Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 19 Outubro, 2011
    A mellora da sinaléctica comercial na zona antiga custará 61.500 euros

    O Concello adxudicará nos próximos días á empresa Setga os traballos de "Deseño e execución do proxecto de sinaléctica comercial e mellora de infraestruturas", centrado na zona antiga e que pretende mellorar a imaxe e a información sobre o comercio local.

    Esta actuación, que custará preto de 61.500 euros, está cofinanciado polo Feder, dentro das axudas destinadas á mellora de equipamentos comerciais municipais dos programas que configuran o Plan Ágora, actualmente denominado Re-Comercia 2010-1013, que se xestionan a través da Dirección Xeral de Comercio de la Xunta.

    Tras a solicitude de oferta para levar a cabo a actuación a tres empresas e despois dos estudos técnicos necesarios, estableceuse que a máis vantaxosa era a de Setga, de modo que se están a cumprir os trámites administrativos para proceder á adxudicación.

    VANTAXES

    Esta firma reduciu en sete días o prazo para realizar os traballos de análise e diagnose previa e de catorce o destinado ao deseño e entrega do plan de sinaléctica. Así mesmo, incrementa o número de elementos de sinalización e promoción, así como doutro tipo de materiais.

    Finalmente, tal e como se indica na resolución municipal, achegaranse 22 placas identificativas, cinco direccionais, 21 bancos/estantes, 100 caixas serigrafiadas, un directorio comercial, 22 vinilos decorativos e elementos de "packaging" (envases ou embalaxes deseñadas) por importe de 6.000 euros. 

    Fonte: Diario de Arousa

  • 19 Outubro, 2011
    Gondomar ofrece un curso de pregas e plisados en moda

    A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño en colaboración co Concello de Gondomar ofrecen un curso de moda  "Plegado, plisados y color" que imparte, Viviana Araújo en el CDL ata o próximo sábado.

  • 19 Outubro, 2011
    Visita das obras do Plan Ágora en Forcarei

    O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, e o alcalde de Forcarei, David Raposeiras, supervisarán varias obras que se están a executar no municipio ao abeiro do Plan Ágora Recomercia. O punto de encontro para iniciar a visita será a Casa do Concello, ás 10.30 horas.

  • 18 Outubro, 2011
    Comprar en Burela ten premio

    A Federación Galega de Comercio pon en marcha unha campaña que sortea 3.000 euros en tarxetas regalo.

    As compras en Burela teñen premio ata o próximo día 28. A Federación Galega de Comercio e o Concello presentaron onte unha campaña de dinamización do consumo nas localidades galegas, que baixo o lema "As compras na túa vila teñen premio", premiará con 3.000 euros a confianza dos clientes no pequeno comercio. A iniciativa sorteará dúas tarxetas regalo de 300 euros e outras 24 de 100 euros. Os consumidores deberán presentar os billetes de compra dalgún dos comercios burelenses na carpa siatuada na Praza do Concello ou ben ás promotoras da campaña que encontren polas rúas e cambialos polos boletos para a participación no sorteo que se fará o día 28 no marco dunha festa final na Praza da Mariña. Así mesmo, os clientes que acheguen ás promotoras o xustificante de ter pagado coa tarxeta Mastercard do Comercio Galego ou a Comercio de Novacaixagalicia duplicarán a súa participación, obtendo dous boletos por cada billete presentado. 

  • 18 Outubro, 2011
    Unha exposición da OMIC informa sobre 102 produtos retirados do mercado

    A simple vista, dous chupetes á venda nun mesmo envoltorio, cada un cos respectivos escudos do futbol club Barcelona e do Real Madrid, poden resultar curiosos e un bo agasallo para afeccionados, pero estes mesmos obxectos poden supór un risco para os pequenos usuarios por non cumprir coas garantías de consumo. Isto é un exemplo dos 102 produtos publicados na rede de alerta do Instituto Nacional de Consumo e sobre os cales a Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Bueu informa os cidadáns a través dunha exposición aberta ao público onte na Sala Amalia Domínguez Búa. A mostra componse de carteis informativos coa imaxe do produto alertado e unha explicación do seu perigo ou inseguridade para o consumo.

    Un amplo número de aveños deste tipo son xoguetes. Hainos provistos de pezas de tamaños inadecuados ou que rompen con facilidade, polo que poden provocar asfixia nos nenos; axóuxeres cuxas cordas se alongan demasiado co risco de poder enroscarse no pescozo dun pequeno; ou berces que non se bloquean e que carecen da altura mínima para evitar caidas, así como de estabilidade, podendo provocar lesións.

    Varios dos artigos son de recoñecidas marcas e algúns aínda permanecen á venda en distintos establecementos, desde bazares chineses ata grandes cadeas de supermercados ou comercios tradicionais.

    Produtos deportivos ou de lecer tamén se inclúen entre os retirados por Consumo, como é o caso dun monopatín con deseño de caveiras cuxos parafusos sobresaen da táboa e non rodan en condicións; unha minimoto cuxo conduto de combustible carece de dobre parede, co risco de provocar incendios ou queimaduras; ou unha pistola láser da marca Boyi provista dun dispositivo potencialmente perigoso para a vista.

    Chalecos inflables con superficies que non resitirían a picadas ou os manguitos dunha liña da marca Carrefour cuxo diámetro non se axusta á media do brazo dun neno de 3 a 6 anos; así como chisqueiros, vehículos e electrodomésticos defectuosos; son, xunto a bicicletas infantís cuxo deseño pode provocar atrapamientos ou botas e zapatos susceptibles de causar alerxias ou lesións cutáneas, outros dos produtos que se exhiben na mostra.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 17 Outubro, 2011
    Xunta e comerciantes descartan horarios libres en Galicia como terán en Madrid

    "A realidade na nosa comunidade é moi diferente, así como as características de cada cidade", afirma Economía. "Ampliar o tempo de traballo non xera emprego", sostén Seijas

    O anuncio da Comunidade de Madrid de impulsar unha normativa que suporá unha liberalización case absoluta dos horarios do comercio preocupa aos comerciantes galegos.

    O Goberno madrileño anunciou esta semana que está a elaborar un anteproxecto de lei que permitirá aos locais de ata 750 metros cadrados abrir vinte e catro horas ao día, todos os días do ano, o que supón estender unha norma que ata agora se aplica aos negocios de ata trescentos metros cadrados.

    Sería posible isto en Galicia? Rotundamente non, polo menos por agora. A Xunta de Galicia está de acordo en manter a Lei de Horarios Comerciais de Galicia -do 28 de decembro de 2006, e que foi aprobada por unanimidade polo Parlamento Galego- tal e como está.

    "Non se podería trasladar a Galicia unha normativa como a de Madrid porque o comercio da nosa comunidade é moi diferente, así como as características de cada cidade como son a dimensión, poboación, afluencia turística", explican desde o departamento que dirixe Nava Castro, directora xeral de Comercio.

    Suficiente

    Nestes momentos a lei establece un horario de "apertura de doce horas ao día e de setenta e dúas horas á semana, entre as oito e as vinte e catro horas. É suficiente", sinala Comercio.

    A Lei de Horarios Comerciais de Galicia establece un máximo de oito días ao ano nos que os establecementos poden estar abertos ao público os domingos e festivos.

    Unha das excepcións é para aqueles comercios que dispoñan dunha superficie útil para exposición e venda de ata 150 metros cadrados.

    Por outra banda, están excluídos desta liberdade horaria os pertencentes a empresas ou grupos de distribución que non teñan a consideración de pequena e mediana empresa ou que operen baixo a denominación comercial dos mencionados grupos de empresas.

    Na comunidade galega gozan xa de liberdade horaria os establecementos comerciais situados en zonas de gran afluencia turística. É competencia dos propios concellos a solicitude desta declaración.

    Tamén quedan fóra desta limitación horaria os establecementos que estean nas zonas próximas á celebración de feiras e mercados tradicionais, co mesmo horario dos postos ambulantes, dedicados á venda de combustibles e carburantes ou os que se dediquen á venda de prensa ou pan e pastelaría entre outros.

    O presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, recoñece que había movementos desde hai tempo para lograr a liberdade de horarios.

    "Mantiven reunións co presidente da Xunta e co conselleiro de Economía para explicarlles o noso punto de vista e coincidimos en que a liberdade de horarios é contraproducente", recoñece o dirixente.

    Flexibilidade

    Seijas afirma que a actual lei de comercio da Xunta ofrece unha flexibilidade máis que suficiente para que os consumidores estean perfectamente atendidos.

    Coincide en sinalar que "Galicia non é Madrid" e advirte de que por máis tempo que estean abertos os establecementos non se vai a vender máis. "Venderemos máis cando a economía se recupere e os cidadáns volvan ter confianza. Mentres tanto o consumo estará retraído e os comerciantes seguiremos pasándoo moi mal e aguantando", indica Seijas.

    A liberdade de horarios non evitaría que en Galicia se pechasen 11.500 comercios desde o inicio da crise. Estes peches multiplicáronse por tres en 2010 en relación ao ano 2008, mentres que as vendas nas rebaixas do último verán afundíronse un 20%.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 14 Outubro, 2011
    A Xunta recolle as inquietudes dos pequenos comerciantes

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, e a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, mantiveron onte un encontro na Casa da Administración de Sargadelos, en Cervo, cos representantes das asociacións de comerciantes da comarca co obxectivo de intercambiar puntos de vista e de coñecer as inquietudes do sector.

    Neste encontro, ambas as representantes autonómicas instaron aos comerciantes das prazas de abastos de Ribadeo e Viveiro a asociarse baixo unha xestión compartida. “Esta modalidade de xestión, amén de facilitar o aforro de custos, redundaría nunha mellora competitiva que lles permitiría optar a axudas de maior contía por parte do Goberno autonómico”, explicaron. Nava Castro, destacou que tanto as prazas de abastos como os centros comerciais abertos “teñen un posicionamento estratéxico no desenvolvemento do comercio galego de proximidade”.

    Fonte do texto: El Progreso

  • 14 Outubro, 2011
    Argelia, Marruecos e Polonia, obxetivo da construcción galega

    Pgaproc trae á comunidade a trinta posibles aliados destes países á hora de lograr obras.

    O salto ao mercado exterior é vital para todos os sectores. Sobre todo para un que vive especialmente a crise, o da construción, que ante a caída da licitación nacional ten que saltar a fronteira. Para que esta aposta teña éxito, a Plataforma Galega de Asociacións Provedoras da Construción (Pgaproc) e a Asociación de Escavadores de Galicia organizan unha misión comercial inversa que lle permitiu traer a unha trintena de empresarios do sector de Polonia, Marrocos e Alxeria, aos que puxo en contacto con medio centenar de compañías galegas.

    A xornada, que se iniciou onte e prosegue hoxe no compostelán hotel Husa Santiago Apóstol, pretende favorecer un clima de negocio e novas oportunidades comerciais entre as empresas participantes. Para consolidar as relacións empresariais entre Galicia e este tres mercados e aproveitar sinerxías comerciais, Pgaproc asinou un acordo de cooperación coa Cámara de Comercio de Casabranca-Marrocos, a Cámara de Comercio de Polonia e a Confederación do Padroado de Alxeria.

    En virtude deste convenio, as entidades comprométense a traballar como centro de información, asistir ás firmas galegas interesadas en internacionalizar o seu negocio nestes países e colaborar en proxectos comúns no ámbito da construción.

    Como punto de partida desenvolveuse onte a xornada Potencial exportador do sector galego da construción, orientada a dar a coñecer a peculiaridade destes novos mercados e os apoios económicos públicos á internacionalización dos que dispoñen as empresas galegas.

    No encontro participaron a directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, e MaríaDolores García de los Huertos,  polo Igape; encargados económicos das embaixadas destes países e das súas cámaras; o presidente de Pgaproc, Manuel Espiño Mejuto; e o asesor externo de Aexga e Pgaproc Diego Maraña, entre outros.

    Fonte: El Correo Gallego.

  • 14 Outubro, 2011
    O mercado de Arcade modernizará o seu edificio para atraer clientes

    A actuación consiste na renovación do pavimento interior, os aseos e a limpeza da fachada. As obras rematarán en decembro

    A praza de abastos de Arcade, en Soutomaior, iniciará nos próximos días unhas obras de reforma co obxectivo de mellorar as instalacións e modernizar a súa imaxe para facela máis atractiva de cara aos clientes.

    O proxecto da actuación, que conta cun prazo de execución dun mes e medio, recibiu onte o respaldo da mesa local do comercio, na que están representados o goberno local, a Xunta, o colectivo empresarial e a asociación de consumidores e usuarios do municipio. Este trámite é necesario para aprobar unha subvención da Consellería de Industria e Comercio. A administración galega financiará o 75 por cento da actuación, cun orzamento total de 79.000 euros.

    Segundo informou onte o alcalde de Soutomaior, Agustín Reguera, o proxecto foi ben recibido polos representantes dos empresarios e consumidores, que acordaron por unanimidade considerar a reforma do mercado como "beneficioso" para o comercio do municipio.

    As obras de modernización da praza de abastos consistirán nun cambio do pavimento interior, a mellora da instalación do saneamento, a renovación dos aseos, a impermeabilización do forxado para evitar a filtración de auga aos locais de planta baixa e a limpeza da fachada exterior, entre outras melloras. "O fin é conseguir que sexa máis atractiva para o cliente e animar aos veciños a que acudan á praza a realizar as súas compras de produtos frescos", explica Reguera.

    Con estas melloras tamén se pretende impulsar a demanda dos locais comerciais sen uso, posto que actualmente atópanse catro baleiros.

    Fóra do proxecto, o Concello tamén estuda a forma de mellorar o acceso para discapacitados nas instalacións, que pasaría pola construción dunha rampla na entrada. Con todo a solución non é sinxela pola altura na que se atopa o acceso á praza, o que obrigaría a dotala dunha forte pendente.

    O inmoble, con fachada de pedra e uns corenta anos de antigüidade, consta de dúas plantas. Na superior atópanse os postos da praza, mentres que na inferior sitúase a Policía Local, ademais doutros dous locais municipais que se utilizan para impartir cursos de formación. Un atópase cedido á asociación de Mulleres Rurais.

  • 13 Outubro, 2011
    As redeiras de Portonovo poderán converter o seu oficio en artesanía e vender os seus artigos

    As redeiras de Portonovo poderán converter o seu oficio en artesanía e vender os seus artigos

    A alcaldesa de Sanxenxo, Catalina González, e o concelleiro de Comercio, Marcos Guisasola, Catalina González e Marcos Guisasola, reunidos n a Dirección Xeral de Comercio xunto coa Directora, Nava Castrotrasladáronse a Santiago de Compostela onde mantiveron unha reunión coa directora xeral de Comercio, Nava Castro, co obxectivo de afondar nas perspectivas profesionais que os oficios asociados tradicionalmente ao mar, como o que exercen as 'redeiras', presentan á hora de exportar estes labores a outros campos e outorgarlles deste modo un valor engadido. E é que o Goberno local propoñerá ás redeiras de Portonovo ampliar a súa tarefa ao sector da artesanía "posto que os seus coñecementos poden aplicarse na elaboración de produtos dirixidos ao público en xeral e non exclusivamente ao sector pesqueiro", afirmou a rexedora local, quen matizou que esta proposición será extensible tamén a outros traballos artesanais.

    Catalina González referiuse con iso á posibilidade de que estas mulleres empreguen as súas destrezas na elaboración de obxectos de decoración ou complementos de moda como bolsos ou cintos, "que poden venderse como artesanía galega pois se realizan a man".

    Disposición da Xunta 

    Tal e como confirmou a responsable autonómica de Comercio, as 'redeiras' de Portonovo terán a opción de obter a 'carta de artesán' que lles permitirá ampliar as súas oportunidades laborais tan só superando os correspondentes cursos de formación que, a petición da alcaldesa, a Xunta de Galicia realizará proximamente no municipio.

    "É unha fantástica maneira de achegar a todo ou mundo o minucioso traballo que realizan as redeiras ao tempo que supón unha nova opción de emprego", apuntou González Bea.

    Á súa vez, a alcaldesa adiantou que a 'Casa Mariñeira' que a empresa mixta Turismo de Sanxenxo está a habilitar na Casa de Don Fernando, en Portonovo, dispoñerá dun local destinado á venda de produtos de artesanía galega entre os que terán cabida aqueles que produzan as atadoras. É máis, Catalina González comentou que nun futuro poderían ser as propias 'redeiras' as que xestionaran de forma directa este punto de venda situado no centro da vila mariñeira de Portonovo.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 12 Outubro, 2011
    Fecimo e AJE reivindican aos emprendedores co premio ao novo empresario do ano

    Varias iniciativas da comarca foron distinguidas nas últimas edicións. O prazo para presentar candidaturas remata o día 19

    A Asociación de Novos Empresarios de Pontevedra (AJE) convoca un ano máis o seu Premio Xoven Empresario do Ano e onte presentou na sede de Fecimo as bases da edición de 2011. As dúas entidades coincidiron á hora de destacar a achega dos emprendedores polo seu esforzo á hora xerar "riqueza e emprego". A actual crise económica supón un lastre importante, pero desde AJE tamén destacan que as novas iniciativas empresariais son constantes porque é precisamente nestes momentos cando o autoemprego "vese como unha forma de saír adiante".

    O premio que convoca AJE alcanza a súa décimo sexta edición e fallarase o próximo 28 de outubro nunha cea que se celebrará no Liceo Casino de Pontevedra. O prazo para presentar as candidaturas conclúe o próximo 19 de outubro e os candidatos deberán cumprir os seguintes requisitos: nacer nunha data non anterior ao 28 de outubro de 1970, o domicilio social da empresa ten que estar na provincia de Pontevedra, o capital social deberá estar participado en polo menos nun 25% por persoas físicas menores de 41 anos e a empresa non poderá estar participada por entidades ou sociedades públicas. Os interesados tamén poden entrar na páxina web www.premioaje.com para ver toda a documentación que é necesario achegar.

    O presidente de AJE, José Manuel Valenzuela, e o de Fecimo, Xosé Bangueses, convidaron os mozos emprendedores da comarca a presentar as súas candidaturas nun certame que nos últimos anos distinguiu iniciativas xurdidas no Morrazo. "Este premio ofrece unha gran proxección e ademais é un trampolín para ou concurso autonómico e estatal", explicou Valenzuela. Bangueses comprometeu o apoio de Fecimo para divulgar e promocionar a convocatoria para animar á participación.

    O xurado que concede o premio está formado por representantes de AJE, Deputación de Pontevedra, Cámara de Comercio o Igape, entre outros. Valóranse aspectos relacionados coa situación económica, recursos humanos, innovación ou internacionalización da empresa. O premio está dotado con 3.000 euros.

    Fonte: Faro de Vigo

     

     

  • 12 Outubro, 2011
    CENTRO COMERCIAL ABERTO O BARCO. Calidade, prezo, alegría e vitalidade

    A actividade comercial que xera o sector da moda é moi importante, aínda máis en épocas de cambio estacional e sobre todo nos meses de outono e inverno.

    Charo López, presidenta do Centro Comercial Aberto de O Barco, destaca “ o coñecer a situación comercial dunha zona como é O Barco e Valdeorras desde a propia experiencia. O verán alongouse bastante tempo durante as últimas semanas e agora, que as temperaturas empezan a arrefriar, os comercios locais empezaron  a vender ben e dunha maneira estable. Este atraso nas temperaturas habituais para esta época do ano influíu no comercio sobre todo do téxtil e do calzado, pero a partir deste fin de semana xa se experimentou un aumento considerable de vendas e unha maior actividade e movemento comercial en O Barco”

    O Centro Comercial Aberto “leva organizando actividades durante moito tempo que puxeron en valor a calidade do noso comercio. O desfile que organizamos cada ano no mes de maio é dun éxito abraiante, con cheo total de asistentes e participantes, e no que queda reflectida a calidade dos nosos produtos de téxtil e de calzado”.

    Este prestixio “vén tamén dado polas nosas campañas de rebaixas de verán e inverno. Son diferentes porque ofrecemos produto de calidade, xa que ao ser tendas multimarca non dispomos de pezas específicas para esas campañas comerciais, senón que son os produtos de sempre, artigos de tempada con prezos rebaixados”.

    Deica pouco “será o VII aniversario do centro Comercial Aberto de O Barco, e queremos que a xente nos siga coñecendo e visitando as nosas tendas, dispomos de produtos e artigos para todas as idades, gustos e tendencias, cheas de colorido, alegría e vitalidade, algo imprecindible nos tempos actuais”. Desde o Centro Comercial Aberto de O Barco “somos conscientes da situación económica e social, pero non por iso deixaremos de ofrecer os mellores produtos e servizos aos nosos clientes”

    Fonte: La Región

  • 11 Outubro, 2011
    A Xunta inviste 130.000 euros en viarios e a praza de abastos das Neves

    O delegado da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, visitou onte As Neves para supervisar obras por valor de 130.000 euros. Os traballos céntranse na mellora da contorna da praza de abastos, unha medida que se inclúe dentro do plan Ágora. Este proxecto suporá un investimento de 100.000 euros. Ademais, tamén se executan obras na rúa Gabino Bugallal e a praza de San Agustín, onde se traballa no enterramento da rede eléctrica. Posteriormente, tamén se procederá ao seu pavimentación.

    Por outra banda, o delegado da Xunta tamén aproveitou para tratar co alcalde o tema da concentración parcelaria na zona de Rubiós, xa que os veciños solicitaron que se realice esta medida na parroquia. A área afectada podería supor unhas 50 hectáreas e ten especial importancia pola súa implicación no negocio vitivinícola, xa que é un dos puntos máis importantes de produción de tinto da D.Ou. Rías Baixas.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Vigo)

  • 11 Outubro, 2011
    Salceda reparte 3.000 euros aos clientes do comercio local

    O Concello de Salceda de Caselas participará no programa As compras na túa vila teñen premio, que organiza a Federación Galega de Comercio en colaboración coa Consellería de Economía e Industria, Novacaixagalicia, o Concello e a asociación de comerciantes e industriais do municipio. A iniciativa pretende beneficiar aos 150 empresarios da zona. Os usuarios recibirán polas súas compras unhas participacións para un sorteo que se celebrará o próximo día 21. A cita incluirá unha festa na praza consistorial nunha carpa de 150 metros cadrados. Ademais de sortearse vales de compra por 3.000 euros, haberá zancudos, malabaristas e música.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Vigo)

  • 11 Outubro, 2011
    Acebe felicítase pola resposta do público á celebración de Mercabetanzos

    A presidenta de Acebe (Asociación de empresarios de Betanzos), Antonia Anido, valorou moi positivamente a resposta do público durante a celebración, o pasado fin de semana, da oitava edición de Mercabetanzos.

    A praza dos irmáns García Naveira acolleu este certame que repetiu o éxito de anteriores edicións tanto de público como de vendas.

    O evento reuniu a 22 postos de comercios locais que venderon o stock da campaña de verán con descontos a partir do 50% e baixo unha gran carpa de 600 metros cadrados.

    Anido tamén recalcou que a coincidencia de Mercabetanzos coa celebración da Semana da Tortilla axudou a confirmar o éxito de ambos os eventos, xa que durante todo o fin de semana Betanzos recibiu centos de visitantes que deixaron a súa pegada na economía local.

    Acebe tamén fixo entrega, durante o acto de clausura do certame do “Premio á caseta mellor decorada”, votado entre todos os comercios participantes e que recaeu na tenda de moda xoven Metamorfose, que recibirá como recompensa unha páxina completa de publicidade no xornal da entidade, “Betanzos e a súa comarca”.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 11 Outubro, 2011
    Claves para un liderado intelixente

    Carismático, bo comunicador, seguro de sí mesmo, referente para o seu equipo, etcétera. As aptitudes que debe ter un bo líder son moitas e, algunhas, poden verse reflexadas nos dirixentes dalgunhas empresas e, incluso, de moitos gobernos.

    Nun momento tan cambiante como o actual, no que as xerarquías organizativas deixaron paso a fluídas redes de contactos e no que a imaxe dos líderes se dilúe coa crise económica, parece imprescindible redefinir as ideas sobre liderado.

    “O liderado está a cambiar, ou iso é o que nos di”, así comeza As cualidades do líder (editorial Paidós), no que o seu autor Joseph S. Nye Jr. Tenta trazar as características que debe ter un bo xefe.

    Virtudes

    “Non todo o mundo pode ser líder”, aseguran desde Hays, “é necesario ter carisma”. Desta cualidade válense moitos xefes para impor os seus criterios. O certo, tal e como apunta Nye no seu libro, “para ben ou para mal, esta habilidade xera poder. Algúns dos mellores e peores líderes da historia foron cualificados como carismáticos. Tanto Mahatma Gandhi como Adolf Hitler foron líderes carismáticos”. A diferenza estriba no modo en que esa persoa manexe esa cualidade.

    Os líderes con personalidade, segundo a obra de Nye, “adóitanse describir como persoas seguras de si mesmas, de conviccións sólidas, capaces de transmitir aos demais a súa enerxía e entusiasmo, e con habilidade para manipular símbolos de poder e de éxito para atraer emocionalmente aos seus seguidores”. En consecuencia, ser ou non ser carismático tamén depende da capacidade que uno teña para facelo ver ao mundo ou ao equipo que traballe para el.

    “Un bo líder debe ser un bo comunicador”, sinalan en Hays. Cando un xefe toma unha decisión, debe transmitila claramente ao seu equipo. Ademais, debe permitir un feedback real, é dicir, tamén debe ter en conta as opinións e suxestións dos seus colaboradores.

    Pero para conseguir ese intercambio de ideas, un bo xefe debe “definir a visión e os obxectivos, de modo que faga soñar á xente”, indica Pilar Jericó, socia directora de Be-Up. “Non pode limitarse a mandar tarefas, senón que tamén ten que explicar o para qué do que define”.

    Pero non sempre é fácil. Polo menos de cara  á galería. E para exemplo, un dos que describe o autor do libro. Na súa obra, Nye explica como cambiou a imaxe do presidente de Cisco na prensa en só un ano. En maio de 2000, a revista Fortune dicía de John Chambers que quizá era o mellor presidente que existira. Pero, un ano máis tarde, despois dunha perda no valor de mercado de 400.000 millóns de dólares, dixo del que era un inxenuo que se creu demasiado o seu propio conto da leiteira.

    Tamén é esencial que un bo responsable coide do persoal que ten ao seu cargo. “Facer sentir útil á súa xente, é dicir, que as persoas do seu equipo poidan desenvolver todo o seu talento e o líder lle de espazo para iso”, é outra das características que sinala Jericó e que deben ser atendidas por todo bo dirixente que se prece.

    A clave atópase en convencer ao equipo das metas que hai que seguir. Nye expón, a través de exemplos empresariais e políticos, que o poder autoritario, duro, está a verse superado polo ‘poder brando’, cuxo obxectivo non é impor un criterio determinado, senón atraer, inspirar e convencer ás persoas.

    Outra das cualidades que debe ter un bo xefe é, e segundo apunta Jericó, “saber facer sentir ao seu persoal como parte importante da empresa. Saber escoitar, facer partícipes aos seus colaboradores na toma de decisións”. Algo que no libro descríbese como liderado transformacional. “Os líderes transformacionais outorgan poder aos seus seguidores; utilizan os conflitos e as crises para concienciar aos seus seguidores e transformalos. Mobilizan o poder para o cambio apelando aos ideais e os valores morais”.

    Motivar é outro dos puntos fortes dun bo xefe. En Hays apuntan a que un responsable “debe estimular ao seu equipo e debe promover a creatividade”.

    Un bo líder, en resumo, debe ser capaz de guiar ao seu equipo a uns obxectivos claros, saber transmitir as metas, facer sentir á súa xente que é importante para a tarefa e aproveitar o carisma para manter ese liderado. Ser xefe tamén implica unhas responsabilidades para co seu persoal.

    Fonte: Expansión

  • 09 Outubro, 2011
    Os comerciantes buscan candidatos tras quedar desertos os comicios para elixir presidente.

    A asociación de comerciantes “O Corazón de Meaño” abriu un novo prazo de presentación de candidaturas a presidente e directivos. Esta semana celebraron un encontro no que presentar candidaturas para uns comicios que, finalmente, non puideron celebrarse por non presentarse ninguén. Charo Camiña continuará á fronte do colectivo de forma provisional mentres anima aos socios a presentarse, xa que a directiva actual “desexa que entre xente nova” e teme que “sería unha pena que desapareza a asociación despois de tanto traballo”.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 09 Outubro, 2011
    Campaña de dinamización do consumo en Salceda

    A Federación Galega de Comercio realizará a súa Campaña de Dinamización do Consumo nas Vilas Galegas en Salceda de Caselas, baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”. Realizarase do 10 ao 21 de outubro. A presentación será mañá , a cargo do presidente da Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera e do alcalde, Marcos Besada.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Outubro, 2011
    O comercio cruceño reparte 2.000 euros e 525 premios

    O colectivo iniciou a campaña de promoción de outono que se prolongará ata o próximo 31 de outubro

    O comercio cruceño organiza múltiples actividades

    A Asociación de Comerciantes de Vila de Cruces iniciou unha nova campaña de promoción. Trátase da iniciativa de outono na que repartirán 525 premios ademais de 2.000 euros en vales de compra coa finalidade de potenciar as compras nos establecementos da localidade e fidelizar os clientes.

    O colectivo xa comezou a repartir os “rascas” polos establecementos participantes na promoción, que serán entregados aos clientes cando realicen as súas compras xa durante este fin de semana, segundo as previsións do colectivo. A campaña estará activa ata o próximo día 31 de outubro. A presidenta do colectivo, Loly Pallares, explicou que os premios foron achegados polos propios establecementos en función dos produtos que cada un ten, ao que se lle engaden os vales de compra con descontos nas adquisicións. Aqueles clientes que resulten agraciados con algúns dos obsequios durante as súas compras deberán ir despois a trocalos ao establecemento correspondente.

    Pallares explicou que tratan de variar as súas campañas promocionais, esta vez é cos rascas e premios directos outras veces realizan sorteos entre os participantes, de cara a ofrecer unha maior diversidade e ir incentivando sen caer na rutina as compras.

    Nesta ocasión na campaña de promoción do outono participan un total de 45 establecementos cruceños. «O comercio sempre é moi participativo nestas campañas», asegurou a presidenta Loly Pallares.

    A presidenta explicou que nestes momentos, por exemplo, as compras no sector téxtil atópanse moi paradas e achácao ao bo tempo. «Agora está tempo de roupa de verán e en nada xa chegan as rebaixas e xa non se vende», explicou.

    A Asociación de Comerciantes de Vila de Cruces é unha das máis activas coa organización de numerosas actividades ao longo do ano, caso das feiras de oportunidades, as campañas de promoción propias ou sumándose ás provinciais, ou o concurso de tapas.

    O DATO

    45

    Comercios participantes

    Son os establecementos que repartirán os “rascas” na campaña de outono

    Fonte: La Voz de Deza y Tabeiros

  • 08 Outubro, 2011
    Os negocios do Morrazo estudan como adaptarse as redes sociais

    A Federación de Comerciantes organiza un curso presencial de 16 horas de duración.

    Esta acción formativa abordará as fórmulas para chegar ao cliente mediante o marketing “online” e “offline”

     

    As empresas da comarca poden aproveitar as vantaxes das redes sociais como Facebook ou Twittrer, difundir vídeos en Youtube ou situarse xeograficamente para facer ofertas online.

    Con esta idea, a Federación de Comerciantes do Morrazo organiza un curso de “Xestión e Administración de Redes Sociais para os negocios”, que comezará o 17 de outubro e desenvolverase ata mediados de novembro.

    Esta acción formativa de carácter presencial e 16 horas de duración, pretende acadar que os negocios se adapten ás redes sociais. O curso está especialmente pensado para as pequenas e medianas empresas do Morrazo.

    “Fecimo espera fomentar entre os seus asociados a conciencia de aproveitar as vantaxes das redes sociais nun contexto onde a competitividade e a necesidade de diferenciarse son chaves para garantir a superviviencia das nosas empresas”.

    Entre outras cuestións, o curso abordará  as fórmulas para chegar ao cliente mediante a mercadotecnia online e offline, a xestión do tempo en redes sociais, xestión de crise ou medición da rendibilidade.

    As sesións formativas, 8 en total, impartiranse os luns e xoves de 21 a 23 horas, e os interesados en inscribirse deben dirixirse á sede de Fecimo en Cangas (avenida de Bueu, 91 baixo).

    Fonte: Faro de Vigo

     


  • Páxina 80 de 85

  • Mostrando do 1581 ao 1600 dun total de 1686 rexistros