar estratexias conxuntas. E esta é a filosofía coa que se creou a coordinadora das Mesas Locais de Comercio. «Tratar de coordinar e explicar o funcionamento destas mesas locais», dixo onte Nava Castro, a directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia, antes do encontro celebrado na Diputación de Pontevedra, en referencia a como se estableceu o traballo.

    A reunión de onte foi basicamente organizativa. Pero xa se apuntaron algunhas das prioridades. Unha simplificación da tramitación administrativa é unha das cuestións máis demandadas. Porque a disparidad de normativa é un dos problemas recurrentes. Un exemplo: a regulación sobre mercadillos é case tan numerosa como os sesenta e dous municipios que hai na provincia.

    Baixa planificación

    Pero o sector ten algúns problemas máis graves. Por temerario que pareza, os datos oficiais da Xunta revelan que só o 23,8 % dos emprendedores que apostan polo comercio realizan un plan de viabilidad antes de poñer en marcha o proxecto. Porque o groso das iniciativas confíanse á intuición dos promotores do negocio. Unha enquisa realizada pola Escola de Negocios de Caixanova revela que o 38,3 % das empresas relacionadas co comercio na provincia puxéronse en marcha tomando como única premisa a confianza do emprendedor en que ía funcionar.

    «Os obxectivos das mesas locais do comercio son lograr un maior dinamismo e modernización do comercio; erixirse en foro de debate plural e eficaz; actuar como órgano consultivo e de coordinación local para consensuar as políticas municipais para a promoción da actividade comercial», explican desde a Diputación de Pontevedra, que asume as competencias naqueles municipios pequenos onde non hai mesa local.

    «É un foro de debate onde teñen voz e voto o comercio, os consumidores e os concellos» afirma Nava Castro

    Rafael Louzán, o presidente da Diputación, vén reclamando con especial insistencia desde o triunfo electoral do PP o pasado 20 de novembro que se simplifique a burocracia para a creación de pequenas e medianas empresas, que pode demorarse ata tres anos, en función do concello.

    Fonte. La Voz de Pontevedra

  • 30 Novembro, 2011
    Arteixo constata un repunte na apertura de locais comerciais no 2011

    O Concello de Arteixo constatou un repunte na apertura de locais con respecto ao ano pasado. O goberno local explicou que no que vai de ano se abriron 51 establecementos no centro de Arteixo e arredores como poden ser Meicende ou Villarrodías. Destes 52 establecementos, 34 son tendas ou locais comerciais, seis bares e once correspóndese a licenzas de actividade con algún tipo de incidencia ambiental, como poden ser talleres mecánicos ou de planchado.

    Urbanismo explicou que hai un "aumento importante" de negocios, ademais de comprobar que hai máis interese para crear novos establecementos. O goberno local tamén recoñeceu que un número importante de negocios se pecharon, aínda que están sen cuantificar porque moitos carecían de licenza de actividade.

    Fonte: La Voz de A Coruña


  • Páxina 71 de 84

  • Mostrando do 1401 ao 1420 dun total de 1672 rexistros