Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 16 Outubro, 2014
    Artesáns do coiro perfeccionarán a súa técnica no obradoiro do cervense Vidal Revilla

    Cervo (Lugo), 16 de outubro de 2014.- Artesáns do coiro de toda Galicia perfeccionarán a súa técnica a partir do vindeiro sábado, 18 de outubro, no obradoiro do especialista cervense Vidal Revilla. A Consellería de Economía e Industria, a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, organiza este curso de especialización, “Perfeccionamento da volumetría en coiro”, que terá unha duración de 40 horas, rematando o vindeiro 26 de outubro.

    A organización desta actividade formativa forma parte da estratexia da Consellería de Economía e Industria para potenciar o talento do sector artesanal galego e consolidar un sector competitivo e transversal, un dos grandes retos do novo Plan de Artesanía de Galicia.

    Ao longo do curso os alumnos realizarán unha peza decorativa desenvolvendo distintas técnicas de volumetría e incorporando elementos de peche de bisagra e laminados. Os exercicios irán desde a preparación das ferramentas, deseño do patrón, o corte, a montaxe e o cosido, ata o tinguido e os remates da peza.

    Máis información
  • 14 Outubro, 2014
    ORDE do 9 de outubro de 2014 pola que se establecen os domingos e festivos nos cales se autoriza a apertura de establecementos comerciais durante o ano 2015.

    4 de xaneiro

    11 de xaneiro

    2 de abril

    5 de xullo

    11 de outubro

    1 de novembro

    6 de decembro

    13 de decembro

    20 de decembro

    27 de decembro

    Santiago de Compostela, 9 de outubro de 2014

    Máis información
  • 10 Outubro, 2014
    Economía salienta na presentación do novo CCA de Foz o papel do asociacionismo na mellora competitiva do comercio local

    Foz (Lugo), 10 de outubro de 2014.- A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, salientou esta tarde na presentación do novo centro comercial aberto de Foz o importante papel que desenvolven as asociacións do sector na mellora competitiva do comercio de proximidade.

    Sinalou a directora xeral que a posta en marcha do CCA, unha ferramenta deseñada polo pequeno comercio que reforza a profesionalidade na xerencia, o deseño de estratexias de dinamización comercial ou a imaxe conxunta, permitirá ao comercio focense avanzar na prestación de novos e mellorados servizos aos consumidores.

    Do mesmo xeito, Vázquez Abeal, que felicitou pola iniciativa á Asociación de comerciantes, industriais e autónomos de Foz (ACIA Foz), destacou que o apoio ao asociacionismo comercial é un dos eixos da estratexia específica de impulso ao sector que desenvolve a Consellería de Economía e Industria.

    Esta estratexia, dentro da cal se levan activado no que levamos de ano programas de apoio por 10 millóns de euros, incídese tamén en eidos como a innovación, o emprendemento, ou a potenciación dos mercados e prazas de abastos.

  • 09 Outubro, 2014
    A Xunta de Galicia colabora coa organización das xornadas "Tenda. Novo comercio urbano" que se celebrarán a vindeira semana en Expocoruña

    A Coruña, 9 de outubro de 2014.- A delegada territorial da Xunta na provincia, Belén do Campo, participou esta mañá na rolda de prensa de presentación das xornadas Tenda. Novo comercio urbano, que acollerá a vindeira semana o recinto feiral da Coruña –Expocoruña-. A Xunta colaborará co concello da Coruña na organización do evento, que nace como unha gran feira do comercio urbano especializado.

    Segundo explicou Do Campo, Turismo de Galicia estará presente no encontro cun stand -e unha informadora- no que se promocionará Galicia como destino turístico. “Entendemos que estar en Tenda. Novo comercio urbano, pola que previsiblemente pasarán centos de persoas, supón un grande escaparate para atraer novos visitantes non só á cidade, senón tamén ao resto de Galicia”, indicou a máxima representante do Goberno galego na provincia, quen recordou que o sector turístico constitúe un dos piares da economía na nosa comunidade autónoma e, nestes momentos, está sendo capaz de xerar emprego.

    Por outra banda, o Goberno galego terá participación nesta feira a través de Artesanía de Galicia, dependente da Consellería de Economía e Industria, cunha selección de máis de 15 obradoiros artesáns galegos que amosarán pezas feitas en materiais como a madeira, a cerámica, os téxtiles e a cestería, “a través das que se deixa constancia da tradición e a vangarda que se unen na artesanía galega”, sinalou a delegada territorial. “A presenza en Expocoruña enmárcase no obxectivo de dar a coñecer o traballo dos profesionais galegos e de abrir novas canles cara o exterior, ao tempo que se contribúe á consolidación de Artesanía de Galicia como marca de calidade e prestixio”, apuntou.

    Tenda. Novo comercio urbano terá lugar os días 18 e 19 de outubro e nela máis de 100 establecementos presentarán as súas últimas propostas e descubrirán as tendencias en moda, deseño, gastronomía comercio especializado e showrooms. O evento inclúe ademais conferencias, música, actividades e obradoiros para toda a familia.

    Máis información
  • 06 Outubro, 2014
    A Mesa Provincial de Comercio Local aprobou o proxecto de dinamización comercial presentado pola federación de empresarios do Barbanza

    A Coruña, 6 de outubro de 2014.- A delegada territorial da Xunta na provincia, Belén do Campo, participou hoxe nunha nova reunión da Mesa Provincial de Comercio Local da Coruña, que agrupa a administracións públicas, asociacións de comerciantes e consumidores e representantes dos distintos concellos. Tamén estiveron presentes, en nome do ente provincial, o deputado Antonio Cañás, a presidenta da Asociación Galega de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios “Brétema”, Rosa Otero, e o presidente da Federación Galega de Comercio, Miguel Agromayor.

    Neste encontro, supervisouse e déuselle o visto e prace ao proxecto de dinamización comercial presentado pola Federación de Empresarios do Barbanza, trámite necesario para que esta poida concorrer ás ordes de axudas convocadas polo Goberno autonómico.

    A iniciativa consiste na creación dun sistema informático e aplicación para dispositivos móbiles para a promoción e desenvolvemento do comercio, coa captación de clientes potenciais cara a venta dos produtos aloxados nos comercios que forman parte desta federación. O sistema non só estará orientado a dar coñecemento dos eventos, lugares ou produtos, senón que tamén pretende ser unha ferramenta interactiva, que permita a comunicación entre o usuario e os comerciantes e as asociacións implicadas.

    Cumprimento da Lei de comercio interior de Galicia
    A convocatoria da reunión da Mesa Provincial de Comercio Local faise en cumprimento da Lei de comercio interior de Galicia. Este órgano está pensado para fomentar o diálogo e a coordinación entre a administración, os comerciantes e os consumidores no deseño e execución das políticas comerciais que lles afectan. Neste senso, Do Campo subliñou que se está a traballar para “impulsar a colaboración entre os membros do sector para a optimización dos recursos”. Coa nova norma, indicou, está a disposición dos comerciantes unha serie de instrumentos que teñen como obxectivo a mellora e a modernización do comercio galego, así como a solución dos problemas que lles afectan.

    Entre as novas ferramentas que recolle a lei están as chamadas mesas locais de comercio, entendidas como un lugar de encontro e un foro de debate, onde teñen voz e voto o comercio de proximidade, os consumidores e os propios concellos. A mesa provincial asume as funcións da administración local naqueles concellos que non contan con un mínimo de 20 comercios minoristas ou nos que non existe unha asociación local de comerciantes. Ata o de agora, máis 30 municipios coruñeses, dos 93 de toda a provincia, están representados na nova mesa, algo que para a delegada territorial dá conta “do nivel de actividade comercial na Coruña e da importancia da constitución das mesas locais como instrumentos de participación”.

    Funcións da Mesa Provincial do Comercio Local

    Entre as tarefas que desenvolve a Mesa Provincial do Comercio Local están as de informar sobre as campañas de promoción que se desenvolven con fondos públicos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades, actuar como órgano consultivo sobre todas as cuestións que afecten ao comercio retallista ou ser oída na elaboración de plans de tráfico e de ordenación urbana dos concellos integrantes, entre outras. Esta tamén está a servir para trasladar aos municipios representados as medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    En definitiva, trátase de contar con unha ferramenta eficaz para dotar de maior dinamismo, proxección e modernidade ao pequeno comercio, “máis aínda nun contexto de crise económica como o actual”, indicou a representante autonómica. “Pretendemos que o sector se decate de que a través da unión de todos os axentes se pode ser máis competitivo e chegar a negociar, por exemplo, créditos cos bancos, as tarifas da luz ou outros asuntos que poidan beneficiar a súa actividade”, engadiu.

  • 06 Outubro, 2014
    Conde consensúa coas cámaras de Comercio a estratexia de internacionalización coa meta de “consolidar e impulsar o crecemento

    Santiago, 6 de outubro de 2014.- O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, mantivo hoxe unha reunión con representantes das Cámaras de Comercio galegas, no segundo dos encontros que está a manter cos axentes implicados para consensuar a Estratexia de Internacionalización da Empresa Galega 2020, coa que o Goberno galego aspira a “consolidar o traballo realizado en internacionalización para impulsar o crecemento”.

    Durante o encontro, o titular de Economía e Industria escoitou as opinións e propostas dos distintos entes camerais, e destacou as posibilidades que ofrece a Estratexia para, desde a unidade de acción dos diferentes axentes e das entidades financeiras, coordinar e facilitar a internacionalización do tecido empresarial, impulsando investimentos e creando emprego. Un traballo conxunto que, como explicou, aspira a acadar un dobre obxectivo: incrementar as exportacións galegas nun 25% en 2020 ata superar os 23.000 millóns de euros, coa meta global de acadar o 40% do PIB galego en 2020.

    Neste sentido, Conde avogou por seguir coordinando esforzos, resaltando o importante papel que poden xogar as cámaras no desenvolvemento deste documento, especialmente no tocante a dous instrumentos como o Foexga e a xanela única. Así, avogou por potenciar o Plan de Fomento das Exportacións Galegas (Foexga), unha iniciativa que, en colaboración cos entes camerais galegos, está a impulsar a presenza das empresas galegas en novos mercados exteriores.

    O Foexga, explicou o conselleiro, incide na cooperación do tecido empresarial como panca para a súa chegada a novos mercados, complementa os servizos de apoio que achega a Rede Pexga, e contribúe a consolidar o importante labor desempeñado ata o de agora en materia de internacionalización. Un traballo que permitiu que Galicia acadase en 2013 un novo récord histórico exportador, sumando máis de 18.400 millóns de euros en vendas ao exterior, e siga mellorando estas cifras no que vai de 2014.


    Pola súa banda, no tocante á xanela única, Conde apostou tamén por traballar de xeito coordinado no impulso dun instrumento que facilita o acceso a servizos, recursos, formación e información, que simplifica os trámites e axuda ao empresariado na procura de novos mercados internacionais.

    Estas medidas, sinalou o conselleiro de Economía e Industria, inclúense dentro do plan de acción global que supón a Estratexia de Internacionalización 2020, que se apoiará en cinco eixos fundamentais para impulsar as exportacións galegas: a promoción dunha cultura da internacionalización; o incremento da presenza nos mercados internacionais; a atracción de investimentos; a consolidación da Marca “Galicia Calidade”; e a cooperación desde a unidade de acción cos axentes, pemes e entidades financeiras.

  • 30 Setembro, 2014
    Economía e Industria impulsa a participación da artesanía galega en feiras profesionais e comerciais de toda Europa

    Santiago, 30 de setembro de 2014.- O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a resolución de axudas polas que se apoia un total de 59 actuacións de comercialización en feiras profesionais e de venda directa levadas a cabo por obradoiros inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia, no marco do programa de apoios para o fomento da comercialización da artesanía galega e impulso da competitividade do sector artesán. Deste programa resultaron beneficiadas un total de 22 empresas artesás.

    Ademais das axudas destinadas á asistencia a feiras profesionais tanto internacionais como nacionais e a apoiar a participación en feiras de venda directa nacionais, tamén se inclúen apoios á formación especializada. Os obradoiros apoiados desenvolven a súa actividade profesional nos eidos da xoiería, a bixutería, a ourivería, a pratería, a marroquinería, a albardaría e talabartería, o vidro, a cerámica, o papel, a elaboración de instrumentos musicais, os arranxos florais, a zapatería ou a elaboración de zocos.

    Esta orde de axudas enmárcase no novo Plan de Artesanía de Galicia, unha folla de ruta impulsada pola Consellería de Economía e Industria coa que se busca acadar un sector artesán sólido e sostible no tempo e que contribúa ao crecemento da economía galega, incidindo na competitividade empresarial e a potenciación do talento galego.

    Entre outras liñas de accións este plan, que potencia a marca Artesanía de Galicia como eixe da promoción e a comercialización, contempla o apoio á internacionalización da empresa artesá galega, así coma o impulso á formación especializada. Neste sentido, a propia Consellería promove a presenza da marca e do produto artesán galego en dúas feiras de referencia en Europa no eido da decoración de interiores como son Tent London, no Reino Unido, e Formex, en Estocolmo. Grazas ás axudas que hoxe publica o Diario Oficial de Galicia, os obradoiros galegos poden buscar novas oportunidades de negocio en feiras como Madridjoya en Madrid, Inhorgenta en Múnic; Bijorhca e Maison & Objet en París; ou Homi en Milán.

    Máis información
  • 30 Setembro, 2014
    DECRETO 125/2014, do 4 de setembro, polo que se regula en Galicia a venda directa dos produtos primarios desde as explotacións á persoa consumidora final.

    Consellería del Medio Rural y del Mar

    DECRETO 125/2014, de 4 de septiembre, por el que se regula en Galicia la venta directa de los productos primarios desde las explotaciones a la persona consumidora final.

    La venta directa en ferias y mercados constituyó durante siglos el canal principal de comercialización de los productos agrarios. El crecimiento de la población y el desarrollo de la sociedad en modelos urbanos requirieron contar con la garantía de un abastecimiento alimentario en cantidad y calidad suficiente. Esta necesidad transformó profundamente la estructura de la cadena de valor de la producción alimentaria. El sistema tradicional de comercialización cambió hasta esquemas de mayor complejidad, caracterizados por la importante presencia de intermediarios y la influencia decisiva de las empresas de distribución en la fijación de los precios agrarios. Simultáneamente, las personas productoras fueron perdiendo capacidad negociadora y disminuyendo la posibilidad de fijar márgenes comerciales adecuados para conseguir una rentabilidad suficiente de su actividad.

    El análisis del tejido agrario gallego actual muestra la consolidación de una dualidad estructural: por una parte, un grupo limitado de medianas y grandes explotaciones gestionadas a tiempo completo por agricultores/as y ganaderos/as, que hacen de ellas su único medio de vida; de otra, un grupo creciente de pequeñas explotaciones multifuncionales que requieren de una ocupación a tiempo parcial que completa las rentas de las personas titulares. Ambas alternativas contribuyen positivamente a la generación de empleo agrario y a la fijación de la población en el medio rural.

    Máis información
  • 27 Setembro, 2014
    Preto de 150 artesáns abren os seus obradoiros ao público nas Rutas de Artesanía coas que a Xunta impulsa os oficios tradicionais como atractivo turístico

    Sober (Lugo), 27 de setembro de 2014.- O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, e a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, presentaron hoxe no Centro Oleiro da Reitoral de Gundivós (Sober) a iniciativa Rutas de Artesanía, un proxecto conxunto co que a Xunta promove a posta en valor dos oficios tradicionais e o seu impulso como atractivo turístico no que están a participar preto de 150 artesáns de toda Galicia que abren os seus obradoiros ao público.

    Tal e como salientou Francisco Conde, o proxecto nace do vínculo natural entre artesanía e turismo, salientando que a Artesanía de Galicia “achega un elemento diferenciador á oferta turística, cunha actividade fortemente ligada ao territorio que permite fixar emprego e tecido empresarial no rural”, e apuntando que a través desta iniciativa os visitantes poderán “coñecer e sentir a artesanía no seu entorno”.

    Nestes aspectos incide a iniciativa Rutas de Artesanía, que inclúe unha aplicación móbil, Obradoiros Abertos, que parte dun traballo previo da Asociación Galega de Artesáns, e que agora incorpora a máis profesionais, todos eles coa marca Artesanía de Galicia, así como novas funcionalidades e rutas vinculadas ao Camiño de Santiago. Esta aplicación, dispoñible para Android e iOS, achega información sobre cada obradoiro ou punto de interese, xeolocalízao e proporciona a ruta para chegar ata el desde a ubicación do usuario. Como complemento a esta ferramenta, deseñáronse mapas por cada unha das provincias, que se están a distribuír nos principais puntos de interese artesán e turístico.

    As Rutas de Artesanía contemplan, ademais, a realización de diferentes accións para zonas de destacado interese turístico, como a propia Ribeira Sacra ou San Andrés de Teixido, nas que se está a avanzar xa, e que se suman ás realizadas previamente pola Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño coas colareiras do Grove ou as redeiras, apostando pola posta en valor dos oficios tradicionais a través da diversificación e a profesionalización, e impulsando a súa incorporación á marca Artesanía de Galicia.

    Apuntou Conde que a iniciativa que hoxe se presentou permite avanzar no contemplado no Plan de Artesanía de Galicia, elaborado xunto co sector co obxectivo de conseguir un sector artesán sólido e sostible no tempo e que contribúa ao crecemento da economía galega, incidindo na competitividade empresarial e a potenciación do talento galego.

    Para iso, tal e como subliñou o conselleiro de Economía e Industria, o plan márcase tres retos: afianzar a competitividade, reforzando un sector artesanal competitivo capaz de aglutinar todo o talento artesanal galego; consolidar a marca diferencial, impulsando o posicionamento e prestixio da marca Artesanía de Galicia; e potenciar unha artesanía innovadora e transversal, promovendo a innovación, a presenza dos produtos galegos artesáns na rede e a cooperación con outros sectores produtivos.

    Día Mundial do Turismo
    Pola súa banda, a directora de Turismo de Galicia sinalou que non hai mellor data para presentar as Rutas de Artesanía que un día tan especial como o Día Mundial do Turismo, que este ano se celebra baixo o lema “Turismo e desenvolvemento comunitario” co propósito de divulgar e sensibilizar acerca do valor social, cultural, político e económico do sector.

    Nava Castro explicou que o turismo é fundamental para a xeración de ingresos e o desenvolvemento dos territorios dunha maneira sostible e que, ademais, potencia a participación local e o progreso a nivel comunitario. “O turismo convertese nun catalizador da cohesión social ao involucrar á poboación local nas actividades do propio sector”, afirmou a directora de Turismo de Galicia.

    Así mesmo, Nava Castro, destacou que as Rutas da Artesanía son unha oportunidade para a interacción social e a participación de todos os galegos en xeral e os artesáns en particular no turismo da nosa comunidade. Este novo produto turístico únese a outros promovidos pola Xunta de Galicia para incentivar a relación entre turistas e veciños, como o turismo mariñeiro, enolóxicos ou o Outono Gastronómico, entre outros.

    A directora de Turismo de Galicia, referiuse a artesanía como un símbolo do marcado carácter tradicional de Galicia que co paso do tempo foi modernizando o seu proceso produtivo para mellorar o rendemento e a calidade dos produtos. “A tradición e o vangardismo alíanse neste produto turístico que outorga a posibilidade non so de descubrir o noso territorio senón que tamén mostra a nosa cultura e costumes a aqueles que nos visitan”, sinalou Nava Castro.

    Para finalizar, a directora de Turismo de Galicia, recordou que o Plan Integral de Turismo recolle a revalorización da artesanía de Galicia como elemento tradicional e cultural diferenciador, fomentando a cooperación entre empresas turísticas e actores e produtos artesanais. “Con este proxecto pioneiro que estamos a presentar hoxe estase dando un paso adiante no cumprimento destes obxectivos co fin de potenciar a artesanía como un produto turístico de primeiro orde e que complementa a outros consolidados como o Camiño de Santiago, o turismo rural ou o turismo urbano”, destacou Nava Castro.

    Máis información
  • 23 Setembro, 2014
    "Venres nas Librarías" reúne a lectores e autores arredor dos últimos libros

    Santiago, 23 de septiembre de 2014.- Las consellerías de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria y de Economía e Industria de la Xunta de Galicia, junto con la Federación de Librarías de Galicia y la Asociación Galega de Editores (AGE), presentaron esta mañana Venres nas Librarías, un programa de actividades para este otoño con las que promover el encuentro de los lectores y lectoras con los nuevos títulos del mercado editorial gallego y sus autores y autoras en el espacio de las librerías.

    "Para la consecución de una mejora progresiva de los índices de lectura y para otorgarle al libro el papel central que debe ocupar en nuestra sociedad", el titular de Cultura e Educación, Xesús Vázquez Abad, se refirió a la importancia de "establecer programas coordinados entre los diferentes agentes que favorezcan la dinamización del libro y de la lectura entre el conjunto de la ciudadanía".

    En la rueda de prensa participaron, asimismo, la directora xeral de Comercio, Sol Mª Vázquez; la presidenta de la Asociación Gallega de Editores, Laura R. Herrera; la presidenta de la Federación de Librarías de Galicia, Pilar Rodríguez; y la subdirectora xerl de Bibliotecas, Cristina Rubal.

    "Una tarde de viernes compartida alrededor de un libro"
    Con este objetivo nace esta nueva iniciativa de fomento del libro y de la lectura, que tiene como protagonistas títulos gallegos publicados a lo largo del último año y que se desarrollará todos los viernes durante los meses de octubre y noviembre de este año. En este sentido, el programa propone "una tarde de viernes compartida alrededor de un libro" y "ponen su foco en los establecimientos dedicados a la venta y promoción del libro como punto de referencia para los lectores", afirmó el conselleiro, que se refirió a las librerías como "un agente cultural indispensable para la consolidación del tejido cultural gallego".

    Nuevo ánimo para el sector del libro
    Segundo explicó Vázquez Abad, "la convergencia de esfuerzo de los editores con los autores, con los libreros, con la ciudadanía lectora que acuda la cada una de estas citas literarias, y la labor conjunta de difusión con el que vamos a acompañar este programa las instituciones públicas permitirán abrir este otoño con un nuevo ánimo para el sector del libro y para la promoción de la lectura".

    Andel do agasallo: concurso de libros en las redes sociales
    En ese sentido, la campaña también contará con una vertiente en las redes sociales de Cultura, en Facebook y Twitter, en las que cada semana se abrirá un pequeño concurso de pistas para el descubrimiento de alguno libro gallego, con el que se agasajará el lector o lectora que lo descubra. Para participar en este concurso, Estantería del regalo, en @conscultura con el hashtag #andeldoagasallo y en la página www.facebook.com/culturagalegaxunta se irán facilitando pistas para adivinar de que libro se habla cada semana en las redes.

    La rueda de prensa de presentación de Venres nas Librarías, que tuvo lugar en la Cidade da Cultura de Galicia, en Santiago de Compostela, también contó con la participación de la presidenta de la Asociación Galega de Editores, Laura Rodríguez; de la presidenta y del vicepresidente de la Federación de Librarías de Galicia, Pilar Rodríguez y Antón Pedreira, respectivamente; y de la subdirectora xeral de Bibliotecas, Cristina Rubal.

    Libros y librerías
    Los asociados de AGE son los encargados de elaborar la propuesta de libros, de acuerdo con los autores y autoras, que forman parte de la primera edición del programa, en el que pueden participan librerías de todo el territorio de la Federación de Librarías de Galicia.

    El calendario del programa, que incluye un total de 15 títulos de Edicións Xerais, Ediciones Embora, Hércules de Ediciones y Tosoxoutos, llegará en las próximas semanas a los ayuntamientos de Lalín, Vigo, A Coruña, Moaña, Ourense, Santiago de Compostela, Narón y Lugo a través de las librerías Vagalume, Casa del Libro, Cartabón, FNAC, El Pontillón, Andel, La Región, Pedreira, Librouro, Day y Trama,

    "Esperamos que estos próximos Venres nas Librarías -concluyó Vázquez Abad- sean una cita ya ineludible, que nos ayuden a dar a conocer las novedades editoriales que se presentan en Galicia cada año y, sobre todo, que animen las lectoras y los lectores a la lectura de estos nuevos títulos y de acercarse con frecuencia a las estanterías de las librerías".

    Máis información
  • 18 Setembro, 2014
    Raquel Arias recibe a presidenta de AJE Galicia e de AJE Lugo, cos que abordou diversos temas de interese para os xoves empresarios

     

    A delegada territorial subliñou o interese da Xunta en simplificar os trámites que os emprendedores deben realizar para iniciar a actividade, destacando a Lei do emprendemento, que elimina con carácter xeral as licencias municipais de obra e actividade

    Lugo, 18 de setembro de 2014.- A delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, mantivo hoxe unha xuntanza coa presidenta da Asociación de Jóvenes Empresarios de Galicia (AJE Galicia), Carmen López Rodríguez, e co presidente de AJE Lugo, Juan Manuel López Labarada, cos que abordou distintos temas de interese para os xoves empresarios.

    A delegada puido así coñecer de primeira man a situación actual do sector, cales son os proxectos en marcha e as súas principais demandas, en especial no que se refire á actividade relacionada coa Xunta de Galicia.

    A representante do Executivo galego considerou fundamental simplificar os trámites que os emprendedores deben realizar ante as administracións e responder aínda con maior eficacia ás necesidades e propostas dos empresarios. Neste contexto, destacou a nova Lei do Emprendemento e da Competitividade de Galicia, que elimina con carácter xeral as licencias municipais de obra e actividade.

    Arias referiuse tamén a importancia de que as administracións públicas e os axentes sociais traballen de xeito coordinado, “as primeiras creando as condicións axeitadas e os segundos desenvolvendo as súas ideas, xa que desta simbiose debe resultar o progreso económico e social que todos perseguimos”.

    A delegada territorial valorou de forma positiva a xuntanza e asegurou que “reunións como esta permítennos poñer en común opinións, inquedanzas e novas propostas. Ver, en definitiva, os pasos que se deben dar cara ó futuro, tanto dende as empresas como dende as institucións”.

    Máis información
  • 26 Agosto, 2014
    Mais de 2.000 negocios galegos participaron xa na campaña ´Máis que comercio!´

    ´Máis que comercio!´  suma xa 2.2000 establecementos.

    Máis de 2.200 negocios galegos participaron xa na campaña Centros comerciais abertos. Máis que comercio! posta en marcha en marzo pola Consellería de Economía e Industria en Marzo... Trátase, explica a Xunta, dunha iniciativa de "dinamización comercial" que nestes cinco meses rexistrou máis de 170.000 participacións de clientes nas 22 cidades e vilas as que chegou e seguirá percorrendo a comunidade durante todo o ano. Os clientes dos comercios asociados os distintos centros comerciais abertos reciben un ´boleto por cada cinco euros de compra co que entran en sorteos de agasallos e premios en metálico. No que vai de ano, a Xunta destinou 10 millóns de euros a programas para impulsar o comercio.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 11 Agosto, 2014
    A XUNTA ACHEGA AOS COMERCIANTES CORUÑESES O NOVO PROGRAMA PARA POTENCIAR A TRANSMISIÓN XERACIONAL E A INNOVACIÓN NO SECTOR

    Enlace á noticia

    Máis información
  • 05 Agosto, 2014
    A Xunta impulsa actuacións por 5,5 millóns coas que se potencian as prazas de abastos e o comercio local en 73 concellos galegos

    Achegamos enlace da noticia

    Máis información
  • 21 Xullo, 2014
    Rodeiro participa no programa ´Lecer Consumo´ de Industria

    Rodeiro figura entre os máis de 20 concellos e asociacións que colaboran coa iniciativa Lecer Consumo, que organiza o Instituto Galego do Consumo para fomentar o consumo responsable a través do ocio estival. A edición de este ano leva por título Mergúllate nun lecer de balde!. Entre as actividades inclúense xogos populares e contos para nenos, así como aulas sobre seguridad ede compras a través de internet, para os adultos.

    Máis información
  • 21 Xullo, 2014
    O programa Lecer Consumo do IGC fomenta o consumo responsable a través de actividades lúdicas para todas as idades

    Santiago, 20 de xullo de 2014.- A Consellería de Economía e Industria, a través do Instituto Galego de Consumo, está a desenvolver a quinta edición do programa Lecer Consumo, co que se busca aproximar á poboación os valores do consumo responsable a través do ocio estival.O programa de actividades, que este ano leva o lema Mergúllate nun lecer de balde! e xira arredor dos xogos populares, desenvolverase tanto na sede da Escola Galega de Consumo como dentro dos campamentos urbanos e outras iniciativas que levarán a cabo diversos concellos e entidades para os meses de xullo a setembro.

    Lecer Consumo, no que o verán pasado participaron máis de 1.000 persoas a través dunha trintena de actividades, está dirixido ao conxunto da poboación galega, adaptando a súa oferta ás necesidades de cada colectivo participante tendo en conta criterios de idade. Este verán, xa hai máis de vinte asociacións e concellos de toda Galicia que están a colaborar co programa, aberto á presentación de solicitudes.

    Así, actualmente están a participar os concellos de Rois, Abegondo, Antas de Ulla, Rodeiro, O Incio, O Grove, Bergondo, Pereiro de Aguiar, Miño, Vilarmaior, Boiro, Camariñas, San Sadurniño, Boqueixón, Ponteceso, Alfoz, Valadouro, Muros, Ponteceso, Dodro e Ribadumia, así como o Centro Cultural e Recreativo de Beade, a Asociación Integro da Comarca de Bergantiños, o Campamento Urbano de Esteiro e a Asociación de Mulleres A Teixeira.

    Para nenos e nenas de tres a oito anos proponse un obradoiro en torno ás alternativas de ocio que non respondan só ao lecer como produto de consumo, coa proposta de Xogar é de balde!, que inclúe un conto ou varios xogos populares, mentres que para os rapaces de 9 a 16 anos se propón unha xincana de Lecer, Publicidade e TIC. Trátase dun xogo para relacionarse e valorar diferentes posibilidades de consumo. Ao remate desta actividade os participantes gravarán un vídeo por grupos promocionando actividades de lecer que se poidan levar a cabo no seu concello. Estes vídeos serán publicados a partir do mes de setembro no facebook da ECG, onde poderán ser votados, e o que resulte en primeiro lugar recibirá un agasallo.

    Os participantes maiores de 16 anos poderán coñecer criterios de seguridade nas diferentes formas de viaxar, a compra de viaxes pola internet, así como os dereitos que teñen os consumidores do tempo de lecer a través do obradoiro Oca: o xogo da xente viaxeira. Tamén se organiza unha charla sobre alternativas para un ocio saudable a todas as idades, destinado ao público adulto.

    A oferta e as condicións de participación de Lecer Consumo 2014: Mergúllate nun lecer de balde poden consultarse na páxina web do Instituto Galego de Consumo, desde onde os colectivos interesados poden descargar a folla de inscrición.

    Máis información
  • 17 Xullo, 2014
    Economía e Industria impulsa a promoción e a comercialización da artesanía galega na feira Chalana de Pontevedra

    Pontevedra, 17 de xullo de 2014- A Consellería de Economía e Industria, a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, apoia un ano máis a sétima edición de Chalana - Feira Atlántica da Artesanía e Deseño, dentro da estratexia de impulso ao sector artesán galego. A mostra prolongarase ata o vindeiro 5 de agosto, na praza da Ferrería, en horario de 11:00 a 14:00 e de 19:00 a 23:00 horas.

    O programa do encontro conta cunha variada oferta de actividades artesanais, a través dos 17 expositores que participan, 14 deles inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia que xestiona a Xunta e que contan coa marca Artesanía de Galicia. No eido da cerámica están os artesáns Rocío Frade, Alfonso Otero Regal e Pilar Piñeiro. En canto ao traballo do coiro, contarase coa presenza de Edita Oca, do obradoiro Jatafarta, e Patri Puga. Relacionados co téxtil, a tecedora Mª Xosé Lois, do obradoiro Cuaderna Maestra, e máis o obradoiro de serigrafía e deseño téxtil Rei Zentolo.

    Na feira tamén hai un espazo dedicado á xoiería en prata a través dos postos de A Feitura e Crisol de Abril, máis especializado no traballo de vidro e prata. A forxa e a ferrería estarán representadas a cargo dos artesáns José Ortiz e Celso A. Nuñez Ferreiro. O evento complétase cos obradoiros Trebello, do artesán Javier Malvárez, e Arcoiris, da artesá Marlen Hofmann, especializados na elaboración de xoguetes, e Laureano Muñoz, coa elaboración de instrumentos musicais.

    A colaboración coa organización deste encontro enmárcase na estratexia de impulso ao sector artesán que desenvolve a Consellería de Economía e Industria, que vén de activar o novo Plan de Artesanía de Galicia. O obxectivo desta folla de ruta é conseguir un sector artesán sólido e sostible no tempo e que contribúa ao crecemento da economía galega, incidindo na competitividade empresarial e a potenciación do talento galego.

    As feiras de venda directa, como é o caso da Chalana, son puntos de encontro que permiten divulgar os oficios tradicionais entre a sociedade, concienciar a poboación do valor da artesanía e axudar á comercialización do produto artesán, ao tempo que incrementan a atracción turística da zona.

    Máis información
  • 15 Xullo, 2014
    LecerConsumo´ mostrará formas de consumo responsable con varios talleres en Abegondo

    O Concello de Abegondo e eo polideportivo municipal contarán hoxe con diversos talleres de LecerConsumo, unha iniciativa do Instituto Galego de Consumo para concienciar á sociedade sobre hábitos de consumo responsable a través de actividades divertidas para tódolos públicos. Os nenos e nenas de 3 a 8 anos disfrutarán de Xogar é de balde a partir das 10.30 horas; seguido por Gymkhana de ocio, publicidad e tic, para menores de 16 anos; e A oca, o xogo da xente viaxeira, para os maiores.

    Máis información
  • 12 Xullo, 2014
    A Xunta apoia ás federacións e asociacións de comerciantes na posta en marcha de máis dun cento de accións de dinamización

    Santiago, 12 de xullo de 2014.- A Consellería de Economía e Industria, dentro da súa estratexia de impulso ao asociacionismo comercial como unha das claves para mellorar a competitividade do comercio de proximidade galego, vén de aprobar apoios por 700.000 euros dos que se benefician un total de 24 federacións de comerciantes e asociacións de ámbito superior ao municipal.

    Con estas axudas, que alcanzan ata o 70% dos investimentos e ata un máximo de 49.000 euros, desenvólvense máis dun cento de actuacións de dinamización da demanda comercial e actuacións encamiñadas á promoción das vendas, apoiando o importante labor que desenvolven estas agrupacións ao longo de todo o ano.

    Seis das entidades beneficiarias son de ámbito autonómico: a Federación Galega de Comercio, a Federación de Autónomos de Galicia, a Federación de Libreiros de Galicia, a Federación Galega de CCAs e Zonas Comerciais Urbanas, a Federación de Prazas de Abastos de Galicia, e a Federación Galega de Asociacións e Gremios de xoieiros, prateiros e reloxeiros.

    Este programa enmárcase no impulso ao asociacionismo comercial, ao que a Consellería de Economía e Industria leva destinados apoios por máis de 3 millóns de euros ao longo deste ano como un dos eixos estratéxicos para mellorar a competitividade do comercio de proximidade.

    Así, ademais do programa para federacións e asociacións de ámbito supramunicipal, a Xunta vén de resolver tamén axudas por preto de 2 millóns de euros para a posta en marcha de máis de 500 accións de impulso ao comercio de proximidade das que se benefician 52 centros comerciais abertos de toda Galicia e 22 asociacións de praceiros.

    Do mesmo xeito, púxose en marcha un ano máis o acordo de colaboración coa Federación Galega de Comercio, dotado con 500.000 euros dos cales Economía e Industria achega 459.000 euros, 9.000 euros máis que o ano pasado. As accións comprendidas no mesmo inclúen a posta en marcha de iniciativas de dinamización do consumo nas vilas galegas; así como diferentes actuacións para a implantación de novas tecnoloxías relacionadas coa fidelización de clientes e a potenciación do comercio electrónico. Ademais, o convenio tamén incide no fomento do emprendemento, así como no asesoramento e información especializada, mediante o mantemento dun gabinete técnico.

    Máis información
  • 07 Xullo, 2014
    A edición máis exitosa en participación e vendas consolida o encontro Corazón da artesanía como referente anual do sector

    Santiago, 7 de xullo de 2014.- A terceira edición do Encontro da Artesanía Tradicional e Popular de Galicia, Corazón da Artesanía, organizada pola Consellería de Economía e Industria, convértese na máis exitosa das celebradas, con máis de 6.000 visitantes tralo peche das últimas cifras e un importante volume de vendas que consolidan esta iniciativa como referente anual do sector.

    Durante toda a fin de semana Os Pendellos de Agolada enchéronse novamente de vida cunha iniciativa na que artesanía, gastronomía e música foron da man e na que se puido ver o traballo de medio cento de artesáns de máis de vinte oficios tradicionais diferentes, así como visitar máis dunha trintena de postos de degustación e venda de produtos gastronómicos.

    Entre as actividades que espertaron especialmente o interese dos visitantes estiveron, ademais das diferentes actuacións musicais, como os concertos de Sés, Marful e Agrupación de Acordeonistas da Escola de Música Bieito Blanco, de Ourense, as demostracións en vivo de oficios e a posibilidade de probar a utilizar o torno, aprender a trenzar vimbios ou facer tellas, unha das novidades deste ano.

    O Encontro, pensado tanto para o público xeral como para os profesionais e especialistas, permitiu tamén abrir novas vías de colaboración e oportunidades de negocio para os artesáns e emprendedores participantes. Ademais, as distintas presentacións e conferencias reuniron a máis de 300 persoas, mentres que 50 profesionais de diferentes disciplinas, como a artesanía, o deseño ou a arquitectura participaron nos cursos especializados.

    Por outra banda, a iniciativa Artesanía no Prato, que cubriu todas as prazas dispoñibles, achegou a artesanía ás propostas da nova cociña galega, con showcookings a cargo de cociñeiros do Grupo Nove nos que se empregaron produtos de gastronomía á venda no propio Encontro.

    A posta en marcha do III Encontro da Artesanía Tradicional e Popular de Galicia, Corazón da Artesanía, forma parte do novo Plan de Artesanía de Galicia, que persegue conseguir un sector artesán sólido e sostible no tempo, incidindo na competitividade empresarial e a potenciación do talento galego.

    Máis información

  • Páxina 20 de 84

  • Mostrando do 381 ao 400 dun total de 1672 rexistros