Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 30 Novembro, 2011
    O Centro Comercial Aberto celebra que cinco rúas pasen a ser peatonais

    A xunta directiva do Centro Comercial Aberto de Arteixo aplaude a decisión do goberno local, que preside Carlos Calvelo, de iniciar as obras de peatonalización de cinco rúas da zona urbana.

    Os comerciantes consideran que o proxecto axudará a dinamizar os seus negocios, aínda que recordan ao executivo local que é preciso que o proxecto contemple a creación de estacionamientos para vehículos. O Concello arteixán iniciou o pasado luns as obras de peatonalización das rúas Médico Amenedo Casabella, Canónigo Cándido Varela, Alcalde Francisco Fernández, Alcalde Generoso González Mes e o tramo inicial da rúa Ría de Ferrol.

    Segundo fontes municipais, a pesar do carácter peatonal das rúas nas que se acometerán as obras, estará permitido o paso dos coches de cara a facilitar o acceso aos garaxes dos edificios circundantes e a carga e descarga das mercadorías.

    A organización do tráfico será similar á que actualmente se produce na avenida do Balneario, xa que todas as rúas que se peatonalizarán agora teñen comunicación con esta avenida.

    Potenciar >O conxunto destas cinco rúas permitirá que a zona máis céntrica de Arteixo aumente o seu nivel de peatonalización en gran medida.

    O alcalde, Carlos Calvelo, explicaba no seu momento que a idea desta nova peatonalización pasa por potenciar o centro do casco urbano como espazo público, relacionado con actividades de paseo.

    Tamén sinalou o mandatario local a importancia de traballar en accións deste tipo que “dignifiquen a contorna, melloren a calidade de vida e potencien o comercio do municipio, unha das  fontes de emprego de Arteixo”.

    Os materiais constructivos serán similares aos existentes na avenida do Balneario, utilizando adoquín de pedra para a franxa central e lousas de pedra nas franxas laterais.

    Tamén se dotará ás novas rúas peatonais de mobiliario urbano como bancos, farolas e papeleras, ademais de parterres de arbolado de pouca altura. O investimento total nas cinco rúas será de 225.000 euros, que servirán para peatonalizar unha superficie de máis de dous mil metros cadrados.

    A obra de peatonalización é un proxecto que se realiza coa colaboración das concellalías de Obras e Comercio, dirixidas por José Ramón Amado e Manuel Padín, respectivamente, xa que a intención do Concello é realizar os traballos da forma máis rápida posible.

    Fonte: El Ideal Galego

     

  • 29 Novembro, 2011
    Compras que traen agasallos

    Un total de 37 tendas estradenses estrean estes días a tarxeta Aestradaplus

     

    Unha clienta solicita na sede da ACOE a tarxeta AestradaplusComprar no comercio de proximidade da Estrada pode ter premio. A asociación de comerciantes estreou onte a súa tarxeta de fidelización Aestradaplus, coa que os clientes poderán ir acumulando puntos coas súas compras, que despois troca polos agasallos que xa forman parte dun catálogo virtual.

    A partir desta semana, comprar en establecementos da Asociación de Comerciantes da Estrada (ACOE) traerá premio. Na xornada de onte o colectivo que representa ao comercio de proximidade do municipio comezou a expedir as primeiras tarxetas Aestradaplus, unha iniciativa que pretende incidir na fidelización dos clientes para que continúen apostando polo comercio local para a realización das súas compras. A tarxeta irá estando operativa de xeito gradual durante os próximos días nas 37 tendas que se apuntaron a esta proposta na súa primeira fase de implantación.

    A través da páxina web www.comercia.aestrada.com xa se pode consultar o catálogo virtual cos premios que os clientes poderán ir conseguindo a medida que, cada vez que realicen unha compra, vaian acumulando puntos na súa tarxeta. Nel poden distinguirse xa diversos apartados con diferentes agasallos, cada un deles acompañado dos puntos que precisa para a súa obtención gratuita. Accesorios e complementos; decoración e fogar; deportes, fotografía, infantil, informática, electrónica e electrodomésticos; óptica, papelería ou textil son algúns dos sectores nos que xa agardan distintos premios.

    Diversos clientes achegáronse xa desde a mañá de onte ata a sé da ACOE, na rúa Ulla, para solicitar a Aestradaplus. Quen opten por facelo deste xeito, recibirana xa no momento ou por correo, si así o prefiren. Non  entanto, tamén existe a posibilidade de solicitala a través da páxina web ou mediante os impresos que o cliente poderá atopar nas tendas.

    A iniciativa tamén abre a porta a que as persoas que pasen a formar parte deste clube de clientes da ACOE poidan participar en sorteos de agasallos e acceder nun futuro próximo ás tarxetas regalo que pretende activar o colectivo. Esta iniciativa deixarase para un pouco máis adiante, posiblemente logo das festas navideñas.

    Entre as vantaxes que a ACOE observa neste sistema de fidelización inclúese a posibilidade de que os clientes consulten por internet o saldo de puntos que teñen acumulados na súa tarxeta. Tamén poderán estar ao día das ofertas e promocións exclusivas para socios ou pedir tarxetas adicionais, a fin de acumular puntos máis rápidamente.

    A activación da tarxeta de fidelización Aestradaplus permitirá xa aos clientes comezar a acumular puntos coas compras que realicen nos establecementos participantes para as festas de Nadal. En relación a esta campaña comercial, a asociación de comerciantes programa presentar mañá as actividades que ten preparadas para incentivar aos estradenses a realizar as súas compras na vila.

    Noutra orde de cousas, hoxe a vicepresidenta da ACOE, Alicerce Carreira, e a cooperante da xerencia, Lucía Blanco, acudirán á Diputación de Pontevedra en representación do comercio estradense a un encontro das mesas locais de comercio da provincia pontevedresa. Pola tarde, o presidente da asociación, Sindo Villamayor, e a gerente, Raquel López, participarán no programa Ser Empresarios, en Santiago de Compostela. Este último desenvolverase no Centro de Formación da Cámara de Comercio de Santiago.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)

  • 29 Novembro, 2011
    Silleda constitúe a súa mesa de comercio, que abordará a campaña do Nadal

    O órgano colexiado reunirase unha vez ao ano

    A Mesa Local de Comercio de Silleda constituirase mañá, a partir das 13:00 horas, cunha reunión que pretende adaptar o municipio á lexislación, que esixe que todos os concellos teñan este órgano colexiado. A mesa, que se reunirá como mínimo unha vez ao ano, abordará neste primeiro encontro a próxima campaña de Nadal e outras cuestións de interese para o sector.


    A entidade, que estará presidida pola alcaldesa Paula Fernández Pena, tamén contará coa presidenta do colectivo de comerciantes Ecos, Fátima Costoya; a responsable da asociación provincial de consumidores, Olga Pereira; o edil de Industria e Comercio Klaus Brey; o traballador municipal responsable da Oficina Municipal de Información ao Consumidor, Alfredo Abeledo e o xefe territorial de Economía e Industria da Xunta, Ignacio Rial, en representación da administración galega. Como secretaria actuará Mónica González.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)
     

  • 29 Novembro, 2011
    Case 500 supermercados venderán pescado coa marca galega PescadeRías

    A conselleira do Mar, cos representantes das tres cadeas de alimentaciónGadisa, Froiz  e Vegalsa_Eroski comercializarán produtos co distintivo creado pola Xunta

    Case 500 establecementos dos grupos de alimentación Gadisa, Froiz e Vegalsa-Eroski ofrecerán produtos coa marca de calidade PescadeRías, distintivo que desde o primeiro semestre de 2009 ata agora logrou aumentar un 150% as súas vendas, quedándose en 1.500 toneladas sacadas ao mercado nos primeiros seis meses deste ano.

    A conselleira do Mar, Rosa Quintana, presentou onte esta iniciativa cos representantes dos tres grupos de alimentación. O obxectivo do acordo é dar un impulso ao selo PescadeRías porque, explicou a responsable da política pesqueira galega, os principios son sempre complicados e a marca de calidade alcanza uns números que aínda son pouco significativos no mercado galego.

    Por iso, Quintana destacou o paso moi importante que dan a Administración autonómica e os establecementos adheridos á campaña, que poñerá á venda nas pescaderías produtos como berberecho, ameixa, navalla e vieira co distintivo galego.

    A pretensión de PescadeRías é poñer a disposición do consumidor un produto diferenciado que acredite correctamente a súa orixe e calidade, segundo a conselleira, que incideu na importancia de valorizar os produtos propios.

    Para promocionar a imaxe de marca, Mar distribuirá 30.000 folletos con receitas de produtos do mar, 1.150 carteis co lema Sabes en quen podes confiar e 500 pinchos de xeo para indicar o prezo nos supermercados.

    Xunto aos tres grupos de alimentación, as empresas certificadas pola marca PescadeRías son un total de 20 lonxas de toda a comunidade, centros de depuración e cetarias, distribuidores e empresas de transformación. Ademais, máis de 37 restaurantes mostráronse dispostos a adscribirse á campaña.

    Fonte:  La Opinión da Coruña

  • 29 Novembro, 2011
    Galicia Calidade ampara os mellores viños da comunidade galega

    Amarca aposta pola innovación e a internacionalización

     

    A sociedade pública Galicia Calidade atópase nun proceso de captación e certificación das mellores bodegas galegas para contar con caldos de todas as Denominacións de Orixe. Se en algo destaca Galicia en España, e ata a nivel internacional, é na calidade dos seus viños das cinco denominacións. Un sinfín de variedades elaboradas co máis rigoroso coidado e apostando pola excelencia.

    Galicia Calidade, como abanderada da distinción e a calidade, conta con trece viños amparados de cinco bodegas: Adega dos Eidos, Bodegas Ruchel, Castro Baroña, Gargalo e Vilarvín. Ademais, a sociedade pública dentro da estratexia de potenciación da marca, continúa co seu labor de captación de novas bodegas, as máis distinguidas para poder contar con caldos de todas as D. O. de Galicia

    Nun prazo de dous ou tres meses, outras bodegas destacadas de Galicia, comercializadas na maioría de establecementos hosteleiros, cadeas de distribución… contarán co distintivo de garantía amparado pola Xunta. Un apoio ao sector vitivinícola para poder situar mellor os seus produtos en Galicia e, sobre todo, no mercado nacional e internacional.

    A Consellería de Economía e Industria, a través de Galicia Calidade, aposta pola internacionalización e a innovación.

    En primeiro lugar a internacionalización, que se materializa na apertura de novos mercados fóra de Galicia. E en segundo lugar, a innovación que lle permite diferenciarse da competencia, xa sexa con novos produtos ou tamén con novas formas de produción ou de distribución.

    Presenza en Feiras. Nese sentido, Galicia Calidade apoia ás bodegas amparadas no seu labor de promoción coa asistencia a feiras como Vinisterrae, Alimentaria, Fórum Gastronómico ou Salón Gourmets, entre outras; coa degustación dos seus viños nas actividades patrocinadas polo selo autonómico, coa publicidade das marcas amparadas; e ata con accións nos establecementos comerciais de Galicia incentivando a compra de produtos.

    Fonte: El Correo Gallego (Suplemento Especial).

  • 28 Novembro, 2011
    O Instituo Galego de Consumo pon en marcha o simulador de compras

    O Instituto Galego de Consumo (http://igc.xunta.es), organismo adscrito á Consellería de Economía e Industria, na súa aposta polas tecnoloxías da información e a comunicación, desenvolveu unha serie de materiais didácticos para a Escola Galega de Consumo, destacando o dominado simulador de compras en Internet, que xa constitúe unha referencia en todas as comunidades autónomas.

    Trátase dunha ferramenta única en toda España amplamente demandada tanto por centros educativos de Galicia e doutras comunidades, coma por entidades privadas de todo tipo. O simulador tamén pode ser utilizado por asociacións de consumidores e por colectividades públicas e privadas.

    O simulador de compras representa unha páxina web dende a que se pode facer unha compra virtual e así traballar todas as incidencias que pode sufrir o consumidor. A simulación permite visitar unha serie de tendas de distinto tipo (alimentación, viaxes, complementos, etc.) nas que o administrador (monitor) pode introducir distintos tipos de produtos, ofertas ou promocións. O programa permite definir tantas situacións diferentes de compra como equipos estean conectados; é dicir, pódese realizar exercicios personalizados.

    O simulador recrea catro situacións ou módulos: primeiro, correo electrónico, con incidencias da compra e noticias, phising ou spam,etc.; portal bancario, para coñecer as operacións básicas e os medios máis usuais de pagamento; terceiro, atención telefónica, para resolver as incidencias que se poidan producir no exercicio de compra; e catro, portal de tenda de viaxes, que é o último módulo engadido ao simulador e que permite vivir a contratación dun billete aéreo ou dun paquete turístico, analizando as peculiaridades da contratación. 

    Máis información
  • 27 Novembro, 2011
    Compostela ten mil empresas máis pese ao impacto da crise

    A Cámara de Comercio aposta por «priorizar ou gasto e non só aforrar»

    A área de Compostela ten máis empresas que nunca. Nos 32 concellos do sur coruñés -ámbito da demarcación da Cámara de Comercio de Santiago no que viven 352.009 habitantes- non son alleos á crise, pero hai dinamismo. De feito, a comezos de ano había 39.605 negocios activos fronte aos 38.932 dun ano antes, sempre segundo datos oficiais da institución cameral, cuxo presidente, Jesús Asorey, celebra que esta evidente demostración de «vitalidade empresarial nos empuxe a superar definitivamente a crise canto antes: aquí a xente non se resigna e pelexa para saír adiante». Asorey matiza, con todo, que desde as institucións públicas «non se están a facer ben as cousas, pois non se pode dar unha mensaxe de só recortes e aforro senón de priorizar os gastos xa que hai que animar o consumo e medrar».
    E formula outra matización respecto ao incremento de negocios rexistrado no último ano. Son os datos oficiais, legais, de maneira que hai empresas desaparecidas na actividade real -en concurso de acredores, por exemplo- pero seguen existindo legalmente ata que haxa unha resolución xudicial de liquidación. «O Compos desapareceu oficialmente hai pouco máis dun ano cando a verdade é que levaba oito morto», explica.
    Respecto dos datos que achega a Cámara compostelá hai que formular dúas matizacións: inclúe á comarca do Barbanza -que ten 6.000 empresas só en Ribeira, Boiro e Noia- e exclúe á comarca de Ordes -40.000 habitantes e máis de 5.000 empresas-, que pertence ao ámbito cameral coruñés.
    Aínda así, tan só o ranking dos doce primeiros concellos da comarca santiaguesa acapara a gran maioría do total tanto en habitantes -203.386 sobre 352.009- como en número de empresas -26.703 sobre un total de 39.605-. A importancia da cidade de Santiago é clave ao aglutinar a cuarta parte da poboación e case a metade do total de negocios, con 15.037 empresas.
    Asorey apunta outro dato preocupante: o 60 % das empresas de nova creación non logran superar o segundo ano de vida. Iso si, a pesar da crise, segue existindo unha gran vitalidade empresarial e emprendedora.

    Fonte: La Voz de Galicia
     

  • 27 Novembro, 2011
    Vigo rexistra saldo positivo de traballadores autónomos por primeira vez dende 2008

    Expertos no mercado laboral explican a situación pola creación de "microempresas", que necesitan pouca investimento inicial

    Os famosos "brotes verdes" da economía déixanse sentir en Vigo, polo menos nas súas estatísticas. Por primeira vez dende o estalido da crise a cidade pode pechar o ano con máis autónomos dos que rexistraba en xaneiro. Fronte aos 17.958 traballadores independentes que constaban nas listas da Seguridade Social ao inicio de 2011, a 31 de setembro figuraban 17.977. O dato representa un crecemento de apenas o 0,1% pero rompe unha tendencia negativa que os autónomos viñan encadeando dende 2008. Só no mesmo período de 2010 se perderan 175 autopatróns. O incremento responde para os expertos ao aumento de "microempresas" que abren as súas portas obrigadas pola propia crise.
    Aínda que o dato representa unha "boa noticia" ten a súa cara amarga. A freada na destrución deste tipo de emprego chega despois de que 1.545 autónomos se desen de baixa na Seguridade Social dende xaneiro de 2008. Aínda que a perda destes traballos nos últimos 12 meses se freou un 60%, hoxe segue habendo 160 autónomos menos que hai un ano. "Podería ser un primeiro indicador pero aínda está demasiado só", explica o xerente da Cámara de Comercio de Vigo, José Manuel Orois. A posibilidade de que o crecemento se deba ás características do mes de setembro queda non obstante desbotada. Dende 2008 ningún mes rexistrara mellores cifras que xaneiro.
    Ao analizalos por sectores os datos da Seguridade Social reflicten que o crecemento se concentrou nos servizos. Mentres a construción, a industria e a agricultura e pesca presentan unha caída notable na destrución de emprego o único que sae dos números negativos é o dedicado á prestación de servizos. Dos 14.913 autopatróns que cotizaban en xaneiro pasouse a 14.954 en setembro. 

    A razón débese, segundo a presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi), Encarna Álvarez, á proliferación de "microempresas" cun único empregado. "No comercio segue habendo problemas, chega con camiñar pola rúa para ver os locais pechados", anota Álvarez. Para os representantes dos pequenos e medianos comercios da cidade as estatísticas reflicten a creación de "empresas moi pequenas que apenas requiren investimento e non crean emprego". Que se concentren no sector servizos respondería así á posibilidade de traballar nel cun investimento menor que noutras áreas económicas. "Moitas veces chega cun ordenador e o aluguer dunha oficina compartida", sinala.
    Outro dos matices destacados polos expertos é o das condicións dos novos autónomos. "É unha saída si, pero en moitos casos a situación do autopatrón empeora con respecto a cando traballaba como empregado", sinala o xerente do Centro Comercial Aberto Príncipe, Enrique Núñez. 

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 27 Novembro, 2011
    Iniciativa para ir de tendas a deshora e optimizar vendas en Ponteareas

    A concelleira de comercio, Marisol Valado e a presidenta da Asociación de Comerciantes, Mayte Isla, aunan esforzos para dinamizar as vendas na Campaña de Nadal en Ponteareas.

    O concelleiro de Cultura, Andrés Sampedro, colabora na iniciativa con animación de rúa; dende o sector de hostalaría, cunha degustación de viños do Condado, o Mercado de Abastos estará aberto e os vendedores ambulantes están invitados a sumarse e prolongar o horario do mercado.
    Trátase de solucionar a crise e para iso, o sábado, día 10, e o venres, 23 de decembro, ir de tendas en Ponteareas terá alicientes engadidos. Por un lado, ampliaranse os horarios comerciais de atención ao público, de 9 da mañá a 12 da noite, ininterrompidamente, ambos os dous días. Por outro, os compradores gozarán de espectáculos de animación en pequeno formato para animar as rúas nas que tamén soará música ambiental.
    Haberá atractivas ofertas especiais en determinados produtos e artigos, entrega de vales para sorteos de regalos, 'detalles vip' para clientes e algún pequeno obsequio distintivo do establecemento como bombóns ou flores.
    Igualmente poñerase en marcha un concurso moi do Nadal que consistirá en encontrar ao Papá Noel escondido nos escaparates, aínda que os máis pequenos poderano encontrar 'en carne e óso' nas zonas comerciais, para entregarlle as súas cartas e recibir a cambio un puñadito de ricos caramelos.
    Todos os comercios e os diferentes establecementos que se adhiran a esta iniciativa especial de Nadal, estarán perfectamente identificados, e a primeira das xornadas do Nadal para optimizar as vendas, o sábado 10 de decembro, o Concello cursou un convite especial aos vendedores ambulantes do mercado para que se unan á festa comercial e permanezan cos seus postos abertos 'como un atractivo máis cara aos visitantes e compradores, sen que lles supoña ningún custo engadido e no horario que consideren'. O obxectivo final 'é optimizar as vendas e dinamizar o comercio local en toda a zona, xuntando comercio, hostalaría e turismo para atraer visitantes e potenciais clientes ao municipio,' explicaba.

    Fonte: Diario Atlántico

  • 27 Novembro, 2011
    Arrinca nas Pontes unha campaña de promoción do comercio local

    A área de Promoción Industrial, Comercio e Hostalería do Concello das Pontes porá en marcha a partir de mañá unha campaña promocional para dinamizar as compras nos comercios ponteses. «As Pontes conta cun comercio de calidade do que debemos facer uso, primando por adquirir aquí ou que precisemos», valora a edila Montserrat García.
    O programa leva por nome As Pontes, ou teu centro comercial, e desenvolverase en dúas fases, unha de formación para comerciantes e outra de promoción. Mañá arrincará un curso no que participarán os comercios adheridos á campaña. E a partir do día 19 de decembro, os veciños poderán participar nun concurso para elixir o comercio local que mellor decore e empaquete os agasallos de Nadal.
    Entre os veciños que participen na campaña, teñen de prazo ata o día 6, festividade de Reyes, sortearanse dous lotes de agasallos doados polos establecementos participantes. O local gañador e a entrega dos agasallos levará a cabo nun acto público o día 14.

    Fonte: Diario Atlántico


     

  • 27 Novembro, 2011
    A Xunta asume os retos que implica a alza do e-comercio

    A Administración galega ofrece unha ferramenta virtual que permite exercitarse e  coñecer con detalles as operacións en liña.

    Os residentes en Galicia dispoñerán en breve dunha lei autonómica de protección que garantirá os dereitos dos consumidores e usuarios que contemplarán medidas específicas para o comercio electrónico. Non en balde, para estes Nadais os especialistas prevén que o 9% dos cidadáns realicen compras en liña.

    A globalización dos mercados, a crecente utilización de Internet e o auxe das redes sociais para coñecer e adquirir produtos ou contratar servizos están transformando as relacións comerciais, polo que é necesario adecuar a normativa para entre outros fins, impedir abusos e, á vez favorecer o e-comercio.

    Produtos como as gravacións de música, películas, os videoxogos, os libros e a contratación de viaxes –aloxamentos incluídos- son os que en maior proporción adquírense vía Internet, tamén en Galicia, en tanto que á hora de comprar alimentos, moda e beleza, artigos vinculados á saúde, complementos para o fogar e xoguetes, os consumidores seguen optando pola compra presencial e fai desconfiar das ofertas que aparecen na Rede.

    PROLES E CONTRAS

    Entre as principais vantaxes do e-comercio e a criterios dos consumidores destacan, en primeiro lugar, a posibilidade de coñecer as opinións doutros consumidores seguida do elevado volume de información dispoñible, a ausencia case absoluta de horarios, a posibilidade de comparar prezos de distintas empresas e a gran variedade de produtos e calidades.

    Con todo, os consumidores tamén sinalan varias desvantaxes como son a dificultade para devolver produtos non satisfactorios, o temor a que o pago vía Internet non sexa seguro, o menor asesoramento profesional e que a compra en liña reduce a satisfacción inherente ao feito de comprar.

    En todo caso, comprar por internet é unha opción cada vez máis habitual sobre todo para contratar servizos –aspecto no que destacan as viaxes e as reservas hostaleiras-. Motivo polo que as Administracións públicas con competencias na protección do consumidor tomen medidas para mellorar a capacidade de control e dótense de instrumentos legais que faciliten aos consumidores unha defensa eficaz dos seus dereitos e intereses.

    O anteproxecto de lei elaborado pola Xunta de en breve será remitido ao Parlamento de Galicia é un texto pioneiro, segundo os letrados consultados, porque situará á comunicade na vangarda da protección dos consumidores.

    DOMICILIO SOCIAL

    A nova lei terá en conta entre outros aspectos, as novas formas de compra e contratación vía Internet, para o que establece –segundo consta no borrador- que as empresas e profesionais que oferten bens e servizos en liña pero carezan de domicilio físico en Galicia teñan que ofrecer un correo electrónico e dispoñer dun servizo telefónico gratuíto de atención ao cliente a fin de que estes poidan presentar reclamacións e elas dean resposta en tempo e forma.

    Ademais, as empresas que operen vía Internet ocupen bens de dominio público en Galicia, deberán dispoñer de oficinas físicas onde presente o servizo ou, no seu caso, ter unha sé de referencia na capital da provincia correspondente.

    En caso de incumprimento deses e outros requisitos a Xunta poderá actuar contra calquera empresa con independencia de onde estea situado o seu domicilio social para esixir responsabilidades ao representante legal da empresa en España.

    A norma proxectada tamén establece que os datos que ofrezan a publicidade ou promoción dun produto a través de Internet debe ser exacta e que sexan as empresas as responsables de garantir a veracidade dos datos publicitados. Ademais, en caso de dúbida a Administración galega sempre fará unha interpretación favorable ao consumidor.

    En paralelo, nas prestacións de servizos contratados en liña a normativa prevé esixir que as empresas fornezas determinada información previa, tanto da propia empresa como do ou dos contratos e dos servizos que ofrecen. No que se refire á contratación telefónica, as empresas só poderán gravar as conversacións con consumidores que previamente dean a súa conformidade para iso, e deberán remitilas a de forma gratuítas no prazo dos 15 días desde a data de solicitude dos consumidores, sen menoscabo de que estes poidan, á súa vez, gravar libremente esas conversacións e utilizalas legalmente en caso de conflito.

    RECLAMACIONES EN ALZA

    Nas compras ou contratacións en liña obsérvase un notable crecemento anual das reclamacións.

    As cuestións que  máis polémicas suscitan ten que ver coa falta de entrega do produto adquirido e xa pago, a entrega dun produto diferente ao adquirido, os incumprimentos nos prazo de entre do produto, as dificultas para facer efectivo o dereito de desistimento, que outorga aos consumidores un  período de tempo no que poden renunciar á contratación de determinados servizo, e a anulación unilateral do pedido por parte do comerciante, alegando case sempre que non teñen existencias ou que houbo un erro no prezo estipulado.

    En canto á actividade de control realizada sobre esta cuestión, o Instituto Galego de Consumo dentro do seu plan anual de inspección realizou actuacións neste campo e tamén realiza de forma habitual controis sobre páxinas web para detectar posibles prácticas que conculquen dereitos.

    Estas actuacións de inspección realízanse de forma permanente e a Administración controla variados aspectos, como, por exemplo, a información sobre os responsables e os medios de contacto que nelas figuran, as condicións de contratación e os medios de pago admitido, etc.

    Fonte: A Voz de Galicia (Ed. Mercados)
     

  • 27 Novembro, 2011
    Sogarpo e Deutsche Bank acordan abrir unha liña de crédito para pemes

    Sogarpo, sociedade de garantía recíproca que opera no sur de Galicia, asinou na súa sede de Vigo un convenio de colaboración con Deutsche Bank en virtude do cal a entidade bancaria abre unha liña de crédito a favor das pemes que conten co aval de Sogarpo, cun risco de ata seis millóns de euros.


    Os encargados de subscribir o documento foron Santiago Fernandes Doespiritusanto e María del Carmen Hermida Abal, representantes de Deutsche Bank, e Margarita Fernández Antonio, directora xeral de Sogarpo.
     

    Operíodo de vixencia do convenio é dun ano e se o límite máximo de risco quedase cuberto antes do seu vencemento, existe a posibilidade de ampliar a cifra pactada. A través desta liña, as empresas avaladas por Sogarpo poderán formalizar operacións de crédito, préstamos para investimentos ou reestruturación de pasivos.


    Deste modo, Sogarpo amplía a posibilidade de acceder á finalización que necesitan as pequenas e medianas empresas galegas en condicións de preferencia en canto a tipos de interese, comisións e amortización.
     

    A misión de Sogarpo, que opera fundamentalmente nas provincias de Ourense e Pontevedra, é conceder avais para facilitar o acceso ao crédito das pemes e autónomos galegos en condicións vantaxosas en canto a tipos de interese e prazos de amortización, ofrecendo tamén asesoramento financeiro.
     

    As empresas afiliadas teñen o carácter de socios partícipes e benefícianse das liñas de financiamento privilexiadas que a entidade subscribe con diversos organismos públicos e distintas entidades de crédito.
    Actualmente, Sogarpo, xa supera os 7.000 afiliados partícipes e conta cunha trintena de socios proxectos dende a

    Administración ata entidades financeiras, así como cámaras de comercio e asociacións de empresarios.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Mercados)
     

  • 26 Novembro, 2011
    Os comerciantes prevén vender un 8% máis este Nadal tras 3 anos de caídas

    A Confederación Española de Comercio (CEC) prevé que este ano a campaña de Nadal peche cun incremento das vendas do 8%, un repunte relevante, máxime se se ten en conta que nos tres últimos anos as vendas baixaron.

    O gasto por persoa no pequeno e mediano comercio será de entre 70 e 80 euros e, debido á crise, os usuarios deixarán de lado as compras por impulso e optarán por regalos útiles e máis económicos.

    Nun comunicado, a CEC informou hoxe de que, con esta reactivación do consumo, o pequeno e mediano comercio confía en remontar "o peor inicio de tempada outono-inverno do último lustro".

    A crise e as boas condicións climatolóxicas propiciaron que o arranque da tempada "rexistrase o peor índice de vendas dos últimos cinco anos, sobre todo en téxtil, con descensos de entre o 15 e o 30% en comparación a 2010".

    "Confiamos en que o consumidor abandone o pesimismo e se anime a consumir", afirma no comunicado o presidente da CEC, Manuel García-Izquierdo Parralo, quen recorda que o sector se xoga na campaña do Nadal o 20% da súa facturación anual.

    A organización estima que o gasto medio por persoa no pequeno e mediano comercio oscilará este Nadal entre 70 e 80 euros, o que supón uns 300 euros por fogar, cifra que, á súa vez, representa o 60% do gasto do Nadal total dunha familia.

    O maior índice de venda rexistrarase a partir da segunda quincena de decembro e os artigos máis demandados serán xoguetes, téxtil, calzado, cosmética e alimentación.

    Os comerciantes considera que debido á crise, e como aconteceu en anos anteriores, o consumidor se decantará polo regalo "útil e de prezo non elevado" e por unha compra máis "racional" que impulsiva.


    Fonte: EFE
     

  • 26 Novembro, 2011
    A campaña de fometo do comercio local xerou 380.000 euros de negocio

    A campaña de fomento do comercio chantadino promovida pola Federación Galega de Comercio e o colectivo local de comerciantes e empresarios xerou uns 380.000 euros de vendas, segundo a organización, xa que se conseguiron máis de 19.000 comprobantes de compras. Todos eles participaron no sorteo de 3.000 euros en premios que se celebrou onte como broche final da promoción denominada ‘As compras na túa vila teñen premio'. A iniciativa desenvolveuse na vila do Asma entre os días 14 e 25 deste mes e onte planificouse unha xornada chea de actos festivos e espectáculos para pechala.

    Pola mañá houbo animación rueira con pasacalles, zancudos e malabaristas, igual que á primeira hora da tarde. Ás 18.30 horas desenvolveuse un espectáculo de maxia cómica denominado ‘Rei Midas' e ás 19.30 horas tivo lugar a actuación musical de 'Mariana'.‘

    Despois, ás 20.00 horas, realizouse o sorteo dos premios que consistiron en dous cartóns regalo de 300 euros e 24 cartóns de 100 euros cada unha. Na actividade participaron José María Seijas, presidente da Federación de Comercio en Lugo; José Manuel Lage, presidente dos comerciantes de Chantada; Manuel Lorenzo Varela, alcalde de Chantada e Nava Castro; directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia.

    Todos destacaron o éxito da campaña, que tamén levou a cabo na Mariña durante o mes pasado.

    O presidente dos comerciantes chantadinos destacou e agradeceu o apoio da Federación de Comercio á asociación. Apuntou que os establecementos das poboacións pequenas están moi condicionados pola fuga de clientes a áreas comerciais que se sitúan en poboacións de maior tamaño como as capitais de provincia.

    Desde a Federación de Comercio e a propia Nava Castro invitouse os veciños a comprar nas pequenas tendas e a valorar aspectos como a atención personalizada, o servizo ao cliente e a confianza. Tamén se animou aos comerciantes a traballar por conservar os seus acenos de identidade e esforzarse por achegar aos veciños as últimas novidades de cada sector e dar garantías á hora de ter que realizar cambios ou devolucións.

    Fonte: El Progreso
     

  • 26 Novembro, 2011
    Vellos mercados, novos clientes

    Devolver aos mercados o esplendor que viviron outrora, antes da época dos supermercados e as grandes superficies, é un dos obxectivos que se marcaron os concellos arousáns. Contan para iso coa colaboración dos vendedores, que agrupados en asociacións, intentan mellorar a imaxe dos seus negocios para atraer ata eles a novos clientes. Ir á praza non é cousa de xubilados: nos mercados tradicionais tamén hai sitio para os mozos.

    A praza de Vilagarcía é, probablemente, a que foi sometida a un proxecto de lavado de imaxe máis ambicioso. Pero non é, nin moito menos, a única na que as administracións investiron diñeiro público para garantir a súa viabilidade. No Grove, o edificio do mercado leva sendo obxecto de restauracións e postas a punto desde hai anos. En Ribadumia, o Concello acometeu unha remodelación integral das instalacións no 2007. E dous anos despois Vilanova facía o propio coas súas instalacións do Xardín Umbrío, acabando dun golpe con humidades, bancadas deterioradas e chans esvaradíos. Noutras localidades, como Cambados, leva anos á espera dun ansiado proxecto de reforma que dote ao edificio da avenida de Galicia das condicións mínimas para manterse como o punto de encontro comercial que aínda é hoxe en día.

     

    Os vendedores

    Ao mesmo tempo que se foron acometendo estas obras de reforma, foron xurdindo distintas asociacións de vendedores que buscan mellorar a súa oferta para gañar novos clientes, amparados sempre polas axudas económicas habilitadas pola Xunta de Galicia. Nas prazas arousás sortéanse vales compra como en calquera outro comercio, repártense bolsas con logotipo promocional, e as vendedoras locen coloridos uniformes. Pero, a pesar de todos estes cambios, aínda queda un longo camiño por percorrer. Os propios vendedores recoñecen que hai moitas cuestións sobre as que traballar, como os horarios de apertura, ou a necesidade de mellorar a información sobre o prezo dos produtos, que non sempre está visible nos bancos de venda.

  • 26 Novembro, 2011
    O comercio da Estrada dá os últimos pasos para activar unha tarxeta de fidelización

    A directiva da Asociación de Comerciantes dá Estrada (ACOE) reuniuse na mañá de onte para retomar un proxecto no que levan traballando varios anos: a posta en marcha dunha tarxeta de fidelización para premiar a confianza que os estradenses depositan no mercado local e incentivalos para que sigan comprando nas tendas do municipio. A iniciativa desenvólvese en colaboración co programa A Estrada Dixital e empezarán usándoa uns 30 establecementos comerciais.
    Segundo o presidente do colectivo, Sindo Villamayor, o motivo da reunión foi establecer unha data para activar un proxecto que sufriu, ao longo destes 5 anos, numerosas dificultades que demoraron a súa posta en marcha. Segundo sinalan, a tarxeta sairá á luz de cara á campaña do Nadal.
    Ademais, na reunión os directivos da ACOE trataron outros proxectos que a asociación ten en mente como a campaña da volta ao colexio, así como a publicación dun informe sobre a situación económica do sector no ámbito local.

    Puntos dende un euro
    A xerente da ACOE, Raquel López, explicou que a nova tarxeta se poderá usar só en establecementos integrantes da Asociación de Comerciantes da Estrada. Poderase solicitar na oficina do colectivo, en calquera establecemento rexistrado e na súa páxina web, nunha plataforma que habilitarán chegado o momento.
    Unha vez solicitada, a tarxeta pasarase con cada compra superior a un euro en cada un dos establecementos integrantes da ACOE que acollen esta iniciativa, pois non todos secundarán a iniciativa nesta primeira fase. Os puntos adquiridos polas compras poderanse cambiar por determinados produtos que conformarán un catálogo virtual. O devandito catálogo estará dispoñible para consultas na páxina web da asociación de comerciantes.
    Para facilitar a acumulación dos puntos, a iniciativa considera a posibilidade de agrupar distintas tarxetas nunha mesma, para que, deste xeito, os membros dunha mesma familia posuidores de varias tarxetas, poidan acumular todos os puntos nunha mesma, acelerando así a consecución de puntos que cambiar por regalos. Os clientes estradenses posuidores desta tarxeta tamén poderán gozar da vantaxe das novas tecnoloxías, podendo consultar o seu saldo de puntos en calquera momento grazas á plataforma que o proxecto poñerá en marcha.
    A directiva da asociación espera que este proxecto sexa unha saída eficiente aos tempos de difícil situación económica, unha tesitura que está a sufrir o pequeno comercio. Así o manifestou o presidente da ACOE, quen tamén puntualizou que llo fixeron ver o alcalde estradense, José Campos, na reunión de presentación celebrada en xullo. Sindo Villamayor espera moito do novo goberno xa que, segundo sinala, López Campos é coñecedor da situación do comercio local polo antigo cargo que desempeñou no anterior goberno popular. Sinalou que o rexedor local prometeu que seguiría co plan de axudas do anterior goberno.
    Finalmente, en canto á tarxeta de fidelización do comercio estradense de proximidade, a xerente da citada asociación asegurou que só quedan algúns detalles "de última hora" como preparar a campaña que dará publicidade á iniciativa ou a distribución. Polo tanto, está todo a punto para que os estradenses se decanten por seguir realizando as súas compras na rede de establecementos do municipio.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 26 Novembro, 2011
    Noventa comercios poñen en marcha a campaña «Ferrol móvese en Nadal»

    Ao redor de noventa comercios e establecementos de hostalería porán en marcha a próxima semana a campaña Ferrol móvese en Nadal, coa que non só pretenden mellorar as vendas durante as festas, senón tamén dinamizar o centro e convertelo nun punto de reunión social. A iniciativa -que conta coa colaboración do Concello e a Asociación de Comerciantes Ferroláns (ACOF)- xurdiu dun pequeno grupo de vendedores e celebrarase todos os venres do próximo mes.
    Durante eses días -2, 9, 16, 23 e 30 de decembro-, os establecementos que participan na campaña abrirán en horario prolongado ata as nove e media da noite e, ademais, levarán a cabo numerosas actividades, tanto dentro das tendas como nas rúas. Segundo avanza a propietaria de Elías Rumbo, Lucía Gutiérrez -unha das promotoras da idea-, todos os días da campaña, ás nove e media da noite, celebrarase un sorteo de agasallos.
    Os clientes poderán levar obsequios como un fin de semana nun hotel da cadea Carrís, un cheque regalo do supermercado Gadis, unha noite nun spa por xentileza de Viaxes Paco, varias cestas de Nadal, cinco móbiles e cinco módems USB, etcétera.
    Ademais, durante os días de celebración da campaña (que se desenvolverá baixo o lema Ferrol centro: comercio e hostalería), varias bailarinas percorrerán o centro da cidade a bordo dun Audi Q3 -do que baixarán en varias ocasións, parando o tráfico, para ofrecer coreografías e animar á xente a entrar nas tendas- e tamén funcionará o minitrén turístico do Concello.

    Concurso de panxoliñas
    Outra das actividades que se inclúen na campaña é un concurso de panxoliñas que se celebrará ao aire libre e no que tomarán parte alumnos de varios colexios de Ferrol, así como o deseño de n> con xices nos chans da praza de Armas e o Cantón, en cuxa elaboración poderán participar todos aqueles nenos e maiores que o desexen. Ademais, todos os establecementos participantes na campaña obsequiarán aos seus clientes con globos de helio e outros pequenos agasallos, segundo apunta Lucía Gutiérrez.
    «A maior parte destas actividades levarán a cabo entre as seis da tarde e as nove da noite. O noso obxectivo é que o comercio se converta nun dos eixos principais da vida social da cidade durante as festas, que as rúas estean animadas e que á xente apetézalle achegarse ao centro», apunta a comerciante.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 25 Novembro, 2011
    Os comerciantes chantadinos reparten hoxe 3.000 euros en premios

    A asociación de comerciantes finaliza hoxe a campaña "Ás compras na túa vil a teñen premio", desenvolvida dende o pasado día 14, co sorteo de 3.000 euros en premios entre todas aquelas persoas que realizaron compras nos establecementos da vila durante eses días.

    O acto terá lugar ás oito da tarde nunha carpa situada na avenida Xoán XXIII e nel participarán o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas; o presidente da asociación de comerciantes chantadinos e do CCU Ribeira Sacra, José Manuel Lage; o alcalde, Manuel Lorenzo Varela, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro.

    Dende a mañá haberá animación polas rúas a cargo dunha charanga, pernilongos e malabaristas. Ás seis e media da tarde terá lugar un espectáculo de maxia cómica que fará Rei Midas e, ás sete e media, a actuación da cantante Mariana.

    Talleres. Os alumnos do colexio Xoán de Requeixo participarán hoxe nuns talleres titulados "Fabrica ou teu xoguete seguro", ademais de recibir explicacións sobre os xoguetes e os vídeoxogos en xeral.

    Os estudantes do instituto Val do Asma, pola súa banda, recibirán explicacións de como facer compras en internet con seguridade.

    Ambas as dúas actividades están organizadas pola Escola Galega do Instituto Galego de Consumo.

    Fonte:  El Progreso (Ribeira Sacra)  

  • 25 Novembro, 2011
    O comercio de Ponteareas abrirá quince horas ininterrompidas no inicio do Nadal

    A iniciativa inclúe animación de rúas, sorteos e o arranque das luces.

    A Asociación de Comerciantes de Ponteareas, en colaboración coa Concellaría de Comercio que dirixe Marisol Valado, prepara un maratón de vendas con apertura ininterrompida superior ás quince horas para iniciar a tempada de Nadal.

    O evento, que contará con ofertas na maioría dos comercios, inclúe animación de rúas, sorteos, a presenza de Papá Noel e o arranque das luces de Nadal.

    Tanto a concelleira coma Maite Isla, presidenta dos comerciantes, informaron onte que se está a traballar no proxecto e que será o día 10 de decembro.

    A edil explicou que se promoverá tamén a hostalaría local cunha xornada específica de degustación de viños da bisbarra do Condado.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 25 Novembro, 2011
    O comercio de Forcarei reparte 1.000 euros na súa Campaña de Nadal

    Un total de 50 asociados participarán nunha iniciativa que busca incentivar as compras na vila. O día 17 sortearase o premio repartido en 20 vales de compra de 50 euros.

    A mesa local de comercio do Concello de Forcarei reuniuse na xornada de onte para tratar asuntos sobre a Campaña de Nadal 2011 que organiza a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Forcarei (ACEF). Este encontro serviu para sentar as bases dunha campaña que busca incentivar as compras nos establecementos asociados, que estarán identificados durante as próximas semanas con carteis distintivos visibles para informar aos clientes.

    A cambio, estes establecementos premiarán a fidelidade dos seus clientes obsequiándoos con rifas para participar nun sorteo de vinte vales de compra por valor de cincuenta euros cada un. Repartirase xa que logo un total de 1.000 euros en premios. Esta campaña contará coa participación de cincuenta asociados –tanto comerciantes como empresarios-. Repartiranse un total de 7.100 rifas, que se repartirán ata o 16 de decembro.

    O día 17 terá lugar o sorteo, previsto para as 17,30 horas na Praza dá Igrexa. A recolleita dos premios será presencial. Deste xeito, anunciouse que os dez primeiros premios entregaranse a persoas agraciadas que se atopen no lugar do sorteo. Para os cinco seguintes premios, non será necesario estar presente. Anunciaranse debidamente os nomes dos ganadores a través de diferentes vías como a páxina web da asociación ou nos comercios participantes. En canto aos últimos cinco premios, se a persoa agraciada non se encontra no lugar do sorteo, quedarán desertos, pasando a disposición da ACEF, que decidirá o que considere oportuno.

    Desde a asociación recordaron que cada vale estará repartido á súa vez en dous de 25 euros. Cada un deles terá que ser cambiado dunha soa vez nos establecementos participantes na campaña. Os vales non se poderán cambiar por diñeiro e caducarán aos 30 días de celebrarse o sorteo.

    Festa da Richada

    Por outra banda, o Concello de Forcarei aproveitou este encontro cos comerciantes para platearlles un posible cambio de data da Festa da Richada. Esta proposta contempla o traslado do festexo de decembro ao fin de semana previo á Semana Santa. Desde o goberno local entenden que permitiría evitar o frío e a choiva que normalmente acompaña esta celebración, podendo contar con temperaturas máis agradables. A proposta foi escoitada pola asociación de comerciantes, que se comprometeu a estudala. A festa deste ano manterase con todo para o próximo mes de decembro.

    Fonte: Faro de Vigo (Tabeirós/Montes)


  • Páxina 72 de 84

  • Mostrando do 1421 ao 1440 dun total de 1672 rexistros