Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 20 Marzo, 2013
    As redeiras poñen á venda produtos artesanais

    As redeiras de Malpica e Corme (Ponteceso) poñen á venda os seus propios traballos e outros produtos de nove talleres artesanais inscritos no rexistro de Artesanía de Galicia onde se inclúe todo tipo de oficios tradicionais. A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, e a delegada territorial da Xunta, Belén do Campo, visitaron onte os novos puntos de venda instalados nos portos das dúas localidades. Esta iniciativa forma parte do programa Enredadas. Cultura e oficio dás redeiras promovido pola Xunta para recuperar e poñer en valor estes traballos artesanais con cursos de formación para redeiras.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

    Máis información
  • 20 Marzo, 2013
    Posta en valor dos mercados. Campaña

    A Consellería de Economía e Industria está a poner en marcha unha nova edición da campaña, Presume de praceiro/a, unha iniciativa que ten por obxectivo poner de relevo a figura profesional dos praceiros, ao tempo que se incentivan as compras e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referente na compra cotiá de productos frescos e de calidade.

    A iniciativa, na que os clientes dos mercados poderán votar polo seu praceiro ou praceira favorita, chegará nos vindeiros días á práctica totalidade dos 102 mercados galegos. Entre todas as votacións recibidas celebraranse dous sorteos en cada unha das prazas, un o día 12 de abril, e outro o 3 de maio. Extraeranse tres papeletas que resultarán premiadas respectivamente con 75, 50 e 25 euros en bonos de compra para impulsar as vendas dos propios mercados.

    O mellor praceiro ou praceira de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos ao longo da campaña, e os elixidos verán recoñecida a súa profesionalidade e dedicación nunha homenaxe pública na que se reunirá aos mellores praceiros de Galicia.

    CAMPAÑA

    A campaña “Presume de praceiro/a” enmárcase na estratexia que desenvolve a Consellería de Economía e Industria para potenciar as prazas de abastos como pezas clave na estrutura comercial e  na dinamización das vilas e cidades.
    A esta estratexia, que se centra na modernización, na revalorización e na mellora competitiva dos mercados, destináronse máis de 7,6 millóns de euros nos últimos anos, que permitiron colaborar cos concellos na renovación das instalacións ou apoiar ás asociacións das prazas de abastos para levar a cabo distintas iniciativas de dinamización ou fidelización de clientes.

    A Xunta de Galicia está a incrementar os esforzos destinados a potenciar as prazas de abastos, apostando por mercados onde se leve a cabo unha venda moderna con novos e renovados servizos, diversidade e excelencia, capaz de conservar a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores.

    RECOÑECEMENTO

    Coa campaña “Presume de praceiro/a”, quérese recoñecer aos praceiros e praceiras, destacando a súa profesionalidade, consello e asesoramiento, e premiando tanto a clientes como a comerciantes.

    Ao mesmo tempo, ponse de relevancia a importancia dos mercados e prazas de abastos como dinamizadores de comercio de proximidade e escaparates do produto galego para visitantes e turistas.


    Na anteriro edición da campaña “Presume de praceiro/a”, que a Consellería de Economía e Industria pon en marcha por terceiro ano, recolléronse un total de 1.400.000 votos. Isto supón outras tantas vendas producidas nas prazas galegas durante o mes e medio que durou a iniciativa, na que máis de 560 clientes dos mercados foron premiados cun total de 28.200 euros repartidos en bonos ou cupóns para comprar novamente nos diferentes mercados de abastos, co que tanto os clientes como os praceiros e praceiras resultaron premiadas.

    ESTRATEXIA

    O apoio específico ás prazas de abastos enmárcase na estratexia global do apoio ao sector comercial que está a desenvolver a Xunta de Galicia. Nesta estratexia apóstase pola dinamización e modernización do comercio de proximidade, a través de diferentes eixos de actuacións como son o apoio aos concellos para a renovación das infraestruturas comerciais ou o impulso ao asociacionismo entre outros.

    Neste eido, a Consellería de Economía e Industria está a desenvolver tamén a campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”. Con esta iniciativa, que comezou o pasado mes de xaneiro, ponse en valor o traballo desenvolvido a prol do pequeno comercio das súas localidades polos 52 centros comerciais abertos (CCAs) existentes en Galicia, dedicándolles unha semana do ano a cada un deles.

    Ademais de recoller a historia e as liñas de actuación destas asociacións no enderezo web http://www.portaldocomerciante.blogs-pot.com.es/, cada semana recoñécese a traxectoria máis lonxeva de cada unha das entidades. Desta maneira, reálzase o bo facer dos negocios locais que souberon adaptarse aos tempos acadando a pervivencia do negocio a través da calidade e proximidade ao cliente.

    Fonte: La Región (Orense)
     

  • 19 Marzo, 2013
    Establecementos Celta recibe un recoñecemento pola súa traxectoria

    A directora xeral de Comercio visitou este negocio carballinés
    Con motivo da celebración da "Semana do teu Comercio," organizada pola Consellería de Economía e Industria, a directora xeral, Sol Mª Vázquez, acompañada do delegado da Xunta en Ourense, Rogelio Martínez, visitou onte o comercio carballiñés "Celta", ao que entregou un diploma de recoñecemento por ser o establecemento comercial máis veterano da vila.
     Manuel Blanco Guerra recibiu onte da man de Sol Vázquez un diploma co que se quere recoñecer a súa longa traxectoria en O Carballiño. E é que Manuel Blanco Quintela, o seu pai, foi quen no ano 1.943 abriu un local na Praza Maior nº 1 que destinou a camisería e paquetería, e que en 1.960 trasladou a outro local da rúa Principal onde aínda permanece. Trala súa morte en 1.979, o seu fillo tomou a substitución. Este recorda que naqueles anos eran poucos os comercios, e os días de feira había moita xente, e "tivemos etapas de aglutinar todo o comercio de O Carballiño". Tiñan entón 8 empregados, máis un anexo con 8 mulleres facendo traballos en punto.
    Actualmente a crise económica fai que o permanecer abertos xa sexa bastante para Blanco, quen onte pediu a Sol Vázquez máis apoio ao comercio e que o Día do Pai fose unha data festiva, por tratarse de "un día crave para o comercio e a hostelaría", con maior repercusión ata que o Día da Nai.
    Sol Vázquez encomiou o labor de establecementos como o Celta, con longa traxectoria, e indicou que apoiar ao sector "esa é a idea" e nesa liña estase traballando.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 19 Marzo, 2013
    Bodegas Regina Viarum, con selo Galicia Calidade

    O grupo bodeguero galego, HGA Bodegas e Viñedos de Altura, propiedade do empresario Horacio Gómes Araujo, composto por Bodegas Regina Viarum, na subzona de Amandi, da D.O. Ribeira Sacra; Bodegas Altos de Torona da D.O. Rías Baixas Subzona Ou Rosal, e Bodegas Pazo de Villarei da D.O. Rías Baixas subzona Salnés, deu un paso máis para elevar a categoría dos seus viños, certificándose co selo de calidade Galicia Calidade. Un selo amparado pola Consellaría de Economía e Industria da Xunta de Galicia, e que é unha gran marca que garante a confianza, o prestixio dos produtos certificados. Os programas de auditorías de Galicia Calidade corroboran que estes viños superaron os controis máis estritos.
    Fonte: O Correo Galego
     

  • 18 Marzo, 2013
    Industria pon en valor os mercados e recoñece aos mellores praceiros de Galicia

    A Consellería de Economía e Industria pon hoxe en marcha unha nova edición da campaña “Presume de praceiro”, que ten por obxecto poñer de relevo a figura profesional dos praceiros, á vez que se incentivan as compras nas prazas de abastos. A iniciativa, na que os clientes dos mercados poderán votar polo seu praceiro favorito, chegará á práctica totalidade dos 102 mercados galegos.

    Fonte: El Ideal Galego

  • 18 Marzo, 2013
    Enredando, artesanía na escola" achega na Cañiza os oficios artesanais aos máis novos

    Estudantes do CEIP A Cañiza coñecen de preto o procedemento para obter seda, desde o coidado dos vermes ao enfiado
    A iniciativa de Economía e Industria ten por obxectivo concienciar a sociedade, comezando polos rapaces, do valor do produto feito á man
    O programa chegou na súa primeira edición a case 4.000 alumnos e alumnas de toda Galicia, e este ano desenvólvese en 22 localidades
    A Cañiza, 18 de marzo de 2013.- A Consellería de Economía e Industria presenta hoxe no CEIP A Cañiza o proxecto didáctico “Enredando, artesanía na escola”, unha iniciativa organizada pola Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño que ten por obxectivo achegar os oficios artesanais aos rapaces para que poidan coñecelos e valoralos en maior medida.
    A través da unidade didáctica O gremio da seda achégaselles aos estudantes o procedemento da obtención da seda, desde o coidado dos vermes ata a extracción e enfiado da seda dos casulos. Como novidade este ano preséntase tamén o módulo Do papel ao libro, no que cada un dos participantes elabora artesanalmente 25 follas empregando os materiais e a mestura de fibras de bambú e de eucalipto seguindo as indicacións que un artesán explica aos alumnos e os docentes nun exercicio práctico en cada un dos centros educativos. Con posterioridade os alumnos e docentes realizarán unha práctica de encadernación dun libro coas follas elaboradas na primeira fase seguindo a técnica de catro buratos.
    “Enredando, artesanía na escola”, que se iniciou no curso 2011-2012, chegou na súa primeira edición a case 4.000 alumnos e alumnas de toda Galicia. Ao longo deste curso chegará a 22 localidades galegas, ofrecendo aos alumnos de educación infantil, primaria e secundaria a oportunidade de coñecer de preto o sector da artesanía.
    Con este programa, a Consellería de Economía e Industria persegue concienciar á sociedade do valor do produto feito á man, comezando polos máis novos, así como presentarlle aos rapaces a artesanía como unha alternativa para o seu futuro laboral. Deste xeito, contribúese a favorecer o relevo xeracional nos oficios máis tradicionais e promóvese o desenvolvemento da artesanía galega a través da formación de futuros artesáns creadores, trasladando aos cativos o valor engadido da artesanía no que se refire á súa creatividade, patrimonio cultural e tradición.

    Fonte: Xunta de Galicia

     

    Máis información
  • 15 Marzo, 2013
    O laboratorio da Grela analizou 7.600 produtos no 2012

     

    Galicia liderou a retirada de unidades perigosas durante o ano pasado

    Conde visitou a sá onde se expoñen os produtosUn 28 % de todos os produtos perigosos que se incluíron o ano pasado na rede de alerta estatal de produtos inseguros foron detectados en Galicia, un total de 179 dos 649 do conxunto do país. «Somos a comunidade máis proactiva e a que máis contribúe á detección de produtos inseguros», destacou o conselleiro de Industria, Francisco Conde, que onte visitou o Laboratorio de Consumo da Grela, un dos elos craves para garantir a seguridade dos consumidores xa que se trata do único laboratorio , que durante o 2012 realizou máis de 7.600 análises.

    Unha actividade que, xunto á intensificación das inspeccións -que alcanzaron case as 113.000 en toda Galicia o ano pasado- permitiron retirar durante o ano pasado 20.325 produtos, aos que se suman outras 5.129 unidades destruídas o que, en conxunto, supón un incremento superior ao 15 % respecto da cifra de produtos que se sacaron de circulación no 2011.

    Coincidindo coa celebración hoxe do día mundial do consumidor, o titular de Industria destacou tamén que outra das áreas de actividade prioritarias para o Instituto Galego de Consumo pasa por fomentar a mediación e a arbitraxe para dar resposta ás reclamacións dos consumidores galegos, especialmente no referido ás preferentes e outros produtos financeiros complexos: «A través desa vía, máis de 14.000 persoas puideron recuperar os seus aforros», detallou. Así mesmo, durante o ano pasado emitíronse máis de 5.000 laudos arbitrais.

    Formación e divulgación

    Conde tamén fixo fincapé na necesidade de reforzar os labores formativos para promover o consumo responsable e difundir os dereitos dos consumidores, enxalzando o traballo que realiza a Escola Galega de Consumo, que o ano pasado realizou 450 actividades nas que participaron máis de 10.200 persoas.

    «Galicia é vangarda na protección dos consumidores, tanto no eido da prevención, como na formación e na resolución de conflitos», dixo o titular de Industria

    Fonte: La Voz de A Coruña

     

     

  • 13 Marzo, 2013
    As redeiras venderán complementos de moda nos seus locais

    As asociacións de redeiras que agrupan ás atadoras de Malpica, Come e Laxe abrirán a próxima semana nas súas sedes establecementos nos que venderán os complementos de moda que aprenderon a realizar grazas ao proxecto que presentaron ao GAC, xunto coas profesionais de A Guarda e Burela.
    As artesanas xa presentaron os seus produtos na feira que se celebrou en A Coruña no mes de agosto. Agora terán tamén exposición e venda nos seus respectivos locais, que están nos portos de Malpica e Corme, respectivamente.
    As atadoras que non están traballando na elaboración de aparellos ou as que teñen algún tempo libre dedícanse a facer bolsos que xa foron deseñados para que elas puidesen realizalos. Así mesmo confeccionan chales e outros complementos como brazaletes ou pendentes.
    Todos os obxectos comercialízanse baixo a marca de Artesanía de Galicia e tamén poden adquirirse nos establecementos especializados. Así mesmo, as rederas asisten a feiras do sector.
    Esta actividade alternativa ata o momento non fora demasiado necesaria. En Corme levan desde mediados de decembro sen parar de elaborar rascos e volantas. En Malpica dedícanse especialmente á realización de palangres, pero estes días están traballando tamén cos aparellos de cerco.

    Fonte: A Voz de Carballo

  • 12 Marzo, 2013
    Emgrobes reedita en Semana Santa a feira de oportunidades "Grovestock"

    Emgrobes reedita en Semana Santa a feira das oportunidades ´Grovestock´
    O mercadillo vai desenvolverse na zona portuaria e preséntase como axuda para o comercio e aliciente extra para os turistas
    A asociación Empresarios Grovenses de Bens e Servizos (Emgrobes), dirixida por José Bicada Garrido, vai celebrar unha nova edición da súa feira da liquidación e as oportunidades, "Grovestock". Vai facelo os días 29, 30 e 31 do mes en curso, é dicir, en plena celebración da Semana Santa.
    Ao aproveitarse ese longo fin de semana festivo, no que se espera que acudan a O Grove unha gran cantidade de turistas, a patronal grovense pretende dar unha nova oportunidade de negocio ao comercio local, e particularmente aos establecementos adheridos ao Centro Comercial Aberto de Tendas.
    Cunha veintena de empresas representadas noutros tantos postos ou casetas de exposición situados na zona portuaria, Emgrobes trata de axudar aos comerciantes e empresarios locais para que poidan vender produtos rebaixados e salvar a tempada.
    Pero non só iso, senón que tamén se persegue xerar un aliciente lúdico e turístico extra, de tal forma que os veciños de O Grove, os arousanos en xeral e todos os visitantes que se acheguen á comarca en Semana Santa teñan outra oportunidade para empregar o seu tempo libre.
    As casetas de venda que se instalarán na contorna do porto grovense, con dimensións de 5 por 5 e de 3 por 3 metros, van representar a todo tipo de establecementos, xa sexan tendas de roupa ou de decoración zapaterías, negocios de venda de agasallos ou calquera outro.
    Xunto coas carpas de venda de produtos está previsto colocar unha serie de xogos inchables, para que os nenos poidan estar entretidos mentres os maiores dedícanse a realizar as compras.
    Por outra banda, cabe recordar que ata o 5 de maio desenvólvese a campaña de fidelización correspondente á celebración dos "Días do Pai e da Nai", de tal forma que os cidadáns que fagan as súas compras nos comercios participantes poderán formar parte do sorteo de 600 euros en vales de compra, repartidos en tres premios de 200 euros cada un deles.
    Participan 82 comercios que reparten un total de 20.000 boletos, co que se intenta "fidelizar aos clientes do Centro Comercial Aberto De Tendas e premiar a confianza que depositan os cidadáns nos establecementos de O Grove no seu día a día".
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 12 Marzo, 2013
    O Concello sacará a concurso a concesión de catro postos baleiros da Praza

    O Concello sacará a concurso a concesión de catro postos baleiros da Praza de Abastos. Segundo o alcalde, Juan Manuel Rey, actualmente a demanda supera á oferta e hai propostas de sectores tan dispares como a agricultura ecolóxica ou a venda de precocinados.
     O rexidor explicou que o Goberno local levará as condicións do concurso ao Pleno deste mes. Así llo trasladou onte aos praceiros cos que mantivo unha reunión para abordar este e outros asuntos. Segundo el, suscitóuselles a necesidade de regularizar a taxa que abonan pola ocupación de bancadas e postos pois coa última reforma se redimensionaron algunhas, de tal modo que algúns pagan máis e outros menos do que lles corresponde. De feito, Rei comprometeuse a presentarlles en próximos días un estudo onde figuren os prezos finais.
    Así mesmo, o alcalde informoulles de que elaborarán un libro de rexistro dos vendedores do mercado para controlar a titularidade dos postos e regularizar a situación dalgúns aos que, segundo el mesmo, fáltalle documentación.
    Os praceiros pola súa banda suscitaron a Rey a necesidade de perfeccionar o servizo de limpeza porque consideran que a máquina empregada deixa algunhas deficientes; así como arranxar unha pequena arqueta que está oxidada, segundo Rey.
    Fonte: Diario de Arousa
     

  • 11 Marzo, 2013
    Un domingo para atopar gangas en Carballo

    A carpa de San Martiño onde se celebrou a V Feira de Oportunidades estivo chea de clientes toda a xornada
    Os carballeses non faltaron á cita anual coas mellores rebaixas que despregou o comercio local na Feira de Oportunidades. O sábado foi un bo día de asistencia na carpa situada no aparcamiento de San Martiño, a pesar do temporal, onte domingo a concurrencia de público cumpriu sobradamente coas expectativas do Centro Comercial Aberto de Carballo; tanto, que algúns participantes consideraron que, a deste fin de semana, foi a feira de descontos con maior público das cinco realizadas ata agora.
    Sobre as 12,30 da mañá era difícil camiñar con comodidade entre os stands que ofrecían camisetas a 5 euros, chandals de marca a 20 euros, calzado de tempada a 30 euros e lavadoras a 250 euros, xa que a esa hora eran ducias os carballeses e bergantiñanos que estaban dentro do recinto tratando de atopar o seu ganga. E así se mantivo toda a tarde.
    Por iso a gerente do CCA, Mari Carmen Fereire, non dubidou en asegurar que “as expectativas cumpríronse amplamente” en canto aos visitantes, e todo fai pensar que tamén será así en canto ás vendas.
    Os comercios con máis concurrencia de clientes foron os que ofrecían pezas de vestir e calzado para nenos, e a moda de señora ou deportiva. Pero tamén houbo quen se interesou por mobles ou electrodomésticos e ata polas plantas ornamentais que a organización instalou na carpa.
    “Este tipo de eventos, cando a variedade é a axeitada, é bo para todos. Para vos comerciantes e para vos clientes que poden atopar verdadeiras gangas”, sinala Freire, quen destaca que tamén o ambiente que se crea na Feira de Oportunidades permite aos compradores atopar o que queren ou cousas útiles a moi bos prezos en comercios de proximidade e con total confianza como son os carballenses. O éxito desta edición da feira de rebaixas permitiu, ademais, amortiguar a mala campaña de inverno e de rebaixas como consecuencia do que a xerente do CCA, sinala como unha “etapa austera”.
    Fonte: Diario de Bergantiños
     

  • 11 Marzo, 2013
    Os comerciantes amosanse satisfeitos coa celebración de Mercabetanzos

    A Asociación de Comerciantes de Betanzos mostrou a súa satisfacción coa celebración do Mercabetanzos, que onte pechou as súas portas.
    Como en cada edición, a feira de oportunidades ofreceu  aos clientes descontos, que como mínimo, foron do 50%. Ademais, os centenares de persoas que en cada xornada percorreron as instalacións, puideron adquirir produtos de peletería, calzado, complementos e ata parafarmacia.
    Outro dos aspectos que destacan desde a organización é que nesta ocasión contaron cun punto solidario. Deste modo, o colectivo Betanceiros polo Mundo puxo en marcha a campaña”un quilo, un sorriso”, para recoller alimentos que se entregarán á Cruz Vermella.
    Durante a primeira xornada, este Mercabetanzos coincidiu coa Xuntanza de Labores Artesanais de Betanzos, que cada ano reúne no edificio Liceo a centenares de persoas procedentes de diferentes puntos de Galicia.
    Como recordan os comerciantes, outra das características que fan que en cada edición a feira de oportunidades sexa todo un éxito de público, débese a que Acebe puido ofrecer aos clientes aparcamento gratuito.

    Fonte: O Ideal Galego

  • 11 Marzo, 2013
    A Estrada pecha con 6.000 visitas a Feira de Oportunidades e Antigüidades

    O 83% procedía da provincia de Pontevedra - O 17% restante, de concellos coruñeses como Santiago, Ordes ou Ames - O 83% pechou transaccións comerciais no certame
    A Fundación de Exposicións e Congresos da Estrada pechou con 6.000 visitas a 3ª Feira de Oportunidades do Comercio e 40ª Feira de Antigüidades coas que abre o calendario feiral previsto para este ano. A organización dáse por satisfeita coa afluencia de visitantes ao entender que coa súa asistencia avalan "un ano máis a Feira de Oportunidades do Comercio e a tradicional e arraigada Feira de Antigüidades".
    Desde a entidade que dirixe Mercedes Cuiña valórase especialmente o feito de que "tendo en conta as especiais circunstancias económicas do momento" logrouse "incrementar considerablemente" a participación de firmas expositoras respecto ao pasado ano.
    As enquisas realizadas aos visitantes demostraron que a provincia de Pontevedra aporta o 83% dos visitantes, dos que o 63% proceden da Estrada e outra boa parte dos seus concellos lindantes. Desde a provincia da Coruña chegaron o 17% restante, sobre todo de Santiago de Compostela e municipios da súa contorna como Ordes ou Ames.
    O 22% dos enquisados manifestou que era a primeira vez que concorría ao certame fronte ao 88% que xa o visitou con anterioridade. O 83% decatouse da cita feiral por prensa escrita, cartelería e radio. Idéntica porcentaxe é o que confesa pechar algún tipo de transacción comercial no recinto.
    O maior volume de vendas rexistrouse no pavillón do comercio local e os anticuarios. Malia a calidade e os prezos máis que competitivos dos stands de mobiliario, a crise motivou que as vendas neste ámbito fosen moito máis moderadas.
    O 69% dos enquisados mostrouse satisfeito pola calidade dos expositores e o 76%, tamén coa calidade dos produtos expostos. O 99% manifestou a súa intención de volver a próximas edicións da dobre cita feiral, que onte contou co aliciente das exhibicións de zumba e funky que realizaron a escola de baile Sondodance e o gimnasio Absolute. Ambas actividades espertaron gran interese no público. O infantil gozou, ademais, especialmente dos talleres prácticos do Arqueocampo.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 08 Marzo, 2013
    Galicia lidera o top de empresas con máis mulleres na súa cúpula

    Un 29% teñen máis do 40% de féminas no seu consello, tres puntos superior á media
    Malia os avances, a igualdade no traballo entre homes e mulleres aínda non é un feito en España tanto en canto a salarios como a representación nos postos de poder, con todo, non en todas as comunidades a situación é igual, tal e como demostra un estudo de Informa D&B, compañía do Grupo CESCE.
    Os seus datos indican que Galicia está á cabeza de España en canto a representación feminina nos consellos de administración das empresas. Así, a porcentaxe de empresas con máis do 40% de mulleres no seu máximo órgano directivo é do 29% na comunidade, por diante de Madrid (28,28%) e Asturias (28,21%), que completan o trío de cabeza.
    No polo oposto, as comunidades con peor comportamento son Melilla, con soamente o 17%, Estremadura, 20%, Ceuta, 21%, e Murcia, 21%. Si se aprecia a taxa de presenza das mulleres por zona xeográfica, ponse de manifesto unha dicotomía entre o norte e o sur de España: salvo o País Vasco, todas as comunidades que se sitúan por baixo da media están no sur.
    A Lei de Igualdade de marzo de 2007 estipulaba que as empresas de máis de 250 empregados tiñan 8 anos para “incluír no seu consello de administración un número de mulleres que permita alcanzar unha presenza equilibrada de mulleres e homes”.
    A día de hoxe, só 10,57% delas presentan un consello con máis de 40% de mulleres. Con todo, esta cifra é do 25,94% no conxunto das sociedades españolas, o que mostra que as empresas grandes teñen máis dificultades.
    O informe, feito público 24 horas do Día da Muller Traballadora, revela que existen estas diferenzas ao nivel sectorial: Educación, Sanidade e Servizos superan a media mentres que Enerxía ou Actividades Inmobiliarias atópanse con taxas menores (menos de 20% de empresas con máis de 40% de mulleres no consello).
    Fonte: O Correo Galego

     

  • 08 Marzo, 2013
    A Xunta lanza a lei coa que prevé aumentar en 50.000 os emprendedores ata 2016

    O novo marco legal acurtará os prazos para constituír empresas e establece incentivos fiscais a través de catro impostos
    O Goberno galego someteu onte a informe o novo marco legal destinado a favorecer a creación de empresas na comunidade autónoma. O obxectivo é acabar a legislatura con 130.000 emprendedores fronte aos 80.000 actuais e volver así aos niveis dos anos 2007-2008, xusto antes de que estalase a crise. As medidas de apoio recolleranse na Lei do Emprendedor -remitirase ao Parlamento dentro de tres meses-, que prevé mobilizar 15 millóns de euros este ano en avais e créditos para facilitar a actividade emprendedora, incorpora incentivos fiscais e axilizará a tramitación administrativa dos proxectos maduros, de forma que en 30 días reciban a avaliación da Xunta -coas axudas que poidan recibir- e nas 48 horas seguintes póidase constituír a nova empresa.
    As liñas xerais deste marco legal foron presentadas onte polo presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, e o conselleiro de Economía, Francisco Conde, ao término do Consello. "Pode ser unha ferramenta útil para a creación de emprego", destacou Feijóo. "Consideramos esta lei estratéxica para fomentar a actividade emprendedora como chave para o desenvolvemento da economía galega", dixo o conselleiro.
    O gran obxectivo é aumentar nun 60% o número de emprendedores en Galicia ata chegar aos 130.000 ao finalizar a lexislatura, 50.000 máis que os actuais. Para iso, non só prestarase axuda ás empresas de nova creación, senón tamén ás que xa existan pero que conten con 42 meses de vida, dando prioridade aos proxectos que aposten pola innovación e a internacionalización.
    O apoio económico virá por dúas vías, un capital risco con 5 millóns de euros e unha liña de microcréditos que prevé chegar aos 10 millóns entre a achega pública e a privada. Para iso, reforzarase a figura do "inversor privado", aplicando unha dedución do 20% do IRPF a quen conceda préstamos para a creación de empresas.
    A lei establecerá tamén incentivos fiscais noutros impostos: redución do 95% no Sucesións e Doazóns para calquera tipo de ben destinado á constitución de empresas para menores de 35 anos; bonificación do 75% na cota do de Patrimonio para a compra de accións e tamén unha redución no Imposto de Actos Xurídicos Documentados pola adquisición de locais de negocio. "É unha lei para que sexa menos custoso ser emprendedor", resumiu Feijóo.
    Fonte: La Opinión de A Coruña
     

  • 07 Marzo, 2013
    A Consellería de Economía e Industria convoca cursos de idiomas de nivel básico para o sector de comercio.

    Desde o ano 2010, a Consellería de Economía e Industria en colaboración coa de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, ven convocando cursos para o sector comercio nas escolas Oficiais de Idiomas, dentro do programa para a mellora da cualificación profesional dos traballadores do comercio que incide, entre outros aspectos, no coñecemento de linguas estranxeiras, e que se recolle no Plan Ágora Agora Re-comercia 2010-2013.

     

    Para este ano 2013, a convocatoria e a seguinte:

     

    • Destinatarios: persoal relacionado co sector comercio.
    • Número: 4
    • Prazas: 20 persoas por curso.
    • Duración: 30 horas. 2 meses.
    • Datas e lugares de celebración:

     

     

    Idioma

    Nivel

    Duración

    Días e horas

    Data

    Comezo

    Lugar

    Alemán

    Iniciación

    30 horas

    Luns, mércores e xoves

    13:30 -15:00 h.

    03/04/2013

    EOI da Coruña

    Francés

    Iniciación

    30 horas

    Luns, mércores e venres

    15:30-17:00

    03/04/2013

    EOI da Coruña

    Francés

    Iniciación

    30 horas

    Martes e venres

    12:00-14:15

    05/04/2013

    EOI de Santiago

    Inglés

    Iniciación

    30 horas

    Martes e xoves

    12:00-14:15

    04/04/2013

    EOI de Santiago

     

    • Solicitudes: Cumprimentar o modelo normalizado que se pode atopar na páxina web da Consellería de Economía e Industria – Dirección Xeral de Comercio, e remitilo con data límite 15 de marzo de 2013 ao seguinte enderezo electrónico  cei.dxcomercio@xunta.es
       
    Máis información
  • 06 Marzo, 2013
    "Enredando, artesanía na escola" achega en Ames os oficios artesanais aos máis novos

     

    A Consellería de Economía e Industria presentou o día 4 de marzo, no CEIP A Maía de Bertamiráns o proxecto didáctico “Enredando, artesanía na escola”, unha iniciativa organizada pola Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño que ten por obxectivo achegar os oficios artesanais aos rapaces para que poidan coñecelos e valoralos en maior medida.

    A través da unidade didáctica O gremio da seda achégaselles aos estudantes o procedemento da obtención da seda, desde o coidado dos vermes ata a extracción e enfiado da seda dos casulos. Como novidade este ano preséntase tamén o módulo Do papel ao libro, no que cada un dos participantes elaboran artesanalmente 25 follas empregando os materiais e a mestura de fibras de bambú e de eucalipto seguindo as indicacións que un artesán explica aos alumnos e os docentes nun exercicio práctico en cada un dos centros educativos participantes. Con posterioridade os alumnos e docentes realizarán unha práctica de encadernación dun libro coas follas elaboradas na primeira fase seguindo a técnica de catro buratos, supervisada polo artesán.

    “Enredando, artesanía na escola”, que se iniciou no curso 2011-2012, chegou na súa primeira edición a case 4.000 alumnos e alumnas de toda Galicia. Ao longo deste curso chegará a 22 localidades galegas, ofrecendo aos alumnos de educación infantil, primaria e secundaria a oportunidade de coñecer de preto o sector da artesanía.

    Con este programa, a Consellería de Economía e Industria persegue concienciar á sociedade do valor do produto feito á man, comezando polos máis novos, así como presentarlle aos rapaces a artesanía como unha alternativa para o seu futuro laboral. Deste xeito, contribúese a favorecer o relevo xeracional nos oficios máis tradicionais e promóvese o desenvolvemento da artesanía galega a través da formación de futuros artesáns creadores, trasladando aos cativos o valor engadido da artesanía no que se refire á súa creatividade, patrimonio cultural e tradición.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 21 Febreiro, 2013
    Máis de 30 comercios de Carballo sumáronse á V Feira de Oportunidades

    Celebrarase os días 9 e 10 de marzo en horario continuo de 10.00 a 21.00 horas.

    Cee. O Centro Comercial Aberto (CCA), en colaboración co Concello de Carballo e a Dirección Xeral de Comercio, organizará a V Feira dás Oportunidades, que se celebrará o primeiro fin de semana de marzo, (días 9 e 10), en horario ininterrumpido de 10.00 a 21.00 horas.

    A cita, que ten como obxectivo dinamizar o comercio local, reunirá a un total de 33 establecementos comerciais do municipio baixo unha gran carpa que se instalará no Parque do San Martiño. Alí poñerá á venda os excedentes de tempada a un prezo rebaixado, pero cunha excelente calidade e co prestixio engadido do comercio carballés, xa que nesta edición só participan establecementos de Carballo asociados ao CCA.

    Fonte: El Correo Gallego

    Máis información
  • 21 Febreiro, 2013
    Tomiño celebra unha feira de oportunidades e artesanía

    A Asociación de Comerciantes de Tomiño prepara a sétima edición da Feira de Oportunidades, á que este ano se suma a artesanía. Será este fin de semana, o sábado e domingo, no Pabellón de Goián con horario continuo de 10.30 a 20.30 horas. Ademais do traballo da recientemente creada Asociación de Artesanos do Baixo Miño, haberá a máis variada oferta comercial en máis de cincuenta stands .

    Fonte: Faro de Vigo

    Máis información
  • 19 Febreiro, 2013
    Mercería As Plateras, elixida protagonista do Centro Comercial Aberto carballés

    A Mercería As Plateras é a protagonista desta semana na campaña que realiza a Dirección Xeral de Comercio para promocionar os locais máis longevos dos Centros Comerciais Abertos.

    Fonte: La Opinión (A Coruña)

    Máis información

  • Páxina 29 de 85

  • Mostrando do 561 ao 580 dun total de 1686 rexistros