Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 25 Novembro, 2011
    O comercio melidense dará 6.000 euros

    Preto de setenta comercios de Melide confirmaron a súa participación na campaña de Nadal que xestiona a asociación comarcal de empresarios (Asetem) para estimular as compras da tempada do ano de maior consumo nos establecementos da localidade. A promoción, que se reedita baixo o reclamo de “Este Nada toca en Melide”, tamén premiará a fidelidade do cliente co reparto de 6.000 euros en premios, distribuídos nun primeiro premio de 2.000 euros, un segundo dotado de 1.000 euros, dez de 200 euros e outros tantos por valor de 100 euros.

    A campaña dará comezo o próximo 1 de decembro e estenderase ata o 9 de xaneiro.

    Fonte:  La Voz de Galicia.

  • 25 Novembro, 2011
    Cervo constituíu a mesa local de comercio co obxectivo de dinamizar o sector

    Cervo constituíu a mesa local de comercio co obxectivo de dinamizar o sector. Presidida polo alcalde, Alfonso Villares, forman parte da mesma un representante da Consellería de Economía, a presidenta de Conumar, a secretaria dos comerciantes de San Cibrao e as edís de igualdade e medio ambiente.

    Fonte: El Progreso (A Mariña)

  • 25 Novembro, 2011
    SALÓN MI CASA, en Expourense

    CONCURSO DE DECORACIÓN

    Con motivo de poñer en contacto aos futuros profesionais do deseño de interiores coas empresas provedoras relacionadas coa decoración e orientadas ás demandas reais dos clientes, Expourense convoca a quinta edición deste concurso no marco da miña Casa. Aberto a todos os estudantes das distintas escolas de decoración de Galicia repartirá tres distincións, acompañadas de premios en metálico para os proxectos seleccionados. A entrega de premios terá lugar o venres 25 de novembro.

    Nesta edición poñerase en marcha o Convenio asinado entre Expourense e a Dirección Xeral de Comercio orientado a autónomos, emprendedores e microempresas galegas aos que se lle facilita a través dunha redución do 60% nas taxas, a participación nun evento visitado por miles de persoas.

    A miña Casa organízase de forma conxunta coa Asociación Ourensá do Moble e a Decoración que unha vez máis mostrou o seu decidido apoio a esta cita apostando por ofrecer unha boa relación calidade-precio. Esta asociación empresarial, que aglutina a fabricantes e comercializadores, ten o obxectivo de utilizar A miña Casa como plataforma para a promoción dos seus produtos, e reactivar o consumo neste segmento ao mesmo tempo que motiva ao público a actualizar a decoración do seu fogar. A ACMO está  integrada por 130 empresas de toda a provincia, que dan emprego a máis de 1.200 persoas. Máis do 80% das mesmas son pemes ou microempresas moi especializadas e competitivas a nivel de innovación e calidade.

    Salón Inmobiliario. Como complemento á miña Casa, celébrase a terceira edición do Salón Inmobiliario que volverá facilitar o contacto directo entre a oferta e a demanda inmobiliaria existente en Galicia  contando co a participación de expositores que presentarán os seus diferentes produtos e servizos.

    Este salón ten os obxectivos de servir de centro de negocios a través da promoción dos seus produtos ante un público interesado; de favorecer o acceso á vivenda a familias e novas e de extraer información para deseñar novas propostas que dinamicen o sector.

    Fonte. A Rexión (Suplemento Especial)

     

     

  • 25 Novembro, 2011
    VIGO: ZONA CENTRO COMERCIO

    Boas previsións para Nadal

    Os comerciantes esperan que os vigueses gasten un 3,1 por cento máis nestas datas en comida e agasallos

    O comercio local espera reputar as súas contas durante as próximas semanas grazas á campaña do Nadal. Un recente estudo da Federación Provincial de Comercio prevé que os vigueses gasten durante esta época tan sinalada un 3,1 por cento máis que o ano pasado. Isto supoñerá unha pequena recuperación no consumo dentro dunhas datas que resultan as máis importantes do ano para algúns sectores.

    A Zona Centro é unha das máis importantes, senón a que máis, dentro do tecido comercial da cidade de Vigo, coa súa rúa do Príncipe, Urzáiz, Gran Vía e Casco Vello como puntos de referencia.

    A media de gasto que cada cidadán de Vigo realizará neste Nadal sitúase en torno aos 361,71 euros, segundo as previsións da Federación de Comercio. A maior parte desta cantidade estará destinada á compra de produtos alimentarios, para os que se destinarán 91,16 euros. Á comida séguenlle os agasallos para os nenos, con gran relevancia dos xoguetes. Precisamente son as xogueterías  un dos comercios que centran as súas principais vendas na campaña do Nadal. En terceiro lugar, cun gasto medio de 76,36 euros situaríanse os agasallos para os adultos. A celebración do Fin de Ano e o gasto en lotería terminarían de perfilar o consumo dos vigueses.

    Unha parte importante do consumo en Nadal provén de cidadáns portugueses que se achegan a Vigo durante estas datas. Uns 18 millóns de euros, segundo os cálculos da Federación de Comercio, foi a cantidade que deixaron nesta cidade o ano pasado, unha cantidade que se prevé similar para esta tempada do nadal. En 2010, tan só no día de Fin de Ano achegáronse 9.000 portugueses.

    Fonte: Atlántico Diario

     

  • 24 Novembro, 2011
    O comercio chantadino reparte mañá 3.000 euros en premios

    O comercio local chantadino repartirá mañá 3.000 euros en premios entre os clientes que teñan algunha das rifas repartidas desde o día 14 nos establecementos que participaron na campaña promocional «As compras na túa vila teñen premio». O sorteo terá lugar ás oito da tarde na rúa Xoán XXIII, no marco dun programa de actividades para nenos e adultos.

    Os posuidores dos boletos teñen que estar presentes no sorteo para poder reclamar os premios. Pero antes dese acto final, celebraranse outros. A partir das doce e media da mañá haberá animación nas rúas con zancudos e malabaristas. Para as seis e media da tarde está organizado un espectáculo de maxia cómica titulado Rei Midas, e ás sete e media da tarde empezará unha actuación musical coa cantante Mariana.

    Tarxetas de agasallos

    Os 3.000 euros en premios repartiranse en dúas tarxetas de agasallo de trescentos euros cada unha e noutras vinte e catro de cen euros.

    A campaña está organizada pola Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Lugo e a asociación de comerciantes de Chantada coa colaboración da Xunta de Galicia.

    Fonte: La Voz de Lemos

  • 24 Novembro, 2011
    A ampliación da praza consistorial de Cruces concluirá despois do Nadal

    A ampliación da praza consistorial de Vila de Cruces concluirá na primeira semana de xaneiro, segundo concretou onte o delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, que visitou as obras acompañado do xefe territorial de Economía e Industria, Ignacio Rial, e o alcalde, Jesús Otero. Este fíxolle chegar peticións en relación con outras actuacións e necesidades do municipio.
    O proxecto da praza Juan Carlos I ten por obxecto ampliar o espazo dedicado ao mercado ambulante dos días 4 e 17 de mes, para o cal se está a acondicionar o soar sobre o que se levantaba a antiga sede municipal. A actuación, enmarcada no plan Re-Comercia 2010/13, comprende a pavimentación do ámbito, o axardinamento e a dotación de mobiliario urbano. A obra supón un investimento de 58.550 euros, dos que a Xunta achega o 70% (43.912). A súa conclusión despois de Nadal impedirá estrear o espazo na próxima Feira de Nadal do Galo de Curral.
    A petición do rexedor, Cores Tourís comprometeuse a estudar as liñas de axudas existentes nas consellerías de Economía e Industria e Medio Rural de cara a poder rematar o matadoiro de aves. As subvencións destinaranse á compra do equipamento e a maquinaria pesada. "É importante apoiar este tipo de proxectos novidosos e innovadores que xeran riqueza e emprego", significou o delegado autonómico. A maiores, xestionará axudas para a adecuación do ámbito do matadoiro a través da Consellería de Medio. Pola súa banda, o alcalde buscará financiamento a través da Deputación de Pontevedra.
    Cores supervisou o estado en que se acha a obra de clausura e peche perimetral da mina situada nas inmediacións do matadoiro. Estes traballos teñen un custo de 60.000 euros, achegados mediante un convenio entre o Concello e a Dirección Xeral de Industria.
    En total, Industria inviste en Cruces 118.550 euros para garantir a modernización e dinamización comercial do municipio. 

    Fonte:  Faro de Vigo Ed. Deza

  • 24 Novembro, 2011
    O comercio celanovés premiará con vales de gasolina as compras na localidade

    Premiar cada céntimo que se invista no comercio local e lograr, entre todos, o crecemento da actividade económica da vila de San Rosendo é o obxectivo da campaña 'Carburante por un tubo' que onte presentaron no Auditorio Ilduara un grupo de empresarios a través da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Celanova.

    'Dende mañá empezamos a repartir folletos e carteis promocionais', anunciou Julio Gosende, un dos impulsores da campaña que persegue premiar as compras nos establecementos locais con vales de desconto (dende 50 céntimos ata cinco euros) para carburante. 'Ademáis, por cada 50 euros de gasto na gasolineira, os clientes recibirán un punto e con 15, cearán de balde na festa do comercio do 4 de abril, matizaba Gosende.

    A campaña está aberta a todos os establecementos celanoveses, sexan membros ou non da asociación. 'Desta crise global saímos arrimando todos o ombro e nesta campaña, o labor de equipo é fundamental, destacaba na súa intervención Ángel Conde, representante da estación de servizo, que resaltou a necesidade de que o comerciante 'saiba potenciar os valores do comercio tradicional e o consumidor sexa consciente de que aquí se pode encontrar o mesmo que en calquera centro comercial'.

    Os relatores, entre os que se encontraba o alcalde Antonio Mouriño ou o presidente da Asociación de Comerciantes Oscar Taboada, destacaron que, a pesar da crise, se están a producir novas aperturas de tendas e comercios. 'Hai xente que ten ilusión e traballa por manter a economía desta vila', coincidían. 

    Fonte: La Región

  • 24 Novembro, 2011
    Libreiros galegos reivindican "o papel do pequeno comercio"

    Os libreiros galegos conmemorarán o próximo 25 de novembro, Día das Librarías, con descontos e coa ampliación do horario de apertura ata as 22 horas. Unha celebración que, non obstante e como apuntou onte Xurxo Patiño, presidente da Federación de Libreiros, se enmarca nun escenario marcado polas dificultades económicas. Así, Patiño destacou a achega do sector como «eixe fundamental» no proceso educativo e pedagóxico dos cidadáns galegos. Fronte ao «ocaso» que ven algúns pola proliferación das novas tecnoloxías, dende a Federación apuntan que «cada vez se fala máis do libro», cuns índices de lectura que «van mellorando». Sobre o labor dos libreiros, o presidente reivindicou o papel das librarías como «comercio próximo» fronte ás grandes superficies comerciais. 

  • 24 Novembro, 2011
    As forzas de seguridade asesoran aos comerciantes

    A asociación de comerciantes Compostela Monumental remitiu a todos os seus socios os consellos que o equipo da Policía Nacional enviou para previr roubos e autoprotexerse.

    Detectar sospeitosos. Hai que mirar a esquerda e dereita ao saír do domicilio, así como durante o traxecto e a chegada ao comercio, a fin de detectar a presenza de persoas sospeitosas. Tamén hai que levar sempre un teléfono con números de contacto de seguridade gravados na axenda. Si alguén infunde dúbidas, non hai que dirixirse nin a casa nin ao traballo.

    Anotar detalles. É importante facer provisión de detalles persoais que poidan facilitar a identificación de delincuentes. Tamén hai que apuntar matrículas de coche, así como marca, modelo e cor dos mesmos. E si se recibe un golpe conducindo, activar as pechaduras do vehículo e non baixar ata estar plenamente seguro de que non hai riscos.

    Risco ao abrir e pechar. É un momento delicado, polo que hai que controlar se hai persoas vixiando. É mellor non facelo todos os traballadores xuntos e que polo menos un vixíe a contorna a distancia.

    Atención ao cliente. Hai que estar alerta se o cliente vén con máis persoas. Adoitan usar a dous ou máis persoas como escudos dunha terceira, que é a que actúa.

    Medidas. É conveniente instalar persianas metálicas nos escaparates e portas con cristais de seguridade contrastada. Tamén alarmas con sistemas sísmicos, de apertura de portas e volumétricos, así como un sistema de filmación continua que o máis conveniente é que estea instalado nun local distinto á tenda.

    Fonte: La Voz de Santiago

  • 24 Novembro, 2011
    A empresa familiar urxe medidas para estimular aos novos empresarios

    José Luis Calvo recibe o VI premio á familia empresaria de Galicia 2011

    Sete son as tarefas urxentes que o Instituto da Empresa Familiar propón ao novo goberno de Mariano Rajoy para afrontar un "2012 que non vai ser un ano boiante". O listado parte da necesidade urxente de reorganizar as administracións, así como de proceder á reforma laboral para ser competitivos, ademais de acelerar a reestruturación en marcha no sector financeiro. A isto suman a proposta de propiciar unha boa xestión dos recursos sanitarios, ademais de incentivar o investimento como método para xerar emprego.

    A familia Calvo ante a exministra Ana Palacio, tras entregarlles o premio de AGEF Emilio Pérez NietoA empresa familiar galega ten claro que é necesario un novo marco regulatorio para estimular a aparición de emprendedores e de reformar o sistema educativo como medio para achegar a oferta á demanda de emprego. Así o relatou Sonsoles Piñar, directora de Relacións Empresariais do instituto, pouco antes do cal o empresario José Luis Calvo recollese a sexta medalla de ouro da Asociación Galega da Empresa Familiar, entregada polo seu presidente, Emilio Pérez Nieto. Emocionado, o presidente da conservera Calvo, recordou o seu pai e o seu irmán.

    Neste escenario, a exministra ana Pazo, na actualidade profesora na Universidade de Yale, asegurou que "existen riscos certos que comprometen a prosperidade e o noso modo de vida", para incidir en que estamos nun profundo pozo de crise que obriga a actuar en días porque nos estamos a xogar o futuro". Urxe ao novo goberno a poñer en marcha o seu programa no relativo á liquidación do IVE con criterios de caixa e non de remuneración, a propiciar medidas que axilicen o crédito; a axilizar o pagamento das débedas das administracións cos seus provedores e a racionalizar o mercado de traballo. "Estas son as bases para ver brotes verdes de verdade e non as que viron outros".

    Fonte:  El Correo Gallego.

  • 24 Novembro, 2011
    Nace Theranking.com, para expresar gustos na Rede

    Un grupo de emprendedores españois creou Theranking.com, un portal para que os internautas expresen os seus gustos e sexan eles e non os expertos que determinen, por exemplo, cal é o mellor restaurante do mundo, a mellor floraría dunha cidade ou o actor peor vestido de Hollywood. O portal, presentado onte, nace coa pretensión de ser a "expresión pública das preferencias reais da xente".

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 24 Novembro, 2011
    As Pontes organiza unha campaña para favorecer o comercio

    O Concello, a través do Ippec, inicia un curso para empresarios e un concurso de paquetería de regalos.

    O Concello de As Pontes, a través do Instituto Pontés de Promoción Económica (Ippec), poñerá en marcha a próxima semana unha campaña para promover as compras nos comercios locais.

    Baixo o lema de "As Pontes, ou teu centro comercial", a campaña contará con dúas fases, unha primeira centrada na formación dos comerciantes da localidade e unha segunda, na organización dun concurso.

    O curso, para o que hai apuntados unha vintena de comerciantes e empresarios locais, arrancará o luns na Casa Dopeso e centrarase na formación en paquetería de regalo.

    Tras o curso, iniciarase un concurso de paquetería entre todos os establecementos participantes, no que o público elixirá o gañador.

    O galardón para o establecemento máis votado será un distintivo de recoñecemento e un detalle e entre os votantes elixirase por sorteo un, que gañará un lote de regalos xa empaquetados, que estarán expostos ata o final do concurso, o 5 de decembro, na Casa Dopeso. O sorteo de premios será o día 14 ás 13,30 horas no salón de plenos do Concello pontés.

    O obxectivo do concurso é dinamizar o comercio local e concienciar á sociedade pontesa para que priorice as súas compras Nas pontes. "Tratamos de revalorizar o comercio de proximidade. As Pontes conta cun comercio de calidade do que todos debemos facer uso, primando por adquirir o que precisemos nos establecementos locais para incentivar a economía local", subliña Montserrat García, a concelleira de promoción industrial, comercio e hostalaría.

    Fonte: El Progreso.

  • 23 Novembro, 2011
    As tendas poderán decorar o exterior con motivos navideños

     

    Raxoi abre a man na zona vella para facer máis vistosa a campaña

    Os motivos navideños poderán dalo salto ao exterior das tendas, pero só na zona vellaO Concello abrirá a man á hora de permitir aos comerciantes do casco histórico a posibilidade de engalanar exteriormente os seus establecementos nestas datas. Os titulares dos mesmos poderán adornar os accesos con elementos decorativos, a condición de que sexan motivos navideños. Non terán ningún problema, desta forma, para sacar ás portas do local e á rúa árbores, figuras ou elementos vinculados ao Nadal que melloren a imaxe das rúas.

    Na anterior etapa de goberno estaba prohibida a presenza de obxectos ou ornamentos no exterior do local. Baixo o amparo da normativa vixente chegáronse a adoptar medidas sancionadoras e advertencias contra este tipo de actuacións.

    A pista de patinaxe

    Desde o día 1 de decembro os nenos e amantes do patinaxe contarán cun escenario de goce na praza da Quintana. A partir das 20.00 horas dese día terán a disposición unha extensa pista de xeo á sombra do principal monumento da cidade. Para os responsables locais constituirá un destacado aliciente nestas datas navideñas.

    A pista, que funcionará ata o 1 de febreiro, terá uns trescentos metros cadrados e asentarase baixo unha carpa de material transparente, aínda que non acristalado, segundo recalca Raxoi.

    A iniciativa partiu do colectivo Compostela Monumental e atopou nos actuais gobernantes locais o eco que non achou no equipo anterior, que non concedeu o permiso para a instalación. A intención é que esta atracción quede integrada na etapa navideña como un ingrediente máis da festividade. Desta forma, o Concello traslada ao corazón monumental de Santiago a imaxe familiar doutras cidades europeas no canto de mantela afastada do centro urbano.

    Corenta casetas na Alameda

    A pista non será a única actividade en espazos públicos durante as datas navideñas. A mesma empresa que se encargará das instalacións da Quintana levará adiante, a iniciativa do Concello, unha proposta novedosa como é a ubicación dun mercadillo navideño no paseo da Alameda. Estará formado por corenta casetas, vinte delas de madeira e as demais elaboradas con imaxes de profundidade navideñas.

    Os vendedores que ocupen os postos expenderán produtos típicos navideños ou propios destas datas, sen competencia co comercio existente. Caben neste amplo espectro artigos como alimentos artesanais de Nadal, tarxetas navideñas, cerería, xabóns, guirnaldas, plantas e flores de Nadal, etcétera. O mercadillo estará instalado desde o día 15 de decembro ata o 7 de xaneiro do 2012.

    Fonte:  La Voz de Santiago

  • 23 Novembro, 2011
    Comercio e Mercado organiza o I Concurso de Escaparates de Nadal

    A Concellería de Comercio e Mercado do Concello de O Grove, dirixida por María Domínguez Sineiro, organiza o I Concurso de Escaparates de Nadal, un certamen cuxo principal obxectivo é dinamizar e potenciar o comercio local, así como animar a todos os veciños a realizar as compras desta época no municipio meco.
    Os establecementos interesados en participar no concurso só terán que cubrir unha ficha de inscripción que lles será facilitada no Concello, paso previo a presentala no rexistro municipal.
    A inscripción nesta iniciativa finaliza en próximo 2 de decembro. Os escaparates que participen no concurso, terán que estar expostos entre o día 3 de decembro e o 6 de xaneiro.
    Os establecementos que aposten por participar deberán situar nun sitio visible desde o exterior, o cartel acreditativo do concurso. Durante os días de celebración, os escaparates deben estar iluminados como mínimo ata a hora de peche. Non ter preparado  o escaparate  antes do día 3 de decembro ás 19 horas é motivo de eliminación do concurso.
    O fallo do xurado dáse a coñecer o día 20 de decembro, e a entrega de premios vaise a celebrar tan só tres días despois nun acto que deseñará o propio Concello.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 23 Novembro, 2011
    Rodeiro pon en marcha a súa Mesa Local de Comercio

    A Mesa Local de Comercio de Rodeiro quedou constituída onte, logo da presentación que tivo lugar o pasado día 14. Forman parte da mesma, o alcalde, Luís López; o edil de Comercio, Pablo Sobrado; o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial; a Presidenta da Federación de Consumidores e Usuarios de Galicia (Fuciga), Olga Pereira, e a presidenta da Asociación de Comerciantes de Rodeiro, Ángeles Jorge. Esta fixo constar as dificultades que teñen varios locais do municipio, abertos desde fai anos, para obter unha licenza.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 23 Novembro, 2011
    Tres quirogueses crean unha empresa para comercializar aceite autóctono

    Julio AlvarezO Concello apoia a iniciativa para sacar inicialmente ao mercado 1.600 litros

    Tres novos emprendedores de Quiroga uníronse co fin de crear unha empresa cooperativa para producir e comercializar aceite autóctono. Un dos promotores desta iniciativa indicou onte que no prazo de tres meses comezarán a edificar a nave na que con modernos sistemas para o tratamento da aceituna poder sacar ao mercado xa  o próximo ano en torno a 1.600 litros de aceite 100% quirogués.

    Para tal aventura contan co respaldo económico do Concello, que non dubidou nin un momento en subvencionar o 50% do custo da parcela do polígono industrial no que se levantará a factoría.

    O proxecto tardou en tomar forma, pois os seus inicios remóntanse a finais do pasado ano, cando estes tres quirogueses, máis outro que finalmente renunciou a participar, consideraron que existía unha oportunidade de negocio do froito saído dos seus 3.000 olivos.

    Tras meses de trámites administrativos están agora, dixeron, en disposición de iniciar un proxecto “con garantías” e coa “esperanza de ir aumentando a produción ano tras ano, se ben as colleitas varían significativamente segundo as condicións climáticas de cada ano”, sinalaron.

    No val de Quiroga obtense anualmente unha cantidade de aceite que rolda os 30.000 litros, segundo constataron técnicos que traballan para o Concello.

     Foi a Administración local a que optou por rexistrar a marca Aceite de Quiroga para preservar o produto orixinario e impedir que os consumidores sexan, dixo, o alcalde, Julio  Álvarez, “enganados” e evitar que outros produtores poñan no mercado algún tipo de elaboración parecida que puidese ser vendida como orixinaria do municipio.

    APOIOS. Na normativa municipal de control establécese o rexistro das plantacións de olivos existentes, de tal forma que queden inscritos co nome do titular, lugar, superficie, variedade e todos os datos que esixan para unha correcta clasificación e localización.

    Ademais, procedeuse a rexistrar as almazaras existentes que poidan ou queiran optar ao uso da marca.

    Entre os novos proxectos impulsados polo Concello, o Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Ribeira Sacra manexa plans para dar un paso máis e conseguir sacar adiante produtos cosméticos ou elaboracións gastronómicas nas que se empreguen tanto o aceite coma o viño.

    En opinión do alcalde, e á súa vez presidente do GDR, “xa é hora de entender que tanto o viño como o aceite ou outros produtos da nosa zona, por exemplo o mel e os licores, poden ser unha importante base para conseguir un valor engadido”.

    Álvarez apuntou que noutras comunidades xa se deu o paso e están no mercado transformacións que prestixian aínda máis as materias primas.

    Expectativas

    Un produto en <>

    O aceite de Quiroga, para o biólogo e especialista nesta materia José Espinosa Sánchez, está en fase de “desenvolvemento, pois redescubriuse non ano 1956 nunha exposición de produtos agrícolas que tivera lugar en Lugo e a partires diso, nos anos 80, probouse a plantar novas especies e nos 90 comezou un novo proceso de expansión”.

    Amargo e picante

    A xuízo de Espinosa, o aceite quirogués “é moi rico. En canto a cata, ten un par de aristas moi desenvoltas, unha amarga pero agradable e outra picante. E creo que son aristas as que lle dan a súa singularidade e que sexa ideal para condimentar verduras cocidas, polbo ou usalo en calquera aliño”.

    Iniciativas

    O aceite do val véndese en tendas locais, pero a xuízo do Concello e dos promotores da nova cooperativa hai que traballar a imaxe de marca e a promoción das súas cualidades, á vez que se aborda como introducilo no mercado.

    Fonte:  El Progreso

     

  • 23 Novembro, 2011
    Os agasallos bonitos

     

    Marisol Valado, desde a concellalía de Comercio, inaugurou onte no CDL de Ponteareas, un curso de “Empaquetado creativo”, en colaboración coa Cámara de Comercio de Vigo. O obxectivo é mostrar aos comerciantes interesados, as técnicas de envolver os agasallos “para dar a mellor imaxe comercial cun pequeno xesto diferenciador, que como valor engadido singular, sexa o máis atractivo posible”.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 23 Novembro, 2011
    Vivenda poxa varios locais comerciais da cidade valorados en máis de 300.000 euros

    Os locais sitúanse en Monte Porreiro e na rúa Sierra e poden ser adquiridos por compra directa, aínda que tamén se ofrecen en aluguer
    As administracións públicas emprenderon nos últimos meses iniciativas para desprenderse de locais sen uso e tratar de vendelos para obter ingresos atípicos. O último proceso respecto diso coñeceuse onte e está protagonizado polo Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS), que convocou unha poxa pública de cinco locais comerciais da súa propiedade na cidade. Os interesados poden optar a unha compra directa ou utilizar os inmuebles mediante o seu aluguer anual.
    Os locais están valorados no seu conxunto en máis de 300.000 euros e os seus ubicacions son as seguintes: rúa Alemania 44, precisamente o inmueble que ocuparon temporalmente as familias desalojadas de O Vao en Monte Porreiro, rúa Sierra 9, e tres na rúa  Luxemburgo. Os prezos de venda oscilan entre os 40.987 euros e os 70.505, mentres que para o aluguer formulase unha tarifa entre 3.637 e 6.374 euros anuais. A todas estas cantidades débese engadir o IVA. O IGVS asegura que se trata de prezos de mercado e informará nos próximos días da data de póxa.
    Outras puxas
    O pasado mes de xullo tamén era a Xunta a que aprobaba a poxa pública da antiga Cámara Agraria Provincial, na praza do Teucro, e en setembro foi a Tesorería Xeral da Seguridade Social a que levo a cabo un trámite similar para un baixo de 372 metros cadrados situado en Campolongo. A apertura das ofertas está sinalada para esta mesma semana. Este local, con fachada cara a rúa Alcalde Hevia, sae cun prezo de saída de 680.400 euros, a razón de 1.827 euros por metro cadrado, un pouco máis caro que os 1.713 euros por metro da Cámara Agraria, que con 496 metros cadrados en semisótano, baixo e piso taxouse en 850.000 euros.
    Esta poxa de onte do IGVS prodúcese poucos días despois de que o mesmo instituto puxese en marcha unha iniciativa pata adxudicar, mediante venda ou aluguer, a totalidade de pisos de promoción pública existentes na cidade que permanecen baleiros e sen uso polo desafiuzamento do seu anterior ocupante ou por calquera outra causa, no que se denomina como “segunda ou posterior transmisión”. Aínda que a Xunta non especifica o número de pisos vacantes no municipio, na súa inmensa maioría situados en Monte Porreiro, si detalla que serán seleccionadas un total de 180 familias para participar no sorteo das residencias dispoñibles. Este número supón o 30% de todos os demandantes de vivenda inscritos no Rexistro Único, un listado oficial que, no caso de Pontevedra, suma unhas mil altas, das que algo máis de seiscentas corresponden a vivendas de protección oficial de promoción pública.
    Varios tipos de vivenda
    Segundo a resolución que regula esta iniciativa, establécense tres tipos de vivendas: as de catro dormitorios para unidades de catro ou máis membros, as de tres cuartos, para familias de 2 ou 3 integrantes, e os pisos de dous dormitorios “para unidades familiares ou convivenciales dun só membro”. Cada unha destas categorías contará cun listado de aspirantes de sesenta persoas, que poderán ocupalas en réxime de compra ou aluguer, por un prazo de cinco anos prorrogables.
    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 23 Novembro, 2011
    A Xunta crea a mesa provincial de comercio para o sector e os seus clientes

    O órgano ten como obxectivo impulsar as pequenas e medianas tendas en 30 concellos

    A Mesa Provincial de Comercio Local da Coruña, que se constituíu onte, asumirá as funcións de 30 concellos que carecen de mesa propia. O órgano, no que están representadas as administracións públicas e as asociacións de comerciantes e consumidores, ten como obxectivo fomentar o diálogo e a coordinación entre as partes para executar políticas que fomenten o comercio.

    A creación do organismo responde ás esixencias da lei de comercio interior, aprobada en xaneiro. Ata agora 30 municipios, dos 94 de toda a provincia, están representados no órgano, aínda que hai 17 concellos pendentes de comunicar si cumpren os requisitos establecidos para constituír a súa mesa local ou para que esas funcións sexan asumidas pola mesa creada a nivel provincial.

    O Goberno galego informou de que entre as tarefas que desempeñará o organismo están as de informar sobre as campañas de promoción que se desenvolvan con fondos públicos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades, actuar como órgano consultivo sobre todas as cuestións que afecten ao comercio ou ser oída nas elaboracións de plans de tráfico e de ordenación urbana dos concellos integrantes. A mesa, ademais, servirá para trasladar aos municipios representados as medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    A delegada territorial da Xunta na provincia, Belén do Campo, participou onte na constitución do organismo. Na reunión tamén estiveron presentes os deputados Santiago Freire, que actuará como coordinador do proxecto, e Antonio Cañás; o presidente da Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor; e a presidenta da Asociación Galega de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios, Rosa Otero. A Diputación designou como secretario a Rafael Díaz.

    Do Campo subliñou que traballará para impulsar a colaboración entre os membros do sector para a optimización dos recursos. A representante do Executivo autonómico na provincia destacou que é preciso dotar de maior dinamismo, proxección e modernidade ao pequeno comercio, máis aínda nun contexto de crise económica como o actual.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

     

  • 22 Novembro, 2011
    Charla informativa sobre a campaña de compras de Nadal do IGC

    Organizada pola Asociación de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios de Ferrol, o salón de actos do edificio administrativo da Xunta da praza de España acollerá mañá, mércores, unha xornada informativa sobre a campaña de compras de Nadal. O acto está programado para as cinco da tarde e a conferencia será impartida por persoal do Instituto Galego de Consumo (IGC).
    O obxectivo desta iniciativa é informar a cidadanía en xeral sobre os dereitos e deberes que teñen os consumidores nas compras de Nadal, descubrir os parámetros de seguridade á hora de adquirir e utilizar adornos do Nadal eléctricos e distinguir os xoguetes daqueles produtos que se presentan como tal pero non o son.
    Abordaranse, así mesmo, cuestións para coñecer as características especiais dos coches teledirixidos e os posibles riscos da súa incorrecta utilización, e os expertos tamén achegarán aos consumidores e usuarios ferroláns unha serie de recomendacións pedagóxicas sobre a compra dos xoguetes que se relagan nas festas do Nadal. 

    Fonte: Diario de Ferrol


  • Páxina 73 de 84

  • Mostrando do 1441 ao 1460 dun total de 1672 rexistros