Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 11 Abril, 2013
    A XUNTA DESTINA 2,2 MILLÓNS PARA A DINAMIZACIÓN DOS CENTROS COMERCIAIS ABERTOS E DAS PRAZAS DE ABASTOS

     O Goberno galego incrementa un 10% as axudas dentro da estratexia de impulso e protección do comercio de proximidade
     Os apoios máximos poden chegar ata os 40.000 euros no caso dos centros comerciais abertos e ata 9.800 para as asociacións das prazas de abastos
     Entre as actuacións subvencionables atópanse a renovación de equipamentos, o desenvolvemento de campañas de dinamización ou a posta en marcha de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes

    A Xunta de Galicia pon en marcha este ano unha nova convocatoria de axudas ás asociacións de comerciantes. O programa, do que se informou hoxe ao consello da Xunta, está dotado con 2,2 millóns de euros, o que supón un incremento do 10% con respecto ao exercicio anterior, permitindo a dinamización dos centros comerciais abertos e das prazas de abastos galegas e beneficiando a máis de 5.000 pequenos comercios integrados nos mesmos.  

    Esta liña de axudas, que se publicará nos vindeiros días no Diario Oficial de Galicia, forma parte da estratexia comercial do Goberno galego, centrada no impulso e protección do comercio de proximidade, no que o fomento do asociacionismo comercial é un dos eixos principais.

    A convocatoria potencia dúas figuras estratéxicas do comercio de proximidade con apoios que, para os centros comerciais abertos, poden chegar ata os 40.000 euros e ir desde o 70% do investimento subvencionable ata o 80%, dependendo da densidade comercial dos concellos nos que están situados. Ademais, este ano prímase de xeito especial o fomento da súa autofinanciación, valorando aqueles centros que buscan a súa propia financiación a través da promoción do asociacionismo, a captación de socios e o abono de cotas. 

    Neste caso, impúlsase a importante actividade de dinamización do pequeno comercio que realizan os centros comercias abertos así como o funcionamento das súas unidades xerenciais. Deste xeito, se poderán solicitar axudas para o desenvolvemento de sistemas de promoción de vendas directas e atracción de consumidores, sinalización comercial,  proxectos de creación ou posta en funcionamento de centrais de compras e servizos, a creación de redes de comunicación e a organización de xornadas técnicas e congresos.

    No caso das asociacións das prazas de abastos, a porcentaxe de axuda é do 70%, podendo alcanzar a subvención un máximo de 9.800 euros. Impúlsase aquí a renovación de instalacións e equipamentos, o desenvolvemento de campañas de dinamización ou a posta en marcha de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes.

    Tanto os centros comerciais abertos como as asociacións de prazas de abastos que soliciten a axuda deberán presentar un informe dos seus proxectos de dinamización elaborado pola Mesa Local de Comercio do seu respectivo concello. Estes organismos, que están en marcha en toda a xeografía galega trala súa creación na Lei do Comercio Interior de Galicia, son foros de participación do sector no ámbito local e serven para coordinar o traballo das asociacións coas administracións.

    A través deste programa de axudas o Goberno galego leva investidos nos últimos catros anos máis de 10 millóns de euros no impulso do comercio de proximidade, apoiando a actividade comercial como elemento dinamizador das vilas e cidades galegas. Deste xeito, os 52 centros comercias abertos de Galicia, e máis de 24 prazas de abastos, téñense beneficiado desta liña que, so no último ano, facilitoulles o desenvolvemento de máis de 300 actuacións de dinamización comercial.  

    Así mesmo, e dentro da estratexia integral de apoio aos mercados galegos que está a desenvolver a Consellería de Economía e Industria inclúense, ademais deste programa de axudas, iniciativas como as campañas “Este inverno presume de praceiro/a”, orientada á posta en valor do traballo destes profesionais, ou “A semana do teu comercio”, que pretende realizar o labor dos CCAs destacando a importancia dos comercios máis lonxevos.

  • 08 Abril, 2013
    Conde sinala a Lei de emprendemento como ferramenta

    O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, defende a Lei de emprendemento como unha "ferramenta clave" para "revitalizar" o comercio galego.

       Conde analizou a futura normativa co presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, e outros representantes da entidade, nunha reunión que se enmarca dentro da ronda de contactos para alcanzar o máximo consenso posible no texto final da lei.

       Ademáis, o titular de Economía destacou, segundo informa a Xunta, a "vocación empregadora" da nova lei e fixo especial referencia a que o texto proxecta alcanzar a cifra de 130.000 emprendedores en catro anos, moitos deles comerciantes.

       O anteproxecto da norma, segundo explica a Xunta, inclúe a movilización de 15 millóns de euros en axudas destinadas a capital de risco e microcréditos, estes últimos de "importancia clave" para o nacemento de novas iniciativas comerciais.

       A Xunta resaltou que estará presente no apoio aos novos comerciantes "desde o primeiro momento". Segundo matiza, a lei recolle o asesoramento en todas as fases do negocio: a formación de emprendedores, a elaboración dos seus plans de negocio, o proceso de maduración das novas sociedades e a a venta internacional.

       Así, Conde resaltou a importancia de que "ningunha boa idea debe deixar de convertirse nun proxecto viable por falta de apoio" e trasladou aos representantes da Federación Galega de Comercio o respaldo da consellería para a creación dunha nova xeración de comerciantes galegos.

    Fonte: Europa Press

    Máis información
  • 02 Abril, 2013
    O establecemento comercial Agricentro, de Ricardo Terán SL, recibirá hoxe un diploma da Dirección xeral de Comercio.

    Será entregado persoalmente, polo seu titular, María Sol Vázquez Abeal, nun acto que forma parte da campaña 'A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia', que promove a Consellería de Economía e industrial. A empresa barquense é a socia máis antiga do Centro Comercial Aberto.

    Fonte: La Región (Orense)

    Máis información
  • 25 Marzo, 2013
    Presume de praceira e praceiro tamén en Facebook

    Presume de praceira e praceiro tamén en Facebook

    Envíanos unha fotografía onde saias coa túa praceira ou praceiro favorito imitando o cartel da campaña a cei.dxc.prazas@xunta.es autorizándonos a publicala nas redes sociais.

    Colgaremos as fotos recibidas no facebook da redic (es-es.facebook.com/portaldocomerciante) e as seis que reciban máis "me gusta" gañarán cheques de compra para mercar nos nosos mercados e prazas de abastos de Galicia.

    Participa, e presume de praceiro tamén no facebook!!!.

     

    Máis información
  • 21 Marzo, 2013
    Santiago acollerá este xoves a segunda edición do programa ¿Vendes en Internet? para pemes do téxtil e calzado

    GALICIA. -Santiago acollerá este xoves a segunda edición de programa ' ¿Vendes en Internet? ' para pemes do téxtil e calzado.

    SANTIAGO DE COMPOSTELA, 21 (EUROPA PRESS) Este xoves, 21 de marzo, ás 10.00 horas, no Centro Demostrador TIC de Galicia, en Santiago de Compostela, terá lugar a sesión formativa da segunda edición do programa ' ¿Vendes en Internet? ' destinado a formar as pemes do sector téxtil e de calzado en comercio electrónico.

    Trátase dunha iniciativa impulsada polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e para a Sociedade da Información, en colaboración coa Xunta de Galicia, co obxectivo de apoiar ás pemes e autónomos no uso do comercio electrónico como novo canle de venda.

    Estas actuacións contan coa colaboración da Dirección Xeral de Comercio Interior e a Dirección Xeral de Industria, segundo explica a organización.

    A formación, que é gratuíta, ten un enfoque sectorial e está dirixida ás empresas do sector téxtil e de calzado que queiran iniciarse na venda por Internet. No taller, de oito horas de duración, está previsto abordar os diferentes aspectos a ter en conta para o establecemento dunha tenda online, como o modelo de negocio, plan de mercadotecnia, loxística, medios de pagamento, aspectos legais e plataformas de e-commerce.

    Os interesados poden inscribirse a través do formulario online dispoñible na web www.vendeseninternet.es, que inclúe, ademais da información relativa aos talleres, contidos formativos sobre distintas temáticas do comercio electrónico, un catálogo de provedores e produtos tecnolóxicos, información sobre o sector, estudos e casos de éxito.

    VIDEOCONFERENCIA A formación tamén poderá seguirse de forma simultánea por videoconferncia dende as aulas dos centros CeMIT da Coruña, Pontedeume, Padrón, Ortigueira, Pontevedra, Lalín, Ponteareas e Celanova.
    Os autónomos e pemes que asistan a esta sesión formativa poderán optar tamén, sen custo ningún, a un servizo de asesoramento personalizado de 40 horas de duración por empresa (presencial e telemático), que se desenvolverá para un total de 100 empresas, para o lanzamento e potenciación da súa tenda virtual.

    Adicionalmente, a través do portal do programa (www.vendeseninternet.es) ou enviando un correo electrónico a asesoramiento@vendeseninternet.es, calquera empresa pode acceder ao servizo de asesoramento online, independentemente do sector ao que pertenza.

  • 20 Marzo, 2013
    Posta en valor dos mercados. Campaña

    A Consellería de Economía e Industria está a poner en marcha unha nova edición da campaña, Presume de praceiro/a, unha iniciativa que ten por obxectivo poner de relevo a figura profesional dos praceiros, ao tempo que se incentivan as compras e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referente na compra cotiá de productos frescos e de calidade.

    A iniciativa, na que os clientes dos mercados poderán votar polo seu praceiro ou praceira favorita, chegará nos vindeiros días á práctica totalidade dos 102 mercados galegos. Entre todas as votacións recibidas celebraranse dous sorteos en cada unha das prazas, un o día 12 de abril, e outro o 3 de maio. Extraeranse tres papeletas que resultarán premiadas respectivamente con 75, 50 e 25 euros en bonos de compra para impulsar as vendas dos propios mercados.

    O mellor praceiro ou praceira de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos ao longo da campaña, e os elixidos verán recoñecida a súa profesionalidade e dedicación nunha homenaxe pública na que se reunirá aos mellores praceiros de Galicia.

    CAMPAÑA

    A campaña “Presume de praceiro/a” enmárcase na estratexia que desenvolve a Consellería de Economía e Industria para potenciar as prazas de abastos como pezas clave na estrutura comercial e  na dinamización das vilas e cidades.
    A esta estratexia, que se centra na modernización, na revalorización e na mellora competitiva dos mercados, destináronse máis de 7,6 millóns de euros nos últimos anos, que permitiron colaborar cos concellos na renovación das instalacións ou apoiar ás asociacións das prazas de abastos para levar a cabo distintas iniciativas de dinamización ou fidelización de clientes.

    A Xunta de Galicia está a incrementar os esforzos destinados a potenciar as prazas de abastos, apostando por mercados onde se leve a cabo unha venda moderna con novos e renovados servizos, diversidade e excelencia, capaz de conservar a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores.

    RECOÑECEMENTO

    Coa campaña “Presume de praceiro/a”, quérese recoñecer aos praceiros e praceiras, destacando a súa profesionalidade, consello e asesoramiento, e premiando tanto a clientes como a comerciantes.

    Ao mesmo tempo, ponse de relevancia a importancia dos mercados e prazas de abastos como dinamizadores de comercio de proximidade e escaparates do produto galego para visitantes e turistas.


    Na anteriro edición da campaña “Presume de praceiro/a”, que a Consellería de Economía e Industria pon en marcha por terceiro ano, recolléronse un total de 1.400.000 votos. Isto supón outras tantas vendas producidas nas prazas galegas durante o mes e medio que durou a iniciativa, na que máis de 560 clientes dos mercados foron premiados cun total de 28.200 euros repartidos en bonos ou cupóns para comprar novamente nos diferentes mercados de abastos, co que tanto os clientes como os praceiros e praceiras resultaron premiadas.

    ESTRATEXIA

    O apoio específico ás prazas de abastos enmárcase na estratexia global do apoio ao sector comercial que está a desenvolver a Xunta de Galicia. Nesta estratexia apóstase pola dinamización e modernización do comercio de proximidade, a través de diferentes eixos de actuacións como son o apoio aos concellos para a renovación das infraestruturas comerciais ou o impulso ao asociacionismo entre outros.

    Neste eido, a Consellería de Economía e Industria está a desenvolver tamén a campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”. Con esta iniciativa, que comezou o pasado mes de xaneiro, ponse en valor o traballo desenvolvido a prol do pequeno comercio das súas localidades polos 52 centros comerciais abertos (CCAs) existentes en Galicia, dedicándolles unha semana do ano a cada un deles.

    Ademais de recoller a historia e as liñas de actuación destas asociacións no enderezo web http://www.portaldocomerciante.blogs-pot.com.es/, cada semana recoñécese a traxectoria máis lonxeva de cada unha das entidades. Desta maneira, reálzase o bo facer dos negocios locais que souberon adaptarse aos tempos acadando a pervivencia do negocio a través da calidade e proximidade ao cliente.

    Fonte: La Región (Orense)
     

  • 20 Marzo, 2013
    As redeiras poñen á venda produtos artesanais

    As redeiras de Malpica e Corme (Ponteceso) poñen á venda os seus propios traballos e outros produtos de nove talleres artesanais inscritos no rexistro de Artesanía de Galicia onde se inclúe todo tipo de oficios tradicionais. A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, e a delegada territorial da Xunta, Belén do Campo, visitaron onte os novos puntos de venda instalados nos portos das dúas localidades. Esta iniciativa forma parte do programa Enredadas. Cultura e oficio dás redeiras promovido pola Xunta para recuperar e poñer en valor estes traballos artesanais con cursos de formación para redeiras.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

    Máis información
  • 20 Marzo, 2013
    Redeiras de Corme e Malpica estrenaron as súas tendas de moda

    As redeiras de Corme e Malpica inauguraron onte senllos puntos de de venda, nos seus respectivos locais, dos complementos que elaboran cando non teñen o seu traballo habitual. Os deseños foron realizados por técnicos de Artesanía de Galicia e tamén se comercializan en tendas especializadas. Ao acto acudiu a delegada da Xunta, Belén do Campo, e a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez.
    A iniciativa enmárcase dentro dun proxecto presentado ao GAC Costa dá Morte, no que interveñen tamén atadoras da Garda e Burela. Coa técnica que empregan para realizar as redes, as mulleres fan tamén bolsos, de distintos tamaños e formas; chales, fulares e mesmo bixutería.
    A comercialización realízase nas sedes que as redeiras teñen nos seus portos, onde tamén se poderán encontrar os produtos doutros novos talleres inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de la Xunta de Galicia. En principio, as compras só poderán realizarse en días laborais, pero en Semana Santa, cando se incrementa a presenza de visitantes á zona, abrirán os días festivos.
    Os complementos de moda, que mesmo se venden en tendas de Carballo, está pensada como unha axuda para momentos de baixa a demanda de aparellos.

    Fonte: La Voz de Carballo (A Coruña)

  • 19 Marzo, 2013
    Establecementos Celta recibe un recoñecemento pola súa traxectoria

    A directora xeral de Comercio visitou este negocio carballinés
    Con motivo da celebración da "Semana do teu Comercio," organizada pola Consellería de Economía e Industria, a directora xeral, Sol Mª Vázquez, acompañada do delegado da Xunta en Ourense, Rogelio Martínez, visitou onte o comercio carballiñés "Celta", ao que entregou un diploma de recoñecemento por ser o establecemento comercial máis veterano da vila.
     Manuel Blanco Guerra recibiu onte da man de Sol Vázquez un diploma co que se quere recoñecer a súa longa traxectoria en O Carballiño. E é que Manuel Blanco Quintela, o seu pai, foi quen no ano 1.943 abriu un local na Praza Maior nº 1 que destinou a camisería e paquetería, e que en 1.960 trasladou a outro local da rúa Principal onde aínda permanece. Trala súa morte en 1.979, o seu fillo tomou a substitución. Este recorda que naqueles anos eran poucos os comercios, e os días de feira había moita xente, e "tivemos etapas de aglutinar todo o comercio de O Carballiño". Tiñan entón 8 empregados, máis un anexo con 8 mulleres facendo traballos en punto.
    Actualmente a crise económica fai que o permanecer abertos xa sexa bastante para Blanco, quen onte pediu a Sol Vázquez máis apoio ao comercio e que o Día do Pai fose unha data festiva, por tratarse de "un día crave para o comercio e a hostelaría", con maior repercusión ata que o Día da Nai.
    Sol Vázquez encomiou o labor de establecementos como o Celta, con longa traxectoria, e indicou que apoiar ao sector "esa é a idea" e nesa liña estase traballando.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 19 Marzo, 2013
    Bodegas Regina Viarum, con selo Galicia Calidade

    O grupo bodeguero galego, HGA Bodegas e Viñedos de Altura, propiedade do empresario Horacio Gómes Araujo, composto por Bodegas Regina Viarum, na subzona de Amandi, da D.O. Ribeira Sacra; Bodegas Altos de Torona da D.O. Rías Baixas Subzona Ou Rosal, e Bodegas Pazo de Villarei da D.O. Rías Baixas subzona Salnés, deu un paso máis para elevar a categoría dos seus viños, certificándose co selo de calidade Galicia Calidade. Un selo amparado pola Consellaría de Economía e Industria da Xunta de Galicia, e que é unha gran marca que garante a confianza, o prestixio dos produtos certificados. Os programas de auditorías de Galicia Calidade corroboran que estes viños superaron os controis máis estritos.
    Fonte: O Correo Galego
     

  • 18 Marzo, 2013
    Enredando, artesanía na escola" achega na Cañiza os oficios artesanais aos máis novos

    Estudantes do CEIP A Cañiza coñecen de preto o procedemento para obter seda, desde o coidado dos vermes ao enfiado
    A iniciativa de Economía e Industria ten por obxectivo concienciar a sociedade, comezando polos rapaces, do valor do produto feito á man
    O programa chegou na súa primeira edición a case 4.000 alumnos e alumnas de toda Galicia, e este ano desenvólvese en 22 localidades
    A Cañiza, 18 de marzo de 2013.- A Consellería de Economía e Industria presenta hoxe no CEIP A Cañiza o proxecto didáctico “Enredando, artesanía na escola”, unha iniciativa organizada pola Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño que ten por obxectivo achegar os oficios artesanais aos rapaces para que poidan coñecelos e valoralos en maior medida.
    A través da unidade didáctica O gremio da seda achégaselles aos estudantes o procedemento da obtención da seda, desde o coidado dos vermes ata a extracción e enfiado da seda dos casulos. Como novidade este ano preséntase tamén o módulo Do papel ao libro, no que cada un dos participantes elabora artesanalmente 25 follas empregando os materiais e a mestura de fibras de bambú e de eucalipto seguindo as indicacións que un artesán explica aos alumnos e os docentes nun exercicio práctico en cada un dos centros educativos. Con posterioridade os alumnos e docentes realizarán unha práctica de encadernación dun libro coas follas elaboradas na primeira fase seguindo a técnica de catro buratos.
    “Enredando, artesanía na escola”, que se iniciou no curso 2011-2012, chegou na súa primeira edición a case 4.000 alumnos e alumnas de toda Galicia. Ao longo deste curso chegará a 22 localidades galegas, ofrecendo aos alumnos de educación infantil, primaria e secundaria a oportunidade de coñecer de preto o sector da artesanía.
    Con este programa, a Consellería de Economía e Industria persegue concienciar á sociedade do valor do produto feito á man, comezando polos máis novos, así como presentarlle aos rapaces a artesanía como unha alternativa para o seu futuro laboral. Deste xeito, contribúese a favorecer o relevo xeracional nos oficios máis tradicionais e promóvese o desenvolvemento da artesanía galega a través da formación de futuros artesáns creadores, trasladando aos cativos o valor engadido da artesanía no que se refire á súa creatividade, patrimonio cultural e tradición.

    Fonte: Xunta de Galicia

     

    Máis información
  • 18 Marzo, 2013
    Industria pon en valor os mercados e recoñece aos mellores praceiros de Galicia

    A Consellería de Economía e Industria pon hoxe en marcha unha nova edición da campaña “Presume de praceiro”, que ten por obxecto poñer de relevo a figura profesional dos praceiros, á vez que se incentivan as compras nas prazas de abastos. A iniciativa, na que os clientes dos mercados poderán votar polo seu praceiro favorito, chegará á práctica totalidade dos 102 mercados galegos.

    Fonte: El Ideal Galego

  • 15 Marzo, 2013
    O laboratorio da Grela analizou 7.600 produtos no 2012

     

    Galicia liderou a retirada de unidades perigosas durante o ano pasado

    Conde visitou a sá onde se expoñen os produtosUn 28 % de todos os produtos perigosos que se incluíron o ano pasado na rede de alerta estatal de produtos inseguros foron detectados en Galicia, un total de 179 dos 649 do conxunto do país. «Somos a comunidade máis proactiva e a que máis contribúe á detección de produtos inseguros», destacou o conselleiro de Industria, Francisco Conde, que onte visitou o Laboratorio de Consumo da Grela, un dos elos craves para garantir a seguridade dos consumidores xa que se trata do único laboratorio , que durante o 2012 realizou máis de 7.600 análises.

    Unha actividade que, xunto á intensificación das inspeccións -que alcanzaron case as 113.000 en toda Galicia o ano pasado- permitiron retirar durante o ano pasado 20.325 produtos, aos que se suman outras 5.129 unidades destruídas o que, en conxunto, supón un incremento superior ao 15 % respecto da cifra de produtos que se sacaron de circulación no 2011.

    Coincidindo coa celebración hoxe do día mundial do consumidor, o titular de Industria destacou tamén que outra das áreas de actividade prioritarias para o Instituto Galego de Consumo pasa por fomentar a mediación e a arbitraxe para dar resposta ás reclamacións dos consumidores galegos, especialmente no referido ás preferentes e outros produtos financeiros complexos: «A través desa vía, máis de 14.000 persoas puideron recuperar os seus aforros», detallou. Así mesmo, durante o ano pasado emitíronse máis de 5.000 laudos arbitrais.

    Formación e divulgación

    Conde tamén fixo fincapé na necesidade de reforzar os labores formativos para promover o consumo responsable e difundir os dereitos dos consumidores, enxalzando o traballo que realiza a Escola Galega de Consumo, que o ano pasado realizou 450 actividades nas que participaron máis de 10.200 persoas.

    «Galicia é vangarda na protección dos consumidores, tanto no eido da prevención, como na formación e na resolución de conflitos», dixo o titular de Industria

    Fonte: La Voz de A Coruña

     

     

  • 13 Marzo, 2013
    As redeiras venderán complementos de moda nos seus locais

    As asociacións de redeiras que agrupan ás atadoras de Malpica, Come e Laxe abrirán a próxima semana nas súas sedes establecementos nos que venderán os complementos de moda que aprenderon a realizar grazas ao proxecto que presentaron ao GAC, xunto coas profesionais de A Guarda e Burela.
    As artesanas xa presentaron os seus produtos na feira que se celebrou en A Coruña no mes de agosto. Agora terán tamén exposición e venda nos seus respectivos locais, que están nos portos de Malpica e Corme, respectivamente.
    As atadoras que non están traballando na elaboración de aparellos ou as que teñen algún tempo libre dedícanse a facer bolsos que xa foron deseñados para que elas puidesen realizalos. Así mesmo confeccionan chales e outros complementos como brazaletes ou pendentes.
    Todos os obxectos comercialízanse baixo a marca de Artesanía de Galicia e tamén poden adquirirse nos establecementos especializados. Así mesmo, as rederas asisten a feiras do sector.
    Esta actividade alternativa ata o momento non fora demasiado necesaria. En Corme levan desde mediados de decembro sen parar de elaborar rascos e volantas. En Malpica dedícanse especialmente á realización de palangres, pero estes días están traballando tamén cos aparellos de cerco.

    Fonte: A Voz de Carballo

  • 12 Marzo, 2013
    Emgrobes reedita en Semana Santa a feira de oportunidades "Grovestock"

    Emgrobes reedita en Semana Santa a feira das oportunidades ´Grovestock´
    O mercadillo vai desenvolverse na zona portuaria e preséntase como axuda para o comercio e aliciente extra para os turistas
    A asociación Empresarios Grovenses de Bens e Servizos (Emgrobes), dirixida por José Bicada Garrido, vai celebrar unha nova edición da súa feira da liquidación e as oportunidades, "Grovestock". Vai facelo os días 29, 30 e 31 do mes en curso, é dicir, en plena celebración da Semana Santa.
    Ao aproveitarse ese longo fin de semana festivo, no que se espera que acudan a O Grove unha gran cantidade de turistas, a patronal grovense pretende dar unha nova oportunidade de negocio ao comercio local, e particularmente aos establecementos adheridos ao Centro Comercial Aberto de Tendas.
    Cunha veintena de empresas representadas noutros tantos postos ou casetas de exposición situados na zona portuaria, Emgrobes trata de axudar aos comerciantes e empresarios locais para que poidan vender produtos rebaixados e salvar a tempada.
    Pero non só iso, senón que tamén se persegue xerar un aliciente lúdico e turístico extra, de tal forma que os veciños de O Grove, os arousanos en xeral e todos os visitantes que se acheguen á comarca en Semana Santa teñan outra oportunidade para empregar o seu tempo libre.
    As casetas de venda que se instalarán na contorna do porto grovense, con dimensións de 5 por 5 e de 3 por 3 metros, van representar a todo tipo de establecementos, xa sexan tendas de roupa ou de decoración zapaterías, negocios de venda de agasallos ou calquera outro.
    Xunto coas carpas de venda de produtos está previsto colocar unha serie de xogos inchables, para que os nenos poidan estar entretidos mentres os maiores dedícanse a realizar as compras.
    Por outra banda, cabe recordar que ata o 5 de maio desenvólvese a campaña de fidelización correspondente á celebración dos "Días do Pai e da Nai", de tal forma que os cidadáns que fagan as súas compras nos comercios participantes poderán formar parte do sorteo de 600 euros en vales de compra, repartidos en tres premios de 200 euros cada un deles.
    Participan 82 comercios que reparten un total de 20.000 boletos, co que se intenta "fidelizar aos clientes do Centro Comercial Aberto De Tendas e premiar a confianza que depositan os cidadáns nos establecementos de O Grove no seu día a día".
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 12 Marzo, 2013
    O Concello sacará a concurso a concesión de catro postos baleiros da Praza

    O Concello sacará a concurso a concesión de catro postos baleiros da Praza de Abastos. Segundo o alcalde, Juan Manuel Rey, actualmente a demanda supera á oferta e hai propostas de sectores tan dispares como a agricultura ecolóxica ou a venda de precocinados.
     O rexidor explicou que o Goberno local levará as condicións do concurso ao Pleno deste mes. Así llo trasladou onte aos praceiros cos que mantivo unha reunión para abordar este e outros asuntos. Segundo el, suscitóuselles a necesidade de regularizar a taxa que abonan pola ocupación de bancadas e postos pois coa última reforma se redimensionaron algunhas, de tal modo que algúns pagan máis e outros menos do que lles corresponde. De feito, Rei comprometeuse a presentarlles en próximos días un estudo onde figuren os prezos finais.
    Así mesmo, o alcalde informoulles de que elaborarán un libro de rexistro dos vendedores do mercado para controlar a titularidade dos postos e regularizar a situación dalgúns aos que, segundo el mesmo, fáltalle documentación.
    Os praceiros pola súa banda suscitaron a Rey a necesidade de perfeccionar o servizo de limpeza porque consideran que a máquina empregada deixa algunhas deficientes; así como arranxar unha pequena arqueta que está oxidada, segundo Rey.
    Fonte: Diario de Arousa
     

  • 11 Marzo, 2013
    Un domingo para atopar gangas en Carballo

    A carpa de San Martiño onde se celebrou a V Feira de Oportunidades estivo chea de clientes toda a xornada
    Os carballeses non faltaron á cita anual coas mellores rebaixas que despregou o comercio local na Feira de Oportunidades. O sábado foi un bo día de asistencia na carpa situada no aparcamiento de San Martiño, a pesar do temporal, onte domingo a concurrencia de público cumpriu sobradamente coas expectativas do Centro Comercial Aberto de Carballo; tanto, que algúns participantes consideraron que, a deste fin de semana, foi a feira de descontos con maior público das cinco realizadas ata agora.
    Sobre as 12,30 da mañá era difícil camiñar con comodidade entre os stands que ofrecían camisetas a 5 euros, chandals de marca a 20 euros, calzado de tempada a 30 euros e lavadoras a 250 euros, xa que a esa hora eran ducias os carballeses e bergantiñanos que estaban dentro do recinto tratando de atopar o seu ganga. E así se mantivo toda a tarde.
    Por iso a gerente do CCA, Mari Carmen Fereire, non dubidou en asegurar que “as expectativas cumpríronse amplamente” en canto aos visitantes, e todo fai pensar que tamén será así en canto ás vendas.
    Os comercios con máis concurrencia de clientes foron os que ofrecían pezas de vestir e calzado para nenos, e a moda de señora ou deportiva. Pero tamén houbo quen se interesou por mobles ou electrodomésticos e ata polas plantas ornamentais que a organización instalou na carpa.
    “Este tipo de eventos, cando a variedade é a axeitada, é bo para todos. Para vos comerciantes e para vos clientes que poden atopar verdadeiras gangas”, sinala Freire, quen destaca que tamén o ambiente que se crea na Feira de Oportunidades permite aos compradores atopar o que queren ou cousas útiles a moi bos prezos en comercios de proximidade e con total confianza como son os carballenses. O éxito desta edición da feira de rebaixas permitiu, ademais, amortiguar a mala campaña de inverno e de rebaixas como consecuencia do que a xerente do CCA, sinala como unha “etapa austera”.
    Fonte: Diario de Bergantiños
     

  • 11 Marzo, 2013
    Os comerciantes amosanse satisfeitos coa celebración de Mercabetanzos

    A Asociación de Comerciantes de Betanzos mostrou a súa satisfacción coa celebración do Mercabetanzos, que onte pechou as súas portas.
    Como en cada edición, a feira de oportunidades ofreceu  aos clientes descontos, que como mínimo, foron do 50%. Ademais, os centenares de persoas que en cada xornada percorreron as instalacións, puideron adquirir produtos de peletería, calzado, complementos e ata parafarmacia.
    Outro dos aspectos que destacan desde a organización é que nesta ocasión contaron cun punto solidario. Deste modo, o colectivo Betanceiros polo Mundo puxo en marcha a campaña”un quilo, un sorriso”, para recoller alimentos que se entregarán á Cruz Vermella.
    Durante a primeira xornada, este Mercabetanzos coincidiu coa Xuntanza de Labores Artesanais de Betanzos, que cada ano reúne no edificio Liceo a centenares de persoas procedentes de diferentes puntos de Galicia.
    Como recordan os comerciantes, outra das características que fan que en cada edición a feira de oportunidades sexa todo un éxito de público, débese a que Acebe puido ofrecer aos clientes aparcamento gratuito.

    Fonte: O Ideal Galego

  • 11 Marzo, 2013
    A Estrada pecha con 6.000 visitas a Feira de Oportunidades e Antigüidades

    O 83% procedía da provincia de Pontevedra - O 17% restante, de concellos coruñeses como Santiago, Ordes ou Ames - O 83% pechou transaccións comerciais no certame
    A Fundación de Exposicións e Congresos da Estrada pechou con 6.000 visitas a 3ª Feira de Oportunidades do Comercio e 40ª Feira de Antigüidades coas que abre o calendario feiral previsto para este ano. A organización dáse por satisfeita coa afluencia de visitantes ao entender que coa súa asistencia avalan "un ano máis a Feira de Oportunidades do Comercio e a tradicional e arraigada Feira de Antigüidades".
    Desde a entidade que dirixe Mercedes Cuiña valórase especialmente o feito de que "tendo en conta as especiais circunstancias económicas do momento" logrouse "incrementar considerablemente" a participación de firmas expositoras respecto ao pasado ano.
    As enquisas realizadas aos visitantes demostraron que a provincia de Pontevedra aporta o 83% dos visitantes, dos que o 63% proceden da Estrada e outra boa parte dos seus concellos lindantes. Desde a provincia da Coruña chegaron o 17% restante, sobre todo de Santiago de Compostela e municipios da súa contorna como Ordes ou Ames.
    O 22% dos enquisados manifestou que era a primeira vez que concorría ao certame fronte ao 88% que xa o visitou con anterioridade. O 83% decatouse da cita feiral por prensa escrita, cartelería e radio. Idéntica porcentaxe é o que confesa pechar algún tipo de transacción comercial no recinto.
    O maior volume de vendas rexistrouse no pavillón do comercio local e os anticuarios. Malia a calidade e os prezos máis que competitivos dos stands de mobiliario, a crise motivou que as vendas neste ámbito fosen moito máis moderadas.
    O 69% dos enquisados mostrouse satisfeito pola calidade dos expositores e o 76%, tamén coa calidade dos produtos expostos. O 99% manifestou a súa intención de volver a próximas edicións da dobre cita feiral, que onte contou co aliciente das exhibicións de zumba e funky que realizaron a escola de baile Sondodance e o gimnasio Absolute. Ambas actividades espertaron gran interese no público. O infantil gozou, ademais, especialmente dos talleres prácticos do Arqueocampo.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 08 Marzo, 2013
    A Xunta lanza a lei coa que prevé aumentar en 50.000 os emprendedores ata 2016

    O novo marco legal acurtará os prazos para constituír empresas e establece incentivos fiscais a través de catro impostos
    O Goberno galego someteu onte a informe o novo marco legal destinado a favorecer a creación de empresas na comunidade autónoma. O obxectivo é acabar a legislatura con 130.000 emprendedores fronte aos 80.000 actuais e volver así aos niveis dos anos 2007-2008, xusto antes de que estalase a crise. As medidas de apoio recolleranse na Lei do Emprendedor -remitirase ao Parlamento dentro de tres meses-, que prevé mobilizar 15 millóns de euros este ano en avais e créditos para facilitar a actividade emprendedora, incorpora incentivos fiscais e axilizará a tramitación administrativa dos proxectos maduros, de forma que en 30 días reciban a avaliación da Xunta -coas axudas que poidan recibir- e nas 48 horas seguintes póidase constituír a nova empresa.
    As liñas xerais deste marco legal foron presentadas onte polo presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, e o conselleiro de Economía, Francisco Conde, ao término do Consello. "Pode ser unha ferramenta útil para a creación de emprego", destacou Feijóo. "Consideramos esta lei estratéxica para fomentar a actividade emprendedora como chave para o desenvolvemento da economía galega", dixo o conselleiro.
    O gran obxectivo é aumentar nun 60% o número de emprendedores en Galicia ata chegar aos 130.000 ao finalizar a lexislatura, 50.000 máis que os actuais. Para iso, non só prestarase axuda ás empresas de nova creación, senón tamén ás que xa existan pero que conten con 42 meses de vida, dando prioridade aos proxectos que aposten pola innovación e a internacionalización.
    O apoio económico virá por dúas vías, un capital risco con 5 millóns de euros e unha liña de microcréditos que prevé chegar aos 10 millóns entre a achega pública e a privada. Para iso, reforzarase a figura do "inversor privado", aplicando unha dedución do 20% do IRPF a quen conceda préstamos para a creación de empresas.
    A lei establecerá tamén incentivos fiscais noutros impostos: redución do 95% no Sucesións e Doazóns para calquera tipo de ben destinado á constitución de empresas para menores de 35 anos; bonificación do 75% na cota do de Patrimonio para a compra de accións e tamén unha redución no Imposto de Actos Xurídicos Documentados pola adquisición de locais de negocio. "É unha lei para que sexa menos custoso ser emprendedor", resumiu Feijóo.
    Fonte: La Opinión de A Coruña
     


  • Páxina 28 de 84

  • Mostrando do 541 ao 560 dun total de 1672 rexistros